Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 133 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Venca223
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 289
Online návštěvníků
Návštěvníků: 131
Uživatelů: 2
Celkem: 133

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

16.04 2013 16:30


SAKO:
Snad tam bude v poloze dynamics vule vetsi.


Pokud jses na "vzduchu",tak neni problem pres Vag vejsku upravit
nahoru

sponzor





16.04 2013 16:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.04 2013 19:42


SAKO: jel jsi na 255/35 že tvrdíš že ji nechceš? Kdybys měl obyč podvozek tak neřeknu ale u vzduchu jde fakt upravit komfort krásně...
Pokud je tam 1mm rozdil poo obvodu tak to nepoznáš a jak bylo řečeno díky vduchu to jde krásně doladit. Já mám na automatic místa habakuk jelikož se tím i větším kolem zvedne celé auto, na dynamic tam je prostor taky. 255/40/19 se mi zdá zbytečný balon na 4f.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

16.04 2013 22:08


jizan.com:
SAKO: jel jsi na 255/35 že tvrdíš že ji nechceš? Kdybys měl obyč podvozek tak neřeknu ale u vzduchu jde fakt upravit komfort krásně...
Pokud je tam 1mm rozdil poo obvodu tak to nepoznáš a jak bylo řečeno díky vduchu to jde krásně doladit. Já mám na automatic místa habakuk jelikož se tím i větším kolem zvedne celé auto, na dynamic tam je prostor taky. 255/40/19 se mi zdá zbytečný balon na 4f.


Jižane - nikde jsem nenapsal, ze chci jit do 255/35-19. Prvne jsem chtel 245/45-18, je to i nazev temy. Jenomze, kdyz jsem zjistil, ze to do A6 opravdu vejde, tak jsem pouvazoval, co tam dat 19 - ku, ale 245/40-19. Protoze je jenom o 1mm na polomeru vyssi jako 245/45-18.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
A ten profil 40 je temer 1cm na polomeru navic a to je myslim dost. Neboj, balon to nebude.

Guma bude - Goodyear Eagle F1 Assymetric2
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

16.04 2013 23:06


Mal som na svojej audine povodne pevny podvozok na pruzinach a 19" boli uplne v pohode, nebolo to tvrde. Teraz, ked mam uz prehodeny podvozok na vzduch, aj v dynamic je to OK
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.3. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 32

17.04 2013 0:28


Dobry den chlapi. Mam A6 Avant 4f. Dal som na leto 8Jx18 ET 35, gumy 235/45/18 XL. Neskutocna krasa, 45 - profilove cislo total postacuje do teraz som mal gumy 225/55/16 a konfort sa absolutne nezmenil, ba naopak. Guma vobec nevycnieva - len mat v techicaku a treba jazdit - super parametre!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.04 2013 8:01


SAKO: Měl jsme je na a8 tam to šlo na 4f to poznáš nebude to dělat dobrotu a tím nemyslím že se to tam nevleze ale je to na tobě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

17.04 2013 9:43


Ahoj, ja jsi necham poradit, ale muzes rict, proc to nebude delat dobrotu?

Vis, je to investice kolem 45 000, protoze DAM* i nove kotouce ATE PD, at to trochu vypada. Tak proto trosku obava, at to je vse OK.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.3. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 32

17.04 2013 10:59


mam to uz druhu sezonu a nechapem, v com to nerobi dobrotu, mam to aj v technicaku, takze je to povolene. A iba na okraj - rozdiel medzi 245/40/18 a 235/45/18 ???? ..... to preto, lebo väcsina majitelov A6 Avanta 4F to ma a vôbec sa nestazuju???
nahoru

sponzor





17.04 2013 10:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.04 2013 21:32


SAKO: Možná ty 245/40/19 budou v pohodě j vyšší a užší tak teoreticky by to mělo být v klidu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

19.04 2013 6:53


Koukal jsem na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
, tam je konfigurator co je mozno na jake autu a motorizaci schvalit a na co ti daji typovy list. Jak alu, tak rozmer pneu.

Rozmer 245/40-19 tam je a da se i zapsat. Ale ty kola, co chci na Alcar nejsou. No uvidim, skusim to i se zapisem. Takze je rozhodnuto, budou to 245/40-19

Akorat me zajima jedna vec, v rozmeru 19 neni u kol co chci sirka rafku 8", ale 8.5". Vubec se mi nelibi, kdyz je rafek siroky a kolo se jakoby zuzuje, nechci to tak. A chci aby pneu trochu chranila rafek. Podle konfiguratoru je vnitrni sirka rafku 216mm, nevite, kolik maji ty rantly smerem ven??? Pri sirce pneu 245mm mi zbyva na kazdou stranu zhruba 14mm, snad to bude dost. A pneu ma taky ochranu rafku.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

18.11 2013 11:57


Ahoj všichni, mám dotaz. Mám Pneu 225/40 R18 (pneu Dunlop-Japan) na A6 quattro* a mám všechny gumy z vnitřní strany sjeté a fest. Pneu jsem kupoval už s diskama. Střed ok, vnějšky malinko víc (to bude asi zatáčkami ) a to foukám na 2.8 bar. Geometrii jsem dělal na začátku roku. Nic neklepe, nebouchá a nikde netáhne. Je možné, že by v autoservisu udělali vadnou laserovou geometrii nebo bude něco s odklonem (volné silenbloky)? Díky předem za odpovědi
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

28.04 2014 13:53


Ahoj, tak jsou tam, 245/45-18, disky jsem koupil nové WSP Italy 8x18, ET 35 a pneumatiky Uniroyal Rainsport 3, vypadá to fakt dobře, nikde to nedrhne ani v poloze dynamics malinko se zhoršila dynamika oproti 225/55-16 a spotřeba tak 3 decky nahoru, ale to je jedno. Komfort jízdy se teda nezměnil vůbec, alespoň já jsem nezaznamenal nic, akorát to neplave v zatáčkách a sedí o mnoho lépe, na letních 225/55-16 to plavalo hrozně.

Bál jsem se profilu 40, ale kdyby jsem byl věděl, šel by jsem do 245/40-19, je to jenom o 1mm větší průměr, ale co jsem tady vyčetl, mě dost odradilo.
Škoda, 19-ky by vypadaly ještě lépe.
Auto A6 2.8 FSI* 154kW na vzduchu.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.04 2014 16:58


SAKO: Jezdím zimu 245/40/18 a je to v klidu, mám to na vzduchu, v rodině máme jednu bez něj a tvrdé to není, akorát na horší cestě to je cítit více, ale na vzduchu mi to nepřipadne. Letos jdu do po loňské zkušenosti 245/40/19, loni jsem měl 255/35/19 dálnice luxus, ovšem město a horší okresy děsběs.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

28.04 2014 21:07


Ano, 245/45-19 bude luxus, trošku jsem to posr.l, nevadí, ale vleze to tam určitě. Jo, kola mám S8 Cosma . Jsou moc hezké.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 1

03.05 2014 10:24


caute mam audi a6 06 c4 sedan a r19 235/35 potrebujem zistit na kolko to mam tlakovat neviete mi niekto poradit alebo nejaky vzorec podla ktoreho to vypocitam dakujem moc
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

03.05 2014 20:36


bendos92: a6 c4 z roku 06? Wow!

Ak mas c6, tak pneu 235 su na 19tky malo.. V tabulkach to najst nemozes, to je rozmer na a3, nie na a6.
sponzor





03.05 2014 20:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

04.04 2016 10:16


Trochu to ozivim...

mam A6 4f 3,0 TDI* na vzduchu - zima 225/50/17 et42 ,leto 245/40/18 at43 tak to mam v TP + jeste 19' ,atd.....


Mam moznost pneu 245/45/18 - takze na Alika.

Otazka - je mozno toto na C6 zapsat? Nebo to neresit a jezdit? Nebo se na to vyprdnout?
AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

06.04 2017 21:13


Ja uz asi mesiac riesim presne toto ci dat 245/40 R18 ako mam v TP alebo nebrat ohlad. A TP a dat 245/45 R18.
Je mi do placu ked citim ako naprava trpí pri tom profile 40. Mal som tam uz na skusku 45 a na aute to bolo technicky úplne OK nikde to nesuchalo ani nic take. Teraz tam mam 40 ale uz su na konci zivotnosti tak musim kupit nove preto mam dilemu ze ake.
Este k tomu je tam aj znizeny podvozok (pruziny ATE) neviem ci je to origo Sline podvozok alebo si to pred tym niekto znizoval ale je to proste strasne na nasich cestach sice je to pekne ale komfort ziaden. Planujem aj prehodit normalny podvozok nove struny aj tlmice. Skusal som pisat aj importerovy na SK ale tiez mi poslal len to co mam aj v TP čiže profil 40. V TP mam pisane vsetky mozne varianty co je mozne dat na A6 4F.
Jazdi niekto na tomto profile 45?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

07.04 2017 0:14


Nechápem potom, preco chces dat vyssie gumy, ktorymi riesis komgort a potom pises, ze chces riesit komfort aj vymenou origo pruzin. Daj tam priziny ako maju byt a mas probleme
Naposledy upravil lubomt dne 07.04 2017 20:32, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

07.04 2017 0:15


A inak - znizovanie pruzinami s originalnymi tlmicmi je cista katastrofa. Ani vyrobcovia sportovych pruzin to nedoporucuju. Vznikne taka koza, co poskakuje
AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

07.04 2017 5:55


Ja neviem ci je to original Sline alebo dorabane to znizenie. Nevyznám sa do takychto pubertackych šaškarní, z toho som uz davno vyrastol aby som jazdil na aute bez tlmičov a pruzin len aby to bolo co najnižšie. Proste, v prvom rade chcem riesit pneu a potom casom keď sa dopatram co je to za podvozok a ci sa stym da nieco spravit, potom riesit podvozok. Proste teraz musim kupit pneu tomu sa nevyhnem lebo stare su uz na dojazd, tak zvazujem ci prof 40 ako je v TP alebo dopriat trosku komfortu aj mne aj naprave a dat tam 45. (podvozok by som tym zvýšil o 12mm a tachometer bude menej o 4% co je stale v tolerancii)
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

07.04 2017 9:09


Ja mam a6 allrouda 4f na vzduchu a v tp mam zapsane tady toto:

215/55/R17
245/45/R18
245/40/R19

Kupoval jsem to na tech R18 a muzu rict ze komport skvely (ale asi je to tim vzduchem) Pokud to snizim na dynamic tak uz to jde citit kdyz prejedu nerovnost ale zadna hruza)

Ted mtam chci na leto dat 245/40/19 tak si myslim ze tam rozdil skoro ani nepoznam...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

07.04 2017 9:13


Jordy: on ma ale obyc A6.
Allroad ma pokazde "vetsi balon".
AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 153 | Témat: 10

07.04 2017 9:25


tak, tak,..Allroad ma vacsi profil ako obyc A6 Avant.
Ja som uz aj importerovi pisal ze ci mi vie poslat certifikat podla VIN* a aj tam boli len 245/40 R18 a tie v TP mam.
sponzor





07.04 2017 9:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email