Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 9 června 2024
Celkem je zde 380 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Xtreme15
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 486
Online návštěvníků
Návštěvníků: 376
Uživatelů: 4
Celkem: 380

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

03.01 2008 16:51


Poslední týden mě zlobí jedna věc,ráno nastartuji studenou vše OK a ujedu cca 1-1,2 km a auto začne zdechat - nedrží volnoběh (a to i na benzín i na plyn!!) jakmile zdechne tak jej nastartuji až cca za deset minut-asi se přechlstá.Když ujedu cca 3 km tak už se trošku prohřeje a volnoběh je v pohodě.nepadá vás něco?
nahoru

sponzor





03.01 2008 16:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

03.01 2008 17:11


Mne robi uplne ale uplne to iste.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.01 2008 17:25


Šel bych po volnoběžném ventilu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

03.01 2008 17:44


Pavel myslíš,že na mém motoru (monomotronic) je volnoběžný ventil?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.01 2008 17:50


Na každé stříkačce je. Měl by být přímo v tělese toho elektronische karburátoru, tedy jednobodu. Je to klasický škrtící ventil, který je ovládán řj a přiškrcuje bypass před a za klapkou, čímž reguluje volnoběh. Bude asi zasraný, nebo přidřený, navíc LPG* mu nedělá dobře. Stačí vyčistit benzínem a lehce promazat konkorem. Jedná se o tzv. krokový motorek.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

03.01 2008 18:03


nechci se hádat ale na BMM volnoběžnej ventil podle mě není, volnoběh se udržuje pomocí nastavovače škrtící klapky (krokovej motorek tam teda je ale ovládá vlastně doraz klapky)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.01 2008 18:09


A my se bavíme o BMW?

A které máš na mysli? Nedávno jsem dělal jednu E 36 2.0 a ta měla normální volnoběžný ventil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

03.01 2008 18:16


čti pořádně
BMM = Bosch MonoMotronic
nahoru

sponzor





03.01 2008 18:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.01 2008 18:25


BMM BMW
No jo, plete se to.

Ať tak, nebo tak, hledal bych problém právě v tom motorku.
Ale samozřejmě nejsem vševědoucí...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

03.01 2008 18:29


Sniper ty máš řešit ty pružiny na A90 ne? Stěžuješ si ,že nemáš práci a když ti nějakou dohodím tak nic
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

03.01 2008 18:36


Hoši no ale proč studené po třech kilometrech co se to maličko zahřeje volnoběh drží?
zkusím se podívat po tom ventilu teda
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

03.01 2008 20:11


Paj dej vedet.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

03.01 2008 20:37


vidíte ho tam někdo?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

03.01 2008 20:42


neni ovladana ta klapka v zavislosti na nejake vnejsi teplote nasvanyho vzduchu nebo teplote motoru??
potazmo nejaky cidlo v haji nebo kontakt??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 29 | Témat: 1

03.01 2008 21:00


Tam není žádnej ventil. monovstriku nastavuje volnobech servomotorek který hýbe přímo klapkou. Ten je zepředu pod filtrem viz šipka





Ale v tom bych to neviděl.
Naposledy upravil Bendík dne 04.01 2008 8:48, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

03.01 2008 21:21


kdyby vázla ta klapka tak je odpomoc jednoduchá, prostě při startování šlápnout na plyn
spíš bych vzal kámoše a v momentě kdy to začne blbnout sundal dekl a mrknul se jestli tam jde palivo, když tam pujde a klapka bude trochu pootevřená tak to bude jinde
nahoru

sponzor





03.01 2008 21:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

03.01 2008 21:59


ALe když to přestane držet volnoběhj tak se to evidetně uchlastává,jde to slyšet na projevu motoru,prostě se to nechytá po 2000 otáček a když to zdechne tak to nenatočím bo se to uchlastá,ale proč to dělá jen těch pár km kua
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

03.01 2008 22:47


podle čeho si poznal že se to uchlastává?
jestli se to přechlastává i na LPG* tak za předpokladu že máš jednotku která řídí regulaci plynu napojenou přímo na sondu by to ukazovalo na lambdu, pokud je napojená na signál do benzínovýho vstřikovacího ventilu tak to může mít hromadu závad počínaje tep.čidlama,potenciometrem polohy klapky, zapalováním až po třeba prasklý sání někde v místě kde jde kapalina pro vyhřívání (to by pak nebylo přechlastávání ale průnik vody)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.01 2008 23:26


Tak především, ten motorek by měl být umístěný horizontálně, proto při vertikálním pohledu do sání nejde nic vidět. Za další, do motorku vedou 2 vodiče, takže jednoduché nalezení. A za třetí...jak podotkl kolega Combust, jak víš, že je to bohaté a uchlastává se to? Na LPG* tohle totiž není možné, i kdyby ti Lambda* regulace fungovala!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

04.01 2008 0:38


i LPG* se dá uchlastat a ještě líp než benál, ale v podstatě jen když je studenej motor,jedním z produktů spalování je voda a není problém aby se okamžitě vysrážela na svíčce apod. už se mi to povedlo a kolegovi co má LPG* na faválu se to stalo taky, prostě to zablafe a pak trvá dlouho než se to dá nastartovat, a svíčky sou mokrý
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

04.01 2008 7:34


combust:
i LPG* se dá uchlastat a ještě líp než benál, ale v podstatě jen když je studenej motor,jedním z produktů spalování je voda a není problém aby se okamžitě vysrážela na svíčce apod. už se mi to povedlo a kolegovi co má LPG* na faválu se to stalo taky, prostě to zablafe a pak trvá dlouho než se to dá nastartovat, a svíčky sou mokrý


No právě z toho že to pak delší dobu nejde nastartovat soudím ,že se to uchlastává a to mi na tom nejvíc sere,když jedu do práce tak se bojim že to někde zdechne a sem v pr... Navíc když je to tesne pred zdechnutím a spadnou otáčky,pak přidám plyn tak se motor dusi,proste jako by se uchlastaval.

Nejvíc mě na tom udivuje,že to dělá uplně stejně jak na benzin tak i na LPG* (pritom LPG* mam uplne nezavisle na benzinu - bez lambdy regulace,bez jakekoliv jine vazby na benzin,krome odpojeni vstriku pri zapnuti LPG*)

Vubec nevím,kde bych měl hledat závadu,když to dělá uplně stejně na obě paliva (pritom jsou na sobe nezavisla)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

04.01 2008 7:40


Kovi, zkus mrknout sem do tabulky závat, týká se to ale systém K-Jetronic*. Ty máš co?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

04.01 2008 7:42


Já už právě nemám mechanické vstřikování,ale Bosch mono motronic - viz foto nahoře.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

04.01 2008 9:06


vyčisti si tu škrtici klapku,jestli ti to dělá na benal i plyn tak problém bude ve vzduchu
nahoru

sponzor





04.01 2008 9:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

04.01 2008 9:50


No můžu ještě na test vyhodit vzduchový filtr a mrknout dovnitř jestli neuvidím co se tam idehrává a popřípadě když je to studené jet bez filtru,ale nejde mi do palice proč za kilometr už to nedělá

Mohl by být třeba problém v tom přepínání teplý/studený vzduch že v určitém momentu tam jde málo vzduchu ??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

04.01 2008 11:35


jestliže máš LPG* nezávislý tak pak to může bejt jedině zapalování nebo možná ta klapka před filtrem (ty se taky rády přidíraj ale i tak by tam mělo zůstat dost prostoru, provizorně jí vypoj a zaslep tu hadičku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

04.01 2008 12:18


ten obrázek-osmička hýbe s trojkou a tím nastavuje volnoběh a když je těsně před zavřením,tak se ti to udusí,protože tam je nános bordelu kolem trojky(jde mín vzduchu a více benzínu)
to je moje teorie,stačí vyčistit kolem trojky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

04.01 2008 16:08


s2 coupe : až na to že vstřikovací ventil je nad tou klapkou a tudíž by se mu to neuchcávalo nýbrž prostě dusilo a na LPG* by to nemělo vliv vůbec protože tam se množství plynu určuje podle podtlaku v difuzoru kterej je nad tim
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

04.01 2008 16:22


Takl ted jsem to zkoušel když sem jel z práce autop tam stálo celý den odpojil jsem čidlo teploty motoru,ale žádná změna.z práce to mám 1600 metru asi po 500 metrech to začlo zdechat ale jak jsem přijel domu tak už to drželo volnoběh
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

12.01 2008 10:45


Tak jsem ubral na směsi LPG* aby nebyla tak bohatá,dotáhnul jsem ten malý imbusák co je na tom bazmeku kde končí lanko a zdá se to být dobrý -už jezdím týden a zatím ok
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email