Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 142 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tomQ7
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 290
Online návštěvníků
Návštěvníků: 140
Uživatelů: 2
Celkem: 142

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 14:22


a když si koupim ten kabel tak by to ukáže jo ? Stačí koupit ten z činy za 500 i ze softwarem ? Nebo je nějakej rozdil mezi tema kabelama ?
nahoru

sponzor





26.12 2011 14:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 14:24




Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 14:27


žere mi to olej a kouří mi to bíle. Neni to nějaký silný kouř, ale hulí to víc než ostatním autům. Ale jede to normálně. Jen to má ty veci co jsem tady vypsal cukání, a ty zvuky tipu zadírání.

Myslíš si že si to Turbo* mužu vyndat sám ? a vyčistit ? Na jak je to dlouho práce ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 14:33


V servise za 300 ti vyčte pamět závad chce to napichnot a jed to projed pokud s diag trochu umí tak uvidi chovani turba a v okamzik kdy to spadne do nouzaku by ti měl říct co stím je tu čínu bych nekupoval třeba to funguje,ale nevim tak mně se to říka diag. mam kdykoli zadarmo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 14:39


zas tak pracny to neni když vyndaš celej vzduchovej filtr tak Turbo* uvidíš,ale pokud si to v životě nedělal nedoporučuju ti to dělat i když by se tí povedlo vyndat tak pak bych vyhledal někoho kdo už to dělal když se ti to vysype tak to do kupy třeba nedáš
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 14:45


a víš jak vyčistit EGR* ? nebo ho vyřadit ? stačí to manuálne nebo se musí i softwerove. TO je hned ne to by nemelo byt tak pracne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 14:54


vyčistit vím vyndat namočit do nějakyho sajrajtu stěteček a čistit ale zaslepení pro vyzkoušení je rychlejší a stačí mechanicky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 14:57




Uploaded with ImageShack.us
nahoru

sponzor





26.12 2011 14:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 14:59




Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 15:05


Na ty druhy fotce jsem ti označil dva šroubky rozdelaš mezi trubky daš kousek plechu nebo neco takovyho na vyzkoušení to stačí kdyby si to chtel udelat na trvalo tak to chce tu trubku vyndat uplne a udelat stejny tesnění jako tam bude akorat bez díry ja měl EGR* taky zaslepeny,ale vyčistil jsem ho a zprovoznil auto se líp zahřiva ted v zime
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 15:16


No já mam trošku jinej motor, mam rok 2008 2.0 TDI* PD .Na stejnym místě to asi nebude. tywole chudák auto, nechám vyndat DPF* ted zaslepim EGR* co z něj zbude
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 15:45


No tak to nevim rok 08 a ze uz by Turbo* bylo KO no mozny to je ta dnešky nafta a dlouhy intervaly výměny oleje udělají své no než do něčeho sahat a zkoušet jako první bych nechal udělat diagnostiku kvuli tomu nemusis ani do autorizaku stačí někdo šikovný s VAGEM
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 15:59


spidapetr:
No tak to nevim rok 08 a ze uz by Turbo* bylo KO no mozny to je ta dnešky nafta a dlouhy intervaly výměny oleje udělají své no než do něčeho sahat a zkoušet jako první bych nechal udělat diagnostiku kvuli tomu nemusis ani do autorizaku stačí někdo šikovný s VAGEM


stačí tento ?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 16:17


Jak řikám ja bych do toho nešel kdyby to bylo dlstačujicí tak si to koupi každej a nekupuje to za desetitisice tohle dokaže přečíst třeba jen pamět závad a to ti je stejně k ničemu potřebuješ naměřit různy hodnoty jak se chová Turbo*,vstřiky atd. a to todle rozhodně nedokaže tohle dokáže možna pamět zavad a možna reset servisního intervalu,ale klidně to zkus a pak dej vědět co to umí...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

24.02 2012 17:11


Ahoj, mám stejný problém s cukáním a kovovým zvukem (štěknutí)- A4 2,0 TDI* motor BPW 2008. Také vyndaný DPF* ale cukalo to už před vyndáním. Už jsi něco zjistil?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 444 | Témat: 18

25.02 2012 8:38


pmary: To už si měl DPF* zacpané? Nebo proč to vyndaváte? Mám na BPW 195k km a DPF* v cajku.

Jinak cukání vč. "štěknutí" bylo v mém případě zapříčiněno zarezlou regulací turba. Po vyčištění a kontrole turba vše v pořádku.
nahoru

sponzor





25.02 2012 8:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

25.02 2012 12:31


já to mam furt, jeste jsem se toho nezbavil. Padá mi to stále do nouzáku nejvíc když jsedu plně naloe, 5 lidí do kopce, tak to spadne do nouzáku, za jízdy musim vypnout kliček nastartovat a jedu dál.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 444 | Témat: 18

25.02 2012 17:59


Tomich2: Turbo* bylo venku a vyčištěno? Včetně regulace?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.02 2012 1:20


luckyluke:
Tomich2: Turbo* bylo venku a vyčištěno? Včetně regulace?


No mechanik jen zkoušel vuli v turbu, a zadna pry neni. Ale asi to bude Turbo*.

Ted mi to ještě padá do nouzáku. Hlavne kdyz jsem nalozeny a jedu v 5ti lidech. Nebo do kopce. to spadne do nouzaku a za jizdy musim vypnout klicky a nastartovat aby to melo zase vykon.

a když jedu pomalu tak kolem 2000Ot, to škube
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.02 2012 1:22


Bych to Turbo* nechal repasovat. Ale co kdyz je dobré. Jak to zjistim. Třeba to má něco společného s tim jak jsem nechal vyndat Filtr pevných cástic. Od té doby to taky dělá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 444 | Témat: 18

26.02 2012 9:57


Tomich2: Svěřit jej odborníkům? Škubání jsem řešil asi půl roku, pak jsem zajel s autem do Jablonce (Turbosport), Turbo* vyndali, vyčistili, prověřili, opravili regulaci, udělali jsme testovací jízdu a od té doby mám klid a i vím, že Turbo* je v cajku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.02 2012 12:02


Lucyluke:

to mam moc daleko. zkusim najít neco v Brne nebo v CB a zamerim se na to Turbo* a regulaci.

Je pravda ze mi to kouří a zere olej, tak by to to Turbo* mohlo být.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

14.03 2012 13:05


Vyřešeno. Regulace Turba. Oprava: 1500kč
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

14.03 2012 18:55


to to trvalo ale že?
nahoru

sponzor





14.03 2012 18:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

14.03 2012 20:35


To jo taková blbost. Ted když jsem jí dal do cajku tak jí musim prodat protože zas potřebuju love na byt to je k nasrání
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.2. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 0

09.03 2013 1:08


Tak jsem u reseni podobne zavady asi. Pri vytoceni auta cca co 2200 ot. a naslednem pusteni plynu se ozve kovovy zvuk, jak kdyby se dotacecelo neco zadreneho. Zavada se projevuje jen u zahrateho auta, zvuk vychazi zhruba z mist pred spolujezdcem, nejde to z motoru primo. Tip, napad ? Jsem z toho spatny.... (A4 -B7-2.0TDI 2006, 103kw 16V). Dik popripade.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

24.06 2013 23:26


Tak už mam cukání zas Mam repasované Turbo* na chvilku cukání a kouření přestalo. Nyní po půl roce opět začalo kouřit. Reklamoval jsem repas turba. Turbo* vyčistili, auto nekouří a 2 týdny necukalo. Ted už zase cuká zatim nekouří. Bylo mi řečeno že ho mam uplně zasrane po půl roce takže jde bordel už do Turba. Ale nevim od kud. Poradí někdo ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 35 | Témat: 0

26.09 2013 20:37


sice mam A4 B6 3.0 automat rv 2002 220tis najeto a presne tohle mi to dneska udelalo poprve a behem dne asi 5x taky mezi 2000-3000 tis otackami. auto sebou i trhne tak na 0,5sec . neprjemny zvuk jako kdyby zelezo o zelezo ... rikal jsem si jestli to neni ta automaticka prevodovka.. popravde nevim co s tim.. budu to davat do servisu a modlim se aby to nebylo vic jak oprava za 10tis .. jelikoz jsem minuli tyden delal rozvody. auto mam 3 mesice...
jestli vite kde zacit uvitam radu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 11.6. 2016
Příspěvků: 16 | Témat: 2

11.06 2016 15:16


zdravím, nějaké nové rady? Mám úplně stejný problém a4 2,0tdi 103kw 8v 242tkm. Dnes při zkoušce mechanikem auto padlo i do nouzového režimu, po vypnutí motoru a nastartování zas jelo normálně. Cuká při cca 2tis. otáček, né vždy..., na diagnostice byla chyba regulátor tlaku, po vymazání už znovu nenaskočila. Jak to řešit? Stačí nějak ten regulátor vyčistit, nebo se musí vyměnit?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 444 | Témat: 18

13.06 2016 14:12


Ivona: Vyčistit (v mém případě stačilo)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email