Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 15 června 2024
Celkem je zde 621 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: EjPi
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 501
Online návštěvníků
Návštěvníků: 620
Uživatelů: 1
Celkem: 621

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

18.02 2009 23:21


vid mne znas Vlasto .. dokavad mi ta popelnice nechcipne (nepremeni se v Prckomobil) tak na nejaky smatrani v tom seru ... sem rad ze to jezdi a tak to i zustane ...
nahoru

sponzor





18.02 2009 23:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.02 2009 1:25


tak ... nova teorie ... prestavet KGcko ...

pracuju na zneni ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

04.03 2009 1:18


ta popelnice mi uz sere ...

takze ...

ode dneska pri zpomalovani a brzdeni motorem se neuzavira klapka (asi)... jak to tak vypada - pomalinku padaj votacky a porad to lifruje benzin ... a nebo taky odesel spinac na klapce a porad si to mysli ze slapu na plyn ... a nebo naopak SAV se neotevira a nedochazi k obtoku talire ... a nebo to dava benzin jako pri volnobehu ...

ach jo .. zejtra demontaz a kontrola stavu veci ...

ale nasel sem jeden ze zdroju problemu: mala dirka mezi WG a N75 ... opraveno ... skubani se zmirnilo

no .. ale pro zmenu mi obcas zase problikava kontrolka RJ ... rychla diagnostika nic nezjistila ... zadnej zaznam .. kuafixdrat ...

nu coz ... de se do hajan ...

brzo mne ceka vymena bomby ... 125 ecek vyleti zase vzduchem ... ale aspon bude klid ...

jo a kdyby se nekdo po tom pidil: je doporuceny nahradit MC N75 za 2.7BiT N75 ... a k tomu pridat druhej MC N75 ...

no a na konec: nemci prodavaj novy hadice mezi IC a sanim na MC - ano, presne tak ty atypicky prisery - 85 ecek kus ...

tak mne napadlo - nesla by na MC dat klapka z KG a tim se vyhnout shaneni atypu hadice? na KG je prece kulata ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

06.03 2009 20:33


popelnice uz zase jakz takz jezdi ...

takze .. vymeneno: svicky a vzduchac - vycisteno: klapka, LLRV, SAV, DK, VLS a LLS - prepracovano: vsechno mozny priskrceni hadic na trosku jinej zpusob aby se tak nenicili...

auto ted tahne jak zdivocela svine ...

ale spojka se zase ozvala o slovo ... kurvadrat ...

a cekam kdy se se mnou rozlouci homokinetak ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

07.03 2009 1:03


Tak to mně TAS* teče palivo do filtr boxu,nevim kua kudy přez ten rozdělovač může téct palivo,já si myslím že z toho pístku jenže kde e v tom da co vymněnit??Natlakuju palivo a při vyplím motoru mi to kape do filtboxu.Jo a navíc se mi dělá emulze všude od odsavani z bloku až do cooleru.Naštěstí u klapky je sucho.A špatný tlaky,7.5,9,8,8,8.Poraďte někdo co s tím palivovím rozdělovačem,čím to může být.Motor MC1
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.03 2009 1:08


6 tlaku na 5ti valci ? ... btw: 8 je nejak moc na to ze z vyroby to ma 7.malo...

btw: tam na tom nic nevymenis - jednou se do ni podivas a koncis...

spis se poohlidni po jiny
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

07.03 2009 1:08


Jo a dneska sem dal skla do myčky,fakt dobrej nápad,vypadají jako nové
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.03 2009 1:08


6 tlaku na 5ti valci ? ... btw: 8 je nejak moc na to ze z vyroby to ma 7.malo...

btw: tam na tom nic nevymenis - jednou se do ni podivas a koncis...

spis se poohlidni po jiny
nahoru

sponzor





07.03 2009 1:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.03 2009 1:09


sem ti to rikal .. ja ted budu odnaset dalsi dve skla a zadni svetla taky k segre na vycisteni ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

07.03 2009 3:19


2Pix: to neni sest. To prvni je 7celých5 => 7,5
AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

07.03 2009 12:32


Je to pět čísel,přece nebudu dávat jako mezeru tečku,tak sem ji dal mezi číslo 7.5,jako sedm celích pět.Já četl v chytré knížce že to má mít tlaky od desíti po osm.kostku sem dal druhou,ale teče to pořád spodem,jak je ten váleček,už mně to kua sere.Nikdo neví co s tím?
AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

07.03 2009 12:35


Když se nehýbe s plotýnkou,s tým kruhem,tak to neteče až pochvíli to začne trochu prosakovat a jak se stím pohne tak to začne kapat benel.To bude podle mne někde v tom válečku.Jenže co tam vymněnit.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.03 2009 13:03


8-10 sou tlaky pro atmosferu ... Turbo* by si roztrhl ...
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

07.03 2009 18:48


2Pix: Neplet si údaj o kompresním poměru a nafoukaných atmosférách... např šáde sto s kompresním poměrem 8,5 nafouká až 11 atm. Takže tlak 10-8 při poměru 1:7 je v pořádku.
Diablo_666: nojo, už má něco za sebou. První válce jsou skoro vždy nejslabší...
AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

07.03 2009 21:57


Apsv:Co doporučuješ,vymněnit kroužky,zkontrolovat válce?
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.03 2009 22:44


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





07.03 2009 22:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

08.03 2009 0:12


Diablo_666: Přesně. Změřit válce a pokud budou vyběhaný do pár setin mm, tak nový kroužky a udělat ventily.


2Pix: super obrázky!
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

06.04 2009 0:54


cha cha!

2142

Knock ...

tak sem se stoural v kabelech a ejhle - nekdo ho odpojoval a pripojoval zpatky, lec viditelne jinudy nez ma bejt natazenej ... takze kabel se prodrbal a vypada to ze stineni uz nestini a zlobi to ...

tak a dalsi starost na krku ...

no .. aspon sem si udelal radost a pripojil konecne pridavny dalkovy ... to je jak ve dne ...

A hura .. sundal sem si svody - ted uz jenom najit dostatek casu a vymenit je ... nepraskly .. nadherny ... hura !

btw: zkousel sem testovaci chovani DCR na 50 a 100 - zajimavy vecicky, musim si casem poridit osciloskop, nejak se tomu poradne nechtelo i kdyz vlastne melo a naopak ... bud bude nekde kabelovej kix nebo podtlakovej
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.06 2009 12:35


tak ... vite nekdo/znate nekoho kdo mi dokaze sundat okno z patejch dveri na Avantu bez toho aniz bych si kupoval hnedka novy ? ...

mam sudnany paty dvere a chci je opiskovat ....
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

24.06 2009 13:20


dyk tys to auto už celý opískoval na vrakecu stím sklem zkus autosklo veri náchodský ulice horno porno
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.06 2009 14:44


jj Avant je rozebranej na dily ...
AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

05.08 2009 17:36


Huuaaa,tak tedy,ví někdo něco nového ohledně kombinací V5 motorů?MOje blížící se úprava-oprava,zvětšení kanálů sacích a výfukovích,vybroušení sedel-ještě se musím poradit s kamarádem co dělá do úprav hlav a ostatní tj.gufera,hydroštely,vodní pumpa,možná ostřejší vačka(uvidíme) a následně megasquirt,ale to bude největší drbačka pač stále nevím jak pozmněnit odpory v jednotce aby mohly být na čidla připojeny jak MS tak MAC a jde to,pak funguje i palubka akorád bord pc asi ne,jenom tlak počítám.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

06.08 2009 23:02


a co chces slyset noveho ohledne kombinaci motoru ?
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.01 2012 2:28


vidite .. uplne jsem zapomel na me nekonecne tema ...

Avant ted vypada vselijak ... ale z dalky to uz i pripomina auto ... ale jen z hodne velky dalky a clovek musi bejt jeste slepej s 5ti dioptriema ...

ale je to asi takhle: spodek MC1, vrsek NF1, cip od GTQ (mapa do 2.5baru a odstranenej Cut-off) ... jako da se to ... vo tom zadna ... jen do toho musim nahazet interier a nalepit ty zadni vokna ...

ted mi spis vrta hlavou, jestli se da pouzit NG s RT sanim a cely to hnat klasickym K-Jetem misto KE-III ... nezkousel nekdo neco podobnyho?
sponzor





22.01 2012 2:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

23.01 2012 12:44


2Pix: ale tak alespon snaha je ze
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

23.01 2012 21:27


Sulda: tak tak ... Ja si uz nehraju na to aby to vypadalo perfektne ... to uz v zivote nebude ... ale tesi mne ze na tom delam ja, ekonom, emo, prcek ... a vlastne mi pomohli vsichni lidi okolo (at uz ty dilama a radama, Vlasta dilnou a radama co a jak udelat)... a to je pro mne dulezitejsi nez aby to vypadalo jak z zurnalu ...
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

24.01 2012 9:10


2Pix: K-Jet na NG by mělo jít, nevím sice jak vypadá RT sání, ale NG sání jsem už viděl a do něho trysky K-Jet napasovat jde.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.01 2012 7:21


mira: RT sani je delsi... RTcko je dvoulitr a aby dohnali chybejici kroutak, tak ten "previs" jde vic nad hlavu ...
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.02 2012 22:52


dneska mi dorazily cerny V8 blinkry ... OMFG WTF AWESOME ...
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

15.02 2012 18:07


dneska v noci se mi podarilo seridit volnobeh na JSku ... jeste opravit ten studenej start ... nejak ...

nema tu nekdo klapku na B2 R5 uz s tim hornim spinacem na privstrik? ...
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email