Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 6 prosince 2024
Celkem je zde 572 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ShocknRoll
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 857
Online návštěvníků
Návštěvníků: 572
Uživatelů: 0
Celkem: 572

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2008
Příspěvků: 49 | Témat: 10

26.01 2009 13:11


váha:

a to je to co on chtěl asi slyšet,né že si předvstřik čerpadlo nastavuje samo a ticho..dokonce i to tajemství vesmíru co jsi teĎ napsal znám


Jak píše výše Nadim tak dle obrázku co jsem přiložil,to mám dobře,ale při té kontrole to najednou začne hrčet a jsou jiný hodnoty.že by AGR*?,nebo váha?
nahoru

sponzor





26.01 2009 13:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2008
Příspěvků: 49 | Témat: 10

26.01 2009 13:39


váha:

a to je to co on chtěl asi slyšet,né že si předvstřik čerpadlo nastavuje samo a ticho..dokonce i to tajemství vesmíru co jsi teĎ napsal znám

asi jsem to včera rozhodil
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.01 2009 14:16


hladik2:


Jak píše výše Nadim tak dle obrázku co jsem přiložil,to mám dobře,ale při té kontrole to najednou začne hrčet a jsou jiný hodnoty.že by AGR*?,nebo váha?


To je v poradku, ze kdyz jsi v ECU* na kanale 4 v zakladnim nastaveni, ze hrci a dela bordel, videl jsem to u vsech aut...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

26.01 2009 14:39


hladik2:

asi jsem to včera rozhodil

jestli jsi na to šahal tak ano,musí se to dělat na teplým motoru a opravdu stačí kousek,je to hodně citlivé jak tady někdo psal
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

26.01 2009 14:55


to že se ti mění zvuk motoru podle toho jak se přepíná hodnota pozdě a dříve je normální, taky je normální že ti začne blikat žhavení, DONT PANIC..........jak já, když jsem to uvidel a uslyšel poprvé, vypl jsem motor a zdrahl z garaže jak to jenom šlo ze strachu že to vybuchne o podle těch hodnot co tam mas, musíš kolem čerpadla oproti motoru pootočit víc dopředu. Ale nevim taky nevim jak máš rozvody že.....? Laborujeme tady nad xls tabulkou a přitom muže mít jednu hlavu nastavenou blbě nebo druhou nebo kliku nebo čerpadlo, to chce videt. Ja jsem to dělal na vytaženem motoru a dost jsem si dal zaležet aby vsechny aretacni body byly přesně----a opravoval jsem to taky nekolikrat, protože to nesedelo. Pokud tomu moc neholdujes, tady není spravné místo kde experimentovat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.01 2009 15:05


pro tadyto nastavovani je dobre mit na dlouhe pace uhlomer - tejny jako je trebas pouzit pri dotahovani sroubu hlavy.
ad vaha - nebudu se tady s tebou dohadovat. hadani neni nejak muj konicek.zatimco ty bez diagnostiky a servisniho manulau jsi v koncich, ja odstranuji zavad pomoci nabitych zkusenosti. Mam tak narvany servis, ze lidi musi cekat 14 dni nez jim DAM* nejaky termin a ver ze pockaji - to ma sve opodstatneni. To ze na serizeni za mnou jezdi lidi z cele CR,ze slovenska,z nemecka asi ma taky svoje opodstatneni.Ale budiz - pokud se to nema mijet ucinkem - popis me vlastne co se to v cerpadle deje - jak nastavis trebas predvstrik u stare 1.6td....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

26.01 2009 15:21


hm partner aas
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.01 2009 15:28


a jeje - no to nejsou podvodnici ale, ale to jsou banditi oba dva brachove. Skoda ze jsi po te prumyslove nedjel kousek dal - je tam celkem solidni bazar kde kupodivu neni problem uplatnit reklamaci.
nahoru

sponzor





26.01 2009 15:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

26.01 2009 16:40


Nadim:
to že se ti mění zvuk motoru podle toho jak se přepíná hodnota pozdě a dříve je normální, taky je normální že ti začne blikat žhavení, DONT PANIC..........jak já, když jsem to uvidel a uslyšel poprvé, vypl jsem motor a zdrahl z garaže jak to jenom šlo ze strachu že to vybuchne o podle těch hodnot co tam mas, musíš kolem čerpadla oproti motoru pootočit víc dopředu. Ale nevim taky nevim jak máš rozvody že.....? Laborujeme tady nad xls tabulkou a přitom muže mít jednu hlavu nastavenou blbě nebo druhou nebo kliku nebo čerpadlo, to chce videt. Ja jsem to dělal na vytaženem motoru a dost jsem si dal zaležet aby vsechny aretacni body byly přesně----a opravoval jsem to taky nekolikrat, protože to nesedelo. Pokud tomu moc neholdujes, tady není spravné místo kde experimentovat

a ješět je normální že přestane fungovat ASR*/ESP*
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2008
Příspěvků: 49 | Témat: 10

26.01 2009 16:57


váha:

a ješět je normální že přestane fungovat ASR*/ESP*


Ano i to je můj případ,to ESP* fakt vypíná.Koukám že AAs je dost známá firma podvodníků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

26.01 2009 17:14


váha:

a ješět je normální že přestane fungovat ASR*/ESP*
¨



jo je to uplně normální a stalo se mi to dvakrát. Poprvé když jsem zavzdušnil brzdy (to je celkem logické) ale podruhé a to nechápu, když sem odpojil baterku. Dle zkušensoti borcu na dieselpower foru je to klasika u Audi a hlavně čtverek.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2008
Příspěvků: 49 | Témat: 10

26.01 2009 21:25


Kluci je to v normě???musel jsem totiž pobrat kolo o zub už to bylo na konci
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

27.01 2009 9:57


V tom ESP* se objeví chyba chybný signál zatížení od řj motoru
jináč já osobně bych to trošku ubral,k těm 2°,možná trošku pod 2°
Kolo nadoraz je taky klasika,taky sem přesazoval řemen o zub ;-)akorát nepřasadil jsi to na druhou stranu?Předtím sji to měl podle mě v pohodě,teĎ to je víc ulítnutý
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2008
Příspěvků: 49 | Témat: 10

27.01 2009 11:13


váha:
V tom ESP* se objeví chyba chybný signál zatížení od řj motoru
jináč já osobně bych to trošku ubral,k těm 2°,možná trošku pod 2°
Kolo nadoraz je taky klasika,taky sem přesazoval řemen o zub ;-)akorát nepřasadil jsi to na druhou stranu?Předtím sji to měl podle mě v pohodě,teĎ to je víc ulítnutý

Dík za radu,jen se zeptám proč se objevuje ta chyba ESP*??
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

27.01 2009 12:14


hladik2:

Dík za radu,jen se zeptám proč se objevuje ta chyba ESP*??

protože při činnosti ESP* "spolupracuje s řj motoru"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

27.01 2009 12:53


jaktože ty hodnoty mas kladne a pouziváš taky VAG 304?
nahoru

sponzor





27.01 2009 12:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2008
Příspěvků: 49 | Témat: 10

27.01 2009 13:02


Nadim:
jaktože ty hodnoty mas kladne a pouziváš taky VAG 304?


Má tam být mínus???Podívám se na to,myslel jsem že tam nemá být mínus
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 13

19.02 2009 0:01


zdravim potreboval bych poradit s nastavenim naftoveho cerpadla na audi A6 rok vyroby 1994 nebo nejaky navod moc diky ja to tady nemuzu najit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 4

03.10 2010 11:37


Ahoj, mám problém nba AUDI A4 2,5 132KW. Měnil jsem v servisu rozvody + hydra, takže byly sundané i vačky a z vaček ozubené kola. Všechno servisman složil (celé dva dny jsem tam byl s ním a snažil se pomáhat).Vše měl zaaretované, klikovku, čerpadlo, krom vaček které sundaval Poté co šponoval řemen na čerpadlo se mi zdálo že značky nakreslené na ozubených kolech nesedí, ale řekl mi, že si to řemen došponuje sám a kladka se natočí podle potřeby na těch třech šroubech. PO natočení motoru se auto celé chvělo.Dál tomu nevěnoval pozornost s tím, že si to prý všechno sedne samo. Doma jsem se tady na fóru dočetl, že se musí štelovat ozubené kolo na vačce co drží řemen čerpadla. Zkusil jsem to proto připojit na VAG-COM* 3,14 ale ukazuje mi to dost rozdílné hodnoty, dám MOTOR - 04 Základní nastavení, SKUPINU 04, motor změni absolutně zvuk, zvedne otáčky na 858, v druhém okně se mi mění dříve (14-15)-35%, pak později (2-4)100,2%.
Když přepnu na měřící mód, tak se motor uklidní a ukazuje otáčky 835, Bod zážehu 2,4, další bod zážehu 2,8 a 100,2%
Tak vůbec nevím jaké hodnotě mám věřit, když to tak mám nastavené, občas mi problikne kontrolka porucha motoru a v závadách mám chybu 550, překročena mez regulace vstřiku počátku. Nevíte co s tím? špatně nastavené rozvody nebo jen čerpadlo, zkusil jsem hábat kolem čerpadla, ale mění se jen ta druhá hodnota později, ta dříve je téměř pořád stejná. Díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.10 2010 12:15


vsechno mas tady uz popsany, taknebud linej studovat:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 4

03.10 2010 12:48


Všechno už jsem tady přečetl, ale moc tomu nerozumím, tak bych asi potřeboval szorumitelnější vysvětlení, hlavně mi neni jasné, jaký je rozdíl v Bloku měřených hornot a v Základním nastavení. Jestli mám ladit stupně v základním režimu nebo v měřená skutečných hodnot.
Jinak už jsem z toho dost nešťastnej, vyplázl jsem 30litrů za tu opravu a pořád se s tím mám trápit? Nakonec to budu muset odvézt do nějakého autorizovaného servisu a to bude ranec ještě větší.
Děkuju
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7214 | Témat: 19

03.10 2010 19:19


vencakubik:
Všechno už jsem tady přečetl, ale moc tomu nerozumím, tak bych asi potřeboval szorumitelnější vysvětlení, hlavně mi neni jasné, jaký je rozdíl v Bloku měřených hornot a v Základním nastavení. Jestli mám ladit stupně v základním režimu nebo v měřená skutečných hodnot.
Jinak už jsem z toho dost nešťastnej, vyplázl jsem 30litrů za tu opravu a pořád se s tím mám trápit? Nakonec to budu muset odvézt do nějakého autorizovaného servisu a to bude ranec ještě větší.
Děkuju
Tak zaprvé tvuj mechanik to neudelal jak se delat má a dát to do autorizáku tak to to radši zapal pač tam se znalosti tohoto motoru dají přirovnat k urovni munky nebo prvoka ve vetšině případech..Pokud nejsi z daleka přijed a já ti do DAM* do cajku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

04.10 2010 8:30


vencakubik: Koukam tvuj servisak by taky potreboval zvalchovat hrbet montazni pakou....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 4

04.10 2010 9:41


No to by asi potřeboval a to 4roky pracoval v německu v AUDI, takže jsem si myslel že v tomhle bude odborník. Když jsem to viděl, jak se to mělo rozebrat a opravit, tak jsem to mohl udělat sám doma, dílnu taky mám a jsem zvyklý opravovat, jen jsem ještě nikdy nedělal 2,5ku. Jen se bojím, aby nebyly hnuté rozvody na vačkách. Když to čerpadlo nejde doladit a motor stále vibruje. Předtím zásahem byl naprosto vklidu a krásnej zvuk.
nahoru

sponzor





04.10 2010 9:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

04.10 2010 13:08


Takze bud Satas nebo ja se Ti na to podivame. K Satasovi to mas bliz- takze je to pro Tebe lepsi volba.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7214 | Témat: 19

09.10 2010 0:01


vlasta:
vencakubik: Koukam tvuj servisak by taky potreboval zvalchovat hrbet montazni pakou....
Si to prej sedne vole,to neni možný tohle se mi snad už jenom zdá,trubkou okamžitě po zádech.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

16.06 2011 20:55



Náhled, klikni pro zvětšení.



Je to v pohodě actual start má být mínus? Díkes


Hlavně mi neříkejte že ne, dneska jsem vyndaval zapadlou 6 inbus z chladiče 2h.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.10 2012 9:24


Jak mám přizpusobit řj motoru a řj čerpadla aby mi to komunykovalo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7214 | Témat: 19

16.10 2012 9:44


Odvézt to tam kde nato mají kabely a umí to.Pokud nemáš nic nemáš šanci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

08.06 2013 12:15


Pani ako to tu studujem tak dumam aj ja, po vymene motora sme to nastavili do zakladnej polohy, krasne nastartovalo, povstrek po zahriati bol 0°, tak sme ro este dnes stelovali nakolko sa tu udava +2,-2 ale v minusovych to bolo uplne zle, nastavili sme to teda na +2 ale za tepla to horsie startuje a motor predtym len tak stebotal a teraz ma traktorovejsi zvuk, taky brblavejsi, teda moze to byt že nastivit povstrek blizsie k 0°alebo samotna 0? Diky za rady....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
8
23.Listopad 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
1
10.Listopad 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email