Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 30 dubna 2025
Celkem je zde 117 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lajczek
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 163
Online návštěvníků
Návštěvníků: 115
Uživatelů: 2
Celkem: 117

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2008
Příspěvků: 185 | Témat: 6

30.05 2010 19:54


Po mojí první bouračce. Zpičenej aquaplaning.
Jinak sorry všem, kdo musel kvůli mě stát v koloně dneska u Rousínova.

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





30.05 2010 19:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

30.05 2010 20:04


Hmm to nasere, kolik si jel?kolik bylo vody?sjete gumy?kolik mm vzorek?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.05 2010 20:07


PetanTJ:
Co máš za pneu? Aquaplaning s quattrem?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.05 2010 20:08


můžete mně někdo vysvětlit výhodu Q u aquaplaningu?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

30.05 2010 20:10


vencaa6: ja to taky nechapu, zrovna jsem chtel neco podobneho napsat....na aquaplaning nema zadny vliv pocet pohanenych naprav....proste se ti ocitnou v rychlosti vsechny kola na vrstve vody a letis a je jedno, jestli to kolo je momentalne hnano motorem nebo ne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.05 2010 20:12


sTeblo: přesně to si myslím i já...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2008
Příspěvků: 185 | Témat: 6

30.05 2010 20:16


Sotva jsem najel na dálnici, rozjel jsem to asi na 120 a jak sem uvolnil plyn, tak se to začlo motat... bylo to těsně po obrovským slejváku... tak 5x, 6x jsem to motal levá pravá a pak čelně do svodidel... airbagy nebouchly, tak to taková rychlost už nebyla
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

30.05 2010 20:16


Hlavne, ze jsi v poradku.
nahoru

sponzor





30.05 2010 20:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2008
Příspěvků: 185 | Témat: 6

30.05 2010 20:22


Tesi: Máš recht..... furt to jsou jen plechy a plasty
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.05 2010 20:23


skor si myslim ze ma na to vplyv sirka pneumatiky a hlbka dezenu. Quattro - nequattro fyziku neoklames ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

30.05 2010 20:27


gumy jake?vzorek?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.05 2010 20:28


Tak, tak ... jak jsou to jen plechy, tak o nic nešlo.

Stát se to může pochopitelně i s quattrem, ale jde to hůř než s FWD a pokud člověk nezpanikaří, tak se z toho většinou i snáz vymotá. Stejně jako na sněhu záleží hodně na gumách a citu v plynu.

Nebo pošlete svoji teorii o tom, že počet hnaných náprav nemá vliv na trakci do Audi, ať přestanou točit tak zavádějící reklamy na quattro


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.05 2010 20:32


root: já si opravdu myslím, že Q je v tomto případě uplně k ničemu... ale je to jen mám domněnka, možná se mýlím...

přece když se ta přední, těžká náprava dostane nad vodu, tak ta zadní lehká se tam dostane taky...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.05 2010 20:35


vencaa6:
Jo, to máš pravdu, musíš zkrátka počkat až se aspoň jedna chytne a nepanikařit.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

30.05 2010 20:37


root: jestli beres jako bernou minci tuhle reklamu, tak teda nevim, nevim....kazdopadne do aquaplaningu uz jsem se dostal i s quattrem na dobrych gumach, cukl mi zadek, ale bylo to behem chvilky srovnane. Porovnat to s FWD nemuzu, treba bych se v tom miste komplet roztocil, kdo vi....kazdopadne uz vim, ze do aquaplaningu se dostanu i s quattrem a proto to nepokousim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2008
Příspěvků: 185 | Témat: 6

30.05 2010 20:41


Bladerc: Dunlop SP. Vpředu asi 5mm, vzadu o dva míň
nahoru

sponzor





30.05 2010 20:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.05 2010 20:42


sTeblo:
Jo tak já naposledy taky, ani nevíš jak to jde snadno. Cestou z Prahy se Sikim. Ustřelil předek, ale držel jsem to pod plynem a srovnalo se to
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.05 2010 20:42


root: no jo, ale i tak... když to budu brát, že přední náprava se dostane nad vodu a část té vody vytlačí, tak zadní náprava, jedoucí ve stejné stopě už té vody tam bude mít méně, a vytlačí zbytek vody. tím pádem bude mít přilnavost. dle této teorie by byla zajištěna trakce vpřed, ale to jen za předpokladu, že ta přední náprava bude držet přímý směr a nezačne dělat psí kusy
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.05 2010 20:44


root:
sTeblo:
Jo tak já naposledy taky, ani nevíš jak to jde snadno. Cestou z Prahy se Sikim. Ustřelil předek, ale držel jsem to pod plynem a srovnalo se to


ale to jsou jen domněnky, že je to díky Q... klidně se mohla prohrabat i ta přední náprava, ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2008
Příspěvků: 185 | Témat: 6

30.05 2010 20:44


sTeblo: taky se mi to párkrát stalo, vždycky to bylo jen chvilinka a chytlo se..... teď už to nevyšlo :-/ chvilu to vypadalo, že se to zase rychle srovná, ale nakonec se to rozkejvalo úplně
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

30.05 2010 20:48


root:
Aquaplaning* s quattrem?

Martine prosimte... uz toho prosimte nechej
je jasny, ze jsi ukoliban tim skvelym prvkem aktivni bezpecnosti jmenem quattro

ale preju ti, aby jsi nepoznal jak moc velkou pravdu nemas

zajed do Vysokeho Myta, 4.5litru se oproti testovani na dalnici vyplati
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.05 2010 20:49


vencaa6:


ale to jsou jen domněnky, že je to díky Q... klidně se mohla prohrabat i ta přední náprava, ne?


To asi teoretizujeme Já si zkrátka myslím, že to hodně, hodně moc pomůže. Ale jak vidno tady u kolegy, spolíhat se na to rozhodně nedá. Zatím na quattro nedám dopustit, stačí jen přejet prostředek dálnice, kde se drží řeka vody z pruhu do pruhu a je citit jak to úžasně pracuje.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

30.05 2010 20:50


Mam stejne gumy i vzorek jak ty. Ale na auto ser, vsechno dobre dopadlo.ikdyz to zamrzi ale lepsi nez lezet ve spitalu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.05 2010 20:51


Kriznik:
Jasně předsedo ... Takže k čemu to tam vlastně je?

Myslíš to vysoký mýto kde Majk s quattrem vyjel tu "ledovou stěnu" do kopce v protisměru?
nahoru

sponzor





30.05 2010 20:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

30.05 2010 20:53


PetanTJ: Mě se stalo loni něco podobného.Nakonec se auto srovnalo ikdyž dodnes nevím jak akorát mohutně blikalo ESP.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

30.05 2010 20:56


Citace:
Dnes jedu z Ostravy cesta byla v poho. až na stěrač biglaugh blbec odletěl jak nic podebral ho větr a ulomil se. Jinak jsme potkali 4 nehody a já děkuju bohu za Quattro*, protože kdyby toho nebylo, tak jsme se rozstřelili asi taky. Jel jsem tak 160 a najednou jak prošelo tak se ztratila silnice a byla lehce pod vodou, tipuju tak 2 - 4 cm vody, Quattro* to perfektně vybralo, žádnej aqua plaining, ze samostatným předkem bych byl asi v prdeli.


toto jsem psal v sekci prohlášení do větru ve čtvrtek, pneu 205 vzorek 6mm pokud za to nemůže quattro že jsem se nerozsekal, tak pak jsem asi dobrej řidič bylo to mírně do zatáčky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

30.05 2010 20:57


zkusil sem oboje a root ma zase proste pravdu no

petan tj - no vzadu 3mm a vpredu 5 to je masakr no... at to moc nestoji...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

30.05 2010 20:59


root:
Myslíš to vysoký mýto kde Majk s quattrem vyjel tu "ledovou stěnu" do kopce v protisměru?

přesně to mýto myslím
zkus si to, uvidíš jak s Q nedostaneš aquaplaning

děláš, jako by všichni kdo přejíždějí na dálnici z pruhu do pruhu se točili jak na kolotoči, když nemají Q
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2008
Příspěvků: 185 | Témat: 6

30.05 2010 21:00


mike: zejtra se uvidí, jestli to vůbec budu nechávat opravit
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.05 2010 21:04


Kriznik:
Měl jsem možnost vidět v zimě jak se BMW tlačej mezi kamionama, bo se neodváží ten prostředek přejet. Netvrdím, že je to absolutněsupermagakrutěpřísná záruka sucha a bezpečí. Ale s dobrejma gumama a chladnou hlavou to dost výrazně pomáhá. Nevím co je na tomhle názoru tak neskutečně nepochopitelnýho, ale rád si to nechám vysvětlit.

Tady trošku vodičky a co to udělá, že:

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email