Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 29 dubna 2025
Celkem je zde 200 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zukov05606
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 162
Online návštěvníků
Návštěvníků: 194
Uživatelů: 6
Celkem: 200

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.08 2010 22:05


Zdarec,

Chlapi chtěl bych koupit A4 2001 2,5 TDI* 132kw (AKE) quattro*.


Co všechno a by voko za kolik bych měl vyměnit abych eliminoval "prase" předchozího majitele a motor mi dobře a dlouho sloužil?

Diky.
nahoru

sponzor





27.08 2010 22:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

27.08 2010 22:07


OT:pomodlit se...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

27.08 2010 22:07


Jako vždy, rozvody a náplně + filtry. A nejlíp to odvézt k někomu, kdo se v tom vyzná, ať si ten motor poslechne, proleze atd. Žádná věda.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.08 2010 22:09


Guntroman: zeliminovat ho nezeliminuješ nikdy....předchozí majitel (první majitel) se na autě podepsal nejvíce a nesmazatelně. Každopádně pokud už koupíš a nikde nic netluče, neklepe nehučí, nedýmí apod., tak základ je udělat rozvody, vyměnit olej a zkontrolovat všechny ostatní kapaliny
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.08 2010 22:10


Já jen že bych to pokud možno preventivně vše vyměnil abych měl pokoj Přece jen to auto mě bude vozit každej den do práce denně 100km
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.08 2010 22:13


Guntroman: v tom případě se domluv se satasem, ať ti sežene hlavy s rolnama a nech si komplet předělat motor na kód Bxx...budeš mít vpodtstatě funglovku, u které máš jistotu, že se v motoru nic neposere....jen si připrav pár peněz navíc
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.08 2010 22:13


OT: Naliskat si ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.08 2010 22:18


Guntroman: nerad to hovorim ale ak bol predchadzajuci majitel prasa najma na motor tak rada leoparda a roota nie je tak celkom OT.

Tento motor potrebuje velmi dobre zaobchadzanie a je haklivy na LL servis.

Zajdi za niekym kto sa v tychto motoroch vyzna a mozno ti usetri vymenu vaciek v blizkej/dalekej buducnosti.
Vacky a cerpadlo su slabinou tohto motora, vacky sa daju zachranit a na cerpadle zalezi kolko skutocnych km ma auto za sebou.

cau
nahoru

sponzor





27.08 2010 22:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

27.08 2010 22:21


takze suma sumarum:pomodlit se a pak si naliskat
a pak vybrat jine auto ke koupi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.08 2010 22:22


Mno čerpadlo je prej měněný.. prej. Vačky mi kamoš taky říkal, pak nějakej filt kerej když se ucpe tak mi prej vodlítnou gufera v motoru na mars.

Jako mám tak 60k hned co to koupím abych je napchal do motora.

Neví někdo kolik by stála ta přestavba na Bxx? Vlezl bych se do 80k?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.08 2010 22:24


Guntroman: ohladom tychto veci napis satasovi, vymeni ti hlavy a nebude to ani taka palka ako si predstavujes.

PS: filter na AKE ten co mas na mysli na odvetravanie klukovej skrine je bezudrbovy, nie ako na 110 kw kde sa upchaval.
nahoru

Anonymní





27.08 2010 22:24


preco radsej nekupis 1.9 TDI*? ked tak vela jazdis a potrebujes spolahlive jednoduche auto...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.08 2010 22:25


Guntroman: jestli jsi tohle ochoten podstoupit a ty peníze do toho dát, tak napiš uživateli Satas tady na klubu a uvidíš více. Nedávno říkal, že o ty Bxx hlavy je velký zájem a problém je sehnat, ale napiš mu a uvidíš sám...

Jen jedna otázka bokem...to je to auto za tak dobré peníze, že ho chceš?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.08 2010 22:28


azmodan: sTeblo:
- potrebuje naftu
- potrebuje viac ako 96 kw

myslim ze u audi je jedina moznost, a pri spravnej investicii ten motor je spolahlivy ako kazdy iny
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.08 2010 22:28


1.9 TDI* mam teď v Boře. A sehnat A4 1.9TDi v Quattru a pěkné výbavě je Mission Imposible. A když už tak 270k jen to hvizdne.

Takhle můžu mít auto za 160k, které je zvenku jako nové. Do motoru napchám pár tisíc a mám prakticky pořešenej motor na nějakou dobu. Kdežto i v té 1.9TDi bych musel udělat nějakou údržbu a dostal bych se na 270k
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.08 2010 22:31


SCORPION: já jsem jeden z mála, který tady 2.5 obhajuje....ta co byla doma, neměla chybičku a sám Vlasta řekl, že je to A1 stav....teda dokud neviděl ofixované rozvody, ale za to já jsem nemohl...servisák měl udělat rozvody, řekl, že není problém a dostal za to zaplaceno....já nejsem servisák, abych věděl, jak se to má dělat...teď už to vím, ale pozdě no....

Každopádně nechápu postoj, že koupím auto a hned mu udělám GO opravu motoru, i když třeba ani nemusím...proto se ptám, co ho k tomu vede
nahoru

sponzor





27.08 2010 22:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.08 2010 22:31


Guntroman: spravne uvazujes
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.08 2010 22:35


sTeblo: v prvom prispevku napisal ze majitel bol prasa, to som bral ako hlavny dovod GO.
Ak jazdil na LL servis a auto ma minimalne 200000 km tak mozno tam uz bude potreba GO

ALe ako som pisal, chce to cloveka co sa v tom vyzna a potom moze robit rozhodnutia

PS: tu 2,5 TDI* co si predaval aj tu som videl na foto, moc pekna ... Za rozvody moze jedine servisak a nie majitel auta
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.08 2010 22:35


Vede mě k tomu to že radši to opravím předem a vím že budu mít auto v pořádku, než se na to vyprdnou když nevím jak s tím ten dotyčnej jezdil, co s tím dělal atd a pak se mi to pokazí a já budu jezdit do práce IDSkem a ještě budu bez auta.

Radši udělám preventivní opravu, i kdyby zbytečnou než abych se pak každé ráno v autobuse liskal a auto měl před barákem a moch mo max lestit
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

27.08 2010 22:38


Guntroman: Jo jasný....jestli uvažuješ takhle, tak to jedině schvaluju. Jak říkám, napiš Satasovi, jestli je ochoten to udělat, jestli může všechno potřebné sehnat a za kolik to bude a potom už je to jen na tobě

Každopádně přeji, ať ti dělá jen radost
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.08 2010 22:38


Guntroman: ty si nejaky novy druh bezneho majitela, vacsinou tu chodia taky co kupia ,,hujdu,, za 100 kolikov vedia v akom je stave, jazdia na nej 2 roky bez investicie, hydro klepu ako keby uz chceli vyskocit von, potom sa im nieco vyserie a audi je hned vrak a 2,5 TDI* nesmie nikdy do domu...

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 1

27.08 2010 22:49


Ee já pokud se jedná o provozní potřeby tak auto opravuju. Lak mám sice jak podřenej drátěnkou ale ten už tak byl a radši prachy napchám do motoru, podvozku a řízení než abych měl krásnej lak, kola, křídlo, spoilery ale pak mi vyskočil motor z kapoty. Na lak to nejezdí.

OT: Jinak moje Bořka už se blíží ke 300k nalítáno

Jinak Satasovi sem napsal tak uvidím. Když řekne že by to udělal tak to koupím a nechám překopat. Jinak se zeptám aspoň co poměnit abych to co nejvíce oddálil a měl auto v klidu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.08 2010 22:52


Guntroman: clovece cim dalej tym viac sa mi paci tvoj nazor

PS: moja 2,5ka je uz niekde na 415 000 km ked si uz meriame pindiky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.08 2010 23:19


SCORPION:
No, sleduju. Ještě tak dva až tři roky na klubu a budeš tam mít 420
nahoru

sponzor





27.08 2010 23:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.08 2010 23:50


root: nejazdim vela rocne tak 10000-15000 km. Preco ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

28.08 2010 0:07


SCORPION: 15 000km ročně, to je tak ježdění do tesca na nákup a o víkendu za rodičema na oběd ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

28.08 2010 0:09


SCORPION:
root: nejazdim vela rocne tak 10000-15000 km. Preco ?

A nechces si kupit nove auto a potom mi ho za cca 8 rokov predať ked bude mať 100 000 km ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.08 2010 0:35


trubus: do prace to daleko nemam, a ako si pisal cez vikend niekam na vylet alebo zmrzku
flashmajster: nie, stacila by mi hromadna doprava ale na to som pohodlny

V ankete ak.cz 19 % odpovedi ma rovnaky najazd km ako ja
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

28.08 2010 0:42


kup si 2,5 dej do motoru 80 tis to je tvoje věc ale nepiš tu že koupiš 1,9 a budeš do ní cpát taky že tě vyjde na 270tis to je fakt nesmysl ,jen pro upřesnění za 270tis si pořidíš bez problemu A4 Avant face 2006 v Q s motorem 3,0 TDI* ale ty si kup starší model s motorem po kterem moc lidi neprahne nech ho překopat a pak jednou přeju hodně štěstí při prodeji....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.08 2010 0:49


SCORPION:
root: nejazdim vela rocne tak 10000-15000 km. Preco ?


No já jen, že 400 ta audina měla tak před dvěma lety, nebo se pletu?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email