Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 15 prosince 2025
Celkem je zde 891 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LITROP
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 495
Online návštěvníků
Návštěvníků: 888
Uživatelů: 3
Celkem: 891

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

24.05 2012 20:42


Zrovna od člověka co má francouský šroty to sedí AKM nefunguje ?
nahoru

sponzor





24.05 2012 20:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.05 2012 20:45


Drajva! ... gratuluju k nesmrtelnymu povozu ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

24.05 2012 21:04


BoneDaddy:
Stejně vám nejvíc v žaludku leží jen to, že to je Peugeot.
Předsudky dělají hodně. Nesmíte házet vše do jednoho pytle.


Předsudky? Přečetl sis, co jsem napsal? Zkušenost.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

24.05 2012 21:15


valmet:
hrana ve stropě, která byla přímo před mým čelem a o kterou bych si v případě nárazu do králíka zlomil vaz.

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

24.05 2012 21:16


Přečetl. Je smutné, že jsi se nedokázal protlačit na místo velitele případně pilota vozu a musel si sedět vzadu. Měl by jsi po starostech se stropem a mohl mít strach z něčeho jiného. Ber to jako srandu.

Moje odpověď nebyla mířená na tebe, ale všechny co haní něco, co neznají. Jsem tu sice nový, ale už jsem prošel dost starých vláken a zjistil, že většina z vás co chce něco hanět, to srovná s Peugeotem. Nejsem si jist, že to mají všichni, tak jako ty, z vlastní zkušenosti. Toť vše. Nic ve zlém.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

24.05 2012 21:48


BoneDaddy: Já to tak beru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

24.05 2012 22:21


mam 306 jako druhe auto pro manzelku ve 2 litru benzinu uz pres 2 roky....a zdaleka jsem do nej nevrazil tolik (ani 1/3) co za stejnou dobu do C4...za me spokojenost
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

25.05 2012 0:32


m.i.v.:

-
zrovna od člověka co má skoro stejně starý šrot to sedí

Kostička, haf aport
nahoru

sponzor





25.05 2012 0:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

25.05 2012 8:59


nejvyšší čas upgradovat zoo na vyšší level.
žebříček top off topic témat s hlasováním...?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.05 2012 10:37


Dr1v3R: Gratuluji k autu a přeji hodně šťastných kilometrů...


A co se týče té hádky, tak osobně mám osobní skoro 10 leté zkušenosti s Citroenem Xsara, co je taky někým opovrhovaný Francouz...

Ale za celou dobu mně nikde nenechal, nestalo se, že bych nenastartoval, mimo zpotřebáků jsem měl jen jednu větší závadu a to, že odešel zapalovací modul... Párkrát se museli řešit zlomené kabely ve dveřích.
Můžete se přijít podívat, jak vypadá interiér, které mu nic není jediné co tam trpí na oděrky je volant (jak je to u Audi víme).
Ještě teď, když to má 216 000 km a původní nápravy, tlumiče, tyčky stabilizátorů, nikde to nehnije, nikdy nebyl problém se stahovačkami oken, centrálem, zatékání vodou a pod...
Auto je sice Francouzsky měkké, ale zato fakt pohodlné (zvlášť na našich silnicích). Sedačky jsou taky příjemné, o zadních sedačkách ani nemluvím (i když se člověk potřebuje prospat), a o samotném semišovém materiálu sedaček už vůbec ne (o jejich udržování taky ne).

A když sečtu, co se do toho auta vrazilo a muselo dělat za ty roky a porovnám to s tehdy naší o 2 roky novější Fábií, kterou jsme měli od novoty, kolik tam bylo závad (i když občas i když prkotin), a taky s auty ostatních známých, tak jako zlaté auto...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.05 2012 11:29


kolega ma Xantii 2.0 ... obouchany ze vsech stran, intec polorozpadlej... ale nikdy ho nikde nenechala ... je fakt ze uz po ceste poztracel hromadu dilu ... ale proste to auto je docela blbuvzdorny ... on na nejakou udrzbu sere uz nekolik let ... a furt ne a ne chcipnout ...

ale sranda byla, ze mu jeho mati prenechala Fobii 1.4TDI ... byl s tim parkrat v praci a zvolal "radsi budu jezdit s volitanym srotem nez s timhle kryplem" ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.05 2012 11:38


A ještě jedna výhoda francouze...
Nikdy ale fakt nikdy jsem se nebál, že bych ho nenašel tam, kde jsem ho zaparkoval... (a to že jsem jí měl v úplně full palbě na tu dobu a vždy naleštěnou jak z fabriky).

A to jsem ho na chalupě před bránou nechával celý den odemčený, s otevřenými okny, kolikrát zapoměl a byl tak i do rána, občas i s klíčky v zapalování...
Párkrát se mi ho podařilo nechat odemčený i ve městě, jednou i dokonce s peněženkou na sedadle spolujezdce a to od večera do druhého dne oběda... A nic...

Francouze si fakt nikdo nevšímá... Což je v tomto směru fakt výhoda...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.05 2012 11:42


Měl jsem 309D 47kW, nesmrtelnej povoz, přesně jak píše 2Pix.
Tohle je stejný, v pežotech nikdy nefungovala žádná el. výbava, takže socka bez výbavy je stejně nakonec nejlepší.
Uvažuju, že něco takovýho časem na popojíždění koupím, ay Audi netrpěla denním ježděním do práce a zpět.

Gratuluju Drajva, dal jsi S5 v boxech, já to říkám pořád, že F1 se vyhrává v boxech u mechaniků.

A vy ostatní, co máte blbý kecy jděte třeba do prdele.

Ale pozor rozlišovat blbý kecy od vtipných poznámek.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.05 2012 11:49


Satan Coupe:
Gratuluju Drajva, dal jsi S5 v boxech, já to říkám pořád, že F1 se vyhrává v boxech u mechaniků.


HAHAHAHAHAHAHA ....

Satanasi ... sezen si Audi 80 B3/B4 1.6D ... narozdil od Pazouta z ty doby to neni zas tolik sezrany ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.05 2012 11:52


Jak nadkolí? jako sežranej podběh? já měl za to, že 309 měla zrovna jenom podběhy v pozinku... aspoň to tak vypadalo. Že by nějaká inovace/vylepšení u 306 ve stylu zinek je zbytečná váha navíc...?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

25.05 2012 11:54


Michal.K:

Francouze si fakt nikdo nevšímá... Což je v tomto směru fakt výhoda...


Hmm, tak na tohle se spoléhat nedá. Ne nadarmo má na peugeot-clubu sekce ukradeno velmi mnoho příspěvků .
nahoru

sponzor





25.05 2012 11:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.05 2012 11:57


2Pix: Ne, druhá Audi by mě zase nutila se o ni starat, Pežot měl tu výhodu, že mi bylo jedno, že na něj totálně seru. Ale stejně bych šel zase radši do 309, je větší a snad i lehčí a shnilou jsem ji nikdy moc neměl. klasika konce lemů těsně nad prahem a pod tím malá dirka v prahu - nejty to vyřešily a jelo se dál. A ten kufr... ta ložnice... 306 je proti tomu nákupní taška.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.05 2012 11:58


clovece ... ted ti vubec nerozumim ... ale samo Audi priznalo, ze to s tou protikorozni ochranou u C3/B3/B4 trochu prepiskli a ty auta jim sice delaj hezkou reklamu ... majitele si je nejak moc drzi a nechtej prejit na novejsi ... nebavim se o tom, ze to v zemi tretiho sveta koupi nejakej Franta a jezdi s tim nez se mu to rozpadne, na zapade je porad jeste pocetna skupina "prvomajitelu" co s tim autem snad i chcipnou
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.05 2012 12:01


BoneDaddy: Pežoty se vždycky kradly a řezaly na díly, matce ukradl P106 1,5D gang z vrakáče z Vrchlabí, za 2 měsíce ukradli jenom na Pardubicku přes 20 aut a jenom menší Pežoty, nejvíc 106 a 206 je to cca 8 až 10 let zpět. Jo ještě teda ukradli jedno Uno a tím je pak odtahovali z parkoviště někam za roh do klidu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

25.05 2012 12:56


Dr1v3R:
Gratuluji k vozítku a ať slouží dlouho bez poruch.
Měli jsme doma donedávna P406 1,8 16V 81KW jsem rád že to šlo z domu hroznej střep, dílenské zpracováni interiéru je u Peugeotu hnus.
Ale měl jsem Renault 21 injection 2,0 99KW a do dnes na něj vzpomínám a mrzí mě že jsem jej tenkráte vyměnil zrovna za Pažouta.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.05 2012 13:44


2Pix: Čemu na tom nerozumíš? Já bych auto s netknutou kastlí jako je u B3 téměř pravidlem, prostě nenechal rozpadnout a sypal bych i do toho ropáka, do podvozku introše atd... stejně jako Ty. Pežota bych koupil toho nejotlučenějšího a měnil bych jenom olej, ničeho jinýho než motoru by mi totiž nebylo líto, no ještě občas gumy, to zase vadí fízlům. Jinak bych na něj nešáh, možná tak nejtovačky, plech a štětka, to nic nestojí. Až by se to rozpadlo vzal bych motor a někam bych ho implantoval, aby ještě sloužil, třeba traktor, loď apod...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.05 2012 13:46


radar354:
Dr1v3R:
do dnes na něj vzpomínám a mrzí mě že jsem jej tenkráte vyměnil zrovna za Pažouta.


To spíš že za benzínovýho pežota s nějakou výbavou než za pežota všeobecně.
Peugeot se vždycky kupoval jen kvůli naftoýmu motoru. Aspoň u všech mých známých tomu tak bylo, v roce 92 ho koupil otec jako první a pak do roka všichni jeho známí co taky jezdili s Liazkou nebo Tatrou. A postupně teda ještě dokupovali 205 1,1i (1124ccm, 44kw) pro manželky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

25.05 2012 13:55


radar354:

Měli jsme doma donedávna P406 1,8 16V 81KW jsem rád že to šlo z domu hroznej střep, dílenské zpracováni interiéru je u Peugeotu hnus.


Jestli myslíš konkrétně tu 406 tak nevím co jsi měl zač, ale podle mě se interiér 406 zrovna povedl. Je to asi věc osobního vkusu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.05 2012 13:57


Citace:
Měli jsme doma donedávna P406 1,8 16V 81KW jsem rád že to šlo z domu hroznej střep, dílenské zpracováni interiéru je u Peugeotu hnus.

radar354: Ale motor dobrej, ne?
nahoru

sponzor





25.05 2012 13:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

25.05 2012 14:04


Michal.K:

radar354: Ale motor dobrej, ne?


A co to teprve umí s 306 tkou.
Jinak to je zlatej motor, XU7JP4.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.05 2012 14:05


406 Coupe ... uzasna designerska zalezitost ... (potvrzujici ze nejkrasnejsi francouzsky auta navrhoval vzdycky Ital ) ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

25.05 2012 14:14


BoneDaddy: Přesné tak, souhlas...

Nejen, že umí pěkně potáhnout protáhnout čumák nejednomu řidičovi, co jsi dělal zálusk na "neškodného francouze"...

Ale hlavně co se mi líbí, je průběh výkonu a kroutího momentu. Dá se s tím v podstatě jet v nízkých otáčkách skoro jak s dieslem, kdykoliv je ochoten reagovat a jet a s tím, že se mu dá šupnout do otáček jak benziňáku...

Jako fakt ten motor po svezení se s ním chválili i kámoši, co francouze taky moc neobdivovali...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.05 2012 15:16


anry30:
tak jelikož to je xnd dle 5 dveří, tak je to skoro holobyt a motor klasika nesmrtelný 1.9 D. je to tak?
Pokud tam je čerpadlo Lucas a ne Bosch tak až tak nesmrtelný není..Ale jinak 306 je celkem v pohodě,jako spotřebák bych jej bral..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.05 2012 15:37


Satan Coupe:
Jak nadkolí? jako sežranej podběh? já měl za to, že 309 měla zrovna jenom podběhy v pozinku... aspoň to tak vypadalo. Že by nějaká inovace/vylepšení u 306 ve stylu zinek je zbytečná váha navíc...?
Pežoti zinkovali od 88 roku..,ale máčený zinek to není..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
15
26.Květen 2013 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email