Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 84 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 84
Uživatelů: 0
Celkem: 84

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

06.01 2012 18:14


Jelikož nemám příliš zkušeností s motory PD tak bych chtěl poprosit někoho pro koho je to denní chleba.

Zlobí mne jedna fabie tdi 74kw.. Prostě ráno když jdu startovat //podotýkám že nemusí být ani pod nulou.. stačí když je na nule nebo motor klasicky vychladne.

Start rano.. otočím klíček čerpadlo se sepne,, necham dojít hž cyklus a pak start.. snaha chytit ale nic tak napodruhé, napotřetí a to už to fakt musím držet 5-10 vteřin.

Pak chytne.. nechám jej běžet na volnoběh,, evidentně jde na 3 válce!! Diagnosa hlásí selhání zážehu na 4 válci.//vstřik vykazuje hodnotu 2,99 konstantní ,při zvýšených otáčkách leze dolu--ale pořad 3 válec!

Pak dokonce zdechne a startovat musím asi 15-20 vteřin

Po 15 km při provozní teplotě 81st.. běží krásně na 4 válce// hodnota vsřiku -0,09 +- něco málo nahoru a dolu.

Pak hodn 1/válec -0,40
2/ 0,16
3/ 0,33

Auto je po celkovém servisu, rozvody, oleje filtry,hžaviče, kontrola prim čerpadla v nádrži!.Ještě mne napadá vysokotl.. tandemové čerpadlo...?
Pak vím že odchází i komplet svazek el co vede k vstřikům,,,ale zase to že za studena to nefunguje a a za tepla to má hodn dobréé?? Fakt nevim..

Musím říct že auto před tím fungovalo z Italie naprosto bez problémů,,,až do chvíle než jsme natankovali na jedné pumpě zde v ČR a pak jsme se pozděj od známých dozvěděli že jim lehla a-6 3.0tdi po natankování a ujetí 800km... oni totiž měli v naftě benzín!!!!

Nechápu jak je to možné ale při výměně filtru jsem cítil benzin... nemohl jsem tomu uvěřit?? Tak jsem zavolal kamaráda jestli jsem nepřišel kvuli tuzemáku o čich.. ale světe div se ne!! Pak zkouška hoření jakože nafty.. a po zapálení to vyhořelo celkem všechno .
nahoru

sponzor





06.01 2012 18:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

06.01 2012 18:37


Ta hodnóta toho vstřiku je strašně ulítlá ,to nemůře ani zastudena,čerpadlo tohle neudělá,šel bych po ton vstřiku hodnota 3 je maximun co Vag ukáže.Pokud by to bylo svazkem ,šel by ńěkterej hodně do mínusu ,jinak najustovat fastony je to nejmenší.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

07.01 2012 7:55


pasa:
Ta hodnóta toho vstřiku je strašně ulítlá ,to nemůře ani zastudena,čerpadlo tohle neudělá,šel bych po ton vstřiku hodnota 3 je maximun co Vag ukáže.Pokud by to bylo svazkem ,šel by ńěkterej hodně do mínusu ,jinak najustovat fastony je to nejmenší.


Ale že takový rozdíl za studena 2.99 a za tepla optimál hodnota -0,09?? JZkusím změřit vystup z tandemu ,,ale kdyby nefungovalo tak pak nepudou ani ostatní tři vstřiky! Vyndám tu čtyřku a nechám ji otestovat,, ale pořád je tady otázka toho probl startu! Kuwa zlaté benzínáky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

07.01 2012 18:27


Koukni ještě na rozvody,stačí VAGem kouknout na úhlový snímače,Jinak ten start s tím může souviset snaží se to dorovnat,koukni do loginu kolik dává startovací dávku ajestli se výrazně neliší od defaultu.Ten tandem to nbude to by i ostatní měly problém.U PD je velikej problém s rozvodama a vstřikama,předvstřik si řídí jednotka a pokud něco uletí je hned problém.Předpokládám že ti to po nastartování musí bíle čudit jak tovární komín.Jinak ten vstřik může být přidřenej a za studena špatně chodí jehla ve ventilu obtoku nebo něco podobnýho,zkus mu do filtru šoupnout trochu 2T oleje co se dává do pily jestli se to nezlepší.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14855 | Témat: 53

07.01 2012 18:35


Tohle bude ve svazku přechodovej odpor(zalisování pinů) v důsledku oxidace a působení nevhodného motorového oleje.Stejnej problém jak popisuješ se řešil i na škoda fóru v sekci fábií.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

07.01 2012 18:47


Tohle nevypadá na kabel,většinou není pronlém v knektorech ale ve splečné kostře jak je to tam debilně nakrimplovaný dohromady a to se většinou nestane ze dne na den to dává o sobě vědět dost dlouho dopředu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

07.01 2012 18:55


Giovany: Zkus si někde ten vstři půjčit,to otestování přijde na mailant v IVECU v Počernicích za to ctěj 4800,- a další věc jsou gumičky a šrouby za sadu na jeden vstřik dáš ofiko litr,koukni na DP někdo je tam nabýzí za 200,- a nebo kontaktuj Hubálka,ten je má na skladě taky asi za stejnou cenu.Jinak svazek ti můžu jeden poskytnou na vyzkoušení popřípadě ti ho nechat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

07.01 2012 19:10


pasa:
Koukni ještě na rozvody,stačí VAGem kouknout na úhlový snímače,Jinak ten start s tím může souviset snaží se to dorovnat,koukni do loginu kolik dává startovací dávku ajestli se výrazně neliší od defaultu.Ten tandem to nbude to by i ostatní měly problém.U PD je velikej problém s rozvodama a vstřikama,předvstřik si řídí jednotka a pokud něco uletí je hned problém.Předpokládám že ti to po nastartování musí bíle čudit jak tovární komín.Jinak ten vstřik může být přidřenej a za studena špatně chodí jehla ve ventilu obtoku nebo něco podobnýho,zkus mu do filtru šoupnout trochu 2T oleje co se dává do pily jestli se to nezlepší.



Dnes jsem zkusil odpojit čidlo vody, po nahžavení,, teda hžaví to po odpojení mnohem déle to chytlo na poprve ale musel jsem to déle držet,pak se lehce na volnoběh ozýval ten 4tý vstřik a začal lechce vynechávat.

Po 5km jízdy jsem zastavil a motor šel jako hodinky. Teplý start je opravdu jen mžik.... jen se dotknu kličku už to běží,, to jsem měl mnohdy s PD opačný problém.

Ještě mne napadlo jestli by se neměly zkontrolovat všechny vstřiky,, myslím nastavení na vahadlech četl jsem že pokud to neni ok ,tak to špatně chytá.

Ještě k tomu hžavení ,, dá se diagn nastavit delší doba hžavení??

JInak olej do pily tam dávám do nafty,, ale přímo do filtru...?? to zkusím.

Ale problem s tím čtvrtým vstřikem je jeden problém a studený start druhý?? Teda dle mne,, může to spolu souviset?? Nemuže to být i spatným nastavením vstřiků na vahadlech?? Tento motor mi fakt dává záhul,, já jsem na ty staré rotačky... toto je

nahoru

sponzor





07.01 2012 19:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

07.01 2012 19:19


áček:
Tohle bude ve svazku přechodovej odpor(zalisování pinů) v důsledku oxidace a působení nevhodného motorového oleje.Stejnej problém jak popisuješ se řešil i na škoda fóru v sekci fábií.


Řikali mi to i servisáci ze škodovky , že tohle bylo přinou problémů!! Měnili prej trysky a nakonec stačilo dát ten svazek v hlavě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

07.01 2012 19:20


pasa:
Giovany: Zkus si někde ten vstři půjčit,to otestování přijde na mailant v IVECU v Počernicích za to ctěj 4800,- a další věc jsou gumičky a šrouby za sadu na jeden vstřik dáš ofiko litr,koukni na DP někdo je tam nabýzí za 200,- a nebo kontaktuj Hubálka,ten je má na skladě taky asi za stejnou cenu.Jinak svazek ti můžu jeden poskytnou na vyzkoušení popřípadě ti ho nechat.


Děkuji moc, přejdu ještě to nastavení rozvodů,,a pak se ozvu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

07.01 2012 19:22


pasa:
Koukni ještě na rozvody,stačí VAGem kouknout na úhlový snímače,Jinak ten start s tím může souviset snaží se to dorovnat,koukni do loginu kolik dává startovací dávku ajestli se výrazně neliší od defaultu.Ten tandem to nbude to by i ostatní měly problém.U PD je velikej problém s rozvodama a vstřikama,předvstřik si řídí jednotka a pokud něco uletí je hned problém.Předpokládám že ti to po nastartování musí bíle čudit jak tovární komín.Jinak ten vstřik může být přidřenej a za studena špatně chodí jehla ve ventilu obtoku nebo něco podobnýho,zkus mu do filtru šoupnout trochu 2T oleje co se dává do pily jestli se to nezlepší.


Právě že to vůbec ale vůbec nekouří!! jen když začne vynechávat ta 4rka tak lehce modrý kouř!!
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14855 | Témat: 53

07.01 2012 19:24


Giovany:Já osobně bych začal výměnou toho svazku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

07.01 2012 19:32


áček:
Giovany:Já osobně bych začal výměnou toho svazku.


Ok asi tady neni jiná cesta,protože i v origo servisu mi řekli to samé,, já vím je to trochu povrchní řešení systém pokus omyl,,ale já nato nemám ani čas ani nervy!! Mám spoustu jiné práce a tohle mne jen ráno vykolejí! Objednám svazek, nebo jej koupim od nekoho kdo ví že motor fungoval,,Nebo to podpálím
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14855 | Témat: 53

07.01 2012 19:37


Kup novej nikdy nevíš v jakým stavu bude použitej kterej je venku z motoru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

07.01 2012 19:58


áček: Jako pokus to není zrovna nejlevnější,taky jsem ho měnil a byly to jenom vyhozený dva litry.Nejdřív bych to zkusil najustovat,sundat víko ventilů je to nejhorší.Nezlob se ale ty kabely mi připadaj tak trochu jak mýtus a když nikdo netuší tak plácne tohle,já osobně jsem se stím setkal jen jednou,ze známejch automechaniků pomalu nikdo,nicméně to co jsem viděl se chvalo jenoznačně ,na VAGu šly ty vstřiky hodně do mínusu a ta oxidace je blbost maximálně se může vyhřát,olej kterej by podporoval oxidaci nemá v motoru co dělat ,je to jeden z nejskedovanějších parametrů při výrobě.
Normálně bych sunadal víko ,konektory kleštěma najustoval .na konci svazku odloupnul kryt a velkejma kleštěma scvaknul to oko a kouknul jestli se něco změní.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

08.01 2012 10:22


Vstřiky klasika žádnej svazek, max ten magnet nepouští ale to ukáže diagnos. Další slabina je že se vyklepou do boku vůle v hlavě a ten vstřik chodí do boku. Nastav vůle a musí fičet. Ovšem pokud jede zahřátej dobře nehrotil bych je.
nahoru

sponzor





08.01 2012 10:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

08.01 2012 11:47


hele a co komprese?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

08.01 2012 12:00


jizan.com:
Vstřiky klasika žádnej svazek, max ten magnet nepouští ale to ukáže diagnos. Další slabina je že se vyklepou do boku vůle v hlavě a ten vstřik chodí do boku. Nastav vůle a musí fičet. Ovšem pokud jede zahřátej dobře nehrotil bych je.


Psal jsem ,byl v tom benzin s naftou!! ale to najelo max 40 km, ted s tím jezdím ,do nafty jsem nalil olej,, a zdá se že ráno vstřík prakticky už vůbec neblbne a běží. Přesně jak říkáš přejít předvstřik a nastavení na vahadlech.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

08.01 2012 12:05


Nastavení na vahadlech se nedělá, jen když jdou vstřiky nebo vačka ven jinak ne. Pokud budeš dávat ven vstřik nebo povolovat jeho dva šrouby dej nové.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

08.01 2012 12:09


pasa:
áček: Jako pokus to není zrovna nejlevnější,taky jsem ho měnil a byly to jenom vyhozený dva litry.Nejdřív bych to zkusil najustovat,sundat víko ventilů je to nejhorší.Nezlob se ale ty kabely mi připadaj tak trochu jak mýtus a když nikdo netuší tak plácne tohle,já osobně jsem se stím setkal jen jednou,ze známejch automechaniků pomalu nikdo,nicméně to co jsem viděl se chvalo jenoznačně ,na VAGu šly ty vstřiky hodně do mínusu a ta oxidace je blbost maximálně se může vyhřát,olej kterej by podporoval oxidaci nemá v motoru co dělat ,je to jeden z nejskedovanějších parametrů při výrobě.
Normálně bych sunadal víko ,konektory kleštěma najustoval .na konci svazku odloupnul kryt a velkejma kleštěma scvaknul to oko a kouknul jestli se něco změní.


To už jsem udělal jak píšeš,scvaknul jsem je, nedržely nijak super celkem lehce šly ven.Zatím do toho nebudu hrabat, udělá se kontr seřízení vtřiku a předvstřik a pak se uvidí. Také jsem zkusil odpijit při startu čidlo teploty a zdá se že to chytlo dříve, né však tak jak má.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

08.01 2012 12:10


jizan.com:
Nastavení na vahadlech se nedělá, jen když jdou vstřiky nebo vačka ven jinak ne. Pokud budeš dávat ven vstřik nebo povolovat jeho dva šrouby dej nové.


Nevím já tohle nikdy nedělal!! Dá se u toho udělat klasicky tdi graf jako u rotačky??
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

08.01 2012 12:51


Giovany: Nedá,jak už jdem psal ,pževstřik si řídí jednotka podle úhlovejch snímačů.To zkontroluješ lehce VAGem ve čtyřce pole 4 musí se pohybovat kolem nuly -+0,5.Nastavení vahadel má hlavně vliv na spotřebu a tím zároveň zvuk ,vliv na předvstřik je minimální.Vydřenost ukožení pokud to gumičky utěsní na to nemá vliv,hlavně by ti šla nafta do oleje.Já bych to tipoval že kvůli tomu benzínu se ti přidřela nějaká jehla a to buď ve vstřiku a nebo ve ventilu.Tam to funguje tak že nafta koluje normálně kolem jehly obtokem,aby došlo ke vstříknutí ,ventil el. ti uzavře obtok a tím vzroste tlak až překoná prožinu na vstřiku a dojde ke vstříknutí,funguje to jinak než dvoupriúžinovej vstřik u rotačky,tady je to vyloženě na jednotce.Ještě jsem neviděl že by se nastavení vůle hlo,maxomálně pokud dáváš blbej olek se může vydřít dřík a může to skonřit až uvolněním pružiny a nebo už jsem se setka s prasklým šroubem kamenu co drží vstřik ale to by si hned viděl po sundání víka.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

08.01 2012 13:00


Přesně...hodnota buď více + nebo - ti akorát ukazuje že vstřik je bud přidřený nebo chčije. Ty s tímhle neuděláš nic, max co uděláš je že naliješ retech do nádrže a ten ti je pročistí. V tvém případě se asi rozchodil což je jenom dobře. Pokud nebyly venku tak je nech tak jak jsou, vůle se zas tak nemění.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email