Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 26 října 2020
Celkem je zde 15 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: canadapleasure
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 46 306
Online návštěvníků
Návštěvníků: 10
Uživatelů: 5
Celkem: 15

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2007
Příspěvků: 2 | Témat: 1

09.04 2011 10:35


Ahoj chci se zeptat jak je to s rozvodama audi s4 4,2 b6, vim ze oficialne se nemeni rozvody je tam retez ale nejsou tam nejake napinaky ..? diky za odpovedi
nahoru

sponzor





09.04 2011 10:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13829 | Témat: 47

09.04 2011 10:51


Dokud to nezačne chrastit tak to neřeš dávej kvalitní olej a jezdi.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

09.04 2011 11:47


áček: S tvýma poznámkama si zralý na
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

09.04 2011 12:01


vector:
Ahoj chci se zeptat jak je to s rozvodama audi s4 4,2 b6, vim ze oficialne se nemeni rozvody je tam retez ale nejsou tam nejake napinaky ..? diky za odpovedi


tohle by mě taky zajímalo, jen u B7...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13829 | Témat: 47

09.04 2011 13:08


Draku ono ti to samí řekne i autorizovanej servis dokud to nezačne rachtat tak s tím nemá smysl nic dělat protože za tenhle typ rozvodu je to pěknej ranec.

Vím že to jinej motor ale jinak tady už byla někde fotka rozvodu 3.O TDI* ale já ji sem dám jen pro představu jak to vypadá.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 288 | Témat: 7

09.04 2011 13:18


mozna to ani nemusi rachtat , mnenil sem rozvod retezem na druhou vacku na 2,7bi Turbo* - retez byl tak vytahany ze ho napinak zvedal as tak vysoko ze udelal celkem hluboke drazky do ventiloveho vika a nerachtalo to , taky se casem muze stat ze rozvod treba preskoci to je pak daleko vjetsi ranec:D
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13829 | Témat: 47

09.04 2011 13:27


To že to někdo podle poslechu motoru nepozná to bych pochopil ale pokud už je to v takovým stavu kdy to drbe okolní součásti tak při výměně oleje to musí být poznat na množství pilin obsažených v oleji a navíc se ty piliny přisávají na sací koš olejového čerpadla a tím zhoršují mazání.To už v takovým případě hrozí pořádným problémem.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

09.04 2011 13:47


Zkušenost říká, že soudruzi od Audi ještě nikdy nevyrobili řetězový rozvod, který by se nemusel měnit, nikdy.

Dřív, nebo později a ve výsledku je to větší pálka než klasický řemenový. Takže ano, za mě měnit a pravidelně kontrolovat. Problematické je to u S4 v tom, že asi musí motor ven. Opravte mě jestli se pletu.
nahoru

sponzor





09.04 2011 13:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 288 | Témat: 7

09.04 2011 13:53


a s4 ma rozvod vpredu na motoru nebo vzadu ve smneru jizdy?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 288 | Témat: 7

09.04 2011 13:56


áček
no aukstycky nic poznat nebylo a ty hlinikove piliny se spis nekde rozemleli, prisel jsem nato nahodou pri pretesnovani vika
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

09.04 2011 13:56


AAAA.LALA:
Právě že si myslím, že vzadu ... ale lhal bych, kdybych to tvrdil jistě.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 288 | Témat: 7

09.04 2011 14:01


taky myslim ze vzadu , jinak by trcel dopredu a motor by se tam nevesel
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 288 | Témat: 7

09.04 2011 14:03


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
jo je vzadu takze motor dolu:D
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13829 | Témat: 47

09.04 2011 14:12


AAAA.LALA v oleji se to třpytí a pokud si děláš výměnu sám tak tam to poznáš,nech to usadit a na dně nádoby si sednou kovový částečky.V takovým případě je lepší i kontrola sítka olejového čerpadla rádo se to tam nacpe do sítka a pak to ztrácí mazací tlak.Jen pro zajímavost kolik to má najeto?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2007
Příspěvků: 2 | Témat: 1

09.04 2011 14:15


ja mam najeto 110tis je tu nejaky majitel s4 b6 , co uz menil rozvody nebo nekdo kdo stim, ma nejake zkusenosti?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 288 | Témat: 7

09.04 2011 15:06


jestli mas opravdu poctivych 110 tis tak mas jeste na delsi dobu cas
nahoru

sponzor





09.04 2011 15:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13829 | Témat: 47

09.04 2011 15:58


Tak tak to ještě vydrží dlouho.Těch +-300tis by mělo vydržet.Pokud se k tomu chováš slušně není se čeho bát.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

09.04 2011 18:23


co je pak vše potřeba vyměnit a cenu, víte někdo?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

09.04 2011 22:32


áček: Autorizák není nic vic než servis a mnohokrát jsou tam pořadní ocasi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

09.04 2011 22:57


3.0 TDI* neni 4.2. Ze zkusenosti vim,ze 200k km je tak akorat na vymenu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

10.04 2011 8:22


vlasta: co vše je potřeba vyměnit a cca cena prosím...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

10.04 2011 12:35


Vymenit nejlepe vsechno...cenu Ti ted nepovim. Relaxuji na chalupe s absenci pc...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

10.04 2011 12:44


vlasta: díky. užívej.

jestli si pak vzpomeneš, budu ti vděčný
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.3. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 2

28.09 2016 13:29


Zdravim, sem cerstvym majitelem s4 b6. Procetl sem skoro cele forum, ale na toto sem odpoved nenasel. Motor ma mit cerstve vymenene komplet rozvody. Prodavajici mi poslal i ppar fotek z vymeny a zatim nemam duvod mu neverit. Ale kdyz motor nastartuju, ma tak prvni 2,3 vteriny takovej zvlastni zvuk. Je jedno jestli je to rano nebo po nakupu v obchodaku odpoledne. Vzdicky je to stejny, tak 2-3 vteriny a pak uz tichoucko. Jediny rozdil je kdyz to nastartuju treba hned po chcipnuti do 5min, tak je to tichounke hned. Je mi jasne ze to je hydr. napinakama retezu. Ale otazka zni, jak dlouho maji po chcipnuti motoru vydrzet natlakovane? Mozna to resim moc, zadny brutus zvuky jako na nekterych videich co sem s timdle motorem videl... diky za rady
nahoru

sponzor





28.09 2016 13:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.9. 2014
Příspěvků: 49 | Témat: 4

30.09 2016 20:49


bud rozvody nedelal a nebo aususovejma dilama coz je asi stejny jak kdyby je nedelal
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6153 | Témat: 18

16.10 2016 9:09


Danielsan16v (28.09 2016 13:29) <a href="/forum/prispevek/1328344-audi-s4-b6-4-2-bbk-rozvod-motoru#1328344">orig</a> :
Zdravim, sem cerstvym majitelem s4 b6. Procetl sem skoro cele forum, ale na toto sem odpoved nenasel. Motor ma mit cerstve vymenene komplet rozvody. Prodavajici mi poslal i ppar fotek z vymeny a zatim nemam duvod mu neverit. Ale kdyz motor nastartuju, ma tak prvni 2,3 vteriny takovej zvlastni zvuk. Je jedno jestli je to rano nebo po nakupu v obchodaku odpoledne. Vzdicky je to stejny, tak 2-3 vteriny a pak uz tichoucko. Jediny rozdil je kdyz to nastartuju treba hned po chcipnuti do 5min, tak je to tichounke hned. Je mi jasne ze to je hydr. napinakama retezu. Ale otazka zni, jak dlouho maji po chcipnuti motoru vydrzet natlakovane? Mozna to resim moc, zadny brutus zvuky jako na nekterych videich co sem s timdle motorem videl... diky za rady

Je to jednoduché budto nebylo vyměněno vse co se měnit ma anebo jsou vydrene stoppery v nastavovacich Vacek na které nesahli a nezkontrolovali proto to rachta nadále.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 46 | Témat: 1

16.12 2016 14:22


Nevím kolik stojí rozvody na motor s obsahem 4,2 ,ale vím kolik to stojí na 3,0 TFSI* 213kw rok 2009.
Dnes mě volali z audi že mě to bude stát 60 000kč +-
mat. něco přes 30 000kč a práce zbytek.
Motor + Převodovka* ven. Mě to rachtalo vždy po dělší přestávce
cca 6-8 HOD*. Rachtání trvá cca 2-4 min. Najeto 234 000km
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.12. 2010
Příspěvků: 80 | Témat: 2

16.12 2016 19:10


Rachtání trvá kolik????
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2016
Příspěvků: 46 | Témat: 1

17.12 2016 11:47


Rachtání trvá jak jsem psal cca 2-4 min. Po delší přestávce.
Jak je to zahřátý, tak nic nerachtá a motor má příjemný zvuk.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.12. 2010
Příspěvků: 80 | Témat: 2

18.12 2016 8:28


A jak dlouho to takhle necháváš? Když jsou rozvody na výměnu, tak se to projevuje rachocením tak 2-3 vteřiny, dokud se nenatlakuje pístek olejem, občas si to lidi umí plést s hyroštelem, u kterého to může být normální i v příručce se o tom totiž píše, ale aby někomu něco po startu rachotilo 5 vteřin a dýl, ne dokonce dýl než minutu, je celkem divočina...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email