Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 222 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 218
Uživatelů: 4
Celkem: 222

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

10.12 2011 11:55


Poté co jsem si nechal vyndat filtr pevných částic auto mi občas mírně cuká.
Za studena, nebo po nějaké delší pauze při otáčkách 2000 pouze při rychlosti 2,3. Cukání se projevuje jakoby nebyla nafta, nebo tam byly vzduchové bublinky a tak auto na půl sekundy cukne například 3x za sebou. Každý cuk doprovází divný zvuk škrábání. Škrábání se špatne popisuje ale jde o kovový zvuk který je pravidelný jakoby to způsobovalo něco co se točí. Při každem cuku je ten zvuk a pokles výkonu na půlsekundy.
Zvuk vychází z motoru. Filtr pevných částic jsem si nechal vyndat protože mi auto šlo do nouzového režimu který byl způsobený navýšení tlaku v turbu. V audi mi řekli že je zanesený filtr s hodnotou 90g popílku (maximum je 60). Poradte co to muže být ?
Mohu s tim jezdit ? Na dálkovou jízdu se to neprojevuje vubec. A kolik bude stát oprava. díky
Naposledy upravil Tomich2 dne 10.12 2011 12:18, celkově upraveno 2 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





10.12 2011 11:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

10.12 2011 12:12


je to 2.0TDI jestli ano,tka zkontroluj pohon olejového čerpadla
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

10.12 2011 12:39


jj je, 103kw . Jak to zkontroluju ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

11.12 2011 22:16


Může to být ještě něcé jiného ? Například Turbo* ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 1445 | Témat: 0

11.12 2011 22:38


ahoj,kamaad ma a4 2.0ropa odeslo mu olejove cerpadlo,oprava hostala ranec(nakonec vymena motoru)kontrola pouze vanu dolu a zkontrolovat (nevim jak to presne nazvat na klice je ozubeny krouzek ktery se stara o pohon cerpadla)
krouzek se neda koupit samostatne,pouze cela klika
ps: doufam ze si to pamatuji +- presne,kdyz tak se muzu zeptat na podrobnosti
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

14.12 2011 11:29


brazil:
ahoj,kamaad ma a4 2.0ropa odeslo mu olejove cerpadlo,oprava hostala ranec(nakonec vymena motoru)kontrola pouze vanu dolu a zkontrolovat (nevim jak to presne nazvat na klice je ozubeny krouzek ktery se stara o pohon cerpadla)
krouzek se neda koupit samostatne,pouze cela klika
ps: doufam ze si to pamatuji +- presne,kdyz tak se muzu zeptat na podrobnosti


A co má kamarád za rok ? To by snad nahlásila nějaká kontrolka že by mi to nefungovalo ne já mam ročník 2008 tak předpokládám že mi jen tak sám od sebe motor neodejde
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 1445 | Témat: 0

14.12 2011 13:09


zjistím podrobnosti a dám vědět.ale co si pamatuju tak stoho byl hooooodně vyplesklej.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 1445 | Témat: 0

14.12 2011 14:09


tak jsem mu volal.má 103kw r2006.do roku 2008 se používal pohon olejového čerpadla přes řetěz (stejný s.má passat/na určitý typ motoru byla vw svolávačka na výměnu pohonu čerpadla).od roku 2008+ již je pohon řešen ROZ*. koly.pokud máš řetěz jde to předělat na kola/bohužel cena v orig. dílech tě vyjde na cca 70.t.dále mu na 200.t km odešlo Turbo*(ložisko)výměnou cca 10.t.jak uvádíš to cukání/škubání tak by to mohla být s největší pravděpodobností absence filtru pevných částic/řj vyhodnotí závadu(spaliny)dle rady v aut. ser. audi

ps :někde jsem četl že f.p.č. jde vypucovat/repasovat
nahoru

sponzor





14.12 2011 14:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

14.12 2011 15:35


brazil:
tak jsem mu volal.má 103kw r2006.do roku 2008 se používal pohon olejového čerpadla přes řetěz (stejný s.má passat/na určitý typ motoru byla vw svolávačka na výměnu pohonu čerpadla).od roku 2008+ již je pohon řešen ROZ*. koly.pokud máš řetěz jde to předělat na kola/bohužel cena v orig. dílech tě vyjde na cca 70.t.dále mu na 200.t km odešlo Turbo*(ložisko)výměnou cca 10.t.jak uvádíš to cukání/škubání tak by to mohla být s největší pravděpodobností absence filtru pevných částic/řj vyhodnotí závadu(spaliny)dle rady v aut. ser. audi

ps :někde jsem četl že f.p.č. jde vypucovat/repasovat


Dobře dejme tomu že tocukání muže byt tou absencí filtru. Ale co ty zvuky co to dobrovází. To drhnutí. Zdá se mi že je to čím dál tim častější. Ten zvuk je takovej jako bych spodkem škrtnul na půl vteřinu o vozovku. Tak takovy to vydává zvuky při tom cukání.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

14.12 2011 18:18


Dělá to častěji a častěji. Ted to dělá i když to vytočim a chci řadit. Jak zmáčknu spojku tak jak klesnou otáčky při řazení tak to udělá to drhnutí. Fakt divná. Nechápu.

Něco tam prostě drhne a nevim co.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

14.12 2011 19:30


Tomich2: Nebylo by nejlepsi a nejrozumnejsi reseni s tim zajet do servisu? Takhle na dalku to tezko odhalis/opravis. Vse to budou porad jen dohady. Nejhorsi scenar bude ten, ze se ti motor zastavi z duvodu zadreni a bude s nim amen....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

14.12 2011 20:55


Tyjo to snad ne to by byl hodne spatnej scenar
JJ zítra pojedu tam kde mi dělali ten filtr
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 588 | Témat: 8

15.12 2011 6:38


Kdysi jsem měl podobný problém.....při přeřazování a prudkých změnách otáček to drbalo s celým autem.Myslel jsem,že mi v převodovce chybí zuby
Nakonec to byla zadřená viscospojka na vrtuli.Jak přestala prokluzovat,tak se časem vymlelo uložení na hřídeli řemenice a začalo se to projevovat takhle.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

16.12 2011 10:14


Tak filtrem pevných řástic to třejmě neni.

Ted mi to začlo dělat to že když to vytočim více do otáček tak při přeřazení při poklesu otáček to drhne. A drhne tam něco co je zřejmě roztočeného.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 1445 | Témat: 0

19.12 2011 20:53


už víš závadu?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

19.12 2011 20:54


brazil:
už víš závadu?

ne tu bude vědět až bude motor KO a pak tady bude brečet...
nahoru

sponzor





19.12 2011 20:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 2.11. 2011
Příspěvků: 1445 | Témat: 0

19.12 2011 21:08


a co zpráva od LUBOS75,prověřil si? Je pravda že podobný problém jsem měl s BMW(kurva to byl rachot).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 13:10


Co takhle dvouhmota ta vydavá taky různé zvuky když je špatná
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 13:13


A to cukaní vstřiky třeba ted zrovna jsem to řešil i sve 1.9 96kw
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 13:14


Tyjo závadu ještě nevim, po novem roce jsem domluvenej s Humlem že se mi na to podívá. Dost lidí to vidí bud na EGR* nebo na regulaci turba.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 13:17


regulace turba nevim to by padalo do nouzaku si myslim EGR* to možný je zkus zaslepit to dokazes sam doma
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 13:17


mě to cukne jen kolem 2000ot a cuknutí doprovází zvuk zadírání( zadření) ale pouze škrtnutí na půl vteřiny. A nedělá to vždy, jen někdy většinou za studena. A když to držim na 2000ot tak to škubá třeba 3,5 za sebou dokud nepřidám nebo neubera. CUká to po půl vteřině s tim zvukem škrtnutím o něco. Jakoby to zpusobil točivy zvuk, věci která má 2otáčky za sekundu. čili za sekundu to škrtne 2krát.

čili se muže nabízet otázka, Co se v motoru takto pomalu točí ? co by to zpusobilo?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 13:20


Ted v posledním týdnu se mi stalo asi 4X že na dálnici mi kolem 120km/h total vypadnul výkon. Auto prostě nejelo ale žádná kontrolka nesvítila. Tak jsem za jízdu musel vypnout motor, a znovu nastartovat, zařadil 6tku a jedu dál a výkon už mam. To vše za jízdy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 13:28


Vypadnutí vykonu je nouzový režim to má co společného s turbem zmínovaná regulace nebo jen zasraný Turbo* stačí vyčistit a to cukaní jsem měl taky studený auto rozmezí otaček 1800-2000 škubaní nedalo se jed když se to ohřalo vše v pořádku když jsem to napích na VAGA hned bylo jasný že jsou v háji 2 vstřiky když jsem to rozebral bylo to k pláči tři vstřiky se mně rozpadli v ruce a všechny 4 vahadla byly promlácený ještě jsem zjistil vyteklí napínak v rozvodech takže nevim čím to škubaní ve skutečnosti bylo
nahoru

sponzor





26.12 2011 13:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 13:39


spidapetr:
Vypadnutí vykonu je nouzový režim to má co společného s turbem zmínovaná regulace nebo jen zasraný Turbo* stačí vyčistit a to cukaní jsem měl taky studený auto rozmezí otaček 1800-2000 škubaní nedalo se jed když se to ohřalo vše v pořádku když jsem to napích na VAGA hned bylo jasný že jsou v háji 2 vstřiky když jsem to rozebral bylo to k pláči tři vstřiky se mně rozpadli v ruce a všechny 4 vahadla byly promlácený ještě jsem zjistil vyteklí napínak v rozvodech takže nevim čím to škubaní ve skutečnosti bylo


tsiwole. jakej máš rok a kolik máš najeto ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 13:41


Celkem mi to žere olej a docela to kouří. Tak možná bude špatný Turbo*. Proto to kouří víc než ostatní auta na neutrál.

Taky máte na autě tak debilné měrku na olej ? Já jí mam černou a tak blbě se tam z ní čte kde je hladina že bych jí nejrači rozlámal a zahodil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 13:50


Audi A4 1.9tdi PD 96kw rok 2003 najeto 200000km mám ji tři měsíce a dosud proklínam byvalého majítele
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 14:05


spidapetr:
Audi A4 1.9tdi PD 96kw rok 2003 najeto 200000km mám ji tři měsíce a dosud proklínam byvalého majítele


no jo no tak to bývá. Když kupuješ auto tak se musíš už předem smířit s tim že když někdo prodává auto tak ho prodává před nějakou větší investicí a proto se ho zbavuje. Pak bohužel ta investice připadne na bedra nového majitele. Tudíž tebe. Řešim to stejný neboj. Já budu měnit asi Turbo* doufám že jenom regulaci teda.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 14:17


No já si většinu dělám sám,takže to tak nebolí,ale stím turbem nezoufej kdyby odešlo tak to bude bíle hulit a asi by to nejelo vubec je jenom zasrany to v dílně řešíme každou chvily nekdy je to jen ten ventil ted nevím jestli to napisu správně N75 myslim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 14

26.12 2011 14:19


moje Turbo* preventivni čištění
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email