Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 října 2019
Celkem je zde 17 lidí (13 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Vasil Kotleba
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 44 201
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 13
Celkem: 17

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

21.11 2010 21:13


Jj, bydlím pod tech. muzeem Ještě tu má nějakej borec A100 Avant, ale z klubu asi není.
No moc sem to nepochopil, jak se dá sundat (momentálně nemám ani čas a prostory), ale plánuju, že zajedu k drakovi, potřebuju stejně ještě vyměnit vodní pumpu a tak nějak celkově to okouknout
nahoru

sponzor





21.11 2010 21:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

21.11 2010 21:33


2Pix:
no to neni tak jednoduchy .. V8 ma navic par ficur ...

maczaCZ:
Prosim te, co to muze mit tak extra navic?

nekdo objevil ,,intezivni,, ostrikovace
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

21.11 2010 21:57


tomiisp: jak jako intenzivni ostrikovace? to maj nejakej silnej motorek a spesl trysky? Coz mi ale pripomina, ze bych mel asi vymenit motorek a trysky, protoze me to spis na okno plyve
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

21.11 2010 22:02


maczaCZ: dve cerpadla proti sobe a dve nadobky, velkou a malou jedno cerpadlo bezi pri beznom ostrikovani, a obe pri intezivnim a tlaci proti sobe tak ze jedno do leve trysky, druhe do prave a trysky jsou prepojene medzi sebou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

21.11 2010 22:03


tomiisp: takze packy maji dva stupne? nebo to jde pres nejaky relatko, ktery vyhodnoti dlouhy/kratky stisk?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

21.11 2010 22:09


maczaCZ: ee, ma INT cudl zepredu packy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

21.11 2010 23:14


maczaCZ:jestli se chces dostat na vetrak, tak musis sundat sterac spolujezdce, vyhodit ten kryci plast pres klimu, vyhodit kastlik pred spolujezdcem (tim uvidis na klapku). na klapce odsroubujes dva samorezy a tusim osmickou inbusem vyhaknes plastovej uchyt pruziny. tim ti zustane klapka v rukou. potom po stranach otvoru pro klapku odsroubujes ctyri samorezy. nahore rozpojis vsechny konektory, rozpojis cervenou podtlakovou hadicku a rozpojis obe trubky klimy. pak uz staci jen odtlacit ten plastovej vzduchovod smerem k vetraku a poradne zabrat, abys celej ten box odlepil (kolem klapky je to ke kastly jeste lepeny oboustrankou, aby to poradne tesnilo a neteklo dovnitr).
voila, muzes se pustit na vetrak. musis odsroubovat tri srouby na tom vzduchovodu (dva jsou videt, treti je primo zespodu, takze naslepo), vzadu odpojit konektor a sundat pojistnej krouzek a potom palcem tlacit a tlacit, az ten vetrak protlacis ven. potom to cely udelat v pozpatku a pak si spokojene pustit topeni
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

29.11 2010 22:36


qwyrgh: dik za postup, v lete si s tim pohraju, ale jinak FIXED! drakovou metodou, ktera me taky napadla, ale bal sem se toho, tak to bylo to nejmoznejsi reseni pri 2° pod strechou venku :/

k tomu sem si udelal jeste radost a nadelil si zadni svetla z V8
nahoru

sponzor





29.11 2010 22:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

30.11 2010 23:01


tomiisp: nejenom intensiv .. ale i jenom stirani dolu ...

jenze se to zapojilo cely nejak podivne ... kdyz sou zhasly svetla tak jde prepinat palubni pocitac .. kdyz se rozsvitej tak nejdou ... ani podsviceni palubaku nefunguje .. az bude teplejs tak se v tom musim pohrabat a zjistit co je kde jinde ...

jinak predelat "jenom" konektory je desna pakarna .. az se naseru tak tam DAM* celej svazek z poface a budu mit konecne klid ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

30.11 2010 23:40


2Pix: tak to pak chapu, ze to je trosku opruz, tys mel jeste hranaty packy?

btw. tak me napadlo, je realny prehodit NFko do V8?
V8 se delala s sestikvaltem?
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

01.12 2010 10:16


maczaCZ: jo hranaty .. bejt kulaty tak nic neresim

je realny prehodit NFko do V8 .. ale bud si z toho udelas automat nebo to prekopes cely na manual ... jen si rikam jestli to ma smysl, kdyz ta V8 je tezsi sama o sobe (i bez motoru a prevodovky)
a ano V8 se delala se sestikvaltem, ale hodne stesti ve hledani
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

01.12 2010 12:11


2Pix: V8 se delala snad i s manualem ne? Sehnat nejakou V8 s manualem treba i 3.7 quattro* a hodit na tu prevodovku NFko. Spis me tak nejak vrta hlavou, co ulozeni motoru? Jinak by defacto mohlo stacit prehodit kabelovej svazek motoru a ty veci okolo, ni?
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

01.12 2010 12:18


maczaCZ: vid sem psal ze se delala se sestikvaltem tak co zase resis ale najit takovou to je docela zahul ... bylo jich vyrobenejch maximalne 1/10 celkovy produkce (coz pri 22t kouscich je max 2t cca) ...

takze to zase vypust z hlavy ... teda ja sem vedel o dvouch .. ale ty uz sou davno nekde na dily nebo v garazi ...

ono jde vzit automatovou V8 a predelat ji na manual ... jen je s tim trosku vic srani ...

ulozeni motoru je stejny ... ale co nevim, je ta vzpera co je tam vzadu mezi hrncema, ale ta by asi nemela vadit ...

copak .. nasel si zachovalou kasli z V8 a chces ji prestavet na to tvoje? ...

konecne rozumnej krok takovej tomiisp na to jde obracene .. z kasle predface doutnika stavi V8 ... (ale dari se mu to .. to jako jo )
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

01.12 2010 12:53


2Pix: to byla reakce na bud si z toho udelas automat nebo to prekopes cely na manual. Pak ta moje otazka byla spis, jestli se to nahodou nedelalo i s 5°.
No nasel sem zatim jednu akorat v DE za 2500€ s manualem, to by bylo asi jednodussi nebo spis levnejsi prekopat ten automat...

Jinak nenasel sem zatim nic, ale prekopani na 220V look asi temer nerealny nebo financne tak nakladny jako koupe jinyho auta a pak ta moje kastle by zaslouzila celolak a na par mistech klempire. Jo a jeste nejakyho autoelektrikare, protoze nektery svazky jsou ponekud podivne premosteny Tak proste progress trosku jinym zpusobem
To co dela tomiisp a vlastne i ty, na to nemam koule, to se priznam verejne, nejaky rezani do kastle a vareni atd. neni kde a ani cim a pak bojim bojim.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

01.12 2010 14:43


maczaCZ: ja sem zabar proti tomiispovy, ten jde na vsechno s hroznym elanem a chuti a hlavne znalostma, ja se vetsinu veci ucim za pochodu a to ne zrovna tou optimalni cestou ... nejak na to neni cas posledni dobou a ted je takova kurevska zima ze se mi fakt uz ani nechce ...

prekopavat na 220v nema smysl.. na 200 mozna, pokud zalevno koupis dily... nech kilo, jen si ho dodelej do dobryho stavu ... (i kdyz osobne bych preferoval koupi nejaky zdravejsi kasle trebas s mrtvym motorem, protoze ty zaplaces az sundas tapecy a vrchni vrstvy laku atd) ...

ohledne V8 tak delali se jak 5 tak 6 kvalty, ale vzhledem k tomu na jakej segment to auto bylo urceny, tak manualu bylo fakt malo... a to auto samo o sobe byl pruser co se tyce uspesnosti, prave trebas kvuli takovy kravine ze v zakladu byl automat a manual byl na prani, dneska je to samozrejmost, ale prelom 80-90 nepral jeste tolik automatum .. jo a jak sem psal jinde ...to auto byla pekna vykladni skrin tehdejsi technologie ... Motronic motor, Tiptronic* prevodovka, pohon vsech kol, zadni samosvor a slusna aktivni i pasivni bezpecnost
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

01.12 2010 14:55


2Pix: no prave kosa a zadny prostory na nejakou prestavbu ci opravu me brzdi

sehnat svetla na dvoukilo jde, ale mlhovky, blinkry narazniky z 220v je problem nebo darda a nejaky listy kolem svetel, to je scifi docela. Co se tyce me kastle, tak to nevypada tak desive, jen je takova otukana a rezavy jsou akorat predni blatniky, zadni lemy a zadni celo ma orezlinky, tak bych to nevidel tak desive, ale tezko rict, jak rikas, co se obejvi po sundani laku...

Co se V8 tyce, tak prave se mi libi, ze ma v zakladu skoro vse pro me zajimave, ale i tak by to bylo docela narez prestavet na R5, ale myslim, ze jet by to mohlo pekne i tak. Akorat mi jaksi nedoslo, ze quattro* do TP ponekud nedostanu :/
sponzor





01.12 2010 14:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

01.12 2010 14:59


maczaCZ: radsi bych nemel rikat ze sem svuj cumak z 200 dal za odvoz ...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

01.12 2010 16:00


2Pix: tos posral ! Hlavne kua, ze sem ti rikal, jak to budes davat pryc, at se ozves.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

01.12 2010 16:11


maczaCZ: ja sem tu psal ze budu nasazovat cumak z V8 ... nikdo nic ... (viz tema o prestavbach) ...

nikdo se neozval ...

a ono to nebylo celkove v dobrym stavu .. vselijak vomlaceny .. predni skla votriskany vod kaminku ... rozpadly listy ... fakt by si s tim diru do sveta neudelal ...

(ale bud v klidu, mozna ze na jare bude druha dvoustovka ze ktery ja budu chtit jenom kastli a zbytek pujde za hubicku do sveta )
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

01.12 2010 16:22


2Pix: nj, asi sem to nejak nepostrehl my fault...

a vis jak to je, lepsi neco, nez nic, skla se daji jeste jaks taks sehnat, ale zbytek, hlavne ty listy a tak je problem...

(v tom pripade prosim na me mysli)
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

01.12 2010 17:23


maczaCZ: v klidu .. ono se vzdycky neco najde ...

ted mam sanci koupit 100 sedan Q s NF poface za 250 euro ... ale je to kilo a sedan .. to nechci ...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

01.12 2010 17:40


2Pix: kousek tam nekde tvym smerem se prodava doutnik nf quattro* s jinym doutnikem za cenu cca 35, ale papiry sou z nequattra na quattro*, expert fakt... jeden je poface a druhej predface je na sbazaru, vypada pekne, ale to je vse.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

01.12 2010 18:01


maczaCZ: zjistil sem ze pokud mas papiry na to dany auto a neprobehla tam obnova nebo zmena VIN* tak je mozny dosahnout toho ze ti tam to quattro* napisou ...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

01.12 2010 20:46


2Pix: muzes mi to vic osvetlit do SZ?
sponzor





01.12 2010 20:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

01.01 2011 18:38


tak v tech mrazech co ted byly se mi chvilku po startu rozblika na palubaku cerveny symbol o stavu chladici kapaliny (hlida to hladinu a teplotu), duvody proc by to melo duvod blikat jsou eliminovany, je mozny, ze proste jen zatuhne plovak v nadrzce a proto to blbne? Protoze jak se ohreje motor - voda, tak to samo zmizi a pak je pokoj
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

20.01 2011 17:35


tak si odpovim sam Rosi mi vodni pumpa a klesla kapalina a jak byly echt mrazy, tak to proste chvilku trvalo nez se plovak pohnul.

Dneska mi udelali v autorone radost, maji tam maly i velky tesneni na vstriky Takze uz mam nachystanych pet krasnych necvakajicich pretesnenych vstriku
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

20.01 2011 18:34


nechaval si je cistit nejak? mne napadlo ze bych je mohl taky nechat procistit (bud ultrazvukem, nebo acetonova koupel na par dni) ... novej stoji 1500 a to je uffffff
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

21.01 2011 12:25


2Pix: ne e, mam je z NFka, ktery bylo absolutne tichounky, tak verim, ze to neni potreba, na druhou stranu sem premyslel, ze kdyz uz sem se sral s pretesnenim, ze bych ten ultrazvuk zkusil. Jj, jak rikas, 1500 a to je ufff ufffffffff
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6869 | Témat: 179

31.01 2011 23:44


muj dlouhodoby problem, palubak, ktery mi lze o prumerne spotrebe a prumerne rychlosti, zbytek nekeca:

aktualni spotreba, jedu po rovine 105kmh, dle aktualni spotreby 7,9l, to je podle me realny, spotreba paliva na ujete vzdalenosti 60kmh tempem 90-110kmh + prujezdy obcema na vzdalenosti prostejov-brno cca 60kmh 4,7l benzinu, coz je realny, dobu jizdy to pocita spravne, dojezdu se da verit, dojizdel sem i s 20km a dojel sem na benzinku, ale prumerna spotreba 15/100 a prumerna rychlost 34kmh je proste kravina, to mi nikdo nevymluvi. Fakt uz me nenapada jak s tema spinacema zahybat aby to ukazovalo realne.

Nema nekdo budiky z 2.3ky na zapujceni? Chtel bych vyzkouset jejich lhani, ale nechce se mi kupovat jiny, pokud to problem nevyresi. Mozna je proste problem ve spatnym svabu nebo co ja vim, ale aby to lhalo o 5l/100km mi prijde dost, kdyz dle tankovani spotreba 9-10
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3148 | Témat: 119

01.02 2011 0:23


zkus si počítat spotřebu dle lístků a kilometrů

Nevím jaký to má zapojení, je stejný jako na coupé / 90-ce? Jde jen o zapojení, né tvar
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a4 audi a5 audi a6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skrytá kamera skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email