Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 10 listopadu 2024
Celkem je zde 435 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Ludva2
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 803
Online návštěvníků
Návštěvníků: 429
Uživatelů: 6
Celkem: 435

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

28.01 2014 12:20


s0uky: Od toho ty možnosti jsou, aby se prováděla jemná korekce, každopádně studený diesel potřebuje maximální množství nafty pro dobrý start, tyhle systémy jsou jen zásahy ekologie a stojí to za hovno.
Pokud má motor dobrou kompresi a švih při startu, dupne se mu plný, musí chytit okamžitě - přímý vstřik.
Komůrkáč bohužel potřebuje žhavení, ale taky umí chytit i bez něj.
No a řj Audi si podle aktuálních teplotních podmínek spočítá nejnižší možnou dávku pro start a pokud motor nechytí, tak s každým otočením klikové hřídele proporcielně přidává na dávce tak dlouho, než motor chytí, jenže ta blbá řj neumí stárnout s autem, ona nevím, že motor má najeto milion km, 1/2 kompresi, startér který ledva točí a tak dále...

Proto tyto problémy.
sponzor





28.01 2014 12:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

28.01 2014 14:09


sniper: necham teda jak to je a nebudu spekulovat ) Baterka, nova, starter novej, cerpadlo zrepasovany a starty naprd, takze ted uz cajk a necham to na 160 a hotovo
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

28.01 2014 16:26


s0uky:
necham to na 160 a hotovo


Škoda, že to nejde alespoň na 800 co?

Já jsem měl zapojená 2 teplotní čidla navíc a start. dávka byla pak nějakých cca 60 mg/str při běžných zimních podmínkách ( bez čidel byla max 25 ) a motor chytal na škyt
Ona ta elektronika je fajn, ale není to dotažené do konce...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 0

29.01 2014 12:06


Zdar chlapi,měl jsem ten stejnej problem,ale vše vyřešeno,startuje na drncnutí a to mam baterku 3 roky starou ale bere mi navíc někde proud,měřil jsem a je to 1,08A což je hodně.Kdo bude chtít poradit jak jsem to vyřešil at klidně zavolá,ted už se nenervuju se startama.773066908
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

29.01 2014 13:31


cany2:
Kdo bude chtít poradit jak jsem to vyřešil at klidně zavolá


A proč tolik tajností? Klidně to napiš sem a pochlub se
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

29.01 2014 15:37


To by mě zajímalo taky.
AK batole
AK batole


Registrace: 4.2. 2007
Příspěvků: 146 | Témat: 3

30.01 2014 8:05


cany2: Tak kde to vázne?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

30.01 2014 9:31


cany2: doufam, ze to neni zadny zasracny aditivum do oleje / nafty?
sponzor





30.01 2014 9:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

30.01 2014 11:49


Hoši, buď jsou to kecy, nebo borec čeká, že na tom zbohatne...a nebo oboje
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

30.01 2014 12:02


Sam jsem zvedav co to bude za trik, osobne jsem velice natesen

sniper: Laboroval jsem s hodnotou davky, dal jsem 150 a motor musel vickrat otocit, tak jsem to dal zpet na 160. Nicmene kdyz fakt mrzne, tak mi to "na drc" chytne na 4 valce a po chvilce se prida i ten 5ty, ale to uz asi nijak neovlivnim...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

30.01 2014 12:25


možna to vyřešil že ma na přistrojovce bombičku s eterem
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

31.01 2014 8:49


s0uky:
chytne na 4 valce a po chvilce se prida i ten 5ty, ale to uz asi nijak neovlivnim...

Změř si kompresi. Mi to občas zlobilo podobně, sice vždy chytilo všech 5 ale ihned po statu šel motor neklidně.
Když jsem pak sundal hlavu kvůli špatnému těsnění, nestačil jsme se divit. Druhý válec vydřený jak hovado, prasklý píst na pátém válci a načatý na prvním, do dne mě mrzí, že jsem si tu kompresi nezměřil.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

31.01 2014 12:19


sniper: tak to by to asi i bile hulilo a nejelo, ne? Kdyby tam byl az takovej problem jak pises...
AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

02.02 2014 23:58


s0uky:
sniper: necham teda jak to je a nebudu spekulovat ) Baterka, nova, starter novej, cerpadlo zrepasovany a starty naprd, takze ted uz cajk a necham to na 160 a hotovo


Vstřiky a naprosto těsné vedení paliva? : )
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

03.02 2014 10:25


Stug: se 160ti zatim nemam problem, takze to ted resit nebudu:-) Navic v lete nebyl sebemensi problem, tak mi prijde divny, ze by to bylo vstrikama, nebo trubkama...
AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

03.02 2014 17:52


s0uky:
Stug: se 160ti zatim nemam problem, takze to ted resit nebudu:-) Navic v lete nebyl sebemensi problem, tak mi prijde divny, ze by to bylo vstrikama, nebo trubkama...


jasně, chápu, akorát jsem nemyslel trubky, ale hadičky co jsou na cestě před čerpadlem, okolo filtru, apod... samá sponka : ) stačí málo.
sponzor





03.02 2014 17:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 0

02.12 2014 12:34


Omlouvám se všem,žádná výměna baterky ani zhavicich svíček mi nepomohla,takže podle rady zde na fóru jsme s mechanikem jen pootocily vstrikovacim čerpadlem,byla to otázka asi 3-4 dnu než jsme na to přišly protože mi neslo načíst hodnoty na grafu když to napíchal na počítač.takze jsme udělali rysku a ráno zkouška první start,někdy to startovalo hůř,pak už zase super hned chytla ale zase to nejelo a netáhlo,vím ze to je amatérsky takhle dělat,ale nic jiného mi nezbývalo a po 4 dnech jsme to vychytali a super zatím.jeste jednou se omlouvám
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email