Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 kvě 2025
Celkem je zde 112 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 112
Uživatelů: 0
Celkem: 112

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 74 | Témat: 26

03.02 2011 19:43


Ahoj všem mám dotaz do kterého roku a modelu A4 Avant b5,b6,b7 atd. se dával motor 1.9 TDI* 96kw a jaký označení motoru je nejspolehlivější díky
nahoru

sponzor





03.02 2011 19:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

03.02 2011 20:03


96kW AVF jen v B6 2001-2005

podle mě
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

03.02 2011 21:39


Vaša:
96kW AVF jen v B6 2001-2005

podle mě


AVF má větší krouťák 320Nm má 6q převod.ktátký řadící poměr což je nevýhoda do města,o něco vyšší spotřeba než u AWX,
AWX má menší krouťák 285Nm má 5q převod. velmi dlouhé převody(výhoda),o něco nižší spotřeba oproti AVF
Najde se ještě určitě mnoho rozdílů,které sem ještě kluci dopíšou.Jedna nevýhoda je a to u obou variant a to je PD.Vyšší spotřeba oproti rotačce.
Toť můj názor

Mám za to že 74kW(101PS) a 96kW(130PS) šlo jen do B6 do B7 první modely v 1.9 TDI* byly jenom v 74kW verzi pak byl nástup 2.0tdi 85,103 a 125kW
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

04.02 2011 8:09


cedan:
cedan:
Mám za to že 74kW(101PS) a 96kW(130PS) šlo jen do B6 do B7 první modely v 1.9 TDI** byly jenom v 74kW verzi pak byl nástup 2.0tdi 85,103 a 125kW

No já vím šli do:
B6 1,9TDi 74kW(101PS) a 96kW(130PS)
B7 1,9TDi 85kW(116PS) a 2.0TDi 103kw (140PS) a 125Kw (170PS)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

04.02 2011 8:30


cedan: AVF a AWX je jeden a ten samej motor lišil se pouze softem a tím jak si řek 6q a 240mm spojkovou lamelou ,jinak konči v 12/2004,pak nastoupily 85kW čož je dnešní 77kW s jiný softem.
V Passatech už se AVF objevil v roce 2000 ale byly tam AA vstřiky pak se zsčaly dávat BA který mají menčší vstřiky aby splňoval E3.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

04.02 2011 9:13


Michal.K:
cedan:
No já vím šli do:
B6 1,9TDi 74kW(101PS) a 96kW(130PS)
B7 1,9TDi 85kW(116PS) a 2.0TDi 103kw (140PS) a 125Kw (170PS)


Jj přesně tak já jsem napsal že do B7 ještě šli i ty 74kW ale už ne tam přišli už 85kW,103kW a 125kW
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

04.02 2011 9:17


cedan: Tos možná chtěl napsat, ale nenapsal. (z toho tvého vyplynulo, že 85kW už byly 2.0TDi).
No já tedy o žádné B7 s 1.9TDi 74kW(101PS) nevím, všechny co vím byly jen 1,9TDi 85kW(116PS)...
Naposledy upravil Michal.K dne 04.02 2011 9:18, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

04.02 2011 9:17


B6tka: 74kW AVB 2001-2004 , 85kW BKE pouze druha polovina roku 2004 , 96kW AWX 2000-2003 , 96kW AVF 2001-2004.

B7cka mela pouze 85kW verze. Od roku 2004 do 2005 to bylo BKE , od 2006 do 2008 BRB
Nic jineho se nedavalo co se tyce 1.9tek. Vse ostatni kluci jiz napsali.
nahoru

sponzor





04.02 2011 9:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

04.02 2011 9:18


pasa:
cedan: AVF a AWX je jeden a ten samej motor lišil se pouze softem a tím jak si řek 6q a 240mm spojkovou lamelou ,jinak konči v 12/2004,pak nastoupily 85kW čož je dnešní 77kW s jiný softem.
V Passatech už se AVF objevil v roce 2000 ale byly tam AA vstřiky pak se zsčaly dávat BA který mají menčší vstřiky aby splňoval E3.


Jj máš recht zas na druhou stranu AWX se cpalo do SuperBu.No nicméně obojí je PD a to je tak trochu nevýhoda.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

04.02 2011 9:21


Michal.K:
cedan: Tos možná chtěl napsat, ale nenapsal. (z toho tvého vyplynulo, že 85kW už byly 2.0TDi).
No já tedy o žádné B7 s 1.9TDi 74kW(101PS) nevím, všechny co vím byly jen 1,9TDi 85kW(116PS)...


tenhle 85kW motor v 1.9 mě nějak utekl
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

04.02 2011 10:55


cedan: Proč nevýhoda,naopak,potřeboval jsem motor tak byl z Passata,kdyby byl ze SUPA tak vemu z něj,ještě jednou ale připomínám AWX a AVF je jeden a ten samej motor ,když se podíváš do ETKY tat taky uvidíš že je pod stejným OEM.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

04.02 2011 11:09


pasa: On myslel že je to nevýha že je to PD ne že se to dávalo do Superbu Passatu A4 .Asi myslel hlavně vstřikovače ale zase taková pálka to není když to člověk nebude kupovat v autorizáku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

04.02 2011 11:27


valchaaa: A co by chtěl jinýho,BA vstřikovače jen tak neodcházejí,max se zalepí triska ,Oprava i s montáží do 3t,ať si zkusí zjistit co to koštuje u CR a ty jsou nějak citlivý na naftu a u rotačky si nevybereš tam je to většinou o čerpadle tak že taky pálka.PD má jednu nevýhodu a to je olej,každej tam leje sračky a nebo jezdí na LL a dík tomu má tak špatnou pověst ale to je stejnej problém u 2,5.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

04.02 2011 18:44


valchaaa:
pasa: On myslel že je to nevýha že je to PD ne že se to dávalo do Superbu Passatu A4 .Asi myslel hlavně vstřikovače ale zase taková pálka to není když to člověk nebude kupovat v autorizáku.


Pánové já jsem napsal že je nevýhoda spotřeby u PD vyšší spotřeba než u rotačky nic víc proto je PD pro mě nevýhoda ale bohužel AUDI v letech od 2001 až do 2008/9 přešla na PD a já jiné auto než Audi nechtěl proto PD.Na 2010 s CR ještě nemám .Pasa to doplnil o vstřiky.
Mám doma jak rotačku B5 tak PD B6 ale ať se snažím jak se snažím mám s PD min. o cca 1,5 ltr./100km spotřebu vyšší.Beru to jako daň za AUDI
Mno ale tohle je zase jenom OT tak si myslím že SCOTY dostal odpověď na co se ptal
Vše jiné co se těchto motorů týče si najde na AK
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email