Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 23 kvě 2024
Celkem je zde 148 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jenda136
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 456
Online návštěvníků
Návštěvníků: 147
Uživatelů: 1
Celkem: 148

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.01 2009 12:42


je to shodny cislo pro obe? ...

ta .056 verze se mi zamlouva o moc vic ...
nahoru

sponzor





05.01 2009 12:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 246 | Témat: 16

05.01 2009 13:50


neni, kazda ma jiny cislo, ale druhovyroba - FEBI, a vubec, co ja bych ti rikal..

http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=IovrHQEk3PzgvR4B&
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.01 2009 14:09


mhmhmhmhm ... taky sem nasel ... cena je docela raketa .. Sulda mi da casem nejaky starsi .. takze az to bude horet .. tak se po tom mrknu poradne ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.01 2009 18:35


dalsi hotovatko udelatko ...

resim u sousedu nezavisly topeni ...

takze: nikdy sem netusil ze to ma vlastni zdroj energie (sem myslel ze to zere hlavni baterku) ale - oni tam sou baterky dve ...

muj dotaz: jak se s tim popere altik? dobijet dve baterky? ... dela se tam nejaka ficureta co a jak zapojit? ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

07.01 2009 20:39


Taky bych chtěl elektro vstřiky do Audinky,ale hodit to na MC1,na 034 to měly a dokonce celou sadu.Jenže za 30tis.Nevim co tim pravě vyřešim,jen koňale pujdou nahoru,ale co spotřeba?nechci jezdit za 20l.zkoušel to někdo dat už na 10V?Nebo Nezna někdo megasquirt?TO by stačila lišta od 034 a pak elektroniku od megasquirt ktera by vyšla na desitku.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

07.01 2009 20:40


Jo a ty větší ventily,na to se musí vyvrtat větší otvory v hlavě?Asi jo co.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

08.01 2009 9:04


kdyby sis to precetl cely tak by si zjistil ze sem v kontaktu s nemcem co to tam uz nabastlil .. dalsi prodava hotovej motor a treti nabastlil ADU bastl ... vse na MC
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

08.01 2009 14:46


nj diablo si myslí že ty díly mu nekdo venuje gratis
nahoru

sponzor





08.01 2009 14:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

10.01 2009 1:36


Diablo ... jenze ta elektronika od 034 neni jen tak vsechno ...

pocitej ze jen tak s prehazenejma komponentama nejakyho zavratnyho vykonu nedocilis ... maximalne tak 10% pocitam .. potrebujes ciplou jednotku, potrebujes vetsi IC, udelat repas hlavy (a nejlip zkontrolovat ovalitu valcu, kliky, krouzky - proste GO motoru), atd atd ...

ber to tak ze repas skeble stoji tak kolem desitky ... vstrikovani kolem patnactky .... no a zbytek se nekam pokutali ... takze v tom budes plavat za 40 ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

21.01 2009 18:07


Kolik toho doashnes za 40 ?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

21.01 2009 18:33


ja nic .. ja sem teoretickej kutil a jenom vychazim z cen dilu ... (jmenuje se to bimbakuv koutek teoretickeho kuteni )

maximum co sem kde nasel z 10v ma Karl S. .. psal sem to uz o stranku driv ...

hele .. jenom elektronika na Motronic stoji 20 tacu ... tech 40 byl hodne hrubej odhad .... v ramci mezi a moznosti bez vymeny vstrikovani ... ale problem je ten ze K-Jet neni stavenej na vysoky plneni ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

22.01 2009 13:31


nehlede ze ladenim a vychytavenim ECU* stravis taky nejaky cas (ty urcite ne,ale lidi tomu rozumejici) a to taky vyjde na nejaky balicek. Muzes sice rict lojzovi z vedlejsi vesnice at ti to nejak naladi,ale nikdy to nebude udelane precizne.Preci jen ladici co se v tom pohybujou berou na sebe velkou zodpovednost.Motor za cca treba 200t znicis jednim upsanim nebo sahnutim vedle
A co se tyce ECU*,nikdy nevibirej ty,ale prvne si najdi nekoho kdo ti ji bude ladit a podle jeho doporuceni a zkusenosti vyberte.Ne kazdy ladi Motec,Megasquirt,AEM EMS*,Haltech,Vipec. Kazda ECU* se lisi v hodne vecech.At uz dle "supportu" zakladny uzivatelu a az po cenu
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.01 2009 13:38


prave v tom je zabudovani Motronicu to nejjednodusi ... to je zasadni rozdil mezi tim a cimkoliv jinym
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

22.01 2009 13:52


2Pix:
prave v tom je zabudovani Motronicu to nejjednodusi ... to je zasadni rozdil mezi tim a cimkoliv jinym
to je sice fakt,ale to neni vzdycky vse
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

23.01 2009 13:30


Sel by zabudovat motronic bez velkých problémů do MC1?Vždyť Motronic má těch komponent na eletrice víc.Co by se muselo všechno sehnat aby to jelo na 10V.To by ale pak nejel palubní počítač.To bych musel sehnat novější celou palubovku,kabeláž i do vnítřku,to je na hovno.To je lepší ten megasquirt a vyladit si to sám doma,kdo nění lama,tak to myslím zvládne,a když ne tak se zeptá někoho skušenějšího ne!A takoví keci o lojzovi od vedle si nechte chytráci.Na těch vesnicích to těm borcům aspoň myslí.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

23.01 2009 13:35


2pix:A co tam ten němec má teda za elektroniku?Jak to udělal kde to koupil,trochu to rozveď a ne že seš v kontaktu.já sem taky v kontaktu a nic
nahoru

sponzor





23.01 2009 13:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

23.01 2009 13:47


kde by to asi kupoval .. ebay a srotaky ...

omg .. proste tam zabastlil Motronic a podle navodu i jeho slov to chce jenom hodne omalovanek a nic vic ...
a vsechno jde ...
na co potrebujes novou palubovku a kabelaz dovnitr? ... vid je to MOTOROVA elektrika a ne ostatni (proste vykuchas jeden svazek a DAS* druhej misto toho)

jo .. kvuli tomu se na to vyseres ze ti nebude fungovat palubak ... to sou ale napady krucinal ... a s tim megasquirtem ti myslis ze poslape? ...

ty mi pripadas spis jak vesnickej lojza ...

ceny si spocitej sam ... kdys sezenes trebas prasklou/potkanou/vejpul rozpulenou o vlak S2 nebo S4 mas vyhrano...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 246 | Témat: 16

23.01 2009 21:14


Megasquirt neni nic tezkyho, ani slozityho, je dost tupovzdornej, levnej - idealni pro zacinajici pokustony.. A ze je jakejkoliv MPI* system lepsi nez jakejkoliv K-jet, o tom zadna (-:
Vedlecesty, k MS je k mani hafo map, ma to dost velkou uzivatelskou zakladnu.. Takze si myslim ze je to rozumnejsi volba nez se mrcasit s 20V elektrikou.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

23.01 2009 21:48


ono je to ve finale stejny ...

problem nastava ve vesnickosti montera a kutila ... pokud nekdo proste vyrve kabely a zacne tam lifrovat neco jinyho ... rekne si "A DAM* mapu na 300 kobyl" ... tak se mu muze stat ze to nastartuje ... rozjede se .. a presne ve chvili kdy bude chtit ukazat mane jak to jede .. tak se motor sekne, zastavi auto, vystoupi, nakope ridicovy prdel a rit dohromady, sedne si zpatky a bude trucovat dal ... ( v kostce: bezpecnostni pasy povoli a dabel se poriti do pekel protoze ve 200 se mu sekne motor )

montovat cokoliv at uz je to MS nebo Motronic, tak jedine do zgeneralkovanyho motoru - jinak to sou prachy do kanalu ...

a co se tyce uzivatelsky zakladny - seru ti na to, kdejakej vesnickej tululum ti rekne "mam hyper mapu na super vykon" (ala vetsina vesnickejch TDI* chiparu), radsi se spokojim s oficialni verzi nabidnutou nekym kdo tomu motoru rozumi (MTM delal 4 urovne pro obyc K-Jet ... nebo ABT)

ruzovyho bukakenyra "co dokazes za 40" ... klidne odpovim po vesnicku "pyco woe jako super ti zvednu vykon o super moc ihahaku a jeste ti DAM* koncofku z aralky"

btw: pro upravu vykonu u MC, staci par korun ale o to vic sikovnejsi rucicky ...

chapeme se ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 246 | Témat: 16

23.01 2009 22:47


no tak to je jasny ze nejaky wydlaci (TedeYYYY pavr, i do benzinu, pyco) to asi nevyvedou v takovym shapu jak si to vetsina lidi predstavuje..
me se jedna ne o nejaky masakralni huleni vykonu, ale o to ze zmizi k-jet , zdroj milionu a peti poruch a vyrabec mejch zaludecnich vredu
no a MPI* do finale bude tunitelnejsi nez CIS, rozumime si?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.01 2009 13:29


njn ... ale co nadelas lidi sou holt nepoucitelny ... ja sem tak nejak zjistil ze budu muset udelat casem GO motoru ...

otazkou je co udelat ...

bud dat 3B se vsim vsudy a uzivat si 20v ... nebo udelat GO na MC a rovnou to spojit s prestavbou na Motronic ... cenove to vyjde asi nastejno ...

3B stoji kolem 50klacku v jakyms takyms stavu a GO MC a prestavba na Motronic taky asi na 50 klacku (15 klacku GO a 30 kapru Motronic) ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

26.01 2009 19:57


Striker 77:Přesně tak,taky se mi zdá že ten MS je lepší než Motornic,ten stojí zbytečně moc a není tam tolik nastavení jak u MS.Mi to MCčko máme v rodině už 16let a jediný co se naněm vysralo byla tlaková hadice k chladiči oleje.A kolísání otáček při volnoběhu,což byl volnoběžnej ventil(asi se do něj dostal nějakej bordel).A pak už jen to co se má za nějaký ty léta vyměnit(těsnení,gufera,hadice,...).Toť vše.

2Pix:Ty seš z města co?Nebo si asi nějakej inženýr.Většina lidí co se zajímá o auta asi hned napadne,že když mají 20let starej motor,že ho nemůžou hned z fleku osolit,protože by se zničil.To asi každej chápe,to tady nemusíš rozebírat.A jestli ti nepříde pochopitelný proč sem se ptal co tam má,tak jsi nikde nic bližšího neuvedl,tady asi nikdo,kdo by chtěl radu,žádnou nedostane,jenom samé blbé keci.S tím zvednutím výkonu za pár korun máš pravdu.Stačí tvrdší pružina třeba z KG a máš hned o dost citelnější nárůst výkonu.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

27.01 2009 15:23


no ... nevim co si myslet o cloveku co napise ze 5000CS Turbo* je jako dvoukYlo ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

27.01 2009 20:32


No a to na věci mění co?Já když píšu rychle,tak si to někdy neuvědomím a přiznám se,že z češtiny sem nemíval zrovna dobrý známky.Můžeš se tada vrátit k tomu kutění a moje znalosti češtiny nechat trochu stranou?ty voe,to sme na fóru o audinách nebo u učitelky češtiny?
nahoru

sponzor





27.01 2009 20:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

27.01 2009 20:34


ale to je jedno dable ... ber to humorne ... ja si tu tak placam do vzduchu ...

nic vic .. nic min .. je to muj koutek kuteni ...

o vikend pujdu cistit LLK, zkusim rovnou i vymenit cidlo plnyho zatizeni ... a asi se pustim i do vyhlazovani nejakejch veci ...

jo a svetla budu cistit .. to bude prdel

musim se jeste nekde podivat po jednom alespon 40A relatku pro svetla ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

27.01 2009 21:18


No do těch světel sem se chtěl pustit taky,viděl sem na aci že na dvoustovku dělají skla za 1200kč kus,možná do nich pujdu.Já sem teď koupil od suldy zadní třmeny,tak je trochu ošistím a šupnu je na tu svoji potvůrku.Taky mám co dělat na víkend.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

28.01 2009 8:30


pokud ty skla poradne vycistis ... nepotrebujes novy ... ale jestli mas ty pojebkany US skla ... tak si je tam dej .. to je 1200 za kus? ...pheew .. se mi dve sady valej doma ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

28.01 2009 15:00


tak .. nova otazka ...

da se dat hlava z KG na MC1? a co to zpusobi? )))
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

28.01 2009 22:01


Dá se sehnat,celej motor z KG mám doma,ale....Kg hlava má větší jeden kanál,tudíž nějak přeahuje na MC bloku,řešil sem to s Maxbatem.On měl slátaninu MCčka s KG v jednom.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

28.01 2009 22:03


Já mám ty skal už nějaký opískovaný,tak sem chtěl koupit druhý bosch,kus stojí 1200.A ještě jednou,jeden kanál na té KG hlavě přečuhoval nebo tak nějak mi to vysvětloval.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email