Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 4 června 2025
Celkem je zde 195 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marek M.
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 224
Online návštěvníků
Návštěvníků: 192
Uživatelů: 3
Celkem: 195

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

24.01 2012 23:09


Ahoj,
už hodinu tady procházím forum a nikde nemůžu najít, jaký je rozdíl, mezi obyč V8 c5 a S6 C5.
Rozdíl je o něco vyšší výkon a dále?
Exterier
Interier
Motor (jiné vačky, písty, ojnice, klika, hlavy)
Spotřeba mě zajímá.. V8 jezdí při 120ti za 11, při 180ti za 14, zajímá mě, jestli je ve spotřebě radikální rozdíl.
Běžná údržba
Extrémy..

Už jsem se rozhodl, že chci V8, buď C5,nebo C6..
Jenže hezký starý V8 moc nejsou a teď jsem narazil na starou S6 C5 a je nádherná, ale nerad bych kvůli 40ti koním platil dvakrát víc za všechno a měl motor, který žere víc než obyč V8..


Jestli se toto téma už řešilo, prosím prosím o link

Díky moc
Michal
nahoru

sponzor





24.01 2012 23:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

25.01 2012 0:35


Tady máš nějaké statistiky:

- A6 4.2 Q
- S6

Rozdíl na spotřebě je dle statistik něco přes litr, litr a půl. Motor je mírně upravený, ale konkrétní věci bude vědět mike tady z klubu...

Při pohledu do tabulek vidím jiný stálý převod. Jinak S6 se až do faceliftu v půlce roku 2001 dělala s manuálem, od modelu 2002 jen Tiptronic*.

Jedna A6 4.2 facelift je aktuálně k prodeji tady na klubu za 99 tis.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

25.01 2012 3:54


spotreba s6 vs A6 v8 stejna jen te to nuti vic na to slapat neco v prumeru kolem 15na sto
mluvim o automatu - TT, manual o malinko min... na 11 prumer zapomen..

prevodovka neni stejna ma jiny prevody, vic do zrychleni, kratsi kvalty a jina charakteristika razeni - vic sport...

podvozek hlavne je oproti normalni 4,2 sport.. normalni je do konfortu az moc podle me.

Sline jsou vic vybaveny.. napr. Alcantara* strop ne ten silon.. i budiky sedy..

predni mrizka chladice..

jiny vyfuky, zvuk, naladeni, optika vcetne koncovek..

motor a ridici jednotka ostreji naladena na odezvu plyn.pedalu..

lepsi je S6 samo uz pro ten pocit a zivejsi projev pri zrychleni a lip naladeny vyfuky..

co mas v merku?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2012 5:26


bmwm3:
Jestli Tě zajímají servisní náklady, není to dramatický rozdíl. Spotřebu bych neřešil vůbec. Osobně bych preferoval Sko.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5249 | Témat: 36

25.01 2012 9:46


Nevim proc, ale kdyz si predstavim Roota proplouvajiciho mestem rychlosti parniku na pryglu, v pololeze, s rukou vyhozenou z okynka, zarazenym Dckem a motorem na volnobehu, tak mi k nemu to Sko nejak nesedi.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

25.01 2012 15:05


IMHO je hodnocení komfortu dost relativní, protože stačí dát 35 kola a najednou může být S6 komfortnější než V8 a naopak Osobně v tom vidím jen pár rozdílů: Automat x manuál, recara x křesla, vzduch x pružiny. U 10 let starý ojetiny je rozdíl 40PS ve výkonu relativní, protože i slabší motor v lepší kondici může mít stejný výkon.. Druhá věc je, že S6 budou asi spíš odlítaný než V8, automat asi nedovolí tolik huntovat motor a V8, co jsem viděl, bývají v lepší výbavě. Jinak je to +/- stejný, každý bude samozřejmě vyzdvihovat to, co má
Jo a V8 na rozdíl od S6 nemá nikdo potřebu tunit, naštěstí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

25.01 2012 19:52


Vybral jsem toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ale jestli to má kratší kvalty, tak to mě neba - právě se mi líbí, že bráchovi to při 200,- netočí ani 4 000 - chci mít právě dlouhý kvalty
Teď jsem koukal a ta S6 má ty kvalty o dost kratší ... Jeden z důvodů, proč to bráchovi žere 11 při 120ti a 14 při 180ti je, že to má malý točky..

Jinak díky moc za odpovědi a rád uvítám názory na S6ku v odkazu...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

25.01 2012 19:56


Píše tam někde r.v.? Podle převodovky by to měl být předfacelift, zrcátka má ale facelift.. Jinak pěkná, ale cena vysoká, nechci se moc vnucovat se svým autem, ale za tu cenu bys ho měl 2x a facelift A ještě je zvláštní počet airbagů 5 - který chybí a proč?
nahoru

sponzor





25.01 2012 19:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

25.01 2012 19:57


Prosím - směl bych se kouknout na tu tabulku převodů?
Díky moc
Michal

Edit:
už jsem koukal do wiki a koukám jako hovado
Stálý převod má 4,2 - 2,727 a S6 3,511 - to je rozdíl ja blázen
Jestli tedy V8 teoreticky točí při 120ti 2 000rpm, tak S6 2574rpm
Jestli V8 točí 3500rpm, tak S6 4500rpm.

To je dost zásadní zjištění, které bude ovlivňovat i spotřebu na dálky..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 4

26.01 2012 15:40


ad prevody, nez spotreba mi vadi spis to, ze pri tech otackach uz je motor vcelku slyset pri klidny jizde po dalnici
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5249 | Témat: 36

26.01 2012 18:30


Lukasino: Nevim jak S8, ale v plusku to pod 4tis jen lehce seveli. Pak uz se oziva, ale nad 160 uz to prehlusi hluk od kol a aerodynamickej hluk.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 4

26.01 2012 18:34


Tak jako je to stale docela tiche, ale od S8 bych cekal vic utlumeni (a to neni zavada te moji, vyzkouseno na vice S8mach )

Ale mozna to je tim, ze jsem citlivka
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5249 | Témat: 36

26.01 2012 19:51


Lukasino: Presne. Jestli to nebude tim,ze ses moc cimprlich
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 5 | Témat: 0

21.04 2012 10:39


není ještě "S"ko širší, nohatější než "A"čko???

rozhodně bych volil "S", ale ten předek je dražší a pokud s tím bude jezdit nějaká blondýna (jak už to mám doma taky), tak bych to raději havarijně pojistil

jinak scháník PP blatník S6 2003 - široký
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 4

21.04 2012 21:43


leggatstreetcars:
jezdit nějaká blondýna (jak už to mám doma taky), tak bych to raději havarijně pojistil


u C5 je A6 4.2 a S6 blatnikove stejna
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

22.04 2014 9:08


bmwm3:
Prosím - směl bych se kouknout na tu tabulku převodů?
Díky moc
Michal

Edit:
už jsem koukal do wiki a koukám jako hovado
Stálý převod má 4,2 - 2,727 a S6 3,511 - to je rozdíl ja blázen
Jestli tedy V8 teoreticky točí při 120ti 2 000rpm, tak S6 2574rpm
Jestli V8 točí 3500rpm, tak S6 4500rpm.

To je dost zásadní zjištění, které bude ovlivňovat i spotřebu na dálky..


A ako je na tom s6 manual? Neviem to vypocitat ale nasiel som prevody.
1st: 3.500,
2nd: 1.889,
3rd: 1.320,
4th: 1.034,
5th: 0.857,
6th: 0.730;
and final drive ratio: 4.111.
nahoru

sponzor





22.04 2014 9:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email