Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 14 června 2024
Celkem je zde 318 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Parihuzicd
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 499
Online návštěvníků
Návštěvníků: 318
Uživatelů: 0
Celkem: 318

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: a8 tdi
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

06.06 2009 0:44


cus chlapi,prosim o jakekoliv rady ,zkusenosti,varovani pri koupi a naslednem uzivani A8 2,5TDI 132KW.TEN STARSI MODEL KOLEM R,V 2000.
ROZDIL V PRIPADNYCH NAKLADECH O PROTI TOMU SAMEMU V A6 C5.
DIKY.
nahoru

sponzor





06.06 2009 0:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.06 2009 1:38


jerryxedos:
Chceš varování? Přečti si tady něco o 2.5TDi Ten motor nijak zázračně nepojede ani v A6 natož v A8.

Sám jsem nevěřil, ale do osmy V6 moc nepatří.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

06.06 2009 11:15


root:
jerryxedos:
Chceš varování? Přečti si tady něco o 2.5TDi Ten motor nijak zázračně nepojede ani v A6 natož v A8.

Sám jsem nevěřil, ale do osmy V6 moc nepatří.
roote,,ja vim o tech problemech co se tyce techto motoru,,at uz 110kw nebo 132kw....turba,vacky,cerpadla,....tzn co se tyce motoru je mi to jasny co me ceka...a rikam si akorat jestli to v osme trosku pojede...
ja se proste nemuzu posedlosti koupit a8 zbavit,,..zajima me co dalsiho krome motoru a tiptronicu mi muze zlomit vaz???
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.06 2009 12:57


jerryxedos:
Jestli A8 D2 tak 3.7, nebo 4.2. S jasným nájezdem do 200tkm, servisovanou, první majitel. Jak to koupíš hned olej v Tiptronicu. A není se snad čeho bát.

2.5TDi bych se doopravdy bál.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

06.06 2009 13:13


root:
jerryxedos:
Jestli A8 D2 tak 3.7, nebo 4.2. S jasným nájezdem do 200tkm, servisovanou, první majitel. Jak to koupíš hned olej v Tiptronicu. A není se snad čeho bát.

2.5TDi bych se doopravdy bál.
dobre ale to jde porad jen o ten motor,ze jo?
ja to chapu,,jen me zarazi absolutni averze tady proti tem dieselum at uz v c5 nebo a8,,..ja se a8 bojim spis v globale,,brzdy,naprava,elektronika atd atd,,to me zajima...
kdykoliv tady neco napisu ve smyslu a8 tdi tak se spusti lavina tech co mi radi jen benzin,,uplne me to zarazi,,tim padem by se to stejne melo tykat i c5 tdi v6,ze jo?brano v globale,,nicmene tady je x uzivatelu co maji nejen lepsi 132kw ale i 110kw,....ach jo...tak ja nevim..
ale ja k dieselu mam velmi vazne duvody a sehnat lpg se vstrikem uz ve voze je nemozne ikdybych tu odvahu mel a do lpg sel..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.06 2009 13:30


jerryxedos:
Řešíš spotřebu? Zapomeň na A8

Kromě SCORPIONa a samozřejmě MUFTYho tady s tím motorem měl dřív, nebo později problémy snad každý. Prostě fakt.

Jinak osma je hodně kvalitní auto, bylo toho tady napsaný celkem dost v tématech o něco níž.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2008
Příspěvků: 646 | Témat: 10

06.06 2009 16:10


jerryxedos:
I já si myslím, že A8 ve 4.2 je lepší volba. Co se motoru týče, víš do čeho jdeš. A8 v 2.5TDi je tak trošku lenochod. Pak samozřejmě jistá obava u ubuleného Tiptroniku. Co se náprav týče, tam bych takovou obavu zase neměl. Když nějaké rameno odejde, dá se jiné a je klid. To bych se bál spíš té elektiky. Je jí tam víc než dost, ale tu řešíš až když je problém ne?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

06.06 2009 18:06


root:
Sám jsem nevěřil, ale do osmy V6 moc nepatří.



No vidíš a jak jsme se kvůli tomu přeli.
nahoru

sponzor





06.06 2009 18:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

07.06 2009 3:38


root:
jerryxedos:
Řešíš spotřebu? Zapomeň na A8

Kromě SCORPIONa a samozřejmě MUFTYho tady s tím motorem měl dřív, nebo později problémy snad každý. Prostě fakt.

Jinak osma je hodně kvalitní auto, bylo toho tady napsaný celkem dost v tématech o něco níž.

ne, prave o spotrebu mi nejde,,ale to se tyka jen prave te nafty,,ja porad nemuzu pochopit o co je horsi koupit A8 TDI 132KW,nez C5,,to same....snad jen ten vykon na vetsi vahu jinak rizika zustavaji stejna ne?
ku,,..a ma tady vubec nekdo a8 tdi starsi??
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.06 2009 12:34


tom.valmet:
Hmm, byl jsem jaryn, přiznávám (né, že bych byl teď o něco menší, ale aspoň už vím jak táhne pořádnej motor )

jerryxedos:
Máš pravdu, je to stejně rizikové a stejně problematické, jako u C5.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

04.12 2009 22:10


Ahoj všem
ja si ted pořídil 3.3tdi a jsem s totalne hotový
pritopiš ji pod kotlem, uzasne zabručí, foukne si oblaček, začne rolovat asfalt, a radost mi zkazí az omezovač
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

04.12 2009 22:30


2.5 tdi v osme nejede,ale vubec. To je ostuda tahle motorizace pro tohle auto....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 446 | Témat: 7

04.12 2009 22:42


jojo ono taky ta mrška A8 ma dve tuny a chce sve
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

05.12 2009 16:11


kremil:
jojo ono taky ta mrška A8 ma dve tuny a chce sve

A to je právě ono, nfta je pracant, který nehoří ale jen detonuje. Takže bud klasická jízda se stejnou rychlostí, nebo max výkon, nic mezi tím není...Kdežto u benálu 4,2 si vychutnáváš každé sešlápnutí plynu, a omezovač je až v 6tis kdy přeřazuje automat.

Jinak co se týče té 2,5 myslím že je všude po netu o tomhle technicky zajímavým motoru hodně napsaného, už jen to že ta doba kdy nafta stála polovinu je už pryč, a navíc jestli jedeš za 12 nafty nebo 15benálu je asi úspora nic. Takže jestli chceš A8 2,5TDi tak ano ale musíš asi do jiného klubu, nejlépe do Audi ND.
A8 je to proto, proto že právě vyniká svými osmiválci do V a svými jizdními vlastnosmi. Ten motor 2,5 to byla chyba ve fabrice, zkoušejí to pořád nahrazovat modernějšími 3,0 či 4,0l TDi ale nic moc, jsou to moc náchylné motory na českou peněženku a na všechno kolem. Naftu ano, ale 10let z5 a ne v Audi dnes a už ne v ČR!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

16.01 2010 20:41


kremil:
Ahoj všem
ja si ted pořídil 3.3tdi a jsem s totalne hotový
pritopiš ji pod kotlem, uzasne zabručí, foukne si oblaček, začne rolovat asfalt, a radost mi zkazí az omezovač


Mě by kvalita a životnost 3,3 TDi zajímala. Ono, když během jednoho dne najedu 1400km téměř bez zastávky, tak je to finančně znát. Je to taky takový koncernový průser jako 2,5Tdi, kde úspora nafty byla naprosto nereálná díky tomu, že se motor prostě sype?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.01 2010 21:54


MGRR:


Mě by kvalita a životnost 3,3 TDi zajímala. Ono, když během jednoho dne najedu 1400km téměř bez zastávky, tak je to finančně znát. Je to taky takový koncernový průser jako 2,5Tdi, kde úspora nafty byla naprosto nereálná díky tomu, že se motor prostě sype?

Jestli najedeš na jeden zátah 1400km potom si kup octávii 1,9TDi a nebudeš až tak řešit finance. Nezapomeň, že auto nejede jen na naftu, benzín či plyn...
nahoru

sponzor





16.01 2010 21:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

16.01 2010 22:02


ani valmet nema problemy s 2,5 tdi a je tu mnoho dalsich

ale do A8 by som to nepchal, motor akurat do A6, do osmy by to chcelo nieco s nazvom V8 Ak by ti islo o usporu paliva tak zober 4,2 a kopni tam plyn Par uzivatelov tu je s tymto riesenim a su spokojny
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

16.01 2010 22:04


Kdyz uz se tady bavite o tom, ze 2.5TDi v A8 nejede, tak jak je mozne, ze jede v A6? Nebo tam taky nejede? Ja jen, ze A8 je diky hlinikove konstrukci temer stejne tezka jako A6
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

16.01 2010 22:04


presuvam
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.01 2010 22:13


Je to jo, a prý těch 132kW má v a8 prý z 0-100km za 8,8sec. Pokud ovšem má rád rychlost tak V6 je trochu málo. Ale kdo nespěchá a jezdí slušně, věřím tomu že se pod 10l v naftě v a8 podívá a určo bez problému. Plyn zas vyjde kilometrově určo levněji, a předjíždí se s ní jinak i v kopci..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

16.01 2010 22:16


sTeblo: skor ide o to ze do toho auta to moc nesedi ako do A6 nesedi 4 valec
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.01 2010 22:28


SCORPION:
sTeblo: skor ide o to ze do toho auta to moc nesedi ako do A6 nesedi 4 valec

To mi připomělo jednu starou historku na audiV8 klubu, borec tam psal že si upravil a teď pozor!!! Audi V8 na tdi a myslím že tam nacpal starou řadovku 2,5 nebo 1,9! Nevím co ho k tomu vedlo, ale rozum asi ne...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.01 2010 22:49


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

17.01 2010 0:37


jinak na sbazaru sem videl peknou a8 v plynu ale jaky stav atd. to nevim, to clovek z popisu a fotek nevycte
nahoru

sponzor





17.01 2010 0:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

17.01 2010 8:20


jizan.com:

Jestli najedeš na jeden zátah 1400km potom si kup octávii 1,9TDi a nebudeš až tak řešit finance. Nezapomeň, že auto nejede jen na naftu, benzín či plyn...


Těch 1400km je i několikrát měsíčně tam podle práce + další dlouhé cesty 2-3x týdně HK a zpět, sem tam DE a pod. Proto mě zajímala 3,3Tdi. Dlouhá léta jsem střídal desítky luxusních i běžných aut, ale jen ta obyčejná TDi Octavia I vydržela všechny nástrahy bez závady. Takže mám dvě Octavie TDi, A6 C4 TDi +nějaké větší terénní auto navíc, abych rozmělňoval těch 60-100.000ročně. Jiná auta to nějak nikdy nevydržely, museli na servis, a to je pak v cizině 1.000km od baráku na posr...:!(nebavím se o oleji, brzdách, rozvodech.., ale fatálních závadách na odtahovku). Nová auta kupovat nebudu, protože je to finanční nesmysl, a jsou po 150.000km horší než ta stará - kvalita automobilek pro mne po špatných zkušenostech skončila někdy před 10 lety. Teď jsem jednu z těch Octavií vyměnil za A8 4,2 Quattro 99 na občasné dlouhé cesty. Chtěl jsem původně novější model, ale říkali A8 od 2003 nekupuj, po 150.000km je extrémně nespolehlivá +vzduch. Otázka je jestli nákladově ušetří něco A8 3,3Tdi? Na palivu asi trochu ano, i když 4,2 na dálnici s tempomatem není tragická. Jenže ostatní náklady 3,3Tdi jako vstřiky, spolehlivost motoru... vím o tom motoru kulový.Ne že bych se do ní hnal, ale pokud je spolehlivá 3,3 tak proč jí nepořídit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2010 10:44


MGRR:


Těch 1400km je i několikrát měsíčně tam podle práce + další dlouhé cesty 2-3x týdně HK a zpět, sem tam DE a pod. Proto mě zajímala 3,3Tdi. Dlouhá léta jsem střídal desítky luxusních i běžných aut, ale jen ta obyčejná TDi Octavia I vydržela všechny nástrahy bez závady. Takže mám dvě Octavie TDi, A6 C4 TDi +nějaké větší terénní auto navíc, abych rozmělňoval těch 60-100.000ročně. Jiná auta to nějak nikdy nevydržely, museli na servis, a to je pak v cizině 1.000km od baráku na posr...:!(nebavím se o oleji, brzdách, rozvodech.., ale fatálních závadách na odtahovku). Nová auta kupovat nebudu, protože je to finanční nesmysl, a jsou po 150.000km horší než ta stará - kvalita automobilek pro mne po špatných zkušenostech skončila někdy před 10 lety. Teď jsem jednu z těch Octavií vyměnil za A8 4,2 Quattro 99 na občasné dlouhé cesty. Chtěl jsem původně novější model, ale říkali A8 od 2003 nekupuj, po 150.000km je extrémně nespolehlivá +vzduch. Otázka je jestli nákladově ušetří něco A8 3,3Tdi? Na palivu asi trochu ano, i když 4,2 na dálnici s tempomatem není tragická. Jenže ostatní náklady 3,3Tdi jako vstřiky, spolehlivost motoru... vím o tom motoru kulový.Ne že bych se do ní hnal, ale pokud je spolehlivá 3,3 tak proč jí nepořídit.


Dej tam plyn ale pořádný a nebudeš už vůbec koukat po naftě.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

17.01 2010 11:13


jizan.com:


Dej tam plyn ale pořádný a nebudeš už vůbec koukat po naftě.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


LPG mě nenapadlo. Podle mě má být auto v orig. stavu. Mě se představa LPG v autě nějak příčí, natož v A8, Jaguáru, Porsche, Bentley, Phaeton.. LPG??? :/ To tam nějak nepatří. Nějaký šmudla se bude šťourat v mém autě, vrtat díry kde mu vajgl upadne... já to u nás na servisu vidím na nešťastných zákaznících, nebo na stavu jejich obyčejných aut ze značkových montáží LPG. Každé auto s LPG je v nějakém jeho místě prasárna (montáž, něco zbyde, obejde, někam se napíchcne...) Ovšem pokud existuje nějaký machr, který se specializuje na A8, udělal jich spousty, poctivě a za léta si to vychytal, tak neřeknu ani popel a chválím, i když suchý plyn nemám rád.[/img]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2010 11:59


MGRR:


LPG mě nenapadlo. Podle mě má být auto v orig. stavu. Mě se představa LPG v autě nějak příčí, natož v A8, Jaguáru, Porsche, Bentley, Phaeton.. LPG??? :/ To tam nějak nepatří. Nějaký šmudla se bude šťourat v mém autě, vrtat díry kde mu vajgl upadne... já to u nás na servisu vidím na nešťastných zákaznících, nebo na stavu jejich obyčejných aut ze značkových montáží LPG. Každé auto s LPG je v nějakém jeho místě prasárna (montáž, něco zbyde, obejde, někam se napíchcne...) Ovšem pokud existuje nějaký machr, který se specializuje na A8, udělal jich spousty, poctivě a za léta si to vychytal, tak neřeknu ani popel a chválím, i když suchý plyn nemám rád.[/img]

Kámo lpg se ti příčí v A8 a nafta ne? Nafta patří do kamen a do traktoru a do užitkáčů, vzpomeň co dávali v 80 a začátkem 90let do limuzín, viděls tam nějakou naftu? Nafta se začla dávat do aut ne z důvodu lepšího bezproblémového paliva ale proto, že začla tlačit na svět krize co se týče ropy a její úbytek a při výrobě nafty není potřeba takové množství ropy jako při výrobě benzínu! Limuzína má mít benzínový motor. Jestli ti tahle firma připadá jako šmudlácká tak nevím, ale měl bys prohldnout pořádně jejich stránky než něco vypotíš ven. Další naočkovaný blbinec, který nesleduje dění kolem sebe a neví, že automobilka vyrábí už sériové cng, lpg. Jestli chceš jezdit, tak prins, nebo BRC! Prins je špička a ten kluk co to montuje pracoval v británii a tenhle anglický plyn montoval do zdejších aut. Nejprve čti, potom mluv! Zdravím kamna!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

17.01 2010 13:26


Jina omlouvám se těm co vlastní tyhle miláčky ale co se týče limuzín mám pouze jeden názor a to jsou to auta luxusu, vůně a prezentace a nafta mi k nim nesedí. Co se týče té 3,3tdi je to v podtsatě předělaná V6 akorát že má dvě turba které po nějakých km odejdou a nejsou nejlevnější a k tomu nějaké ty vačky a zvdviháky no prostě klasika. Řekl bych že je to lepší varianta V6 akorát že provozní náklady tě vyjdou na dálku dráž jak se 4,2 benzínem, ted pokud si spočítáš na kolik vyjde taková půl go V8 tdi a u benzínu na ten motor nešáhneš přes 500tiskm, teda pokud jezdíš dálku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

17.01 2010 13:42


jizan.com:

Kámo lpg se ti příčí v A8 a nafta ne? Nafta patří do kamen a do traktoru a do užitkáčů, vzpomeň co dávali v 80 a začátkem 90let do limuzín, viděls tam nějakou naftu? Nafta se začla dávat do aut ne z důvodu lepšího bezproblémového paliva ale proto, že začla tlačit na svět krize co se týče ropy a její úbytek a při výrobě nafty není potřeba takové množství ropy jako při výrobě benzínu! Limuzína má mít benzínový motor. Jestli ti tahle firma připadá jako šmudlácká tak nevím, ale měl bys prohldnout pořádně jejich stránky než něco vypotíš ven. Další naočkovaný blbinec, který nesleduje dění kolem sebe a neví, že automobilka vyrábí už sériové cng, lpg. Jestli chceš jezdit, tak prins, nebo BRC! Prins je špička a ten kluk co to montuje pracoval v británii a tenhle anglický plyn montoval do zdejších aut. Nejprve čti, potom mluv! Zdravím kamna!


Nesmíš to tak prožívat, a pořádně přečíst
Nejsem zaujatý, to s píše ty sám s tou naftou v kamnech
Dříve se vyvíjela nafta a teď se prostě stejně vyvíjí benzínové nízkoobjemové turbomotory, které přijdou i do Audi. Ještě k LPG. Nepsal jsem o konkrétním servisu, ale jako technik o neštěstí zákazníků a našich mechaniků s domontáží a následnými problémy při opravách v motoru. Originál LPG je jiná liga.
LPG je mi šuma fuk, kdo ho má, je to každého kalkulace. Já jen psal, že si nenechám kazit své auto vrtáním do podlahy, motoru, přiletovávat dráty atd. Je jedno kde byl kdo školenej, ale o přístupu k věci a důslednosti. Kupuji 4,2 tak počítám s originálním stavem a benzínem.

Každopádně mě zajímala 3,3TDi z důvodu spolehlivosti, životnosti a dalších následných nákladů. Vždyť když se ty auta prodávali jako nové, movití lidi kteří si naftové 2,5TDi/3,3Tdi kupovali měli/mají právo šetřit. O nespolehlivosti a riziku 2,5TDi je toho napsáno moc. O 3,3 zase tolik ne. Ani nevím kolik to má válců, z jakého motoru vychází.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email