Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 97 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 95
Uživatelů: 2
Celkem: 97

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.12 2011 18:47


Hoj chlopi,zakládám toto neutrální vlákno skrze všechny modely a zároveň žádám o radu jaké kotouče vydrží na 1,5 tunovém kombíku..Sice ne Audi,ale Mondeo..Předchozí majitel tam dal origo Ford,či-li Motorkraft (mimo jiné výrobce Valeo),desky jsou taky Motorkraft/Valeo..Nejezdím nijak agresivně,ale 1 to neustál a zvlnil se.Tak jsem ho nechal srovnat,dal na druhou stranu a zvlnil se zase..By mě zajímalo,jestli se dneska dají kvalitní vůbec koupit..
nahoru

sponzor





25.12 2011 18:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

25.12 2011 21:13


NOVON:

mám na Passatu stejnej problém na předku nové desky i kotouče ATE či TRW nevím přesně jedno z toho.. kotouče už jednou reklamované a vypadá to že znovu zvlněné..

budu to znovu řešit a hodím to technikovi opět na hlavu a půjdu asi do Textaru či co já vím do čeho..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.12 2011 21:34


Na 80 tce jsem to řešil taky a nevyřešil..Zvlnilo se tam všechno co jsem tam dal..Měřil jsem házivost nábojů,třmeny komplet repase apod..Nejuspokojivější výsledek byl s použitím desek RH (ROAD HOUSE),byly fakt měkké a nepřehřívaly kotouč..Jinak já teď vyzkouším kotouče MEYLE PD a desky Roadhouse...Kotouč mě vyjde na 560 kč,tak pokud budou stát za ho...,nebude to tolik bolet..Navíc maj ty kotouče nějakou zinkovou vrstvu,nápadně připominající lakované Zimmermanny,tak uvidíme..Je totiž možné,že ty kotouče vyrábí pro MEYLE právě Zimmermann...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

25.12 2011 21:42


Dal jsem na předek ferodo, zatím je klid nic nepozoruji.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.12 2011 21:50


Ricom: Jako v těch výrobcích dílů je dneska takový hokej,že si kvalitou nemůžeš být jistý u ničeho..Třebas MEGGY kdesi psal,že desky ATE , TEXTAR a JURID je jedno a totéž..TRW,FERODO desky sice nešpiní kolo,ale jsou tvrdé jak šutr a likvidujou kotouče,byť stejné značky..Jako kua to mi hlava nebere..Zkoušejí tu kompatibilitu v té fabrice nějak?Beztak na to serou a schovávají se za otřepané argumenty typu "Nesprávné zajetí,neodborná montáž apod.."
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.12 2011 21:53


rocky33:
Dal jsem na předek ferodo, zatím je klid nic nepozoruji.
Desky i kotouče?Jaké desky Premier nebo SL Target?Kolik si na nich už najel?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

25.12 2011 21:59


ano koupil jsem premier desky a kotouče, kotouče byly ve výprodeji a ještě nějaká sleva tak byly levnější jak desky. Najeto kolem 12tkm. Na kotoučích nevidím žádné opotřebení a ni nějaký rantlík. Jak říkám spokojenost.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 679 | Témat: 11

25.12 2011 22:00


já jsem dal od Megiho RoadHouse a najeto něco přez 20 tis a je to cajk a za dobrou cenu.
nahoru

sponzor





25.12 2011 22:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.12 2011 22:03


12 tis.km to už by se projevilo..Zase mám brouka v hlavě...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

26.12 2011 8:58


Měl jsem stejný problém už na A80 2.3 , dal jsem ATE a po cca měsíci bylo po nich. Už tenkrát jsem zkusil Brembo kotouče a bylo po problému. Teď s A8 jsem si nechal poradit od Meggyho a nasadil kotouče Brembo a desky Textar - jsem maximálně spokojený, ani při dost intenzivním brždění žádný problém
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.9. 2010
Příspěvků: 172 | Témat: 9

26.12 2011 9:17


Já mám kotouče brembo+desky brembo a nemám s nimi taky žádný problém(mám je tam něco málo přes půl roku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.12 2011 10:10


No prozatím to vypada,že všechny značky kromě ATE jsou v pohodě..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

26.12 2011 10:19


ATE kotouce a desky, najeto temer 30 tis a v pohode, bez problemu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 242 | Témat: 1

26.12 2011 10:28


NOVON:
originál kotouče na Mondeu - mám ho od nového auta (2008), teď 140000km, kotouče pořád originál, bez zásahu, desky na zadku měněno v 90000km, na předku ve 120000km, bohužel nevim, co dávaji jako originál, a jestli v servisu dají při výměně stejnou kvalitu, ale maximální spokojenost s tím, co tam je z výroby
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

26.12 2011 10:48


NOVON:

z toho by mě vážně jeblo. .podruhé je budu zřejmě sundavat.. do kila když jedu a brzdím tak dobré.. když začnu brzdit od kila výše tak se auto chvěje jak při porodu..

kurva to je kvalita fakt
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.12 2011 11:00


Antracit: Jak jsem psal,měnil je předchozi majitel v autorizáku v Novém Jičíně..Byl to takový týpek co si na autě neudělá nic sám a vše dával do autorizáku,tak že jak brzdy,tak vyfuck,svičky,kable,filtry,rozvody atd..jsou Motorcraft..No nad úrovní toho autorizáku můžu jen kroutit hlavou,bo vyfuk sice origo,ale jiné provedení než tam patřilo-má tam být středový tlumič s vlnovcem,ale narvali tam bez vlnovce,tak že vyfuck byl natvrdo a tak praskly svody a auto rezonovalo jak prase..Rozvody,další kapitola..sice vyměněne,ale někdo se neobtěžoval sundat ventilove víko,zaaretovat váčky,povolit váčková kola,aby se nový řemen dopnul mezi váčkami...Bylo to dělano na fixové značky,tak že to sice fungovalo,ale řemen za studena mlátil do krytu než se teplem dopnul....No raději dost už bo se naseru..Tak to v autorizácích prostě chodí,no..To jsem odbočil od tématu,tak se vraťme zpět ke KOTOUČŮM A DESKÁM...
nahoru

sponzor





26.12 2011 11:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.12 2011 11:06


RICOM: Měřil ti servisák házivost nábojů kol?Neměnil jsi ložiska?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

26.12 2011 11:27


já mám meyle kotouče, cca 6 tkm a když brzdím z kila a výš, tak je na utržení ruk
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.2. 2007
Příspěvků: 146 | Témat: 3

26.12 2011 12:00


Já mám ATE kotouče i desky a v poho.Kotouče trochu házely ve 40tis.km,ale potom se sklidnily.Najel jsem na nich 90tis.km.Ted jsem dal akorát nové desky opět ATE bez srovnání kotoučů a zase v poho.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

26.12 2011 12:09


NOVON:
RICOM: Měřil ti servisák házivost nábojů kol?Neměnil jsi ložiska?


budu dělat nová ložiska.. obě.. to má vliv na funkci ??
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5521 | Témat: 68

26.12 2011 12:20


ricom: Jasne ze to ma vliv na funkci, ak uz loziska maju cosi za sebou, mozu sposobit rychle zvlenenie kotucov.
NOVON: Mondea casto trpia na drobne vole na napravach a to potom so sebou beria aj loziska a kotuce, takze skontrolovat celu napravu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

26.12 2011 12:34


ricom: Nejen to, může to dělat i vůle v ramenu či uložení tlumiče. To klepání při brždění, já měnil komplet brzdy a klepaní nepřestalo, pak ramena a bylo po klepaní. Chce to prohlídnout. Mám BOSH desky i kotouče, čumíte co? A po 8 tisících no problem. Akorát když jsou studený, tak desky pískaj při doprždění, ale ne vždy..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.12 2011 12:55


ricom:


budu dělat nová ložiska.. obě.. to má vliv na funkci ??
Ano samozřejmě..Výměna ložisek jde taky pěkně ojeb.t a dojeb.t..Stačí,když se nechce pořádně vyčistit vnitřek těhlice před nalisováním nového ložiska..nové nedosedne kuskem nadoraz a už to háže a likviduje kotouče...Jiný pitschus pyco voe mechanik tak rval našuro náboj,že jej ohnul,sice 0.2mm,ale ohnul..a zase to likvidovalo kotouče..Jiný frajer zas tak mlátil do přirezlého kotouče,aby ho sundal,že odjeb.l ložisko a ohnul naboj..Jo jo se dějou věci...Vždyť čas jsou penize říkají...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.12 2011 12:59


Hemicz: Všechno nové,to mě neznáš..? A troufám si říct,že jsem to i pečlivě skládal..
nahoru

sponzor





26.12 2011 12:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.12 2011 13:02


Dave_S2:
já mám meyle kotouče, cca 6 tkm a když brzdím z kila a výš, tak je na utržení ruk
A sakra! Desky taky MEYLE? Já bych měl na monďasa 1 kotouč za 481 kč,což je lákavá cena,ale...
nahoru

Anonymní





26.12 2011 13:12


Dělám reklamačního technika v jedné nejmenované společnosti zabývající se dovozem autodílů. Reklamace zvlněných kotoučů řeším každý den několikrát. Ne vždy jsou na vině jen kotouče, ale nejčastěji je to tím, že automechanici postupně vymírají a zůstávají je "výměnkáři" kteří díl vymění a tím to pro ně končí.
Ono někdy stačí očistit pořádně dosedací plochu na náboji a zkontrolovat stav souvisejících komponentů. Není umění díl vyměnit, ale každý závada má svou příčinu a tu je potřeba taky vyřešit.
něco k tématu od konkurence :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil medvěd dne 26.12 2011 13:55, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.12 2011 13:29


me2dcz: Ano,očištění náboje je základ.Osobně mám na to několik různých draťáků do flexy i do vrtačky-ty hlavně na vozy co mají v náboji štefty a kolo na matice..např.Ford..,kde se flexou blbě dostaneš..Pak to nastříkám měděnou pastou ve spreji a na auta s ABS* mám keramickou pastu...Jinak jaké značky bys doporučil Ty,jako odborník od fochu..Jaké značky řešíš nejméně nebo je to nastejno?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 13:48


Ate kotouče každý nadavá ja dávam ty vysoce nauhličený k tomu desky ATE a dosud žadny problem tatoj jsem to dal na octavu stači lehce šlapnout na pedál a auto brzdí jako čert dal jsem to přítelkyni na Citroena C3 bez ABS* a taky krásně brzdí na jaře budu dělat svou Audi a pújdu znovu do ATE ale zkusim power disc......ale hodně zaleží kdo a jak ty brzdy udělá....a taky je duležity kde ty kotouče pořídíte slyšel jsem něco o Polsku a jejich ATE ale osobní zkušenost nemám...
nahoru

Anonymní





26.12 2011 14:03


NOVON:
Jaké značky řešíš nejméně nebo je to nastejno?


Je to tak nastejno. Záleží na výkonu a použití auta, dědula s Fábií a jízdama okolo terénu tam může mít Barumy (odnož ATE), ale na silnější auta ATE, Bosch,Brmbo,Zimermany. TRW jsou poslední dobou horší.Ate se prodává nejvíc a nejmíň se mě vracejí. Ale zase na Barumech je největší provize pro mechaniky a pak to dopadá takto- zákazník : mam Q7, dal jsem Barumy a oni se mě kopou po 3000 do pedálu so s tím ?

Jinak já mám na A4, ATE powerdisk,najeto 30000 a pohoda,samozřejmě je to udělaný tak jak má být.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

26.12 2011 14:57


no tak či tak na měření kotoučů skočím.. a na jaře se chystám jak na ramena tak na ložiska.. vše již nakoupené jen to nechat udělat.. nechtěl jsem před zimou..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email