Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 23 února 2019
Celkem je zde 14 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Stappful
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 42 765
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 10
Celkem: 14

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 9

16.03 2012 21:41


Zdravím všechny příznivce, mám prosbičku, na netu jsem si vyhlédl toto vozidlo
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html [zkrácená url]

mluvil s majitelem, evidentne to nejsou nemci, VIN je: WAUZZZ4E27N007291
zda se mi to nejak podezřele levné vzhledem k tomu ze dalsi exemplare se stejnymi km jsoou o 8tis E drazsi.. ma nekdo moznost to proklepnout jakkoliv, podle fotek se toho moc nepozna, az budu na miste, mate nejake zarucene rady na co se zamerit treba pri kontrole identifikacnich prvku atd.. kazdy postreh je vitan..dekuji prevelice..
nahoru

sponzor





16.03 2012 21:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

16.03 2012 21:44


za tyhle penize pouze auto od prvniho majitele a s kopmlet overenou servisni historii..
dva majitele a 40t km??
nvm nvm...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.03 2012 21:50


Tekka:
Nestojí za zvednutí telefonu, natož za cestu do němec.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7620 | Témat: 81

16.03 2012 21:50


Koupil bych to v salonu audi.. Je to rok 2006, do te ceny se musis vlezt. 40tis km je blbost.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 9

16.03 2012 23:01


mam vicemene jednoduche požadavky - motor 4,2tdi, do 50tis km samozrejme puvod a dolozena historie a cena do 750tis . vzhledem k tomu ze vsichni vime jak se auta teto kategorie ne uplne snadno prodavaji, nemyslim ze bych neuspel.. nespecham, platba na drevo zarucena.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.9. 2009
Příspěvků: 522 | Témat: 73

16.03 2012 23:09


Nesmysl, fake inzerat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7620 | Témat: 81

16.03 2012 23:10


Akorat do 50tis km nesezenes temer nic. Drzim palce.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10901 | Témat: 69

16.03 2012 23:26


Jsi mimořádná a tučná kavka. Nic ve zlém. Tak si nenaběhni a používej spíš oči než uši. Zlom vaz!
nahoru

sponzor





16.03 2012 23:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

16.03 2012 23:30


Podľa mňa si prvý majiteľ ako nové takéto auto s dízlovým motorom nevyberá aby na ňom urobil 10000km ročne a potom by ho takto výhodne predal...


Takéto autá sa nové kupujú pre nájazd 50000km ročne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.03 2012 23:56


Začal bych salony audi...sem tam se najde auto co nenajede, někteří si prostě koupí auto protože se jím líbí, chcou ho ale nepotřebují jezdit mraky km...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 9

17.03 2012 0:11


pratele, jsem si plne vedom ze tyto vozy jsou prvotne urceny pro ty co najezdi 50tis za rok, presto se jako tucna kavka necitim ) nekdy stesti sedne i na vola, jsem ve fazi cmuchaci a zjistovaci a treba se postesti ze zrovna ten co s tim jezdil do kostela chce novy..)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.03 2012 0:55


Tekka:
Co Tě vede k 4.2TDi a k tak nesmyslnému požadavku na nájezd? Ze zvědavosti. A to že se špatně prodávají bych bral s rezervou
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1507 | Témat: 32

17.03 2012 6:07


Tekka: No, mít požadavek na určitý počet km namísto perfektního stavu, je trochu.... ošemetné
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 9

17.03 2012 7:27


Pozadavek na urcity pocet garantovanych km je tak nejak trochu voditkem co se stavu tyce, a ten najezd je strelba od boku dana vicero faktory typu pro jakou cilovou skupinu je prvotne urceno, mnozstvi dalnic u nasich nemeckych sousedu atd..nekrizujte me za ziva, jen jsem chtel vedet jak vidite podobne typy inzeratu, zdali je to skoro jistojista past nebo je to jinak..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.03 2012 15:45


Tekka:
Ne, to si nerozumíme Ty jsi platící zákazník, Ty když budeš chtít pozlacenou osmu s růžovejma kytičkama po prvním majiteli a s dárkovým košem navrch, tak jí prostě chceš, Tvoje věc a Tvoje právo - do toho mi nic není.

Jen Tě na základě mých zkušeností upozorňuju, že ta mince má dvě strany. Ta auta se většinou s tak nízkým nájezdem neprodávají, může to dokonce znamenat nějaký problém. Najeté km se stavem vozu souvisí velice málo. Jinak přeji šťastnou ruku, taky hledám a vyčkávám.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2010
Příspěvků: 137 | Témat: 15

19.03 2012 13:01


Tekka:
krom toho, ze ten najezd je podezrelej, tak 4.2 TDI je katastrofickej motor. nikde o nem nenajdes pekny slovo, pokud chces naftu, tak bez do 3.0 TDI (Lumpiq si ted podobnou poridil, muze ti rict dojmy), ale k A8 pasuje spis V8, takze 4.2 benzin
nahoru

sponzor





19.03 2012 13:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7620 | Témat: 81

19.03 2012 13:10


tommik: 4.2tdi je katastrofickej motor? A to mas prosim pekne odkud?

Estlipak si to nepleteme s 4.0tdi? 3.0tdi je proti 4.2tdi podstatne starsi typ motoru.



Kazdej motor, s 500 000km je katastrofa. Takovejch je bohuzel u nas po bazarech vetsina.

Tekka: Na najezd 50tkm se s klidnym svedomym muzes vykaslat. Na tom motoru a aute celkove nejakych dalsich 50 absolutne nehraje roli. Vlastni zkusenost..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2010
Příspěvků: 137 | Témat: 15

19.03 2012 13:20


tomko222:
mel sem moznost srovnani obou motoru a 3.0 TDI u me jasne vitezi jednak kultutou projevu, tak reakcemi na pokyny ridice pres plyn.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7620 | Témat: 81

19.03 2012 13:25


tommik: Tak Ti nejak nevim, cim jsi se projel, a jak dlouho srovnaval, bohuzel se 3.0tdi se 4.2tdi neda vubec porovnat. Zes to nekde zkusil, gratuluju.

Ja je mam na dvorku obe denne.

3.0tdi neni spatna. Snoubenka ho ma v a8, ja v a6.
Ale 4.2tdi je nekde jinde.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2010
Příspěvků: 137 | Témat: 15

19.03 2012 13:41


tomko222:
je to tvuj nazor a zkusenost, respektuju to. me ten motor zas tak uzasnej neprisel a kdybych si mel vybirat mezi 3.0 a 4.2 TDI, vezmu si radeji trilitr.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

19.03 2012 13:45


tommik:

já jel v 3,0 tdi v 4,0 tdi a v 4,2 tdi..
za mě asi 3,0 a 4,2 tdi.. rozhodně nebrat 4,0 tdi..

výkonově 4,2 supr od A8 ideální bych řekl.

co se týče oprav, poruch atd to by ti řekli spíše kluci technický zde.. Satas např.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1507 | Témat: 32

19.03 2012 23:38


Kámoš tu 4,2TDI v A8 měl a sypal do toho řádově víc než do 2,5TDI v allroadu... ale kus od kusu.

Každopádně, je to věc kupujícího, ale je fajn si uvědomit, že dostaneš to, co chceš. Chceš auto s 40tkm na budíku? Dostaneš ho. Jen abys ale ve výsledku neoklamal sám sebe Lidi chtěj primárně nízký číslo na budíku, tak jim ho bazárníci dávaj. Většině kupujících nejde o stav, protože tomu už tak moc nerozumí. Až budou kupující tlačit na super stav, třeba se situace změní, dokud vyžadují nízký číslo na tacho..... je to takhle

Tekka: Jinak to není nic proti Tobě, já ten Tvůj point chápu, ale číslo na budíku je jen splaněné přání zákazníka, nic víc

Kdybys to přeformuloval na požadavek, že hledáš A8 ve stavu nového/rok starého auta, je to už něco lehce jiného
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6i 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 103 kw 130 kw 140kw 175kw 1999 2.0 tdi 2.0 tdi 130 kw 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2.8 benzin 2005 2009 2din 3.0tdi 3.3tdi 4 16v 4.2 4.2tdi 4b 4f 4g 75kw 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a6 vstřiky podložky rachtání a7 a8 a8 d2 4.2 1996 a8 d3 aat abs aditiva ael afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad allroad 4g rozvody servis alt alternátor alu kola alz ami ami 2g a6 4f antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a3 8p audi a4 audi a4 b6 audi a4 b6 concert ii audi a4 b7 2005 audi a5 audi a5 r.2012 2.0 tdi avus 130 audi a6 audi a6 4f 3.0 tdi a pre všetky vozidlá vw audia4b6 audia8 audiklub audio audo chorus autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio autorádio hudba b2 b3 b4 b4 80 razeni klb b5 b6 b7 b8 baterie bazar benzin bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov bpj bpp 2.7tdi 132 kw brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy brzy bsa bsd bsm budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fiscon fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hadice hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree heandsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hp2 hučení hydroměnič hydroštel ignition lock defective imobilizér insp intercooler interier ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepani klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kodovaní řidici jednotku motoru kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kontrolky kotouče kouřivost kroužek pod volant kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg lpg 4.2 manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 nakodovanie kuca bez vagu napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje nesvítí netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek podřazování pojistka pojistky pojištění poloha pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku priprava pružiny pylový filtr párování klíče pískanie hukot náprava prevodovka přední nárazník přehřívání přepínač přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro r.2012 radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód sahary vrtule pořád se točí bkd audi a3 8p 2.0 tdi schéma sd karta sds seat sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skubani za studena a4 2.0 fi smart key snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka spínač sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér sterače stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svetlá svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tiptronic 2.0 130kw tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trhani trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojeni zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zhaveni zimní pneu značka zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšená spotřeba zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škoda je proces rovnaký. - common rail systems škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavíc svíčka žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email