Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 kvě 2025
Celkem je zde 93 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: 77radim
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 208
Online návštěvníků
Návštěvníků: 90
Uživatelů: 3
Celkem: 93

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

08.12 2009 19:48


tak jsem z toho jelen, tlak turba reguluje Wastegate*, ten to teda není, EGR* ti vrací část spalin do sání, tím by to taky mohlo být, nafťáci vědí o EGR* své, jim se zasírá díky sazím jaxviň. to co popisuje pasa je blow off ventil, ten když nedovírá, ztrácí se tlak, ale tan není elektrickej, prostě nějak nechápu, kterej z těch ventilů to je. a nějak nevím, že by tam byl jinej. Ale vidím to na EGR*, k tomu dráty vedou.
sponzor





08.12 2009 19:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

08.12 2009 21:12


Je to blow off nic jinýho tam není to TSI ho má jinej než jednaosma,a samozřejmě když propouští tak to Turbo* to nedožene takovou tezervu nemá,Zajímavý je že to nikdo neslyšel to muselo docela dobře syčet.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.12 2009 21:35


jo tak nakonec to opravru vypada na ten blow off rikal cena cca. neco pres dva tisice. jen dotaz ten blow off delaji se na TFSI* nejake ostrejsi sportovnejsi nebo tam od serie nebude velky rozdil?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

08.12 2009 21:50


Na výběr je spousta typů, ovšem jestli je ovládaný elekricky a ne podtlakem, tak to může být problém.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

08.12 2009 22:01


to jestli je ostřejší nebo ne je věc řídící jednotky ale o to ani mocnejde,tuningovej se tan většinou dává proto že borcům se líbí jak to při uvolnění syčí.Tohle je tam jenom proto aby při sundání nohy z plynu ,kdy není požadavek na tlak nezastavilo Turbo*,takže ten ventil uvolní tlak a Turbo* se setrvačností točí dál,jamile znovu šlápneš na plyn tak se zavře a Turbo* už se nemusí roztáčet znovu od nízkejch otáček,tudíž máš požadovaný tlak rychle k dispozici a nevzniká zpožděná reakce.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.12 2009 7:01


pasa: no už jsem princip blow off ventilů četl, stále mi uniká jedna věc - sportovní ventily co syčí je jasná věc na efekt, ale ta funkčnost - proč by to rovnou neseřídili výrobci ten blow off ventil lépe, když je to pro auto (Turbo*) lepší? nebo to může mít i nějaké negativum?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

09.12 2009 8:24


Samozřejmě ,když ten tlak uvolníš příliš brzo ta rotor nebude bržděn odporem toho tlaku ,tal múže dojít k náůstu otáček a k poškození,vždyť ro v reálu točí 100000.Už jsem viděl borce co po chiptuningu na btrzdě na Jarově nechal lopatky v sání,byla to 1.8T.
Naposledy upravil pasa dne 10.12 2009 19:57, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.12 2009 19:39


kontrolní otázka - kdo je největší kretén na světě? ano, správně, jsem to já!

auto je opraveno, vadná součástka co stála kolem 2000kč byla ta co je na fotce - nevím co to je do teďka, třeba to někdo z vás bude vědět. pocit z jízdy? napadá mě snad "oh my god!" nebo čekal jsem hodně, ale až takhle moc teda ne! zátah je tu od 2500rpm a to pořádnej kopanec, kterej VYDRŽÍ až do VÍCE jak 7000rpm!!! bylo to o strach, i zvuk motoru se ihned změnil, byl takovej víc nasranej. no řeknu vám neskutečný peklo.

ale vraťme se k na začátku položené kontrolní otázce... kdo uhodne proč jsem kretén? případně zkuste rovnou napsat kolik to tak může stát... . jdu založit nové vlákno, budu ho potřebovat .
sponzor





10.12 2009 19:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

10.12 2009 19:46


Tak CONGRATZ ke konecne opravdovemu audi. Ty tvoje topicy, kde te predjizdely passaty, ochcavky apod. uz me poradne sraly Takovym autum jsem ukazoval vzdycky zada a ty se 147kW jsi dostaval na prdel a delal ostudu Audi

Takze jeste jednou, CONGRATZ
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

10.12 2009 20:08


Je to ventil vypínací mimochodem už 3x upgradovanej a prodejní cena je 834,- s DPH
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

10.12 2009 20:10


no slááááva a gratulace.akorat jsem to porad nejak nepochopil..snad ni rekli co je to zac a snad uz jsi zaplatil tak na co chces vedet cenu ?
A takze tam mas ted 178Kw ? a uz tocis video ?
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.12 2009 20:20


ty prachy mě nemrzí ale pravda je tady -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.12 2009 7:58


TAVIC: skoro si myslím že tam bude víc než 178kw - mi ještě přidávali na turbu a nejsem si jist jestli se to vrátilo do původního stavu, ale skoro to tomu odpovídá, protože to auto lítá neskutečně...

jinak video zatím netočím, je hnusně a mám v čoudu tu spojku, ale, ale krátký 30sec šot se chystám přes svátky...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

11.12 2009 10:46


tak to jsi si udelal predvanocni darek ..
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.12 2009 16:02


dneska jsem to vzal na letiště na poprašek sněhu - kombinace quattro* - 240hp/370Nm - sníh - total extáze! spojka zatím drží neklouže, tak uvidíme jestli to vydrží. ale po dnešku má zase kus své životnosti za sebou - ale rozhodně to za to stálo. žijeme jen jednou, vykravit se člověk musí .
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.12 2009 16:15


lordmystic: Už sa teším keď spravíš nejaké to videjko audi + quattro* + sneh
sponzor





13.12 2009 16:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.12 2009 18:45


flashmajster: jj sehnat někoho kdo mi to pomůže natočit. už se hlavně těším na slow motion záběry jak pracuje quattro*. první video který chci natočit je rozjezd na 200m na čas na hodně kluzkém povrchu se zapnutým ESP* které koriguje pritiprokluz a s vypnutým kdy to bude hrabat... netuším co bude rychlejší, chci to natočit jako takovej testík...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

13.12 2009 20:38


lordmystic:
flashmajster: jj sehnat někoho kdo mi to pomůže natočit. už se hlavně těším na slow motion záběry jak pracuje quattro*. první video který chci natočit je rozjezd na 200m na čas na hodně kluzkém povrchu se zapnutým ESP* které koriguje pritiprokluz a s vypnutým kdy to bude hrabat... netuším co bude rychlejší, chci to natočit jako takovej testík...

úžasný...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

15.12 2009 8:24


kua kua, vy to nějak žerete, nicméně na video se těším.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

15.12 2009 9:14


Satan Coupe: ber to tak že mé velké hobby jsou auta a také kamera a střih. baví mě to a spojím si alespoň příjemné s příjemným .
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

23.08 2010 23:05


Zdravim ,presne toto pise kamosovy na Octavia 1.9L ma tam toto cidlo taky, tak ho zkusim vymenit, jen takovou malou poznamku na upresneni, vse jsem precetl ale nikde nebyla zadna zminka, kamosovy to jede jednou dobre nekdy to nema vykon ale vetcinou to nema vykon a kdyz to prestane mit vykon, tak to jeste z vyfuku o trochu vic zahuly,taky se ti to stavalo ze ti to kourilo o neco vyce predtim ?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.08 2010 23:15


Romanky: Ahoj. Porovnávaš 2.0 TFSI* benzín s 1.9 TDI*? Velice pochybujem že mu ten benzín zahulil...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 1

24.08 2010 8:24


Predem se omlouvam, cely jsem to tady precetl to je pravda,ale toto ze je to benzin mi uteklo.Hold to je to vycerpani ci unava, uz to tak nemysli. diky
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

25.08 2010 8:51


Romanky: tak tak, mám benzín a nehulilo mi to
sponzor





25.08 2010 8:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

14.03 2012 20:19


Omlouvám se, že vytahuju toto staré téma ale nevíš (nevíte někdo) na čem, respektive jakou diagnostikou ti hodnoty (tlak vzduchu, jak Turbo* "dáva") měřili? Mám podezření na stejný problém s ventilem jako ty a rád bych si to ověřil. Zkoušelo se to měřit za jízdy a prostě možnost změřit tlak a Turbo* v seznamu chybí. Ostatní (v tuto chvíli nedůležité, netýkající se toho ventilu) hodnoty se měřit daly. Ale byl jsem na diagnostice (super vag) a bylo mi řečeno, že má řidící jednotka neumožňuje tyto hodnoty měřit.
Je to možné? Tohle je pro mne španělská vesnice takže co mi kdo řekne tomu bohužel věřím.
Děkuji za odpověď a rady.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

15.03 2012 8:06


BoneDaddy: v příloze jsem vyhrabal k tomu zajímavý popis který jsem někde našel v době kdy jsem to dělal já.
jedná se o blok 115-3 a 115-4, nejsem si jist zda-li na našem motoru to bude stejné, ale je to hodně podobné - jeden parametr je požadovaný plnící tlak a druhý je skutečný plnící tlak. metoda měření by měla být v pohodě.

edit: nevím proč se tu nezobrazuje příloha, při editaci navíc píše že už je ten soubor vložený, tak nevím. tady je odkaz na ulož.to:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

15.03 2012 10:49


Díky za odpověď.

Nemohl by si mi prosím poslat VIN* do SZ? Chtěl bych vědět jestli máme tu jednotku rozdílnou. Děkuji.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email