Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 4 června 2024
Celkem je zde 311 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: PEZI
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 477
Online návštěvníků
Návštěvníků: 304
Uživatelů: 7
Celkem: 311

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

17.08 2010 21:45


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jedu to zkusit sem. dnes jsem tam psal cena za výměnu 3500.

Citace:
Zdravim,
cena výměny 3500,- V ceně je olejový filtr, těsnění vany, olejová nápň +
výplach - cca 10 l oleje OMV.


Doufám že to bude v pohodě.
nahoru

sponzor





17.08 2010 21:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

25.08 2010 9:56


Kratz:
Řadit N při stání nebo dojíždění ke křižovatce je typická manuálistická ptákovina, která na automatu nemá co dělat. Převodovka* se zbytěčně opotřebovává a pár deci na spotřebě snad za funus automatu nestojí...


Jsi si jistej, že se fakt opotřebovává víc?

Já teda nevím co můj TT přesně dělá, nevidím do něj, ale odpozoroval jsem, že při dojíždění ke křižovatce nejdřív brzdí motorem, pak úplně odpojí motor (jako zařazené N) a nakonec těsně před úplným zastavením připojí hydroměnič na nějaký minimální moment a začne se přetahovat s brzdama (jako při přeřazení z N na D). Tohle všechno se děje, když mám po celou dobu zařazeno D. Takže z toho usuzuju, že pokud při dojíždění zařadím N a při rozjezdu pak D, tak se v TT odehrají úplně ty samý akce.

Tím řazení N na křižovatce neobhajuju a ani ho nepraktikuju, ale nemyslím že to má na životnost TT nějaký vliv.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.08 2010 11:48


oo.viper.oo:
To se mi nějak nezdá to co píšeš. Když dojíždím na světla, tak postupně brzdím a automat podřazuje až se blížím, tak tam má kopnutou jedničku. Nadále stojím na brzdě a on si vypne hydroměnič. Tzn. pokud stojím na brzdě, tak se se mnou nepere, ale má tam jakoby Nko. Jakmile brzdu pustím, tak se zase snaží rozjet.

Z toho plyne, že se snažím brzdit pokud možno plynule, aby nebyl zmatenej
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

25.08 2010 11:52


ten automat byl navrzenej na to ze tam bude zarazeno trvale pri jizde D (ci S, obcas R), takze nejaky cachry a vymysleni ze prerazovanim na N neco usetrim mi pripada popreni uz jenom nazvu automaticka prevodovka, nehlede na to ze vedator v ingolstadu nepocita s ceskou hlavickou ktera bude premyslet u automatu jestli by se tam nemelo davat N...
jestli nekdo mermomoci potrebuje hejbat klackem tak at si koupi manual wo co gou?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

25.08 2010 12:04


sanysek:
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

25.08 2010 14:55


sanysek: tobylo cool
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

25.08 2010 14:59


root:

Tzn. pokud stojím na brzdě, tak se se mnou nepere, ale má tam jakoby Nko. Jakmile brzdu pustím, tak se zase snaží rozjet.


No to bych chtěl vidět. Asi se budu muset konečně někdy stavit na prygl vás pozdravit .

Já pokud nasednu, nastartuju, sešlápnu brzdu, přeřadím P->D, tak i přes sešláplou brzdu okamžitě pocítím mírný tah, tzn. že i při libovolně mírném povolení brzdy se vůz začne rozjíždět a jsem přesvědčen že v TT se už neodehraje nic. Tedy že TT přiřadí měnič na motor už při tom přeřazení na D, nikoliv až při uvolnění brzdy. Myslel jsem že to je normální vlastnost všech automatů s měničem. Hm. Zajímavé...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

26.08 2010 13:30


Dnes jsem byl nechat vyměnit olej v převodovce u
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Práce 2h, cena 3500, přístup férový. Doporučovali mi měnit olej po 40-45.000km, což se mi zdá docela málo, ale aspoň se rychleji vymění ten starý zbytek (jak tu někdo psal, že z toho obyčejně vytáhnou jen cca 5l místo všech 10l).
Měl jsem trochu obavy, v jakém bude stavu, ptž mám auto sotva týden a má najeto něco mezi 180-250tkm, ale prej je v super stavu, řadí sametově a byl v ní jen tmavý olej (prej asi původní, protože filtr byl s rokem výroby auta) bez pilin.. Tak aspoň, že tak
nahoru

sponzor





26.08 2010 13:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

26.08 2010 13:51


Ale zaujalo mě, že mi řekli, že když nemusím, nemám raději jezdit na sekvenci, že se tím automat zbytečně nadměrně opotřebovává. Mám jen zařadit D, jet a nevyřazovat. Což teda dělám, ale zarazilo mě to.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.08 2010 14:05


oo.viper.oo:
Ale ano, já taky necítím žádnou silnou změnu. Prostě se plynule rozjede, ale s brzdama se nijak moc nepere. Pozná, když už to nemá smysl
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

26.08 2010 18:31


freddy: "mám auto sotva týden a má najeto něco mezi 180-250tkm"

Jak máš najeto "něco mezi"? Ty nevíš, kolik máš nahrčeno? Jinak přesně jak říkám - máš na tachu okolo 200t a olej původní a dobrý. Takže neměnit, vysrat se na to a u 200t auto prodat. Přece nebudu jak trubka měnit olej v převodovce každých 40t! Aspoň je vidět, že ty firmy u nás nakukají lidem ledasco, jen aby k nim jezdili pravidelně a solili.....
AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

26.08 2010 18:39


Psal sem primo vyrobci prevodovek ZF.

tak ocekavam odpoved audi totiz neni vyrobce pouze uzivatel takze o servisnich intervalech nevi nic)))
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

26.08 2010 18:50


Na tacho má 178.000km, ale jsem srozuměn s tím, že v reálu může mít i k 250.000km. Servisku k tomu nemám, ale stav je perfektní, vše z obsáhlé výbavy funguje jak má, tak jsem neviděl důvod ji nevzít. Když automat zkousne tuhle výměnu, tak olej za 40.000km (rok a čtvrt) klidně vyměním znovu, ty 2h a 3500 za takovou dobu mě nezabijí.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

18.09 2010 22:33


Tak jsem se dneska konečně dokopal ke kontrole oleje. Vyrobil jsem si zařízení na plnění a stahnul návod. stávalo se mi někdy při stání na křižovatce, že auto vybrovalo a nebo při změně volby na páce auto cuklo. myslel jsem si ,že je tam mín oleje, protože předchozí majitel ho nechal měnit. přijel jsem nad kanál, vlezu pod auto, povolim kontrolní šroub a vyvalit se na mě olej.tak jsem to rychle zavřel a šel se podívat na návod co dělam blbě, a vše ok. tak jdu zpátky povolim šroub a vyteklo asi půl litru oleje. Lampou koukam dovnitř a vše se zdá v pohodě. Utáhnul jsem šroub a z obavou šel nastartovat, co udělá řazění. k mému překvapení je asi vše ok, při řazení necuká, o hodně líp přeřazuje. Akorát nevim, jak se jim povedlo do tý převodovky nalejt o půl litru oleje víc. Asi nějaký borec ). to bylo moje první seznámení s oleje v Tiptronicu, doufám že to bude v klidu.
AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

19.09 2010 12:54


Dave001Cz:

pokud jsi to delal podle navodu tak jsi musel mit nastartovane auto a teplota oleje na vagu musela byt mezi 30-50 stupni (udava se i 30-40) stupnu. a pak jsi teprve otevrel sroub dopousteci.

je to tak ? pokud ano tak parada a gratulace )))
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

23.09 2010 7:13


avatar: jj, je to tak, akorát tam nebylo nic o stupních, tak jsem to zkouknul znovu a mulel jsem dolít tak dvě deci. před tím to mělo 50 stupnů a pak jsem to kontroloval při 35.no jo, chybama se člověk učí. nevíte náhodou jestli je normální, že to při řazení jakoby proklouzne a pak zařadí? dělá to většinou když přidám prudce do kopce.
sponzor





23.09 2010 7:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

23.09 2010 13:22


Dave001Cz:
nevíte náhodou jestli je normální, že to při řazení jakoby proklouzne a pak zařadí? dělá to většinou když přidám prudce do kopce.


A není to proto že tam teď máš málo oleje? (jen prudím)

Mě to velmi zřídka udělá taky, velmi krátký, cca čtvrtsekundový, možná kratší, prokluz. Tuším že taky jen při akceleraci do kopce.

Asi to bude tím kopcem. Tiptronic* spočítá nějaký točky něčeho a moment kdy má sepnout spojku, ale při jízdě do kopce mu auto během rozepnutí spojky zpomalí víc než na rovině, tak mu ty otáčky nevyjdou přesně a z toho mírný prokluz, než se srovnají. A nebo je to taky úplná cypovina .
AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

23.09 2010 16:17


oo.viper.oo:
nebo to spise bude zedranejma lopatkama hydromenice....


coz se stava casto. Dale to muze tkay bejt bordel v soupatkove skrini.... nebo lamely v kosi uz maji neco za sebou na ty rozjezdy )))

TT neni slozitej jak tu kazdej rika je to jednoducha chujovina.

Dave001Cz:

jj stupne jsou i napsane na vane TT (ja je tam mam)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

30.09 2010 12:30


makáči, mam ještě dotaz? nemůže to občasný škubnutí dělat olejovej filtr? je tam určitě nějaká levná šlupka, jestli není náhodou špatně průchodná, co vy na to?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.1. 2008
Příspěvků: 164 | Témat: 5

10.01 2011 23:41


Ahoj,

Kde objednat filtr do Tiptronicu?
Olej jsem si před rokem a půl měnil sám a tenkrát jsem neměl filtr. Teď se na to chystám znovu a chtěl bych to udělat i s filtrem.
A ještě jeden dotaz, předtím jsem to nijak zvlášt nezkoumal, takže měl by někdo nějaké foto nebo skicu, kde se filtr nachází?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

11.01 2011 8:59


já budu dávat tento http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/01v325429-ol [zkrácená url], original, nebo kontaktuj uživatele meggy. musíš sundat vanu na převodovce, hned pod ní je filtr.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.1. 2008
Příspěvků: 164 | Témat: 5

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

20.01 2011 12:29


tak jsem volal do
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a pan mi rikal ze maji nejaky emericky stroj ktery proplachne komplet prevodovku vycucne ji na 100procent a novy tam zpet nacucne a davaji tam nejaky kondicioner no pry ten stroj vycisti i filtr takze se nemusi menit a cena je max 4900,- a je to do 2h udelano co na to rikate? Zajimalo by me zda skutecne vycucne komplet stary olej
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

20.01 2011 13:08


sss601: vypada to zajimavo, akorat by ma zajimalo ako tie usadeniny a karbon vycucne dokonale, niekedy sa to musi skrabat dratakom a aj tak tam zostane spina, mno asi budu v tom co robia dobry no...
sponzor





20.01 2011 13:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

20.01 2011 13:36


kukynas: no prave to taky nevim ale rikal ze audiny uz delal a nejaky ten cistic plus ten stroj ze to vycisti me se libi ze to vycucne celou napln protoze kamarad mi rikal ze u nej by to stalo 3.5 s filtrem a tesnenim ujet pak km a pak bych mel olej opet vypustit a zas napustit 6l aby tam zbylo co nejmin ze stareho oleje a nebo sundat prevodovku aby to vypustil cele a nalil tam tech 9l ale cena kolem 7.5t no tady by to bylo za 5 komplet
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

20.01 2011 13:43


sss601: cena je urcite pekna akorat neviem ako to vycisti tak aby sa nemusel menit filter, do toho tie usadeniny, tazko povedat ako kvalitne to bude...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

20.01 2011 14:37


kukynas: asi se tam zastavim a zeptam se zda zaruci ze bude cista jak detska prdelka
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.7. 2007
Příspěvků: 363 | Témat: 1

20.01 2011 18:02


Audiny už dělal minimálně mojí a kámošovu kterýho jsem tam poslal. Zatim obě jezdí i řadí, ale u obou byl dekl dole a vyměněn filtr ( byl jsem celou dobu u toho).
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

20.01 2011 18:15


mrkvička: a delal to tim strojem? Jinak platil jsi tech 4.9 nebo mene?? Jsem rad ze tam nekdo byl a jezdi mu to protoze o tom uvazuji a je fajn ze jsi videl co tam dela to se chci koukat taky..na ten filtr se zeptam znova ale rikal mi ze ho ta mrcha vycisti tak nevim
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

20.01 2011 18:58


mrkvička: s tym filtrom je to pozitivna sprava...
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email