Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 92 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 92
Uživatelů: 0
Celkem: 92

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

25.01 2012 11:53


Ahoj motoristi, chci se zeptat na info o A8 4.0Tdi r.v.2004, zkušenosti, reálná spotřeba, cena servisu,.. měl bych zájem o tento vůz protože jezdím převážně po dálnicích, + bych chtěl auto s rozumnou spotřebou, do 10l optimální, momentálně jezdím s infinity fx 35 r.v2008 a spotřeba je hrozná (11,9l/100km na dálnici při 140-160km/h), díky za pomoc!
nahoru

sponzor





25.01 2012 11:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

25.01 2012 12:07


4.0 TDI* není moc povedenej motor. Lidi co to servisujou, jako třeba Satas tady na klubu, ti to zajisté potvrdí. Pokud chceš A8 co jezdí při svižné jízdě do 9 - 10 litrů, kup si 3.0 TDI*. Nebo novější 4.2 TDI*, která je lepší než 4.0...

Jen pro srovnání, jezdím taky často dálky, německo - praha a zpátky 2x do měsíce a s 2.5 TDI* mám vždy průměr kolem 9,5 litru/ 100 km. Je pravda že jezdím poměrně svižně 150 - 180 kde to jde, na budíku mám vždycky průměrnou rychlost cca 130... To jen tak pro představu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

25.01 2012 12:21


máš zkušenosti s 4.0? je udávané, že průměrná spotřeba 4.0Tdi je 9,7l/100km, jenomže zase vím, že to není vždycky pravda, (případ u infinity), díky za radu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.01 2012 14:25


Pepa ma pravdu...tendle motor nepatri mezi nejpovedenejsi, ostatne jako kazdy 4+ valcovy TDI* do roku 2005...

Cokoliv zasadnejsiho, co na nem chces opravovat znamena motor ven. Od turbin, retezovych rozvodu atd..A to je prave kamen urazu, pac na zadni retezy tento motor docela dost trpi a cokoliv menit, opravovat znamena nemale investice. Taky trpi na klapky sani jako 3.0TDi atd..

Spotreba zacina nekde na 10 litrech pri setrne jizde. Uz ale u me byl na update MMI* 4.0TDi co mel na tachu prumernych 14.7 a to to majitel nejak extremne nehonil (majitel rikal 50/50 mesto a dalky), motor nevykazoval nejakou zavadu, problem vyjimecne.

Kup si 3.0TDi a budes mi po problemech, nebo 4.2TDi...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2012 14:28


David993:
bych chtěl auto s rozumnou spotřebou, do 10l optimální,



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

25.01 2012 15:24


Lumpiq: díky! to jsem chtěl vědět
root: nepotřebuju "chytré rady" ptal sem se na dané auto, mimochodem, fabii mám taky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.01 2012 15:29


Známej jezdí průměr město atd 10-11l, mimo město má tuším +-9l.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2012 15:52


David993:
root: nepotřebuju "chytré rady" ptal sem se na dané auto, mimochodem, fabii mám taky


Omlouvám se, moc mě to mrzí. Byl jsem s tím i u lékaře, ale je to bohužel neléčitelné. Prý se dají pouze zmírňovat následky, ale budu to mít už na pořád Pokaždé, když se v jedné větě objeví slova "Audi A8" a "spotřeba", propadám cynismu.

Doufám, že vybereš dobře
nahoru

sponzor





25.01 2012 15:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

25.01 2012 16:08


Při zachování nějaké rozumné svižnosti se mi s žádným autem nepovedlo jet po 11 A to jsem zkoušel i ten zázrak OII 1.9TDI v kombíku

K tématu: Pokud někdo potřebuje dost jezdit a nevadí mu, že ušetřené peníze vrátí jednou za čas na servisu, tak je A8 v naftě asi fajn. Kromě 4.0TDI Známej ji měl a nebyl z toho zrovna šťastnej. Zrovna pro něj by V8 byla úspornější volbou
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

25.01 2012 16:32


David993:
máš zkušenosti s 4.0? je udávané, že průměrná spotřeba 4.0Tdi je 9,7l/100km, jenomže zase vím, že to není vždycky pravda, (případ u infinity), díky za radu


Osobní zkušennost nemám, ale vím na co tady kluci, co to servisujou nadávaj. Na téma tohodle motoru už tady X diskuzí proběhlo... Jinak o kvalitách čtyřlitru svědčí i to, že nepřežil facelift v roce 05 a začal se místo něj dávat 4.2...

Kup si třílitr, což je v osmě naprosto v pohodě motor - pár jich tu na klubu máme...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

25.01 2012 16:42


No aj ten 3,0 pri sviznej jazde spapa aj 12 na sto zalezi kto ma aku sviznu jazdu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 1

25.01 2012 17:53


zkusím se ještě podívat po nějakém tom 3.0l teda, co to tak čtu, tak by to byla pro mě asi nejlepší volba, jinač vím že se může pro někoho zdát blbost ptát se na spotřebu u takového vozu, ale jak jsem už zmiňoval, chci auto s "dobrou spotřebou" OPTIMÁLNĚ do +-10l, je jasné že když budu mít težší nohu, spotřeba půjde nahoru stejně tak jako je jasný rozdíl mezi spotřebou ve městě a dálnici, ale nechci jezdit tak, jak jezdím teď s Infinity tje. při těžší noze 15-16l bez nohy "na podlaze". Díky za rady.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

25.01 2012 18:34


tak v tom pripade asi ano ten 3,0 ja jazdim dost na podlahu ale cez dvenest som sa nedostal ani po meste sice A6 je o cosi lahsia ale to az taky rozdiel nieje
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

25.01 2012 18:38


teo: a6 je lehci o cca 100 kg, takze o prd.

12 litru na 3.0tdi prumer udelat nejde. Leda si vybrat hooodne kratkej usek.

Tezka noha prumer do 9,5.



A8 4.2 TDI* stejna rychlost, stejna trasa o litrik vic.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

25.01 2012 18:48


tomko222 skus ist tak okolo 210 km a uvidis aka tam je spotreba a staci ist 100 km
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

25.01 2012 19:15


Kdo jezdí s naftou pod 12, jezdí pod svoje možnosti
nahoru

sponzor





25.01 2012 19:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

25.01 2012 19:21


ale no tak FREDDY 9,5 je priemer tak na skoro 2t.váhy je to slusne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

25.01 2012 19:25


teo: Jezdim standardne 200, dle situace.

Na nasich dalnicich nejde za normalnich podminek jet 210 v kuse. Kdo tohle tvrdi, nejezdi. Vyjimkou muze byt dalnice d2 brno- bratislava, po osme vecer.

Jinak ani tuk.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

25.01 2012 19:27


No u nas sa da ale nie vsade ale niekda aj rychlejsie ale optymum 160 az 180 to je v pohodicke len ty chlupaty su uz vsade tak si davam majzla
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

25.01 2012 19:34


teo: Kamo, nolen mi presne napis, kde na 100km useku dosiahnes priemernu rychlost 210km/h..

Ak sa bavime o SVK
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

25.01 2012 19:35


teo: 160 je OK. Ale při 210 už potkáváš mnohem víc pomalejších aut než při 160 a málokdo z nich Ti uhne. Takže 210 brzdy, počkat, plnej, 210, brzdy... a to pak letí spotřeba někam ke 20+..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

25.01 2012 19:38


freddy: To pak ale neni prumerka 210..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

25.01 2012 19:44


tomko222: V žádným případě ne. To za trochu hustšího provozu prostě neuděláš.

Posledně, když jsem jel na SK, jsem z Phy vyjížděl v 00:00, cesta prázdná, nejel jsem přes 220 a do Žiaru nad Hronom jsem přijel v 02:45. Spotřeba cca 22. Zpět jsem jel dopoledne, spotřeba stejná, přišlo mi, že jsem jel mnohem svižněji, ale jel jsem to 4,5h. Ten provoz udělá hodně. A ještě jsem dojel celej nasranej, protože ty lidi a) jsou kreténi a b) dělaj si zbytečný naschvály.

Vidí, ne, že spěchám zpátky do Prahýý, už z dálky na ně blikám, že jedu, ať se někam uhnou a oni neuhnou.. )
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

25.01 2012 19:57


TOMKO222 Bratislava Zilina ked clapec vystupoval tak jedine co povedal CHCELI SME SA ZABIŤ ALE NÁM TO NEVYŠLO a odišiel cesta trvala necelu hodinku ale ziadne auto skoro ani policajti chvala bohu
nahoru

sponzor





25.01 2012 19:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11462 | Témat: 99

25.01 2012 20:04


teo: Ja netvrdim, ze na prazdnej dialnici sa neda ist 250 Tempomat*..


Tvrdim, ze cez den neurobis priemerku 210.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

25.01 2012 20:09


To si myslím taky, přes den za běžného provozu tak 180 na dálnici a 140 na okresce max.. Pokud má teda na SK běžný provoz stejnou hustotu jako v CR

Nebo jinak: Možná, že to reálný je, ale ne s V6. Spíš bych si na to vzal M5 nebo tak něco..a maják a dvoje plínky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

26.01 2012 0:38


freddy: Hlavně nad 180 je to už o papíry. Antiradar neantiradar, člověk přehlídne passata s polcamem nebo oktávku 2 s gesigem a je z toho pěknej průser. Mluvím z vlastní zkušennosti.


Jinak průměr 210 je v normálním provozu fakt sci-fi a to i v NDR.... Z Prahy do Konstanz je to 650 km, celá cesta po dálnici. Jednou jsem zaspal a spěchal na jednání, tak jsem jel co to dalo. Po čr 180, v ndr i 240, kde to šlo. Když byla omezená rychlost na 120, tak jsem jel 160. Dal jsem to za 4,5 hodiny od cedule k ceduli komplet nonstop. To dělá průměr 144 km/h...

Prostě provoz je provoz. Jet s RS6, tak to stejně o moc rychleji nedám... Navíc bych musel tankovat což je hned 5 - 10 minut v háji.

Průměr přes 200 leda uprostřed noci na nějakém opuštěném úseku....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.01 2012 0:55


prestante resit spotrebu, rychlost v sekci A8 kua, jste uz jak ty A3/A4:(
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

26.01 2012 6:45


Lumpiq:
prestante resit spotrebu, rychlost v sekci A8 kua, jste uz jak ty A3/A4:(


Já to říkám také kdo si koupí osmu,nebo kdo o ni uvažuje musí se smířit naprosto se vším..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

26.01 2012 9:08


Tak to prostě je. Kdo řeší spotřebu, ať nekouká po A8.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email