Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 503 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 500
Uživatelů: 3
Celkem: 503

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

21.01 2009 22:29


vencaa6:
známej má Q7 3.0TDI a po 15tkm si vzalo litr oleje...


Tak novější auta, co maj málo nalítáno, tak si normálně vemou víc oleje než starší ojetiny. Teda musej být v dobrým stavu.
nahoru

sponzor





21.01 2009 22:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

22.01 2009 18:02


vencaa6: A co je na tom divnýho?? Mně to bere na 15 tis. 4 litry a víc
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2007
Příspěvků: 601 | Témat: 10

22.01 2009 18:30


Jo neco jsme slysel , ze koncern celou dobu vymyslel PB , pak nejaky experti vymysleli Euro 4 a bylo po PB , CR pouzivaji Bosh , Siemens a to je snad to nejhorsi , uz i Francouzy presli na Denso a to je co rict , ti delali CR uz od roku 98.
Ted se chysta dalsi generace ktera ma splnovat Euro 5 i bez Filtru pevnych castic. To zas bude pruseru , ma to mit jednou tak vetsi tlak vstriku jak dnesni Common-reil tedy vic jak 2000baru , prvni to dostanou Scanie ktera je jiz patri pod koncern VW.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.01 2009 18:42


Rob: auto má jezdit na benzín... su asi rozhýčkaný z toho svého. teď mám 12tkm a olej klesl z risky max někde k půlce...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

22.01 2009 18:58


Já nedám do motoru ani kapku navíc, po 15000 km nejsem ani na spodní rysce...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2008
Příspěvků: 646 | Témat: 10

22.01 2009 18:58


To nic není. Když jsem měl své první auto, tak to byl kousek. Měl jsem Fiat Uno 1,3D. Už něco pamatoval. Ve finále jezdil téměř na ojej. Vzal si 2 litry na 100km... Pak už jsem dolejval vyjetej...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

23.01 2009 15:17


adrenaline1:
To nic není. Když jsem měl své první auto, tak to byl kousek. Měl jsem Fiat Uno 1,3D. Už něco pamatoval. Ve finále jezdil téměř na ojej. Vzal si 2 litry na 100km... Pak už jsem dolejval vyjetej...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.01 2009 15:21


Rob:
vencaa6: A co je na tom divnýho?? Mně to bere na 15 tis. 4 litry a víc

ja uz mam skoro 5000 od vymeny a este ani kvapku som nedolial. A na ryske je stale rovnako, trosku tam chyba ale iba asi 2 mm.
nahoru

sponzor





23.01 2009 15:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

24.01 2009 0:44


Taky nedolévám, mezi výměnami ubude oleje max v rámci rysky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

20.09 2010 19:27


Kamarad by chtel poridit 2,0tdi B7 rok 09-10 taky sem mu rikal ser na to a jak to ctu tady, kdyby nekdo vedel o peknym kousku at se stejen ozve ale psis mu to rozmluvim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

11.03 2011 9:11


myslím si že nejlepší motory co kdy udělali 1.9TDi 81KW a 1.9TDi 66KW - jsou téměř nesmrtelné
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.3. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 1

11.03 2011 14:50


Najel jsem na A6 2,7TDi (2008) už více než 40tkm (nyní cca 150tkm) a maximální spokojenost. Najel jsem pár set km i ve 3.0TDi a moc velký rozdíl jsem nepocítil, myslím že 2.7 je dostačující, pro mě. Dálková po okrsce umírněnou jízdou ve 3 lidech -> 5,5l/100km.Dálnice umírněně 6,5 ... Na voll nevzala nikdy více než 10,5. Ostrava - Calais (cca 1400km) za 9,5hodiny -> Spotřeba 10,5 - nádhera. S benzínem nemožné zajet za ten čas a výdaje. Otec nalítal na 2,7TDi (rok 2005) přes 100tkm a rovněž nemůže říct ani půl slova. Takže za mě - s 2,7 TDi maximální spokojenost.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.03 2011 15:10


majklmajkl:
1.9TDi 66KW
len skoda ze ten vykon je ako do slapacieho auticka... radsej budem mat 2,5 tdi ako 66 kw parny stroj pod kapotou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

11.03 2011 18:17


ja len tolko,u nas clen na sk pracujevo VW Bratislava a vravel,ze 3.0 TDI je najmenej reklamovany motor koncernu.
To iste mi vraveli v mojom servise Audi.

Ja som bol po skusenostiach s 2.5 TDI viac-menej rozhodnuty pre benzin,rozmyslal som na tym novy trojlitrom..v servise mi povedali,ze nie..ze nie benzin..mali tam nejaku tusim Q7 a uz tam menili cely motor,neviem ci to nebolo do 20tis km nabehane..

A tak som skoncil u 3.0 TDI.

Po 10tis.km mi odislo jedine gulove lozisko na pravej prednej naprave.

Este doplnim,ze na sk klube sa zatial este neriesil zasadnejsi problem 3.0TDI motorom a chalani si velmi pochvaluju...

jaj a este doplnim,ze som pozeral olej,LL interval,do vymeny cca 6tis km a olej presne na milimeter v strede mierky...co k tomu dodat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

11.03 2011 18:29


a este doplnim o kamosovom Allroade 2008

Mal tam problem s klapkami na sani..

Cely problem spocival v tom,ze tie klapky su na takej tycke a tam kde je spoj tak sa od tepla roztavy ten plas a tym sa urobi vacsi priemer ako by mal byt a uz to ukazuje chybu..potom tam na to problemove miesto dali obrucku z hlinika alebo coho a tym sa to vyriesilo..
Ale tak sme rozmyslali,ze preco to tak robili,ci aj nie naschaval,aby sa to muselo menit..jemi odisli obe strany ...jednu mal este v zaruke,cize to uz predtym muselo odist.
A co je prdel,ze cela vymena by mohla stat do 10 eur ak by sa dali tie klapky na tej tycke kupit samostatne,ale nedaju sa,dokonca sa neda to sanie kupit bez motorceka,iba motorcek samostatne a ten je najdrahsi z celej zalezitosti..cize nakoniec je to problem za 300eur ..

Ma nabehane 190tis.km

Inak s autom ziadny problem,pochvaluje si...
Jeho zena ma 2.7 Tdi a6 avant a tiez si pochvaluje...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

12.03 2011 23:18


kua uz si pripadam ako zabijac tem
nahoru

sponzor





12.03 2011 23:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.03 2011 23:23


barkley1:
rozmyslal som na tym novy trojlitrom..v servise mi povedali,ze nie..ze nie benzin


Myslíš 3.0TFSi?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

12.03 2011 23:37


jj ano ten som myslel..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.03 2011 23:41


barkley1:
Nemám ze svého servisu zatím žádné negativní ohlasy, takže mě to celkem překvapuje
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

12.03 2011 23:48


Mna to tiez prekvapilo,bol som viac menej rozhodnuty ze to bude benzin a najviac sa mi pozdaval ten 3.0 TFSI v a6 alebo 2.0TFSI v a4
A teda reakcia v mojom servise ma dost zaskocila,vyslovene ze benzin nie,ze urcite naftu a anjlepsie 3.0TDI,a to som o tom diskutoval s riaditelkou,s prijmacim technikom a s ludmi v dielni..a este s chalanom na nahradnych dieloch..vsade podobne reakcie..
neviem..skoncil som u tej nafty a som sam na to zvedavy..ale ak sa to bude srat ako ta 2.5 TDI tak to poleti a naftu si uz nikdy viac nekupim..a budem tuho rozmyslat ci to bude opat Audi..sakra
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.03 2011 19:57


barkley1:
No a co V8? Nepočkáme si?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

13.03 2011 21:11


tak to je otazka..

situacia je nasledovna:

potrebujem si tu kupit auto na svajciarskych znackach,disiel budem pouzivat viac menej na cestovanie domov..idelne..

Co sa tyka auta ti mam 3 alternativy.
1,kupit nejaku sracku,najlepsie z koncernu s co mozno najmensim benzinovym objemom.
2,Audi 80,automat,benzin..
3,A6/A8 V8 4.2

Ta tretia moznost je najlakavejsia..auto bude vyuzivane na jazdu kazdodenne do prace,este neviem kolko km..
Tu je benzin lacnejsi ako nafta..
Zatial to vidim na tu Audi 80, po roku by som siel do tej V8 ale mam respúekt pred nou..noo nie je to len tak..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.03 2011 22:25


barkley1:
No, to máš celkem rozptyl

A80 vs C7 V8 ... Držím palce!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

14.03 2011 5:42


nie, nie C5 V8 alebo D2 V8

co som kukal daju sa zohnat pod 7tis CHF coz nie je vela..

Audi 80 su tu celkom pekne kusky,auto sa mi paci a viac menej o nom uvazujem ako pre zenu..ak by som si ho nakoniec kupil ..
nahoru

sponzor





14.03 2011 5:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

15.03 2011 22:15


barkley1:
tak to je otazka..

situacia je nasledovna:

potrebujem si tu kupit auto na svajciarskych znackach,disiel budem pouzivat viac menej na cestovanie domov..idelne..

Co sa tyka auta ti mam 3 alternativy.
1,kupit nejaku sracku,najlepsie z koncernu s co mozno najmensim benzinovym objemom.
2,Audi 80,automat,benzin..
3,A6/A8 V8 4.2

Ta tretia moznost je najlakavejsia..auto bude vyuzivane na jazdu kazdodenne do prace,este neviem kolko km..
Tu je benzin lacnejsi ako nafta..
Zatial to vidim na tu Audi 80, po roku by som siel do tej V8 ale mam respúekt pred nou..noo nie je to len tak..


pokud svycarsky znacky, tak bych volil co nejmensi objem pojistky jsou kua drahe
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

16.03 2011 6:36


ja viem

vies a nejake orientacne sumy nahodou ??
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email