Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 1025 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1022
Uživatelů: 3
Celkem: 1025

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 4

17.04 2009 14:00


Tak už tu zase píšu. Moje audi s6 pořád nějak zlobí. dříve jsem tu řešil problém s cukáním v tahu. Ten mi vyřešili v servisu. Řekli, že tam nebyla hadice na odfuk turba nebo tak něco. Před opravou a začátkem cukání Turbo* podle palubáku tlačilo 3bary v tahu. V autě se řadila 6 ve 220km a ještě to posadilo do sedaček. Auto končilo za hranicí 280km\h.S6 měla mít výkon s chipem a dle bývalého majitele s nějakou úpravou turba kolem 320koní. Ovšem od přidání hadice auto tlačí maximálně 1.9bar po prvním nastartováním a zahřátí. Po zhasnutí motoru a startu už tlačí jen kolem 1.5 v tahu. Auto nejede tak jak má. Max 180km a to mu snad ještě pomáhám nohama. Jinak start není úplně špatnej, ale je to změna. Může to souviset s tou hadicí? Dělali se nějaké takové úpravy na s62.2t? Jo a ještě je při plném plynu občas z topení cítit spaliny a nebo při jízdě z otevřeného okýnka. Auto je jinak naprosto tiché a nezní jako by někde byla díra. Díky moc za rady. Jsem už zoufalej. Jinak jsou tam nový rozvody, svíčky, filtry a náplně...
nahoru

sponzor





17.04 2009 14:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

20.04 2009 23:24


No to netuším jak je to možný že ti tlačilo 3bary, možná tou úpravou a chipem, ale mě tlačí Turbo* max 2,1baru. Co jsem zjistil, tak tlak turba ovlivňuje elmag. ventil který je právě před tím odfukem turba. Je vidět zhora uplně vepředu na levé straně. Zkus se podívat, jestli ti ho nějak nepoškodili...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 4

21.04 2009 2:01


ok, zkusím na to kouknout. Jinak jaké máš zkušenosti s tímhle modelem? Pro mě je to zatím velká kasička. Každej měsíc něco...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

21.04 2009 3:28


Zatím s ním moc zkušeností nemám, ale předpokládám, že bude bez větších investic, protože majitel přede mnou byl dost puntičkář a dal auto do neuvěřitelně špičkovýho stavu, měnil za nový i věci, který nebylo potřeba..... Ale jinak co se týče tohohle modelu jakožto komplet řady C4, slyším na ně jen samou chválu, jasně že ty auta maj své mouchy, ale který nemá.....Vydrž, dej audince slušnou péči a uvidíš že ti bude dělat radost
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 4

21.04 2009 11:13


No, snažím se. Nejdřív jsem zkusil takovej ten klasickej garážovej servis a po zkušenostech už dávám jen do značkovýho. Akorát za poslední tři měsíce 60tis investice.... Ale taky si říkám, že až se to dodělá, tak snad něco vydrží.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

21.04 2009 11:46


3 bary? No to je nesmysl...kolem 2 bych věřil, ale i to je u 2,2 20v Turbo* motoru absolut strop. Aby to tolik foukalo, musel by motor bejt komplet překopanej. Nevím, jestli říkám přesný údaj, ale fabricky je to někde kolem 0,3-0,4, pokud vyměníš přižinu na bráně za tvrdší, pak to může foukat kolem 1 baru, pokud to čipneš, pak kolem 1,5. Že by to ale dávalo pomocí nějakého čipu 3 bary...No, tomu nevěřím
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

21.04 2009 11:48


ještě se zeptám - nehřeje se ti to? Jak to má řešený, např. intercooler /myslím tím nějaké maxik/, chlazení atp. Pokud to někdo takto načipuje, musí stejně sáhnout do motoru. Musím dát velkej intercooler /výrobči čipů to i doporučují/, dát třba dvouvrtulovou saharu a větší chladič atp. Mám AAN motor, a měl jsem problém ten, že dokud se nevyměnily jmenované věci, jelo to jen v zimě. V létě se to hřálo a výkon na prd
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 2

23.04 2009 11:22


2.2 20V Turbo* ,cokoli není problém stav se....www.audi-sport.cz
nahoru

sponzor





23.04 2009 11:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 4

23.04 2009 13:41


Nevím jak je to, ale dřív ukazovala max 3bary tak netuším.Jestli to bylo vinou hadice nebo čeho.... Teď jsem max na 1.9 a pod tahem se začíná čím dál víc škrtit.Zhasne se a opět ok... V sobotu se zase na chvíly oživila a jela jako ďas, ale pouze do prvního zhasnutí motoru. Že by řídící jednotka? Není to možný? Ale hlavně jsem měl dneska ráno jet do servisu a klíček mi zůstal viset v poloze startování. Auto sice nastartuju, ale nefunguje elektrika a když ji chci vypnout, tak to musím shodit přes kvalt. Klíček úplně seklej. Neví někdo, jak vyndat? Jinak budu muset táhnout. Opět Má s6 se nejvíc vyžívá na laně
Naposledy upravil lIVIUS dne 23.04 2009 14:02, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 4

23.04 2009 13:43


A s tím chlazením nikdy nebyl problém. I když se letělo minulý léto praha- budějovice pořád max , tak nic.... Jinak oproti standartu si nemyslím, že je něco překopáno. Aspoň se zatím nikdo nepodivoval. Akorát v servisu se divily jak je možný, že mi to jezdilo bez tý hadice u turba....
Naposledy upravil lIVIUS dne 23.04 2009 13:52, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 4

23.04 2009 13:49


BéďaS2:
2.2 20V Turbo* ,cokoli není problém stav se....www.audi-sport.cz




To asi budu muset navštívit Prahu... Pokud v budějcích nevyřeší vezu k tobě. Jsi první koho vidím, že se na tyhle motory specializuje. V budoucnu určitě využiju. Nějakej výkon navíc se vždycky hodí... Jen se zeptám, je nutný něco ještě měnit, když se dává silnější Turbo*?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.04 2009 20:19


BéďaS2:
2.2 20V Turbo* ,cokoli není problém stav se....www.audi-sport.cz


Koukal jsem na stránky a dobré. Děláš jenom speciality?

Díky, Petan
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 2

24.04 2009 10:03


I běžný servis,pro větší Turbo* se mění více věcí...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

24.04 2009 10:36


BéďaS2: Ještě se zeptám k tomu chipu. Ty přepisuješ jednotku v Epromce nebo tam přidáváš ještě něco? Také mě zajímá, jeslti jednotku normálně přečte VAG.
Díky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

24.04 2009 19:05


JirkaS:
Bezne turba tlacia cca 0.7 - 1 atmosferu, u 2.2T je pouzite (na tu dobu) premakane Turbo*, tlaci 1.5 atmosfery od vyrobcu.

lIVIUS: po cipe to Turbo* mohlo kludne tlacit 2atm.(verim tomu) ale 3atm. to asi neni pravda, to by si tam musel mat nieco ako Greddy T88H a prekopany cely motor...

K tomu zaseknutemu kluciku: treba to rozobrat cele,tiez sa mi to stalo a vyberes ho asi az ked to cele rozoberes:) a pravdepodobne budes musiet zainvestovat do noveho zapalovania.

Inak ta odfukovacia hadica nemohla nahodou byt Blow-off ventil? U mna raz ten blow-off ventil taktiez vyriesil problem s cukanim.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

24.04 2009 21:40


Tak nevím....atmosféry a bary mají nějaký přepočet, nebo je to 1:1? Ohledně toho tlaku turba....Jak jsem psal, mě tlačí v tahu max. 2,1baru, alespoň palubní počítač ukazuje takovou hodnotu. Pro upřesnění v klidu při vypnutým motoru ukazuje 1bar, při nastartovaným motoru na volnoběh 0,5baru.
nahoru

sponzor





24.04 2009 21:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

24.04 2009 22:24


1bar= 100 000Pa
1atm= cca101 325 Pa
Je to prakticky 1:1, az na to ze atmosfericky tlak je na roznych miestach planety rozny.

Ten tlak turba, kde to na aute vidis? polubny pocitac ti to ukazuje? Lebo ja ked prekliknem na palubnom pc na kolonku "bar" tak mi to ukazuje trochu divokejsie cisla, pokial viem mal by to byt tlak oleja. Alebo to je rozdiel medzi 100S4 a S6?? Alebo som to len slepy?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 4

25.04 2009 6:51


A netušite někdo kolik vyjde to nový zapalování? Jo a ty bar vidím normálně na palubáku při jízdě. Mění se podle plynu, tak jsem celou dobu myslel, že je to ukazatel turba a ne tlaku oleje... Díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

25.04 2009 13:39


no pokial viem tak by to mal byt ukazovatel tlaku oleja, ale ja hovorim o 100S4, na S6 to mozno zmenili (teda po facelifte a zmene mena). Mne to ukazuje radovo vyssie hodnoty pod plnym plynom a ked pustim plyn tak to ukazuje 0 (a aj to ma ukazovat 0, ked mi to neukazovalo 0 tak bolo nieco posrate). Zapalovanie u nas pred pol rokom original stalo 6500SK ale da sa to zjednat na 5,5tis.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 4

25.04 2009 15:28


A v čem byl problém? Protože když mi to cuká a pustím plyn, tak se chvilku pohybuje kolem 0.2 - 0.5.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

25.04 2009 18:06


takze aj tebe zvykne cukat??

Problem pravdupovediac neviem v com bol, nic som s tym nerobil, ale moj otec sa s tym hral, vtedy povedal ze popozeral tie podtlakove hadicky tam a vycistil kde bol bordel. Ale neviem presne co robil..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 2

25.04 2009 19:12


Seriova S4 tlačí 0.8bar přetlaku(1.8bar na displeji) ,v overboostu 1.1bar (2.1bar na displeji) aby to tlačilo 2bary (3bar na displeji)tak jedině s odpojenou regulací turba a chudák Turbo* to na to není stavěné
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 4

27.04 2009 7:31


BéďaS2:
Seriova S4 tlačí 0.8bar přetlaku(1.8bar na displeji) ,v overboostu 1.1bar (2.1bar na displeji) aby to tlačilo 2bary (3bar na displeji)tak jedině s odpojenou regulací turba a chudák Turbo* to na to není stavěné


Jojo, něco takovýho říkal. To byla odpojená ta regulace. Takže myslíš, že to odhonilo Turbo*? Naštěstí jej čeká výměna.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.04 2009 20:09


BéďaS2: BéďaS2: Ještě se zeptám k tomu chipu. Ty přepisuješ jednotku v Epromce nebo tam přidáváš ještě něco? Také mě zajímá, jeslti jednotku normálně přečte VAG.
Díky.

Nějak jsi na mě zapoměl. Dík, Petan
nahoru

sponzor





27.04 2009 20:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 2

30.04 2009 10:08


Nezapoměl bud konkrétní o jaký chip ti jde...a detaily přes mail
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 4

02.06 2009 10:10


Abych dokončil, jak to vypadá s audi. Regulace turba je zapojená a tlačí už max. 2.1. Problém byl v turbu a hadicích. Oboje jsem vyměnil. Teď už vypadá že jede jak má
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 4

13.06 2009 9:45


Tak a je tu další problém. Předevčírem byla audi na výměně všech filtrů, oleje, tlumičů a viskospojky. A zase pod parou nad čtyři tisíce začne motor jakoby vrnět a už se mu nechce akcelerovat. Na turbu skáčou hodnoty až na 2.2bar a tam to začne. Jinak auto jelo už v pohodě normal na 2.1 pod tahem. Když nedupnu víc jak půlku plynu neděje se to a je normální akcelerace do 7000ot. Neví někdo co s tím? Za chvíli vezu opět do servisu. Audi je tam řastějc než doma...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

15.06 2009 23:14


zkus prohlídnout hadice a potrubí od turba přes intercooler až k sání. Zkus ho natlakovat (jeden konec ucpi a do druhého tlakuj kompresorem) Já bych tipoval, že budeš mít někde prasklou tu silnou hadici co jde od intercooleru a pokud v ní stoupne tlak nad určitou mez trhlina se otevře a fouká mimo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2009
Příspěvků: 8 | Témat: 1

01.11 2009 22:51


odsroubuj vyfuk za turbem a uvidis ten let... mas ucpane katy vymlat je a uvidis jak to ma jet
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email