Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 148 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Venca223
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 289
Online návštěvníků
Návštěvníků: 146
Uživatelů: 2
Celkem: 148

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 18

06.04 2010 14:50


Kluci potřebuju poradit, koupil jsem alu kola 18" s ET35 a chci tam dát pneu, jen nevím jestli 245/40 nebo 245/45. Na nše cesty bych raději profil 45, ale nevím jestli to nebude drhnout, protože mám et 35. Máte někdo zkušenosti???? Díky
nahoru

sponzor





06.04 2010 14:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

06.04 2010 14:57


40 nebo 45 to je jedno kdyz sejmes diru tak ti to nepomuze dej tam 40 nebude ti to nikde drhnout 45 mozna jo..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

06.04 2010 15:00


Poloměr původního kola je 337 mm (245/45), Poloměr nového kola (245/40) je 325 mm. rozdíl je tedy 12mm na poloměru kola
ET je rozdíl 7mm kola ven + 12mm na polomeru ...no mám naprosto stejný problém jako ty, také chci 18 a take premyslim na 45 profilem nad 40, na ty nase tankodromy...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2009
Příspěvků: 61 | Témat: 10

06.04 2010 15:35


ja mam origos kola 18" 245/40 ve vyjetych kolejich to docela plave a na diry je treba davat bacha, to same na obrubniky pokud nemas gumy s tim ochrannym rantlem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 18

06.04 2010 16:01


No právě, na ty naše cesty mám z 40 strach a 45 s takovým ET nevím nevím, aby to kraji nedrhlo. Čekám na názory. Jinak tam asik budu muset dát ty 40

belphegorr:
Poloměr původního kola je 337 mm (245/45), Poloměr nového kola (245/40) je 325 mm. rozdíl je tedy 12mm na poloměru kola
ET je rozdíl 7mm kola ven + 12mm na polomeru ...no mám naprosto stejný problém jako ty, také chci 18 a take premyslim na 45 profilem nad 40, na ty nase tankodromy...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

07.04 2010 15:51


no urcite cim vetsi guma tim komfortnejsi jizda, nehlede na napravu a kdyz ted jezdim po tech nasich ,,silnicich,, tak si rikam, ze jsem si mel koupit nejakej TANK, protoze tohle je fakt katastrofa
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

07.04 2010 15:57


Teď jsem tam dával 245/40 R18 a musím říct, že komfort nic moc. Chce to asi na tyto rozměry už podvozek na vzduchu - ikdyž na ty naše silnice asi už nepomůže nic...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

08.04 2010 17:06


Hmm...ja mel 245/40 R18 zimni a rikal jsem si, ze ten komfort by mohl byt o neco lepsi. Ted jsem obul letni 265/30 R 20 a rikam si jak ty 18-ky byly pohodlny
Takze s tim bych si nedelal hlavu. A pravda, na ty nase silnice nepomuze nic...vzduchovy podvozek vs. "normalni" - nezaznamenal jsem zadny rozdil, i kdyz srovnani neni prukazne..jina silnice a jina doba.

A cim vetsi guma tim komfortnejsi jizda?? To asi uplne ne. Cim vetsi profil pneu tim komfortnejsi jizda....

Nicmene sorry za offtopic, moc jsem nepomohl
nahoru

sponzor





08.04 2010 17:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

08.04 2010 18:47


samozrejme jsem myslel profil a vzduchovej podvozek oproti peram ma svoje pro a proti.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

09.04 2010 8:53


Pěkné fakt. Jen nevím tedy kde s tím budeš lítat.. To je dobré tak na hodně pěkné dálnice.. Což tedy u nás nevím nevím.. Ale uznávám vypadá to fakt nádherně..
Já radši zůstal u klasiky 17" 225/50 žádná krása, ale na Prahu a okolí dobré..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 18

09.04 2010 10:26


No budu lítat dálnice, ale i běžné okresky. Většinou Morava, jsem z Přerova. Prostě pro krásu se trpí, původně jsem chtěl 19". Dám tedy 245/40, jistotu je kulomet
ricom:
Pěkné fakt. Jen nevím tedy kde s tím budeš lítat.. To je dobré tak na hodně pěkné dálnice.. Což tedy u nás nevím nevím.. Ale uznávám vypadá to fakt nádherně..
Já radši zůstal u klasiky 17" 225/50 žádná krása, ale na Prahu a okolí dobré..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

09.04 2010 16:17


krab13: Ani mi neříkej, občas jezdím přes Přerov + 4x 235/45/17 a připadal jsem si jak na polňačce 3. třídy + tmavá etnická kulisa Ale na dálnici na obchvatu kolem OL, to se jezdí jako víno 17" mi přijde akorát
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

11.04 2010 15:22


ja jsem dal 19 255/40 se mi zda ze tam je.. a komfort trosku horsi nez 18 ale zas takovy skok to neni, za to jak to vypada to stoji..aspon jezdim pomaleji Smile ale v kočáru ,
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2009
Příspěvků: 33 | Témat: 9

21.04 2010 15:36


Ja tam ma 18" 235/40 a komfort dost spatny, nehlede na to jak trpi napravy. A navic ta guma uz je moc nizka a nevypada to ani dobre, ale nic s tim zatim nenadelam. Auto uz jsem s tim koupil, takze pneu budu menit az je sjedu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

22.04 2010 6:52


Ten komfort je asi dost subjektivní. Měl jsem 225/55 R16 (zimáky) a na léto mám 255/35 R19 a nepřijde mi to tak tvrdý, jak mě všichni strašili... Je to trochu znát, ale přijde mi to v pohodě... A to jezdím po normálních okreskách.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 18

22.04 2010 10:01


Přesně tak, já jsem dal teda menší jenom 245/40 r18, ale čekal jsem to horší. Jediný moment kdy jsem to hodně poznal, bylo když jsem jel z penuservisu, kde mě přezouvali. Ale tedka už super.

nasty:
Ten komfort je asi dost subjektivní. Měl jsem 225/55 R16 (zimáky) a na léto mám 255/35 R19 a nepřijde mi to tak tvrdý, jak mě všichni strašili... Je to trochu znát, ale přijde mi to v pohodě... A to jezdím po normálních okreskách.
nahoru

sponzor





22.04 2010 10:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

26.04 2010 9:27


Vono je to taky o tlaku. Já přezouval na letní 245/45 18", foukal jsem to stejně jako zimní 17" podle štítku na 2.4 (na štítku 18" nemám), ale zdálo se mi to moc tvrdý. Pak jsem někde dohledal že 18" se na mým autu mají foukat 2.2, tak jsem upustil a teď jsem spokojenej, drží to furt stejně, akorát necítím každej šutřík.

Edit: protože se v tomhle tématu míchá pátý přes devátý, tyhle moje rozměry a hodnoty se týkaly Allroad 2003
Naposledy upravil oo.viper.oo dne 15.05 2013 8:47, celkově upraveno 1 krát. (15% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

27.04 2010 14:35


oo.viper.oo: abys nesjel boky gum, předtim jsme měli prasata, zdálo se, že to bouchá, tak se odpustilo trochu a kola za 3 sezony středy OK, boky KO, dokonce jsem jednou jel 70 v OL a chytli mě "pomáhat a chránit" a protože neměli radar, dali mi aspoň 500 za ty gumy a to jsem je chtěl 2 den přezout jinak A6 sedan 235/45/17 vpředu vzadu 2.8-2.9 jezdim pohodka
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.12. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 7

04.05 2010 10:45


tak jsou tam, 245/45/18 ET 35 a naprosto v pohode, nikde nedrhnou, vypadaj dobre (az trosku allroadove s tim vetsim profilem:-), jizda zatim dobra, i pres nerovnosti, tlak mi tam soupli 2,5 casem mozna jeste poladim dle pocitu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2010
Příspěvků: 33 | Témat: 9

07.05 2010 22:20


Nemáte někdo zkušenost s pneu 225/45/18 kolo by mělo mít téměř stejný obvod jako 245/40/18 jen nevím jestli to na tom nebude plavat..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

07.05 2010 22:25


chlapi neblázněte.. jako klobouk dolů vypadá to nádherně..

ale zkuste s tím jezdit někde jinde než na dálnici..

ted znamej na A6 4F 2007 utekl od 18" kol neboŤ každý půl rok scháněl jeden elektron..

no takhle každej si to musí vyzkoušet..

já tvrdím na Audi optimální 17" profil 50 max 45 asi tak.. toť můj názor..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2010
Příspěvků: 33 | Témat: 9

07.05 2010 22:37


Jj je to pravda 17" jsou fakt komfortní mám je 225/50/17 zimní a letní 245/45/17 ale pořídil jsem s-line 18" tak nevím co s gumama.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

08.05 2010 13:51


moje reč.. zatím mám letní Dunlop Sport Maxx 225/50/17" a supr.. takový ty hodně paprskový Alu origoš a vypadá to supr.. a hlavně občas nějaká durka a nic..

na zimu jsem koupil jiné ALU origoš s méně paprsky a dám tam také ten samý rozměr také Dunlop nějaké zimní..

S-line mám taky a fakt to nevypadá špatně.. uvažoval jsem sice o profilu 45 ale nemám ho v TP zapsanej tak jsem se na to vyprdnul..

Zaryz - nabídni gumy na Aukru nebo nějaký inzerci když dáš dobrou cenu tak je obratem prodáš.. nebo tady klukům v Bazaru..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.5. 2012
Příspěvků: 180 | Témat: 14

10.05 2012 15:01


řeším ted také letní gumy a alu(A6 4F jsem koupil před 2 dny na zimních)

alu mužou být : 5x112 ET35
a pneu 245/45/18 ET 35

je to ok?
nahoru

sponzor





10.05 2012 15:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.05 2012 15:23


Mám 245/40/18 na vzduchu a good, hodně záleží na pneumatice ale taky jakým stylem jedeš. Logiku dává že čím větší díra tím větším obloukem se ji musíš vyhýbat. Ovšem auto se chová naprosto jinak než na pružinách včetně komfortu takže tyhle pneumatiky jsou akorát.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.5. 2012
Příspěvků: 180 | Témat: 14

10.05 2012 15:51


taky mam podvozek na vzduchu, takze mozna taky pujdu do 245/40/18.

a co kola? v nemeckem TP mam napsano jen 225/50/R17 98Y a 7.5Jx17 ET45 a nevim jak to ma byt pro 18, muze me to nekdo napsat?

diky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 750 | Témat: 49

10.05 2012 18:14


Mam 19" 255/35 a vzduchovy podvozek a je to naprosto v pohode... Neni potreba se niceho obavat. Jen teda vyjete koleje daji zabrat, ale kdyz s tim clovek pocita, da si pozor...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.05 2012 19:02


barton631:
taky mam podvozek na vzduchu, takze mozna taky pujdu do 245/40/18.

a co kola? v nemeckem TP mam napsano jen 225/50/R17 98Y a 7.5Jx17 ET45 a nevim jak to ma byt pro 18, muze me to nekdo napsat?

diky

Asi ti to nepovolej na magistrátu bude to chtít asi audi...já mám v tp:
8J x 18 ET48, 245/40 R18 97Y
8J x 18 ET43, 245/40 R18 97Y

Na ten profil 45 bych si dal pozor, pokud nemá někdo v tp tenhle rozměr což si myslím že nemá tak pojištovna vám potom neuhradí škodu při havárii!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.5. 2012
Příspěvků: 180 | Témat: 14

10.05 2012 19:26


jizan.com:

Asi ti to nepovolej na magistrátu bude to chtít asi audi...já mám v tp:
8J x 18 ET48, 245/40 R18 97Y
8J x 18 ET43, 245/40 R18 97Y

Na ten profil 45 bych si dal pozor, pokud nemá někdo v tp tenhle rozměr což si myslím že nemá tak pojištovna vám potom neuhradí škodu při havárii!


no já to tam pravě nemám a informoval jsem se, bracha dělá škodní události a říkal mě, že i kdybych byl opilý a způsobil nehodu, tak mě to havirijni pojištění kryje, sice s kracením cca 50 procent,ale říkal že kola nikdo řešit nebude...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.5. 2012
Příspěvků: 180 | Témat: 14

10.05 2012 19:27


PS: v audi jsem byl a dostal jsem informaci, že oni mě nemůžou dát nějaký papír pro uřad, že i 18 palcová kola můžou jít na A6
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email