Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1405 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1403
Uživatelů: 2
Celkem: 1405

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: S4 vs S6
AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

23.01 2008 10:05




No ta moje v8 to bude jeste kapitola ,ja to vim ....uz ted se tesim na to kdy se mi co vysere - ale stejne by sem to nevymenil za turbak. Kilo mozna jo , ale v8 ne. Vis jak DD zivot je otazkou priorit ze jo...
nahoru

sponzor





23.01 2008 10:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

23.01 2008 10:16


jooo ja ti to neberu .. to bych si nedovolil ...

jen tak sem premejslel nahlas ...

zivot je otazkou priorit a v tech mejch krmeni hladovejch osmi hrncu opravdu neni ))

a ty si to s tou V8 uzij ... nez prijdes na problem "co a jak" az se ti vysype automat, nebo to zacne zrat moc oleje ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

23.01 2008 10:28


Mam jeste jednou v8 na dily se 6 kvaltem hmm . Ja vim jaky ma to auto problemy ..kdyz sem chtel koupit neco silnejsiho premyslel sem mezi 20v a v8 a rozhod sem se pro v8 - ja to auto nemam na denni jezdeni ale spis jako hracku takze spotrebu zas tolik neresim.Uvidime...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.01 2008 11:19


2Pix:
jooo ja ti to neberu .. to bych si nedovolil ...

jen tak sem premejslel nahlas ...

zivot je otazkou priorit a v tech mejch krmeni hladovejch osmi hrncu opravdu neni ))

a ty si to s tou V8 uzij ... nez prijdes na problem "co a jak" az se ti vysype automat, nebo to zacne zrat moc oleje ...


Tys dostal rozum? Je to rok, co jsme vedli vasnivou debatu na tema V8 a tys byl nahlodanej, ze bys do ni sel....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2007
Příspěvků: 41 | Témat: 7

23.01 2008 11:44


Bral bych rozhodne 2.2T, ridil jsem oboji a petival je pruznejsi, plus se da neprilis nakladne upravit na stejny vykon jako V8. Na druhou stranu V8 v otackach je fakt mazec, hlavne co se pocitu tyce. O osmivalci se rika, ze prilis zatezuje predni napravu a auto je s nim jeste nedotacivejsi, ale toho jsem si po pravde nevsiml.
Myslim, ze hlavnim problemem V8 je Nikasil* a z toho plynouci nizka zivotnost a pak taky spotreba (nejen benzinu, zerou dost olej), V8 brala i v klidnym rezimu o 2 az tri litry vic nez mi ted bere petival.

Jinak ty stribrny S6 s V8 se vyhnout obloukem...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

23.01 2008 11:52


Jasne petival je o dost hravejsi , lip se vytaci...a mas pocit ze jedes mnohem rychlej nez ve v8 . Ale nejedes , jenom to vic rve.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

23.01 2008 13:13


Lumpe ... ja sem nad tim hodne premejslel ... a dospel sem k nazoru ze V8 ano, v Audi ne, v plynu ano .. tak nejak

pikniku... pockej na co narazis za kamen urazu ... ono zabastlit tam manual neni jen tak ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

23.01 2008 18:37


DD ale ja manual vubec nechci to jen v pripade ze automat pujde do haje .
nahoru

sponzor





23.01 2008 18:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

25.01 2008 11:24


Hmm tak jsem se chtěl něco dozvědět a dozvěděl jsem se tak akorát hovno. 2pix docela jedeš, že ti to neni trapný se takhle navážet jen kvůli tomu že má někdo pořádný auto. RS6 je pro 99% lidí modla, totem u kterýho by stáli celej den i kdyby nebylo na benzín. Nevim co je mezi váma, je mi po tom hovno, ale nechápu proč tady tak prudíš a ještě to podáváš tak, že fakt závidíš. Mike třeba nemá na benzín, ale má na pořádný auto, v čem jezdíš ty??? Omlouvam se všem zůčastněným ale mam prostě vrozenou vadu že musim reagovat na takovýhle píííííííííčoviny a úplně mě to vytáčí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

30.01 2008 16:07


Byl jsem se dneska na jednu podívat(S4/C4 2.2T) měl bych pár otázek:
- dá se svařovat litina? za turbm a mabdou je malá prakslinka,asi nemá liv na výkon ale fučí to tama
-repase turba? dá se vubec tohle Turbo* repasovat?majitel mi tvrdil ze je po repasi.
-neco mlátilo na podvozeku udajne ramena s čepy,pry v replice 1900
-jeste jedna podstatná věc,sedacka ridice na boku byla trochu prosoupana,ne skrz,ale barva je trochu opdrena a co mi vadi vic drevena radici paka na jedna strane ma odreny lak na na drevo a na budiku je 180 000 km a samo bez servisky.
-rok 1994 mel Airbag* ridice a spolujezdce?
-kolik kilometru vydrzi origo UFO kotouce? diky moc
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

30.01 2008 16:17


Kovi:
Byl jsem se dneska na jednu podívat(S4/C4 2.2T) měl bych pár otázek:
- dá se svařovat litina? za turbm a mabdou je malá prakslinka,asi nemá liv na výkon ale fučí to tama
-repase turba? dá se vubec tohle Turbo* repasovat?majitel mi tvrdil ze je po repasi.
-neco mlátilo na podvozeku udajne ramena s čepy,pry v replice 1900
-jeste jedna podstatná věc,sedacka ridice na boku byla trochu prosoupana,ne skrz,ale barva je trochu opdrena a co mi vadi vic drevena radici paka na jedna strane ma odreny lak na na drevo a na budiku je 180 000 km a samo bez servisky.
-rok 1994 mel Airbag* ridice a spolujezdce?
-kolik kilometru vydrzi origo UFO kotouce? diky moc


-Litinu lze svařit ale stejne to praskne... vlastní zkušenost s elektrodama za 130kč kus
-repas turba: počítej cca 15t
-jde o to co mlátilo... odklnový tyčky jsou za 2t v replice... ale je tam spustu dalších píčovin, silentbloky atd
-sedačka, počítej že auto má cca 500t, a ne 180tkm, vetšinou kuře v pohode vydrží 350t bez problémů, vlastní zkušenost na několika A200
- za příplatek ano
- podle toho jak moc velký jšeš prase
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

30.01 2008 16:21


-majitel mi říkal že Turbo* je po repasi ptám jestli je to pravda jestli se Turbo* dá vubec repasovat nebo kupovat nové za XXXX
-sadacka neni uplne v haji ten bok co drzi telo je takovej osoupanej fotka je tu :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

-ty kotouče jsem myslel tak,že už tam někdo dával brzdy z S6 tak jestli by to nenamohlo k těm najetým kilometrům.
praver tech km se bojim,auto bylo dlouho majetkem Audi Top cetra Kyjov a tam dovedou věci,že
Naposledy upravil Kovi dne 30.01 2008 16:30, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

30.01 2008 16:24


kovi na cecku sem cetl ze nekdo se dozvedel z v8 klubu ze UFA brzdy vydrzi 150t km... ale ber to jako info z treti ruky
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

01.02 2008 20:49


Ta sedacka vypada uplne v poho neni ani popraskana , to neres vubec.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

01.02 2008 22:23


jj však neřeším
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email