Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1075 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1073
Uživatelů: 2
Celkem: 1075

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: S4 vs S6
AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

21.01 2008 22:20


nahoru

sponzor





21.01 2008 22:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

21.01 2008 23:19


osobne si myslim, ze 2.2T ma vetsi potencial nez v8 4.2. V pripade nejakyho zvysovani vykonu to bude preci jen jednodussi...
Zase s6 je o neco hezci nez s4. Zalezi co si vic zadas, exkluzivitu, rychlost, plynuly prubeh nebo sportovniho ducha, vic srandy + vic muziky pri investicich?

Jinak upozornuju, ze je to jen muj nazor, nemam zkusenosti s zadnym z tech aut...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

22.01 2008 7:07


S2 nebo S4 ano v pripade planu dalsiho zvyseni vykonu a davani prednosti sportovnich vlastnosti pred konfortem a byci silou s podle myho nazoru hezcim zvukem klasiky S6 V8...
konkretne ale z tehle tri aut bych bral jednoznacne S6... 8)
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.01 2008 7:51


S6 4.2 V8 je motor co ma neumernou spotrebu vuci vykonu ... radsi S6 2.2T
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

22.01 2008 8:04


na dobrou spotrebu si kup 2,5tdi 103kw ssestikvalt...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.01 2008 8:15


problem je ten ze poladena 2.5TDI ukaze S6 zada )))

moc to zeres .. proste S6 C4 V8 4.2 zere oproti S6 C4 R5 2.2T o par litru vic ale hovno nabidne ...

a to sem se jeste nebavil o zivotnosti toho motoru ...

to ze mas RS6 o ktery se tvrdi ze je to druhej paioslavcar (porad stoji, ale tady z duvodu ze neni na beneli) sice chapu, tak tu o spotrebe radsi mlc a soupej nozickama ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

22.01 2008 12:33


stojim si za tim co sem napsal..
jinak by ses mel zacit uz chovat slusne..
zkus to neni to az tak slozity... ale treba na to jednou prijdes..
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.01 2008 12:51


ja jen rikam co si o tobe tady spitaj vrabcaci ... to sere co? a myslim si ze TY o slusnym vychovani muzes fakt leda mlcet ... staci si vzpomenout na to co si predvadel ty a tvy kamaradi jinde kdyz se tohle rozjizdelo ...

ale co bylo to bylo ... neresme to dal ...

a ja si stojim za tim co sem napsal taky ... holt V8 z tyhle doby je trosku sebevrazda ... vetsi nez 2.2T
nahoru

sponzor





22.01 2008 12:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

22.01 2008 12:58


a never vsemu co stebetaji vrabcaci a co rikaji v televizi..
a kdyz neco nakousnes tak to hled dokoncit.. mluvis jak zenska..
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

22.01 2008 13:11


vmike: klid on dd ma svoje poeticky chvilky

V8 z tehle let je dobrej POUZE pokud mel špičkovou peci, jinak je to olejnicka a pokladnicka
2.2T je oproti tomu zase pokladnicka kdyz se pokaka Turbo*

oboje ma neco, ale zatah ma lepsi Turbo* ... ale atmosfera ma zase osobitej projev
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

22.01 2008 13:19


Kriznik:
vmike: klid on dd ma svoje poeticky chvilky

V8 z tehle let je dobrej POUZE pokud mel špičkovou peci, jinak je to olejnicka a pokladnicka
2.2T je oproti tomu zase pokladnicka kdyz se pokaka Turbo*

oboje ma neco, ale zatah ma lepsi Turbo* ... ale atmosfera ma zase osobitej projev


pokladnicky to vsecky nasi milacci
ale jo poet DD, jasny... ale vis jak.. 8) co by tomu rekli lidi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

22.01 2008 17:48


neni cena u te cervene S4 nejaka mala?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

22.01 2008 18:00


cena u té červené mně příjde normální ale ta stříbrna S6 je mazel jako svině
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

22.01 2008 18:06


Si myslim že by S6 4.2 340PS natrhla prdel 2.2T jako nic,a to že je u 4,2 neuměrná spotřeba vůči výkonu je pěkná blbost,protože 4.2 340PS žere 13-15 a 1.8T 150PS žere 9-12 dávám příklad! Ha a kde sme?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

22.01 2008 18:11


Ano, V8 4.2 290 koní opravdu natrhne prdel motoru 2.2 20v Turbo* 230 koní. Hlavně ve spotřebě oleje a náhradních dílech
Za pár korun máš z 2.2 Turbo* výkon 285 koní, mnohem jednodušší a lehčí motor! Byť se to možná někomu zdá nelogické, ale opravdu pětivál 2.2 20v Turbo* má mnohem větší potenciál a po pár úpravách pojede o hodně, hodně lépe, jak vydechlá V8 4.2, která je navíc většinou v těhle modelech po smrti!
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

22.01 2008 18:19


Rob:
Si myslim že by S6 4.2 340PS natrhla prdel 2.2T jako nic

4.2 nema v zakladu 340
Citace:
....a to že je u 4,2 neuměrná spotřeba vůči výkonu je pěkná blbost,protože 4.2 340PS žere 13-15 a 1.8T 150PS žere 9-12 dávám příklad! Ha a kde sme?


13-15 zere pri normalni jizde, 18+ pokud ji budes slapat na krk takze prumer spis k sedmnacti
ja jsem s Skem 2.2T jezdil prumer 15,7
nahoru

sponzor





22.01 2008 18:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

22.01 2008 18:36


Já myslel S6 r.v. 2000 ta má 340PS a taky se dá čipnout o 25 procent= 425PS
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

22.01 2008 18:50


Hmm...čipem u atmosféry vroste výkon o 25%
Zajímavé. S takovým nárůstem může být spokojený majitel turba, ale atmosféry?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

22.01 2008 19:04


8 valcu je 8 valcu a porad lepci nez vydechla 2.2 Turbo* po 18 majitelech co ma 190 koni a Turbo* v haji ale to uz sem jednou rikal.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

22.01 2008 19:10


Cierny korzar:
8 valcu je 8 valcu a porad lepci nez vydechla 2.2 Turbo* po 18 majitelech co ma 190 koni a Turbo* v haji ale to uz sem jednou rikal.
ja jeste 2.2 Turbo* po 18ti majitelech nevidel, u Vas to je asi bezny vid?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

22.01 2008 19:12


Fobik: to bola hyperbola
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

22.01 2008 20:09


Rob:
Já myslel S6 r.v. 2000 ta má 340PS a taky se dá čipnout o 25 procent= 425PS


S4/S6 (C4) 2.2T srovnavat s S6 (C5) ? ...

čip 25%
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 1

22.01 2008 20:11


Cierny korzar:
8 valcu je 8 valcu a porad lepci nez vydechla 2.2 Turbo* po 18 majitelech co ma 190 koni a Turbo* v haji ale to uz sem jednou rikal.



s tym nemozem suhlasit.. aby ti u 2.2t odislo Turbo*, tak to by si don musel furt j*bat a stale za studena, to by ti to potom zralo cez 20 l/100km.

2.2t 20v 5valec s oznacenim AAN je tak trochu legenda. a to som ju vlastnil 4 roky. ma ohromne spektrum modifikacii.

v jednom tuningovom casaku bool jeden clanok s fotkami o chalanovi, ktory dal ten motor asi do golfika (nepamettam presne) ale vydupal z neho okolo 900ps

a vserii to ma 230ps a nie 190.

v8 je proste v8 nikdy som ju vsak nesoferoval, ale aj tam mam pred nou respekt, ma hlavne krasny zvuk. ako klasika audi V8.

osobne by som bral 2.2t AAN
chystam sa na S6 2.2t kombi
zelam pekny den

PS: spotrebu som mal okolo 11-12L/100km
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

22.01 2008 20:36


zas u v8 mužes udelat BiTurbo* a to jseš uplne nekde jinde ))
nahoru

sponzor





22.01 2008 20:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

22.01 2008 20:37


Sulda:
zas u v8 mužes udelat BiTurbo* a to jseš uplne nekde jinde ))


... v lepsim pripade ujedes kilometr a rozpadne se ten olejzerouci motor na milion kusu v horsim ani nenaskoci

v obou utratis nehorazne hodne penez
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

22.01 2008 20:47


Kriznik:


... v lepsim pripade ujedes kilometr a rozpadne se ten olejzerouci motor na milion kusu v horsim ani nenaskoci

v obou utratis nehorazne hodne penez


pico turba doda venca z nasi vesnice z tatry:D to bude zátah jak svině
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

22.01 2008 21:07


aneb nepamatujes si na nas trip za Skem osmihrnkem SofortKaufen? "must kauf oder ich rufe polizai" ...

:]
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

22.01 2008 21:33


Kriznik:
aneb nepamatujes si na nas trip za Skem osmihrnkem SofortKaufen? "must kauf oder ich rufe polizai" ...

:]


myslíš jak sem řekl helmutovi že nejsem padlej na šišku a že jediný co fakt musím tak že jednou musím umřít to byl desnej pičus
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

23.01 2008 1:29


michael : si samozrejme nepochopil sarkazmus , vies ?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

23.01 2008 8:23


cip o 25% .. muhech ... Horst Fuchs by puknul zavisti

tak mne napadlo kolik majitelu ma asi prumernej osmivalec ... to mame helmuta v rajchu, druhyho helmuta, prvniho bazarzmrda z cech, prvniho votuzblbce, druhyho votuzblbce, prvniho chudaka co to tak nejak opravi metodou "co Venca donese z JZD", druhej bazarzmrd slovenske narodnosti, lahky tuzer z SK.... a na konci je pepek namornik co brouzda more coby cerny korzar ))

pripomina mi to osud V8 ABT BiT .. co jezdila co ctvrt rok to jiny SPZ ))
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email