Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 22 srpna 2019
Celkem je zde 16 lidí (12 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: elcomcar
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 43 852
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 12
Celkem: 16

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6376 | Témat: 124

25.01 2014 13:17


LoizaCS:
Proč jsi to žhavil 2x?
Jinak to chytlo pěkně, ale co ten prach?
sponzor





25.01 2014 13:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.01 2014 13:21


Já jsem asi mimoň, před chvílí jsme tady napsal příspěvek a někdo ho urychleně smazal - tož tohle je cenzura horší jak za komančů
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

25.01 2014 13:23


radar354:
LoizaCS:
Proč jsi to žhavil 2x?
Jinak to chytlo pěkně, ale co ten prach?


No... dělám to tak skoro vždycky už je to zvyk

Za ten prach se stydím Ale auto bylo teď víc jak měsíc v servisu a makalo se na tom. Ještě, že tam mám známý a prostě se to dělalo jen ve volnu a tak se to mohlo naladit tak nějak... všechno krásně Bude se ještě donastavovat čerpadlo a myslím si, že to bude ještě lepší, ale možná spotřeba by šla ještě dolů, jelikož jsem přes... rokem skoro jezdil v tuto dobu za 6l. Jinak za 5,5. Ale to bylo před rozvodama
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

25.01 2014 13:25


sniper: .... a neni tohle tvuj prispevek?Akorat v jinem,ale podobnem tematu?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.01 2014 13:26


LoizaCS:
jelikož jsem přes... rokem skoro jezdil v tuto dobu za 6l. Jinak za 5,5. Ale to bylo před rozvodama


Tohle tady rozhodně nepiš, protože budeš za osla

Ono totiž tady je Křižníkovo a jelikož jemu tenhle motor žral 8 litrů, tak každého, komu to žere méně považuje za idiota
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

25.01 2014 13:27


slepi:
sniper: .... a neni tohle tvuj prispevek?Akorat v jinem,ale podobnem tematu?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Psal určitě sem, na můj příspěvek odpovídal. Ale během chvilky tam nebyl. Ani jeho, ani můj. Smazali se oba dvaja
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

25.01 2014 13:28


sniper:


Tohle tady rozhodně nepiš, protože budeš za osla

Ono totiž tady je Křižníkovo a jelikož jemu tenhle motor žral 8 litrů, tak každého, komu to žere méně považuje za idiota


Úpřímně? V tom případě jsem osel a nestydím se za to I když... teď je to teda horší
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.01 2014 13:28


slepi: Tak blbý ještě nejsem

A navíc tady jsem psal o Pajeru jak mi startuje v -30°C na drc a někdo asi usoudil, že to není dost k tématu a okamžitě to smazal. Myslím si, že konkrétně tady jsem k tématu toho napsal už dost a pomohl už tolika klukům v SZ a mailech, že si občas mohu dovolit napsat i něco lehce mimo...
sponzor





25.01 2014 13:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 419 | Témat: 86

25.01 2014 17:26


Kluci ja som zistil, že moja krhla mi žere 10 L/100km. Načapoval som po vrch úplne a vyjazdil som nádrž a hľa 780km najazdene. Do nádrže som zmestil 78litrov čiže krásnych 10litrov na stovku. Je to síce automat, ale aj tak. Je to ok či nie? Jazdil som 40mesto 60mimo mesta. Podla palubaku krásny 6,8litra na sto km. Už viem, že to je len pekná iluzia. Ale tento týžden to ide z domu takže už to nerieším, len čisto zo zvadavosti.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

25.01 2014 17:31


Peter_c4: ty už to radšej zapal
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.01 2014 17:38


Peter_c4: 10 litrů nafty během 100 najetých km není schopno tím motorem protéct a pokud by se ti to nějak podařilo, poznal by jsi to vzadu na novém koberci na asfaltě
Spíš si myslím, že ti nafta někde kape, nebo je problém někde jinde, ale opravdu dvojnásobná spotřeba je téměř nereálná, to by za tebou nebylo vidět.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6376 | Témat: 124

25.01 2014 22:30


Peter_c4:
U AAT jen na předek nemůže žrát tolik, jak píše sniper: někde ti to musí kapat a to docela dost.
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22007 | Témat: 578

25.01 2014 22:50


sniper:


Tohle tady rozhodně nepiš, protože budeš za osla

Ono totiž tady je Křižníkovo a jelikož jemu tenhle motor žral 8 litrů, tak každého, komu to žere méně považuje za idiota


Idiot jsi tu akorát tak ty, protože tenhle blábol sis maličko zrovna vymyslel.
Co žere tenhle motor mě se můžeš ostatně podívat v Garáži (a osm to opravdu není)

Já jsem řekl, že dlouhodobě tenhle motor (AEL) v Avantu a quattru za 5.5 nejezdí
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

26.01 2014 0:10


Kriznik:


Já jsem řekl, že dlouhodobě tenhle motor (AEL) v Avantu a quattru za 5.5 nejezdí


V tom případě nemám normální AELko (nemám ale avanta) jezdil jsem tak a majitel přede mnou měl dokonce dlouhodobou na pc 5,2. Na plnou nádrž jsem jel na dovču a ujel jsem na nádrž, až se vypl motor, tak jsem ujel přesně 1332 km A to jsem nejel pomalu ale je pravda, že ten motor byl velice, velice zajímavě nastaven a nevím proč, ani kdo to tak nastavil. Každopádně teď jezdím za 6,5, takže se to zhoršilo
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

26.01 2014 9:05


LoizaCS: Ono je taky rozdíl, jestli tankuješ tady, nebo v Německu a Rakousku. Tohle ti klidně ten litr udělá.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 419 | Témat: 86

26.01 2014 12:26


rocky33:
Peter_c4: ty už to radšej zapal

Zapalovať to nejdem, škoda benzinu. Tak ono som ešte zabudol dodať, že je tam chip od Jjardu a vstreky mam z AEL. Dymelo to v norme by som povedal, akurat vacsinou do siva ako do cierna. Nafta nekape určite. Všetky hadičky su poviemienane včetne prepadovych a spatnych ventilov, takisto aj filter a pod autom je vždy sucho a nafta citit nieje. Raz mi trošku na stovke kapala nafta a to bolo citit ako sviňa ale tuto určite nie. No veru vidite, že je reálna aj takáto spotreba. Ale ako vravím, je mi to jedno plynule prechádzam do "úspornejšieho a spoľahlivejšieho" V6 2.5tdi
sponzor





26.01 2014 12:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6376 | Témat: 124

26.01 2014 12:34


Peter_c4:
Bych to typnul na prorezlou trubku od nadrže k čerpadlu. tam to kape jen při jízdě pod tlakem.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 419 | Témat: 86

26.01 2014 13:41


radar354:
Peter_c4:
Bych to typnul na prorezlou trubku od nadrže k čerpadlu. tam to kape jen při jízdě pod tlakem.

No pozor pozor, ako som u povedal, palivove vedenie je okej, pretože na bandasku mi vychadzala takisto vysoka spotreba...tam bude inde chyba...alebo to proste tak žere no...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

26.01 2014 13:57


Peter_c4:

No pozor pozor, ako som u povedal, palivove vedenie je okej, pretože na bandasku mi vychadzala takisto vysoka spotreba...tam bude inde chyba...alebo to proste tak žere no...


A máš za sebou černo? Jaké jsou plyny? Jsou dost mastné? Máš pod výfukem mastný kolo, když stojíš na míst2?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 419 | Témat: 86

26.01 2014 16:06


LoizaCS:


A máš za sebou černo? Jaké jsou plyny? Jsou dost mastné? Máš pod výfukem mastný kolo, když stojíš na míst2?

By som povedal, že v norme. Katalyzator je vyhodený a tyzden dozadu na emisnej mi chalan povedal, že emisie vcelku dobre....
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

26.01 2014 16:13


Peter_c4:

By som povedal, že v norme. Katalyzator je vyhodený a tyzden dozadu na emisnej mi chalan povedal, že emisie vcelku dobre....


Ani nemáš pod sebou, pod autem někde fleky? Nesmrdí auto naftou? Nemáš povolený nějaký vstřik? Už jsem takovou závdu viděl taky a auto mělo z 12 l najednou 20 l
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2008
Příspěvků: 406 | Témat: 71

26.01 2014 17:21


Peter_c4: ked tak mrkni aj prepadove hadicky hlavne to zaslepenie na prvom vstreku
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 419 | Témat: 86

27.01 2014 16:44


Veď vam všetkym hovorím, že mi nafta určite netečie!! Všetky hadičky su vymenené, prepady, ventile, filter, nikde nesmrdi nafta, viem ako to smrdí...pozeral som aj odspodu všetko je suche, trubky bez poškodenia..Podla bandasky priamo na čerpadlo to vychadza TAKISTO !!! Takže to auto tolko fakt žere! To len tak pre zaujimavosť...už som sa toho aj tak zbavil, takže tak.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 419 | Témat: 86

27.01 2014 16:45


blbecek69:
Peter_c4: ked tak mrkni aj prepadove hadicky hlavne to zaslepenie na prvom vstreku

A nie všetko je okej, nedavno repasovane vstreky z AEL s podložkami. Okolo je všetko suché.
sponzor





27.01 2014 16:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

27.01 2014 17:15


Peter_c4:

A nie všetko je okej, nedavno repasovane vstreky z AEL s podložkami. Okolo je všetko suché.


Tak i tak muselo být něco špatně. 10 l je fakt nějak moc.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 419 | Témat: 86

27.01 2014 19:49


Vylagrovane cerpadlo moze robit taku spotrebu ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 12

27.01 2014 19:51


Peter_c4:
Vylagrovane cerpadlo moze robit taku spotrebu ?


Já si myslím, že jenom čerpadlo. Možná špatný EGR* ventil... něco na turbu (utíká tlak). Ale jak tady všichni píší, není možné, aby to auto mělo takovou spotřebu.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

27.01 2014 19:54


Peter_c4: Prosím tě, aby ti proteklo 10 litrů nafty na 100km tímhle motorem přes spalovací prostor, to bys na 100% poznal při pohledu do zpětného zrcátka.
Takže buď špatně počítáš, nebo jsi slepý

Vylágrované čerpadlo ti udělá všechno možné, jenom ne zvětší spotřebu.
To udělají tekoucí vstřiky a opět to poznáš okamžitě na kouři.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 419 | Témat: 86

27.01 2014 22:16


sniper:
Peter_c4: Prosím tě, aby ti proteklo 10 litrů nafty na 100km tímhle motorem přes spalovací prostor, to bys na 100% poznal při pohledu do zpětného zrcátka.
Takže buď špatně počítáš, nebo jsi slepý

Vylágrované čerpadlo ti udělá všechno možné, jenom ne zvětší spotřebu.
To udělají tekoucí vstřiky a opět to poznáš okamžitě na kouři.

No nemal som prvú c4 s 2.5tdi a môžem povedať, že zamnou dym je, ale nieje to žiadna lokomotiva, bolo vidno len keď zamnou išlo v noci auto. Počitať viem a nafta nikde neunikala. Takže ja stále tvrdím, že je tá spotreba reálna.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 307 | Témat: 16

28.01 2014 9:08


Tak ja na 5. kanale taky nastavil ze 128 (kde to chytalo az treba na 4te otoceni klickem) hodnotu 160 a rano to chytlo vyborne na prvni pokus. Otazkou je, neni to moc? Mam s tim zkusit laborovat? Dat tra 145?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 171 kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 250kw 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 2006 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p 8tfsi a2 a2dp a3 a3 8l a3 8p a4 a4 cabrio audi radio barvy dratu draty kabely a4b6 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afn afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami ank antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a3 sportback left rear light chyba audi a4 audi a4 b6 avant třesení audi a4 b7 radio mmi audi a5 audi a6 audi a6 disky pneumatiky audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 ban barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio caga cana_klapky canbus carplay cd changer cdhb centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferencial diferenciál displej dl501 dobíjení doklady dotaz dovírání dpf drl dsg duneni dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g052529a2 g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homekit homelink huceni hudba hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kabely kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor key keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísá kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy mapy dvd maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 naprava napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odhlučnění odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky p2015 p2016 palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phaeton phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor senzor světla service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spz spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v10 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vstřiky audi a4 b8 vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate wate leak webasto xcarlink xenon zadni zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztekanie vody ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru šiber škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email