Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 1 června 2024
Celkem je zde 549 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: peet113
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 471
Online návštěvníků
Návštěvníků: 547
Uživatelů: 2
Celkem: 549

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

02.04 2008 0:35


Zdar panové,mám takovou otázečku. Jak poznám co mám v háji,nebo co mi asi už odchází? Protože zjištuji,že mně jaksi vadi jizda po nerovnostech,neříkám,že je to nějaký brutální kraval,ale vím jak to jezdí kolegovi a mně. Né moc,ale přijde mi,že to už nějak bouchá a spiš víc vzadu jak v předu. Nedávno když jsem si to byl proťuknout na stanici STK*,takovou předbežnou prohlídku,tak prej vše ok. Nevím,jak se projevují zmiňované materiály viz. tlumiče,ramena,nebo pružiny? Na to jsem celkem laik,takže bych rád radu od Vás
Předem dík Petr
nahoru

sponzor





02.04 2008 0:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

02.04 2008 7:12


si to hoď na zvedák a zkoukni ramena přední nápravy a uložení tlumičů
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

02.04 2008 11:06


Meggy:
si to hoď na zvedák a zkoukni ramena přední nápravy a uložení tlumičů

a co tam podle tebe uvidím?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

02.04 2008 11:13


řekl bych,že chtěl poradit jak pozná vyml¨ácený tlumič apod.Prostě nějakou praktickou radu.Nejsem odborník,ale vidím ,jako nejlepší řešení.STK*.Není to tak drahé a řeknou ti tom přesně(většinou )
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

02.04 2008 11:21


Macek71:
řekl bych,že chtěl poradit jak pozná vyml¨ácený tlumič apod.Prostě nějakou praktickou radu.Nejsem odborník,ale vidím ,jako nejlepší řešení.STK*.Není to tak drahé a řeknou ti tom přesně(většinou )

si taky myslím,ale žeby mi předtím nic nenašli? divné
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

02.04 2008 11:26


Na STK* poznaj hovno byl jsem tady v Liberci na 3 STK*, a na jedný jsem byl 3krát a pokaždý jinej týpek a každej řekl něco jinýho.

Nejelpší to je jak píše Meggy ale i tak je to hodně těžký. Já teď měnil komplet ramena na předku po 215 tis km a nejvíc v řiti byly ty zadní spodní, ty velký jinak vše kolem úplně ok.

Já mam zase jinej problém, něco mi při malý rychlosti nebo spíš při rozjezdu vrže u ramen a uložení nápravy a nevim co, mam vyměněný komplet ramena, čepy, Cčka stabilizátoru tak nevim co to může ješětě dělat, neni to nic hlučnýho ale vim že to tam je

Jinak s tou STK* to myslim vážně, to samý na passatu, poznali ho.... a ani se nedivim, je to fakt hodně špatně poznat, třeba u mě ty nejhorší ramena měly dost malou vůli, na STK* řekli že jsou jak nový ale při 100 km/h mi vybrovalo celý auto.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

02.04 2008 11:50


tfbilly máš pravdu,když tomu někdo rozumí,tak to je lepší,že to pozná sám.Ale neříkej,že na technické nepozná vymlácené čepy apod.to poznám i já a nerozumím tomu.Když to hodí na ty "třasáky", vleze pod to,tak je vidět a někdy i slyšet.Ale lidi jsou různí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

02.04 2008 18:32


Macek71:
tfbilly máš pravdu,když tomu někdo rozumí,tak to je lepší,že to pozná sám.Ale neříkej,že na technické nepozná vymlácené čepy apod.to poznám i já a nerozumím tomu.Když to hodí na ty "třasáky", vleze pod to,tak je vidět a někdy i slyšet.Ale lidi jsou různí.


Tak jako oni tam poznaj možná to když ten čep je už úplně v prdeli ale jinak ne, sám jsem se o tom několikrát přesvědčil, každej řekl něco jinýho a já se ani nedivim. Spíš to poznáš pákou a rukou na heveru než oni na těch třesákách.

1. Dělá to takovej bordel že tam ani nemůžeš slyšet nějaký cvakýní kloubu a za druhý to hází s celým kolem tak že se ty vůle rozloží. Byl jsem to tam dělat i sám, pučil mi to ovládá a čuměl jsem na to s nim ale fakt tam poznáš jedině když je ten čep úplně v prdeli a třeba mě to dost vibrovalo jen kvůli lehký vůli v zadních ramenách na který mi řekli že jsou jak nový... Fakt to moc nepoznáš, máš tam gumový silenbloky na druhý straně, tam už nepoznáš vůbec nic.

Jen píšu svoje zkušenosti, chtěl jsem to taky měnit po jednom, že vyměnim jen to špatný, ale vyměnil jsem 2, stálo mě to 4 tis a nic se nezměnilo tak jsem koupil celou sadu za 9 tis a mam klid na hodně dlouho...
nahoru

sponzor





02.04 2008 18:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

02.04 2008 19:11


Taky by mě zajímalo jak přesně určit kdy už to je nutno vyměnit. U mě je zatím vše pociťově v pořádku, jen mě zaráží že pokud dojde na zmrzlém sněhu k lehkému prokluzu kol tak přední náprava začne vibrovat, takže nevím jestli to je normální nebo už jsou vůle.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

02.04 2008 19:15


co si pamatuju, byla to občas pěkná pakárna vůli najít. ramena se chovaj jinak na zemi při zatížení a jinak při vyvěšených kolech na heveru. mechanici z toho blahem lezli po zdi... a že se pár nových aut v záruce vrátilo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

03.04 2008 12:50


jarajede:
co si pamatuju, byla to občas pěkná pakárna vůli najít. ramena se chovaj jinak na zemi při zatížení a jinak při vyvěšených kolech na heveru. mechanici z toho blahem lezli po zdi... a že se pár nových aut v záruce vrátilo


JJ je to přesně jak píšeš, já si ještě povoloval třeba hever, pustil to kolem na špalek a pak s tim lomcoval ale je to fakt mazec každopádně nemá cenu měnit po kusech ale rovnou celou sadu teda pokuď to neni opravdu jen jedno rameno.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

03.04 2008 13:03


tak tak, dát celou sadu je jediná spávná volba...samostatně to vyjde na ranec
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email