Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 30 dubna 2025
Celkem je zde 78 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lajczek
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 163
Online návštěvníků
Návštěvníků: 77
Uživatelů: 1
Celkem: 78

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

31.05 2010 16:34


root: o cem ze se ted vlastne bavis?
nahoru

sponzor





31.05 2010 16:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





31.05 2010 16:35


root:
2Pix:
Moc ne, kope si tam sám neutrál nebo rozepne hydroměnič, nevím co to přesně dělá, ale líbí se mi to jak to dělá a chci aby to tak dělal dál


Hmmm, TT nebrzdí motorem? Nechci kecat, nejsem odborník, ale DSG mám pocit z vlastní zkušenosti, že brzdí motorem a to docela i chytře. Docela to i rozpozná (asi podle nějakého úhlu vozidla k vozovce nebo tak něco, netuším) kdy to je vhodné a kdy ne...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.05 2010 16:35


r0nn1e:
To není 142kW ale tím, že je to šestihrnek. Měkčí motor. Motorkáři znají dvouválce vs. čtyřválce.
TT neni DSG! Absolutně jinej princip ...
nahoru

Anonymní





31.05 2010 16:36


root: aha, díky, zajímavé!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

31.05 2010 16:36


Siki:
r0nn1e: no tak já si to třeba taky chválím,ale ne brždění,já sice nemám Q ale taky 142kW a líbí se mi na tom to,že když zvednu nohu z plynu,tak auto jede setrvačností pořád dál,aniž bych to zaznamenal,což je lepší,než když tě Q zbytečně brzdí


no prave jedes dyl za darmo za to me to natolik zpomali ze musim podrazova a podrazovat brzdy skoro nepotreba ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2008
Příspěvků: 185 | Témat: 6

31.05 2010 16:41


valchaaa: neměl..... řeším co bude teď nejschůdnější...... asi bude stát u kámoše na dílně a pomalu se bude spravovat. Příští rok by mohla být zase ready
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

31.05 2010 16:59


poshanej si pomalicku tady treba na foru, borci tady toho prodavaji fury, a uvidis ze to nebude zase tak hrozne s tou cenou! jen zmameho kamose co by ti to poskladal ve finale
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

31.05 2010 17:41


jinak tiptronic pochopitelně brzdí motorem, a to skoro stejně účinně jako manuál. stačí to přepnout do manuálního režimu a odkopat si to dolu. to dá rozum
nahoru

sponzor





31.05 2010 17:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.4. 2010
Příspěvků: 320 | Témat: 23

31.05 2010 17:45


Můžu potvrdit, TT brzdí motorem opravdu velmi málo. Po puštění plynu se dá jet hooodně dlouho "zadarmo"
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

31.05 2010 17:49


od aquaplaningu k brždění motorem jako vždycky no
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

31.05 2010 17:51


no to je samozřejmý, takhle se chová přeci každej automat, i ty nejstarší... proč si myslíte že by tam na konzole řazení byly ty další číslice? přeci když chci brzdit motorem třeba s dlouhýho kopce nebo s přívěsem. obyčejný půštění pedálu plynu znamená jen přechod do "volnoběžkovýho" režimu, aby byla jízda plynulejší. ale to sou elementární vědomosti totok
AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

31.05 2010 17:53


DýDý ... brzdí ... ale musíš ho k tomu dokopat ...
buď zařadíš omezený automat (4,3,2) a nebo řadíš zcela ručně a klasicky podřazuješ
Při Déčku jsem brzdění motorem už také dosáhl ... pří táhlém kopečku jsem chvilku brzdil brzdou a pak jsem zjistil, že TT mi drží rychlost plus mínus motorem Nicméně zatím jsem to pořádně neprozkoumal, protože těch optimálních kopečků o dostatečné délce jsem zatím moc nepotkal
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

31.05 2010 18:08


Mně taky brzdí TT, když jedu z kopce a když zase do kopce, tak tam drží pořád stejnej kvalt, než zas najedu na rovinu...je to inteligentní převodovka....
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

31.05 2010 18:11


Tiptronic je automatická převodovka vyvinutá automobilkou Porsche a montovaná do vozů v rámci koncernu VW. Tiptronic nabízí plně automatický režim se třemi odlišnými způsoby řazení v závislosti na způsobu a stylu jízdy. Volba jednoho z těchto režimů probíhá buď automaticky, na základě vyhodnocování způsobu jízdy řídicí jednotkou převodovky (funkce Fuzzy Logic), nebo stiskem příslušného tlačítka řidičem. Lze tak volit režimy sportovní, komfortní a ekonomický. Vedle plně automatického řazení jednotlivých rychlostních stupňů je možná i manuální funkce řazení a to pohyby voliče vpřed a vzad. Volič ovšem musí být k tomu odpovídající poloze.

Tiptronic je velice citlivý na údržbu a i když samotní výrobci tvrdí, že je bezúdržbový, není to pravda. Převodovka obsahuje olejový filtr, který je nutno měnit zároveň s olejem. Protože tam, kde dochází ke tření vznikají i malé kovové částečky. Včasnou výměnou oleje se dá významně prodloužit životnost převodovky. Kontrolní šroub oleje se nachází vespod převodovky. Slouží jednak k naplnění a jednak ke kontrole. Kontrola se provádí při nastartovaném vozu, s voličem převodových stupňů v poloze P. Je tedy nutné zajistit vodorovnou polohu, nejlépe na velkém heveru. Oleje po uvolnění kontrolního šroubu musí vytékat, pokud ne, je třeba jej doplnit. U zajetých vozů se olej doporučuje měnit po cca 40tis. - 60tis. km.

Existuje pár zásad, na které je třeba si dát pozor. - Při couvání a následné jízdě vpřed je nutné vyčkat, až se automobil zcela zastaví a teprve po té voličem změnit jízdní režim pro jízdu vpřed. - Vozidlo vybavené převodovkou tiptronic, se nesmí táhnout na trase delší než 50km a zároveň pouze do rychlosti 50km/h. Převodovka v tomto režimu není zcela správně chlazena hrozí tedy její spálení. - Při demontáži převodovky je nutné si uvědomit, že hydrodynamický měnič je přišroubován k setrvačníku, nestačí tedy vyšroubovat šrouby mezi převodovkou a blokem motoru, ale také šrouby mezi měničem a setrvačníkem. Toto se provádí prostorem vzniklým po odmontování startéru.

Vozidla s převodovkou tiptronic jsou vybavena multifunkčním ukazatelem převodových stupňů. Jedná se vlastně o display mezi otáčkoměrem a rychloměrem. Za normálních okolností je vždy vysvícen jeden z možných právě navolených převodových stupňů. P - parking R - reverse N - nautral D - drive 1 - bude zařazen pouze 1. převodový stupeň 2 - bude zařazen maximálně 2. převodový stupeň 3 - bude zařazen maximálně 3. převodový stupeň +/- značí manuální režim převodovky

Pokud se za jízdy či po startu vysvítí všechny symboly, převodovka se nachází v nouzovém režimu a je nutná návštěva servisu s následným napojením na diagnostické zařízení
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

31.05 2010 18:15


správně, kolego robe. je to tuten fuzzy logic. takže někdy odřazuje, někdy nechá plout. podle režimu, kterej tomu předcházel.

ale jinak je pravda, že se tu rozvinula debata učená až odborná, akorátže úplně v blbym thematu. nebylo by lepší to přesunout? jestli to teda nějak jde? tam pak můžem jezdit smykem po vodě s těma našima quattrama a brzdit automatama... tady je to přeci jen pro ranaře...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.06 2010 0:17


Hele teď je v tom takový bordel... Tak aby jsme si to ujasnili:
1. My, tedy já jsem mluvil o samotném brzdění motorem (= využití brzdného účinku motoru), ale o brzdění brzdou při zařazeném převodovém stupni
=> co má výhodu nejen tu, že samotný motor pak brzdí, vyšší otáčky motoru znamenají i vyšší podtlak v sacím potrubí a lepší účinek posilovače brzd (=> menší tlak na brzdový pedál), ale vzhledem k tomu, že motor má svoje otáčky brání tomu (do určité míry samozřejmě), aby člověk hnací kola probrzdil (zvlášť na mokru, resp. sněhu a ledu) a zablokoval je a auto pak jelo smykem jako "sáňky".

A i když to nemůžu potvrdit přímo u Audi (za identických podmínek jsem neměl možnost testovat stejnou Audinu s Quattrem i bez), ale ze zkušeností s OFF-roadma vím, že je kurva rozdíl, když na kluzku a z kopce šlápneš na brzdu když je to jen dvoukolka, nebo když tam máš všechny štyři...
(já osobně vždy nad prudkým a nebezpečným kopcem dávám 4x4)

root: To že Ty tam máš Tiptronic, a ten si dělá co chce, tak nemůžeš hodnotit všechny Quattra podle sebe. Jako pak je možný, že Ti to brzdí jako bez Quattra (když jedeš na volnoběhu, tak určitě), ale v manuálu, musí být rozdíl znát, zda brzdnou sílu motoru přenášíš na 1 nebo dvě nápravy... Neříkám, že to zrovna bude o 50% lepší, ale rozdíl tam být musí...

2. Co se týče toho brzdění čisto motorem, tak tam Quattro nemá žádný vlyv (tedy mimo vyšší hmotnosti Quattra => cca. 65 kg).
Siki:
r0nn1e:já sice nemám Q ale taky 142kW a líbí se mi na tom to,že když zvednu nohu z plynu,tak auto jede setrvačností pořád dál,aniž bych to zaznamenal,což je lepší,než když tě Q zbytečně brzdí

Tak to ale s Quattrem nemá nic společnýho, spíš bych řekl, že to je jen díky váze auta.
Samotné Quattro, i když sice má vyšší ztráty, tak zas za jízdy to nepoznáš...

3. Brzdný účinek motoru zas závisí od výkonu, resp. objemu motoru.
sponzor





01.06 2010 0:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

01.06 2010 1:09


zablokování kol resp. zhasnutí motoru při ztrátě adheze a puštěným pedálu plynu ti brání elektronika. a brzdnej účinek motoru závisí na objemu a stupni komprese.
AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

01.06 2010 9:25


SCORPION:
stale to vidim na tu sirku pneu, zatial vsetci co ste to zazili mate jedno spolocne. Pneu siroke ako krava....

Naprostej souhlas! Dávejte si na auto 18"ky, 19"ky a větší kola s šířkou ideálně 250mm+ a pak se strašně divte že dostanete aquaplanning když jsou louže jak kráva. Ono jak je opět vidět velký a široký kola jsou krásný na pohled, ale jejich vlastnosti jsou v dost situacích na *** (mokro, louže, koleje, sníh, atd..) A když bude voda všude a pořádná vrstva, tak vás ani quattro nezachrání, takže s jeho pomocí při aquaplanningu bych to moc nepřeháněl
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

01.06 2010 9:56


Citace:
zablokování kol resp. zhasnutí motoru při ztrátě adheze a puštěným pedálu plynu ti brání elektronika


Asi jak u kterýho auta
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

01.06 2010 10:04


pravda, ve favoritu bude čekatel na zásah řídící jednotky dost zklamanej... ale montuje se to už od prvních oktávií, tak sem měl za to, že audi to má běžně taky. když už máme ten náskok díky technice, že
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.06 2010 10:06


gwynn: Tak ale nikdo to nepřehání.
To je jako s ABS a ESP. Taky pomáhají zvládnout krizovou situaci a úspěšně. A jen na základě toho že to někdo přežene, tak nebudu zatracovat celý systém, který jinak pomáhá vyváznout z mnoha krizových situací bez nehody a zachraňuje životy... Ale je logické že fyzikální zákony neoklameš a když se moc přežene, tak Ti nepomůže vyhodit ani kotvu... (co stále nekteří řidiči nechápou!!!)

A já osobně kdyby mi řekli, že mám jet autem a že někde na cestě dostanu aquaplaning, s tím že ještě bude ho možnost srovnat a že mám na výběr Audi s předkem a Audi s Quattro.

Já bych osobně volil Audi s Quattrem...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

01.06 2010 10:36


jarajede: Třeba coupé to nemá Celekm jsme si to užili při sjíždění zmrzlýho kopce. Je super, když se zablokujou všechny kola
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.06 2010 10:51


Dave_S2:
jarajede: Třeba coupé to nemá Celekm jsme si to užili při sjíždění zmrzlýho kopce. Je super, když se zablokujou všechny kola

Počkej, kola zablokuješ i když to má... Prostě když to zašlápneš moc brzdou, tak Ti elektornika k ničemu...
AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

01.06 2010 11:04


Michal.K:
A já osobně kdyby mi řekli, že mám jet autem a že někde na cestě dostanu Aquaplaning*, s tím že ještě bude ho možnost srovnat a že mám na výběr Audi s předkem a Audi s Quattro*.

A kdybys měl na výběr quattro s 19"kama širokýma kolama ANEBO FWD s 16"kama origo úzkýma co bys zvolil na aquaplaning spíše ? Schválně..
sponzor





01.06 2010 11:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.06 2010 11:14


Tak v tom případě zas Quattro...

Protože když už aquaplaning máš, tak je jedno na jaké pneumatice jsi ho dostal a zas když se dostaneš z louže na asfalt, tak zas širší pneumatiky (=> větší styčný plocha) a trakce spolu s Quattrem Ti zas dají vetší šanci to srovnat.

Ale ty jsi asi myslel, že když budu mít jet po silnici, kde bude plno vody a bude riziko vzniku aquplaningu.
=> tak samozřejmě, že bych na tenhle konkrétní případ volil užší pneumatiky s lepším odvodem vody (pokud by bylo prokázáno, že budou mít výrazný efekt oproti těm širokým).

Ale nechápu co jsi tímto chtěl říct a co to má společné s Quattro vs. Audi bez něj. My se tu bavíme o stejné Audi, na stejných pneumatikách, jen jedna předokolka, jedna Quattro.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

01.06 2010 11:36


Michal.K:

Počkej, kola zablokuješ i když to má... Prostě když to zašlápneš moc brzdou, tak Ti elektornika k ničemu...


Nj, jenže s brzdama ti stačí pustit brzdu. Když ti zdechne motor, je to horší A musíš být fakt rychlej, jinak jsi v ....
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.06 2010 11:46


Však to říkám, ale ten Ti zdechne i při té elektronice když to zašlápneš bez spojky pod volnoběžné otáčky... Motor si hlídá, že když začnou klesat otáčky k volnoběžným, a pak trochu přidá, aby motor nezhasl...
Ale pokud Ty stojíš na brzdě a přetlačíš ho, tak ti chcípne stejně...
AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

01.06 2010 13:32


Michal.K:
(pokud by bylo prokázáno, že budou mít výrazný efekt oproti těm širokým).

Jednoduše - je zjevný a jasný že hodně široký pneu o dost snáze chytnou aquaplaning než origo úzký pneu, stejně tak i mají horší vlastnosti hodně široký pneu na vodě, v kolejích, na sněhu.. Quattro tu vytahují ostatní jak je super a spásný - je, ale jen v některejch situacích. Jak pojedeš dveřma napřed na vodě do svodidel tak je ti quattro úplně nanic. Připadá mi že se tu 4x4 vytahuje do oblak i v situacích kdy je k ničemu, that´s all.. (podobně jak psal Křižník že si nějaký lidi furt myslí že s quattrem auto zabrzdí dřív ...)
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

01.06 2010 13:54


Co se týče širších kol, tak při nalítnutí do velké louže jsou teoreticky víc náchylnější na aquaplaning, to beru.
Ale o kolik to si netroufnu říct protože nikde jsem konkrétní test neviděl...

To že všeobecně v zimě je užší pneumatika lepší je zas další blud, který se šíří mezi lidmi...
Na čisto vlhké a mokré a studené vozovce (co se jezdí tak 70% zimy), taky stejně jako na uježděném sněhu a ledu budou naopak lepší...
Větší styčná plocha = větší trakce.

Jediné, kde je horší, tak to je na čerstvě napadané vrstvě sněhu na neodrhnuté silnici, kde si kola musí prorážet cestu a vetší kola znamenají pak zvýšený odpor.
Ale tam si třeba uvědomit, že se to jedná jenom výjezd někam, ale na druhou stranu auto líp sedí a má lepší brzdnou dráhu na širších gumách.
=> co je bezpečnéjší? A co by jste volili?
Já radši širší gumu, s kterou možná 2x za rok o něco méně vyjedu na chatu na neupravené silnici, nebo ze závěje (tedy s Quattrem se ani tohle řešit nemusí) nebo aby auto sedělo a bylo líp brzdilo většinu zimy a auto bylo bezpečnéjší? Já to druhé.

Co se týče Quattra, brzdit to čisto na sešlápnutí do ABS a brzdění do zastavení s vyšlápnutou spojkou (krizová situace) brzdí stejně, (možná i na o trolinku delší dráze, kvůli vyšší hmotnosti), to nikdo nezpochybňuje...

Ale to třeba odlišit od přibrzdění před zatáčkou nebo sjíždění svahu se zařazeným převodovým stupněm využívajíc motoru jako obrany proti zablokování znacích kol, je rozdíl poháněných obou náprav jednoduše znát.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

01.06 2010 14:39


Michal.K: Koukám ty jsi teoretik ale nadruhou stranu oceňuji že na to jdeš logicky dokážeš si to zdůvodnit i když se většinou mýlíš.Smím se zeptat jak si na tom byl s fyzikou?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email