Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 566 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 564
Uživatelů: 2
Celkem: 566

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 45 | Témat: 7

26.05 2010 2:06


Zdravím,teď mám audi 80.2.0 66kw a přemýšlím o koupi novějšího auta a uvažuji o nějaký A6. Tak se vás s vámi chci poradit jaký motor (model) je nejspolehlivější?Jestli Asi aby byla nejstarší 2003-4. Ročně najedu cca 80tis km.takže se určitě hodí něco ekonomického.pokud benzín tak i s plynem. co doporučujete?
do sekce co říkáte na... přesunul deejayvenca
nahoru

sponzor





26.05 2010 2:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

26.05 2010 6:20


Taká záleží co se ti líbí, co chceš aby to mělo za výbavu a kolik do toho chceš investovat...
A pak, asi by to mělo být v jiné sekci.

Já osobně bych bral A6 C6 3.0 TDi nebo 2.7 TDi. U C5 je asi nejrozšířenější 2.5 TDi a tom tu je dost, takže ať si každý udělá názor podle sebe... Do 2.0 TDi bych asi nešel. 3.2 FSi prý dost problémy, 4.2 prý dobrý, ale nevím jak je to s plynem. Pak ještě 2.4, ale o té nic nevím, ale někdo ji tu má.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

26.05 2010 8:53


těžko radit.. najedu to samé jako ty přibližně.

měl jsem passata B 5.5 1,9 tdi 96 kw průměr spotřeba kolem 7 litrů.

teď mám audi A6 avant 3,0 tdi 171 kw quattro. průměr. spotřeba dlouhodobá i podle čerpání 9,4 litrů..

jsem spokojen a neměnil bych.. zvolil jsem i na radu tady kluků velice dobře..

cenově pravda jsem trošičku výše než je tvoje představa, ale to je dáno tím že jsem trval na takových prkotinách jako je barva černá, střešní okno, max výbava, high mmi, navi, BT, atd..

věděl jsem přesně že když něco nebudu mít tak to pak po někom jako je Lumpiq budu chtít dodělat a vyjde mě to vlastně dráž než když to koupím v prvopočátku.

Stejně jako Nasty si myslím že brát něco méně jak 2,5 je u audi blbost.. pokud to tedy nebude třeba A3.

kluci tady hodně mají ty 2,5 tdi a jsou spokojeni.. potkávám je dost často a vypadají fakt pěkně.. spolehlivost tam asi je taky dost dobrá..

benziny moc neznám a plyn neuznávám v audi.. toŤ můj názor

dej vědět co jsi pak pokoupil a jak jsi spokojen..
taky jsem před koupí založil tady podobné téma..

řešil jsem jestli 2,7 nebo 3,0 zvolil jsem na základě i rad zde 3,0 tdi a udělal jsem sakra dobře..

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

26.05 2010 8:53


ještě takovej dodatek Audi ekonomik moc není.. asi žádná..

to spíše u těch passatů, golfů atd..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

26.05 2010 9:07


Žádná všechny audiny jsou kasičky bez dna který nikdo nenechá na pokoji.pokud nemáš někoho kdo se ti o to auto postará ,vůbec bych do toho nešel.To je ale můj názor ,klidně se na něj vykašli.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

26.05 2010 9:36


nejlepší A6 je C4,
ale ty auta jsou bohužel nejméně 13 let starý...
pokud hodně najedeš, tak spíš diesel a jak ti radí nasty nebo ricom, připlatil bych si za 2,7 nebo 3,0 TDI (zhruba od tří kil výš)
pokud nemáš předsudky, tak klidně i C5 2,5 TDI, Vlasta o jedný vymazlený ví...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

26.05 2010 9:40


Pokud vyloženě řešíš ekonomiku provozu, tak se spíš koukni po Octaviich nebo SuperBech...
Jinak s A6 s 3,0TDI jsem rok jezdil a dokud se ten motor nezačne srát, tak nemá chybu - ale s rv 2003-2004 je to myslím hodně o štěstí...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

26.05 2010 9:52


jo jo je to hlavně o penězích.. na ekonomiku u Audi fakt zapomen. At vezmes co vezmes bude te to stat penize.

Superba bych moc nedoporucoval to jdi radsi do passata.. kvalita je fakt lepsi ikdyz je to takrka to same.. ale neni to Němci nikdy nedopustí..



nahoru

sponzor





26.05 2010 9:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.05 2010 11:02


Jestli trváš na A6 a řešíš spotřebu, jedině A6 1.9TDi. Ale tam zapomeň na nějakou výbavu a hlavně quattro.

Plyn je pro mě v Audi tabu, jako pro kolegu, taže tam neporadím, bo prostě nevím.

Hodně štěstí při výběru.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

26.05 2010 11:05


já mám 2,4 benzín a žere to: dálnice 8l a jinak kombinovaná 10,5l. 121kW
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

26.05 2010 11:32


já bych se plynu nebál, sekvence stojí do V6 kolem 40-50t, ale úspora je tam značná, spotřeba co mám poznatky tak kolem litru v průměru nahoru, toroid místo rezervy a jezdit za 12/100 * 12,8 si umí asi každej spočítat. Jen svíčky měníš častěji, ale to bych zanedbal při tvém nájezdu se ti celá ta investice vrátí snad za rok...Lze koupit už auto i s plynem, takže zhruba víš do čeho jdeš.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.05 2010 11:42


root:
Jestli trváš na A6 a řešíš spotřebu, jedině A6 1.9TDi. Ale tam zapomeň na nějakou výbavu a hlavně Quattro

Asi tak...

Ale zas s 1.9 TDi ta A6 pojede jako normální auto a ne Audi...
Ale musíš si zvolit, buď spotřeba a spolehlivý naftový motor, nebo pak výkon a zas horší spotřeba...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2010
Příspěvků: 102 | Témat: 3

26.05 2010 11:50


2.7 Bi-turbo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

26.05 2010 12:09


ricom: jestli napíšeš že SuperB je horší než passat,tedy,že ho nedoporučuješ,tak laskavě i řekni proč,protože to jsou potom jenom vykříky do tmy. SuperB je uplně někde jinde než Passat. Jediné v čem má pašik výhodu,tak v podvozku se kterým se sportovněji zachází,ale jinak je úúúúpe někde jinde.
a říct v prvním příspěvku,že je 2.5 spolehlivá,tak buď nemáš ponětí o čem mluvíš,nebo jenom sbíráš příspěvky do hodnosti.
já být Tebou tak doporučím to s čím jezdíš,což jsi udělal,nebo raději neříkám nic. jinak sama teorie o řečech s doslechu a ještě k tomu zavadějící a nesmyslná...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

26.05 2010 12:27


1,9TDi měl z klubu Mike a byl s ní hrozně spokojený...
každopádně se 2,7BT vyhni obloukem, spotřeba kolem 25l - co vím od kamaráda co ji má o ostatních motorech si tady na foru můžeš pročíst hromadu příspěvků 2,5TDi - někdo to chválí, někdo odrazuje. Já osobně bych do ní nešel
nahoru

Anonymní





26.05 2010 12:38


2.7BT spotreba 25 litrov?

najspolahlivejsie motory su 1.9TDi, 2.4 V6, 2.8 V6, 3.0 V6, 4.2 V8..
zo starsich 2.5 TDi R5 (nie V6) , a 2.6 V6
ostatne su pracky a vyhnut sa oblukom
nahoru

sponzor





26.05 2010 12:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.05 2010 12:40


Jinak ješté by mohl napsat kolik na ní má, protože pojem "aby byla nejstarší 2003-4" je dost široký pojem... => 2003-2010...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

26.05 2010 12:56


azmodan: já říkam to, co mi řekl majitel. Když jsem se sám na ten motor ptal, tak mi technik ve Fromeru v Olomouci sám řekl, že se ty motory přestaly vyrábět kvůli spotřebě Tudíž to říkám z doslechu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

26.05 2010 13:07


Siki nerekl bych ze je SuperB lepsi nez passat mame doma obě auta pasika 1,9tdi 96kw a mama ma superBa taky 1,9 tdi a muj nazor je ze passat je jak pohledove tak jizdne takove agresivnejsi auto ten superB spis jako limuzina no ale interier nic moc rekl bych spis ze je to takovej chudej pribuznej jinak obe auta jsou v maximalni vybave krome kozenejch sedadel. Koukam ze jsi z Jablunkova neznas nahodou Standu Vrobla?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

26.05 2010 13:16


lector: naznám,ee...však jsem psal,že podvozek ma passat lepší,ale co se týče vzhledu je daleko krásnější SuperB a to proto,že se podobá švestce C5. No a co se týče interieru,nemluvím teďkom o sociál edition,tak SUperb někde jinde,krásný,bytelný,palubovka pro mně aspoň famozní,což se o prasatu nedá říct,ale každého chuť
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

26.05 2010 13:20


Passat CC...mmmm
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 45 | Témat: 7

26.05 2010 13:21


Zdravím tak k té ceně auta mám představu do 350tis.Zatím se jen tak porozhlížím peníze zatím nemám,ale budou cca do 2-3 týdnu.tak abych věděl čemu se vyhnout a co vyhledávat.k té spotřebě. auto chci na drožku takže žádného "žrouta" ani závodníka ) nepotřebuju. zaujala 2,4 benzín + plyn nebo 3.0 td a taky mě zaujalo tuto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

26.05 2010 13:22


jj jasny kazdemu se libi neco jineho ale jizda proste superB spis limuzina a passat naopak
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

26.05 2010 13:25


Kahsa: Multitronic nebrat
nahoru

sponzor





26.05 2010 13:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

26.05 2010 13:28


Ja bych sel do 3,0 TDI jede to krasne a na to jak je to velke quattro a jak to jede to skoro nic nezere v pohode i za 8,5 - 9 litru
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.05 2010 13:45


Tak ale otázka je, že kolik on má představu o spotřebě?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

26.05 2010 13:47


jj to je fakt ale 2,4 by zrala urcite víc a ani by tak pekne nejela
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.05 2010 13:48


Tak ale otázka je, že kolik on má představu o spotřebě?
Jako neříkám, že vzhledem na rozměry a výkon auta a celkové na poměry Audi je to špatný, ale mě všeobecně spotřeba 9 litrů jako ekonomická moc nepřipadá...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

26.05 2010 13:48


Michal.K: v daným roku se nedělalo moc motoru co by mělo spotřebu pod 8l,max tak 2.0TDi ale ten pry neoplývá spolehlivosti
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

26.05 2010 13:50


jj to urcite neni ja kdybch mel tetka v ruce ty penize co jsem mel na audi pred dvema mesicema tak bych si koupil Wv golf 4 81KW tdi rok tak 2002 to jezdi klidne do 5 litru:)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email