Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 884 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 884
Uživatelů: 0
Celkem: 884

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 1

28.11 2009 21:13


Čaues přišla doba kdy potřebuju větší vůz tak jsem se rozhlížel po audi A8.Našel jsem inzerát http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/audi/a8/7142737
Volal jsem tam a bylo mi řečeno,že auto je v naprostém pořádku až na jeden menší problém a to je problém s automatem který řadí naprosto plynule,ale občas je problém přemístit řadící páku na parkovací polohu.Prodávající říkal,že je to jen nějaké táhlo za 4000kč.Jak to vidíte vy jako odborníci?Díky za každou radu.
nahoru

sponzor





28.11 2009 21:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

28.11 2009 21:41


Nebrat !!!! Ten prodejce chce jen prodat. A prevodovka u tohoto auta je fakt draha.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

28.11 2009 21:44


alebo mu povedz,ze nech to da dokopy, ze si tych 4tisic priplatis
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

28.11 2009 21:48


Podle mě je nejhorší a nejdražší oprava na autě právě automat. "Áosmiček" je teď jak hub po dešti a začínají už okolo 300.000Kč se serviskou, koupeno v ČR a první majitel... Tak raději hledej dál... Otec se po ni taky kouká, je to dobrá volba
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

28.11 2009 21:54


Promiň.. nemrkl jsem na odkaz a tak mi nedošlo jaký rok hledáš...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 1

28.11 2009 21:59


Asi se na ní vykašlu škoda vypadá jak nová,ale kdyby byla špatná přímo automatická Převodovka* tak by to cukalo při řazení ne?Automat sám o sobě řádí krásně plynule ale na to P se stím musí trochu potrápit aby tam zapadla ta parkovací poloha.Každopádně vám děkuji za konzultaci
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

29.11 2009 12:47


Jakub007:
Čaues přišla doba kdy potřebuju větší vůz tak jsem se rozhlížel po audi A8.Našel jsem inzerát
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Volal jsem tam a bylo mi řečeno,že auto je v naprostém pořádku až na jeden menší problém a to je problém s automatem který řadí naprosto plynule,ale občas je problém přemístit řadící páku na parkovací polohu.Prodávající říkal,že je to jen nějaké táhlo za 4000kč.Jak to vidíte vy jako odborníci?Díky za každou radu.


Kdyby to bylo táhlo ikdyž jsou tam myslím dvě, tak by šlo řadit celkově blbě a nešlo by víc rychlostí. Tohle asi nebude táhlem, ten kdo má a8 si takové věci dá do kupy a zvlášť když jde o převodovku. 5kvalt je celkem fajn Převodovka* když řadí, ovšem když nejdou řadit rychlosti, je to horší. Chtělo by si to poslechnout co to dělá při řazení toho parkingu a co píše diagnóza. Jinak a8 pěkná, jak hub po dešti jich není proto že se serou převodovky, nýbrž protože každý dnes šetří, benzín drahý a s 4,2 V8 se po městě pod 15l jen těžko podíváš a zvlášť teď v zimě. A8 4,2V8 v ČR bych nazval takovým typickým českým nesplnitelným snem, a když už si jej někdo splní tak u ní vydrží jen chvíli a stejně ji prodá. Málokdo dnes uživí takové auto. Nedávno tam byla faceliftová i s LPG* za 120tis to jste všichni pánové a klubáci opravdu zaváhali, nebo měl někdo to štěstí a teď si jezdí za pár korun s krásnou rychlou dámou. Čest!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

29.11 2009 19:24


Zdravím, tu A8 jsme koupili s fotříkem.....cena byla dobrá, auto bylo v minulosti bourané, ale opravené to je jakž takž, LPG* blblo- někdy jelo někdy ne...vyřešil jsem si to sám, bylo tam jedno špatné čidlo, olej v motoru jsem vyměnil, svíčky taky, teď se chystám na rozvody a olej v převodovce.....
nahoru

sponzor





29.11 2009 19:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

07.12 2009 17:45


já teď vim o jedný 3.7 v LPG*, v celkem slušým stavu.. asi. nemít svojí..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

07.12 2009 18:35


Byl bych hodně opatrný na vyjádření prodejce, který ti jen proto aby dobře prodal navykládá cokoliv. A u tiptronicu bych byl obzvlášť opatrný, protože jeho oprava není záležitost pár korun.
Jinak A8 dobrá volba a pokud na její provoz máš finance, tak můžu jen doporučit, je to kočár a za tři roky co jí vlastním, tak bych už do ničeho jiného nešel.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

07.12 2009 18:37


deejayvenca:
já teď vim o jedný 3.7 v LPG*, v celkem slušým stavu.. asi. nemít svojí..


Najednou ti zavoněl i sporák jooo....)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

07.12 2009 18:40


jizan: já nejsem odpůrce jakýhokoliv pohonu dokonce jsem měl LPG* škodovku asi dva měsíce.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

07.12 2009 21:24


deejayvenca:
jizan: já nejsem odpůrce jakýhokoliv pohonu dokonce jsem měl LPG* škodovku asi dva měsíce.


Tak klasickej směšovač s hrncem a sekvence to je něco jako traktor a A8 4,0TDi.
Třeba ti zavoní V8 s LPG* a už nebudeš mít napsaný 2,5TDi 132kW ale jen A8 4,2 a každej bude vědět o co jde:-))
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2008
Příspěvků: 646 | Témat: 10

09.12 2009 20:07


Mám A8 ve 4,2 s LPG* a je to celkem pohoda. Dělal jsem i ten automat, a to jsem se už tolik nesmál. Výměna za starší, komplet zkontrolovaný cca 36 000,- + cesty.

Jak ale poznat, že je automat v pořádku netuším. Do poslední chvíle chodil bez chybičky, a pak bylo po něm bez varování.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

11.12 2009 8:33


adrenaline1:
Mám A8 ve 4,2 s LPG* a je to celkem pohoda. Dělal jsem i ten automat, a to jsem se už tolik nesmál. Výměna za starší, komplet zkontrolovaný cca 36 000,- + cesty.

Jak ale poznat, že je automat v pořádku netuším. Do poslední chvíle chodil bez chybičky, a pak bylo po něm bez varování.


Vždy je dobré udělat ihned po koupi auta olej v automatu i filtr, podle toho co z toho těče a kolik toho je na magnetech poznáš co má za sebou!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2008
Příspěvků: 646 | Témat: 10

11.12 2009 14:58


Giovany: Můj Tiptron měl najeto 30 000km po opravě v Audi v německu. Stejně nevydržel...
nahoru

sponzor





11.12 2009 14:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.12 2009 20:38


adrenaline1:
Giovany: Můj Tiptron měl najeto 30 000km po opravě v Audi v německu. Stejně nevydržel...


Jedna věc je kolik doopravdy měl najeto po té opravě, druhá co to byla za oprava...
Můj už má něco za sebou, ale pořád ještě jede...320tiskm tach.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2008
Příspěvků: 646 | Témat: 10

12.12 2009 10:28


jizan.com: Mám servisku, pravideně servisováno. Opravovala se tam zpátečka - oprava stála 2 000Eur. Bylo to po starším pánovi, takže asi nejezdil žádnou divočinu. Z toho jsem usuzoval, že to bude všechno v pohodě...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2009 12:34


adrenaline1:
jizan.com: Mám servisku, pravideně servisováno. Opravovala se tam zpátečka - oprava stála 2 000Eur. Bylo to po starším pánovi, takže asi nejezdil žádnou divočinu. Z toho jsem usuzoval, že to bude všechno v pohodě...


Nezáleží jen na způsobu jízdy, to je jako bys řekl že v motoru se neměnil olej 50tiskm ale jezdil s tím starší pán. Olej v převodovce vč. filtru uručuje funkčnost a stáří. Zpátečku tam vrážel asi v blbou chvíli když mu odešla jen ona, nebo stál pořád v kopci. Moje osma měla přede mnou doslova hovado za volantem, kterému bylo jedno co má pod rukama hlavně že má plný plyn a jede to.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email