Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 218 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 218
Uživatelů: 0
Celkem: 218

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

08.11 2007 20:13


máte prosím někdo zkušenost, kolik oleje polkne automatická Převodovka* a co stojí?

Díky moc za každou odpověď, začínám toho mít už plný brejle
nahoru

sponzor





08.11 2007 20:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

09.11 2007 23:38


M.I.V. mě to neplechu nedělá. Myslím že mi automat řádí celkem slušně, jsem spokojenej. On mi jenom ten "odborník z maštale" nechal vzkázat, že by ho vyměnil a že prej to bude fakt palba něco kolem 8 papouchů.....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

07.12 2007 23:54


Tak za 8 papouchů bys to měl vyměněný v servise Audi. Jinak jestli si dobře pamatuju, tak ve firmě Kaps mi nabídli výměnu oleje i s proplachem asi za 5000,- plus mínus autobus.. Mě samotného stála komplet výměna cca 4500,-..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

08.12 2007 8:34


No tak jelikož jsem si o automatech zjistil hodně tak se musim přidat Záleží jestli máš Tiptronic* nebo Multitronic*. Pokud Tiptronic*, tak nápln je doživotní, což podle Audi znamená 10 let nebo 300 tis km a potom výměna, jinak se dělá kontrola každých 60 tis km. Pokud máš Multitronic* tak se ani nekontroluje ale rovnou po 60 tis km výměna.

V TT máš 10 l olej ale vždy se povede vytáhnout tak maximálně 7 l. V MT máš 5 l oleje a povedeč se vytáhnout tak 3.

Kontrola/Výměna se provádí za určitý teploty (37-42°) kterou měříš vagem a řadí se od 1-6 (5). Určitě si to nech udělat v Audi nebo od někoho kdo tomu rozumí, stačí špatná hladina o pár % a automat ti bude špatně řadit, cukat atd.

V Audi tě výměna u TT výjde tak na 15 a u garážistů tak na 7-8. Výměna oleje v MT v Audi výjde na 4500 a u garážistů to při týhle ceně ani nemá cenu .-)

Cena je závyslá na tom, kolik oleje dostanou ven protože litr stojí 800-900 a maj na to tak jednu normohodinu což je +- 1300 Kč.

Kontrola oleje v Audi tě výjde na 2000-2500, záleží co dolejou a tak.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

08.12 2007 21:36


Díky pánové za rady. Nejspíš budu muset zjistit kolik má skutečně ta moje kára najeto a pak to budu řešit. Je fakt, že jede mi to pěkně a mám pocit, že to nijak nevybruje, takže tomu nejspíš budu věřit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.8. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 3

08.09 2011 13:46


Chlapy takže u TiPtroniku doživotní olej jo na 300tis, já mám právě strach, že mi klekne někdy teď, neplechu to nedělá, mám tam 188tis a padly už Vačky tak nevim jestli to bylo stočené nebo je to normální u A6 2.5TDI??? Prosím Vaše reakce
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

08.09 2011 19:08


doživotní náplň což je 5 let je samo nesmysl, olej 300tkm nezvládne

jinak materiál vyjde na cca 2-3tis

návod tady ode mě je tak jako dvacet linků na to samé tak "hledat"
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.12. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 6

09.09 2011 13:37


5-st Tiptronic* používá tento (relativně levný) olej:

http://audiklub.cz/forum/tema/222691-originalni-olej-Tiptronic*-5-st

Esso ATF* LT 71141 (cena za 1l kolem 230Kč, Esso dodává průmyslová maziva, nově je koupil Mobil).

Olej se mění preventivně co 70-80 000km, poruchy bývají totiž extrémně drahé!
Vana by měla jít dolu + doporučená je výměna filtru (podle typu převodovky, kupte i odpovídající těsnění vany a podložku).

Postup plnění je NUTNÉ dodržet, zejména je nutná kontrola úrovně po výměně - část oleje si totiž "vezme" hydroměnič až při zátěži a tak se často stává, že po neodborné výměně to řadí ještě hůře (Převodovka* je často přelitá nebo naopak nedolitá). Výměna je relativně časově náročná (nejlépe ve 2 lidech, auto nad servisním kanálem). Olej se musí zahřát a pak chladne... připravte si plnící mádržku s hadičkou a pár piv / birellků...
nahoru

sponzor





09.09 2011 13:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6672 | Témat: 72

11.09 2011 0:07


tfbilly - s tymi kilometrami si to fakt prestrelil. Otvor si laskavo stranku ZF a najdi si , ze zivotnost oleja v Tiptronic* prevodovke je 120.000km a potom uz skorej, takisto pri vyssom namahani skorej.... Uz sa mi to tu nechce ani rozpisovat.
Po 300.000km tam musi byt riadna brecka, niekedy sa k nam mozes prist kuknut, co odtial vylezie za humus a prejdu ta tie kilometre.Skontrolovat mozes tak akurat hladinu.
Poskodit prevodovku mozes tak akurat pri nespravnom naplneni.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2009
Příspěvků: 372 | Témat: 33

11.09 2011 9:27


Meggy:
doživotní náplň což je 5 let je samo nesmysl


to je tam napsané proto, ať se točí trh s autama
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

26.09 2014 10:45


Mohu ten olej Mobil ATF* LT 71141 použít do Audi S6 r.v.2002? Je tam Tiptronic* ale nevím zda v tom není nějaká odlišnost oproti A6. Díky za odpověď.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6672 | Témat: 72

26.09 2014 12:21


Možeš, maš tam ešte 5.st Tiptronic* a tam sa dava tento
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

27.09 2014 23:11


lubomt:
tfbilly - s tymi kilometrami si to fakt prestrelil. Otvor si laskavo stranku ZF a najdi si , ze zivotnost oleja v Tiptronic* prevodovke je 120.000km a potom uz skorej, takisto pri vyssom namahani skorej.... Uz sa mi to tu nechce ani rozpisovat.
Po 300.000km tam musi byt riadna brecka, niekedy sa k nam mozes prist kuknut, co odtial vylezie za humus a prejdu ta tie kilometre.Skontrolovat mozes tak akurat hladinu.
Poskodit prevodovku mozes tak akurat pri nespravnom naplneni.


DEXRON 6 ... interval 300t
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


cena smesna, dostupny a funkcni

po repasy po praknuti kose v EYJ HP19 ... Prajsler, na dotaz jestli je to bezpecne, odpoved... nereste to, je to roky odzkousene.

Muzu potvrdit ze to radi perfektne, nepoznal bych rozdil nevedet ze tam je.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

28.09 2014 9:07


BigMZ: použít ho můžeš, případně mám stejnou specifikaci za 290,- litr od SWAGu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6672 | Témat: 72

28.09 2014 10:29


Tecka - ved pouzit mozes aj fritovaci olej. Uz potom zalezi len , kolko to vydrzi. Je to stavane na konkretny olej, lenze ludia by tam v ramci setrenia naliali najradsej vodu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

28.09 2014 11:54


lubomt:
Tecka - ved pouzit mozes aj fritovaci olej. Uz potom zalezi len , kolko to vydrzi. Je to stavane na konkretny olej, lenze ludia by tam v ramci setrenia naliali najradsej vodu.

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nicmene bych to nemichal s tim starozitnym

Vzhledem k tomu ze Zacek ve velkoobchodu pro 5HP19 nabizi jen lifeguarsd a dexron 6, Prajsler to tam v klidu lije i kdyz drzi zaruku , verim ze vi co delaji.

Kdyz jsem to od Prajslera slysel kdyz mel u nej na stole videl svou rozebranou, byl jsem nervozni, ale po googleni jsem usoudil ze tomu rozumi a vi co dela.
nahoru

sponzor





28.09 2014 11:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

06.10 2014 18:25


Mám menší dotaz ohledně kontroly oleje v TT u A6 3.0TDI, olej se kontroluje mezi 35-45 stupni. Co mi ale neni uplne jasny, kontroluje se pri zapnutem motoru a zarazenem P? Alespon tak jsem to pochopil z elsy. Nebo se musi nejak radit, tocit motor a pod?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

06.10 2014 20:51


zdvihnes auto na zdvihaku, zaradis D, povolis sroub a lejes olej az kym nezacne vytekat, zavries, vypnes a ides.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

06.10 2014 20:53


samozrejme to auto musi byt nastartovane a zaradene D a musi mat teplotu tak ako pises.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

06.10 2014 20:54


takze kola necham tocit ve vzduchu jakoby na volnobeh a kontroluju? nemusim drzet brzdu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

06.10 2014 20:59


nemusis nic drzat. normalne nastartuj, zdvihni auto do vzduchu, daj D,R a znova D, nehaj to v D, vlez pod auto a odkrut sroub ale pozor odkrut nalievaci sroub a nie vypustaci. A ak ti zacne vytekat tak ho tam mas dost. ak nebude vytekat tak tam dolej az kym nezacne tiect a potom to zasroubuj a mas hotove.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

06.10 2014 21:02


diky, zitra na to kouknu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

06.10 2014 21:07


rado sa stalo. ked viem pomozem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

23.02 2015 14:13


Panove prosim o radu, mam A6 Avant 4F 3.0TDI TT 165kw. Mam jateto cca 220tis. km. Auto radi hezky, ale? Neznam historii... mam radeji nechat na jare vymenit olej v prevodovce nebo by se to zacalo projevovat nejakymi jinymi vlastnostmi?

kdysi jsem nekde cetl ze pokud se vymena neudela dostatecne odborne tak to muze byt pruser, nejake vysati a spravny tlak atd.


Diky.
nahoru

sponzor





23.02 2015 14:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

23.02 2015 14:27


petersweter: Být tebou ,tak ho nechám vyměnit.Já dělal TT v ostravě u firmy Jochman,ale mám rozporuplné pocity.Dělal jsem kompletní repas +výměna hydroměniče včetně úplné výměny oleje a proplachu,ale po 14 dnech jsem šel na reklamaci s tím,že mám pod autem olej.Nakonec zjistili,že praskl obal převodovky neznám důvod,ale v rámci záruky mi to vyměnili Jinak je to rok co to mám vyměněné a jezdí krásně
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

23.02 2015 14:36


A cena?

Diky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

23.02 2015 14:48


Já za repas poškozené převodovky + měnič a nový olej dával nějakých 30 tisíc kč
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

23.02 2015 15:03


aha, tak me zajima jen vymena oleje. Popripade muze dat nekdo odkaz na olej? V servise si necham jen udleat ukon?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

23.02 2015 16:39


U mě výměna oleje (myslel jsem že to bude jen dolití, ale chtělo to výměnu i proplach kvůli pilinám na magnetech) - a to bylo prosím pěkně po najetých 70.000km, takže skutečně po 300.000km tam musí být pořádná paseka tak v Praze jsem platil cca 9.000,- Kč přičemž oleje tam jde hromada, takže cena i proto tak vysoká.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email