Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 7 června 2024
Celkem je zde 333 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: rikson
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 484
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 3
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: a8 tdi
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

17.01 2010 13:46


jizan.com:
Jina omlouvám se těm co vlastní tyhle miláčky ale co se týče limuzín mám pouze jeden názor a to jsou to auta luxusu, vůně a prezentace a nafta mi k nim nesedí. Co se týče té 3,3tdi je to v podtsatě předělaná V6 akorát že má dvě turba které po nějakých km odejdou a nejsou nejlevnější a k tomu nějaké ty vačky a zvdviháky no prostě klasika. Řekl bych že je to lepší varianta V6 akorát že provozní náklady tě vyjdou na dálku dráž jak se 4,2 benzínem, ted pokud si spočítáš na kolik vyjde taková půl go V8 tdi a u benzínu na ten motor nešáhneš přes 500tiskm, teda pokud jezdíš dálku.


Déékuji
nahoru

sponzor





17.01 2010 13:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2010 14:07


Když něco opravuješ, nebo domontuješ něco elektronického, nepoužíváš pájku a cín? Zajímavé my ano, určo máš pravdu že každý se nenarodil jako elektrikář, ale jediné vrtání do podlahy je když se přidělavá trubka na palivo a to drží samořezky předepsaného průměru, a poté nádrž která se ukotví pomocí spec. držáků, vše má pořád nové a nové homologace! Když se montuje tažné, parktronic taky vrtáš a cínuješ nebo s epletu? Měl bys nejdříve zjistit kde si daní lidé s problémy nechali montovat daný systém a poté říct ne to tak nepůjde. Je to jako když necháš udělat vstřiky na ropáka, někdo je umí udělat, někdo zas ne. Je to jen vše o tom, s čím a s kým děláš. Určitě bych ti nedohazoval něco, s čím máme my osobně v a8 problémy. Tyhle systémy se pohybují kolem 50 a víc tis. a úspora na km jde až k polovině a to už je potom znát!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

17.01 2010 14:38


jizan.com:
Když něco opravuješ, nebo domontuješ něco elektronického, nepoužíváš pájku a cín? Zajímavé my ano, určo máš pravdu že každý se nenarodil jako elektrikář, ale jediné vrtání do podlahy je když se přidělavá trubka na palivo a to drží samořezky předepsaného průměru, a poté nádrž která se ukotví pomocí spec. držáků, vše má pořád nové a nové homologace! Když se montuje tažné, parktronic taky vrtáš a cínuješ nebo s epletu? Měl bys nejdříve zjistit kde si daní lidé s problémy nechali montovat daný systém a poté říct ne to tak nepůjde. Je to jako když necháš udělat vstřiky na ropáka, někdo je umí udělat, někdo zas ne. Je to jen vše o tom, s čím a s kým děláš. Určitě bych ti nedohazoval něco, s čím máme my osobně v a8 problémy. Tyhle systémy se pohybují kolem 50 a víc tis. a úspora na km jde až k polovině a to už je potom znát!


Ale já to technologicky chápu Psal jsem hned na začátku, než si začal skákat (copy) Ovšem pokud existuje nějaký machr, který se specializuje na A8, udělal jich spousty, poctivě a za léta si to vychytal, tak neřeknu ani popel a chválím..., ale do svého vrtat nenechám, tam mi to vadí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.2. 2007
Příspěvků: 146 | Témat: 3

17.01 2010 14:42


MGRR:
Je to osmiválec a zvuk má krásný ani nevíš,že to je nafta
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2010 14:47


MGRR:


Ale já to technologicky chápu Psal jsem hned na začátku, než si začal skákat (copy) Ovšem pokud existuje nějaký machr, který se specializuje na A8, udělal jich spousty, poctivě a za léta si to vychytal, tak neřeknu ani popel a chválím..., ale do svého vrtat nenechám, tam mi to vadí.

Ten machr je právě on, nespecializuje se jen na a8 to by už byl pod mostem, ale specializuje se hlavně na ty dražší auta. Já jsem ho poznal v audiV8 klubu a tenhle machr montoval již zmíněné systémy do všech značek vč. audi. Viděl jsem jeho práci a málokdo má takhle zmáknutý systém montáže v tak dokonalém autě. Nejde jen o značku auta, ale i o systém vstřikování který ti tam montuje. Viděl jsem od něho x osmiválců ať už v S6, teď tam má vyfocenou S8 a je to nádhera, vypadá to jak z fabriky...Ne vážně, tohle mi už chutná hodně a než 3,3 tdi tak radši už nějakou krásku z řady benzínového V8. Zajeď za ním a myslím že si najde na tebe čas.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

17.01 2010 14:48


JBER:
Je to osmiválec a zvuk má krásný ani nevíš,že to je nafta

Taky si řikám, že na dálnici při 130 člověk nepozná jestli jede v naftě, nebo benzínu. Až do sešlápnutí plynu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.01 2010 14:52


MGRR:
Prý stejně problematické jako slavná dvaapůlka, vačkový a čerpadlový evergreeen. Ale osobní zkušenost nemám a ani nechci. Prodávám jak jsem koupil.

S LPG mám stejný názor, pokud do A8 nepatří nafta, tak ani LPG. A až začne Audi dělat CNG sériově, tak to teprve vezmu na vědomí
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2010 15:05


root:
MGRR:
Prý stejně problematické jako slavná dvaapůlka, vačkový a čerpadlový evergreeen. Ale osobní zkušenost nemám a ani nechci. Prodávám jak jsem koupil.

S LPG mám stejný názor, pokud do A8 nepatří nafta, tak ani LPG. A až začne Audi dělat CNG sériově, tak to teprve vezmu na vědomí

A co doma v kuchyni a v přímotopech vám plyn nevadí? Přečtěte si reference lpg, je to šetrnější palivo než benál, šetří olej a i motor, ventily a jejich sedla vydrží stejně, dokonce bych řekl že jsem nikdy nemusel řešit tyhle věci u starších motorů a to jsem na lpg najezdil sta tis. km..jenže to byly kdysi pětivály, nesmrtelné motory audi. Lpg je čistčí palivo než benzín, při jeho spalování se netvoří tolik carbonu, protože šetří více olej kdežto benzín právě tohle dělá, proto se tvoří usazeniny u benzínových motorů, a nemluvě u těch, kde jsou dva katy. Ale máte pravdu, proč nejezdit na ten levný benzín když jsme všichni milionáři...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





17.01 2010 15:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2010 16:54


MGRR:

Taky si řikám, že na dálnici při 130 člověk nepozná jestli jede v naftě, nebo benzínu. Až do sešlápnutí plynu

Teď jsem si všim že jsi už koupil 4,2 tak to chápu, ty ses chtěl ujistit že jsi koupil dobře! Blahopřeji ke koupi!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

17.01 2010 17:38


jizan.com:

Teď jsem si všim že jsi už koupil 4,2 tak to chápu, ty ses chtěl ujistit že jsi koupil dobře! Blahopřeji ke koupi!


Já vím, že jsem snad koupil dobře. Kdyby 3,3TDi byla dobrá, tak by se u nás doma také neztratila
Naposledy upravil MGRR dne 17.01 2010 19:03, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2010 18:45


Tohle si přečti, myslím že to je něco pro tebe a tu tvou vakcínu..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.01 2010 18:55


jizan.com:
Jestli je to reakce na mě ... tak Ty milně vycházíš z předpokladu, že řeším spotřebu ... Mě je spotřeba doopravdy buřt, to je to poslední co mě zajímá
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

17.01 2010 19:11


jizan.com:
Tohle si přečti, myslím že to je něco pro tebe a tu tvou vakcínu..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Raději jsem mou reakci na LPG v Bentley smazal - nepatří to sem, a nechci se rozčílit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2010 19:38


Nepochopili jste ani jeden jedno ale to neva, ještě jednou jde o kilometrový dojezd za určité kč/km, já taky spotřebu neřeším jestli 10,15 či 20 ale benzín stojí 30kč/l a to už je znát. Pokud máte vakcínu i na peníze, potom neberte tuhle zprávu v potaz, je určena těm chudčím obyčejným lidem...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email