Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 22 kvě 2025
Celkem je zde 122 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 119
Uživatelů: 3
Celkem: 122

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 8:10


jasně jasně, to že je někdo nešikovnej a neumí najet do zatáčky autem které má je ale jiná věc, po tečně vyletíš i s hodně přetáčivým autem když budeš hodně rychlej při nájezdu, to je snad jasný a nelze to brát jako bernou minci. pokud se ale nepřežene nájezd, pak to může vypadat např. i takto:

Přímý odkaz na youtube video


jinak tady jsem našel zajímavé video jak se dynamicky mění přenos síly mezi nápravami na horším povrchu:

Přímý odkaz na youtube video


a tady parádní video s rozdílem mezi fwd a awd i s animací přenosu síly mezi nápravami na zatáčkovité trati:

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





14.09 2009 8:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

14.09 2009 8:37


lordmystic:
40:60 tam mas pri jizde rovne po dalnici, jakmile zacnes zatacet, pomer se meni - je to ciste fyzika,zadny elektro v tom neni.
Kovi: tohle video me kdysi hodne pobavilo )))
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 8:40


vlasta: žádné elektronické řízení v tom není u starších modelů, u novějších tam je určitě elektronické řízení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

14.09 2009 10:58


Ja tu furt nechapu, proc delat s rodinym kombikem takove skopiciny.. nereknu, kdyby to bylo RS nebo min S...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 11:14


Mike100: protože na rs či s nejsou love - to už by nebylo rs či s, ale jednoznačně mé auto snů - lancer evo x sst!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

14.09 2009 12:25


Prosím tě pomalu žačínám chápat proč tvoje mondeo skončilo v poli
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

14.09 2009 15:08


Kovi:
Prosím tě pomalu žačínám chápat proč tvoje mondeo skončilo v poli
len aby tam neskoncila aj a4 s takym zavodenim a driftom
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 15:20


také se to může stát...
nahoru

sponzor





14.09 2009 15:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

14.09 2009 17:41


lordmystic: A neodtrhlo sa ti to nahodou na tom kruhaci preto , lebo bol negativne klopeny ?

Inak je velky rozdiel odtrhnut quattro sedan a quattro avant , avant sa odtrhne a ide do smyku ovela ochotnejsie ako sedan/kratsie auto.Takze je tam viac aspektov ktore treba brat do uvahy ,,drfitnedriftstazkoukravou,,.

S audi skusat drift na asfalte to je skoda napravy a auta.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 17:49


Cierny korzar: negativně klopený nebyl. a úmyslné to také nebylo, o to větší bylo překvapení když poprvé uskočil ten zadek - tak jsem si to párkrát zopakoval jen pro jistotu . jinak na suchu je to opravdu o hubu, počkám raději na mokro. na sněhu to bude hračka.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

14.09 2009 17:54


Uplne nejviac najlepsie najlahsie a najsetrnejsie to je urcite na snehu. Moja skusenost je taka , ze na to aby quattro preslo zatacku peknym driftom ,musi byt odtrhnute este pred nou , dvojka ,trhnout volantom , cumak k apexu a uz jedes.Do krovi.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

14.09 2009 17:56


uplne nej je dojet do vysokyho myta, tam si zaplatit za 2,5 tacu kurz bezpecny jizdy a mate to i s profikem kterejm vam vysvetli co a jak
meli pochopeni i pro moje "sportovni" pojeti prujezdu zatacky pres rucku a plyn ))
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

14.09 2009 18:21


sanysek: S touhle myšlenkou si už chvíli pohrávám. Vyzkoušet, jak ta klouzavá zatáčka půjde projet bokem. Akorát v Mýtě se mi zdá ten klouzavej pruh poměrně uzkej a okolo pěkně asfalt, aby to v případě vyjetí pak člověk poslal přes boudu
Nevíš, jak je ten pruh v tý klesavý zatáčce skutečně širokej?
Zahlídl jsem to jen z auta...

lordmystic: Aby to fakt mělo smysl, musí člověk být ve smyku opravdu už před zatáčkou. Jen se to musí umět správně rozhodit...

Cierny korzar: Koukám, že jsi dobře dojel. Nedělal jsi pražským STK někde ostudu???
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

14.09 2009 18:45


Apsv: odhadem... hmmm 4-5 metru? ja jsem se tam vesel nastorc s oplem combo se kterym jsem se tam vyblaznil....
ten kurz bezpecny jizdy je trochu jinej nez skola smyku... jsou tam 3 kluzmy plochy prava/leva zatacka, rovinka s prechodem, do kopce a z kopce rovinka s naslednym esickem z kopce...
na tom se simuluji situace (prechod s chodcem za prechodem stoji auto) a celou dobu te nuti se dostat do krizove situace, zadna odenzivni jizda, pohybujes se v najezdovych rychlostech 50-60 km, hodin si uzijes dosytosti...
ovsem na nejaky trenink jizdy bokem do zatacky tam nebyl prostor... az na tu cast v ty tahly zatacce kde se vyvolava pres rucku smyk na zadni napravu... tam se vyradis jako na snehu
no behem toho dne se naucis zase neco navic ze svyho auta, nepoznas "hranice" ale instiktivne se naucis resit spoustu situaci vzniklich v provozu (aquaplaning, pretacivej a nedotacivej smyk)
vrele vrele doporucuju )) btw jeste lepsi je to pry v moste, ale nebyl jsem nemuzu slouzit
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

14.09 2009 19:01


sanysek: jj mě to přišlo úzké. Zas tak v paži to nemám, abych si to troufnul poslat bokem na tak úzké nudli.
A ručku si nevyzkouším. Za A: nefunguje, za B: od čeho to má Q, že
Něco jsem už zkoušel v zimě na letišti a zatím vím, že toho moc nevím. Cvičit, cvičit, cvičit......
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

14.09 2009 19:07


a proc ne? prave ze na uzky nudli si alespon vyzkousis pomyslne mantinely... prece jenom na place 100x100 si vyblaznis, ale projet neco pevne nalajnovanyho je vetsi vyzva
nahoru

sponzor





14.09 2009 19:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 19:27


sanysek: přesně tak! driftovat na letišti není žádný problém, dokonce mě to nebaví i když si tam dám pneumatiky na vnitřní stranu, chce to opravdu omezení z obou stran - samo s tím že když to přeženu že skončím na trávě či suchu, ale nějak oddělit to určitě pro trénink chce. prej speedy nás to naučí, se s ním musíme domluvit až napadne první snow.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.09 2009 19:33


to bude fajn quattro školka...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 19:58


To sem já Takže myslím že s Quattrem to složitější nebude, tak nevím z čeho máte strach

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

14.09 2009 20:06


Clovece tak za prve to nebyl zadnej drift a za druhe sa na to s quattrem musi ist uplne inak. A podla mna normalne audi s quattrom na asfalte takto ani neodthnes bez pomoci rucnej. Na toto audi neni stavana....ak nema viac ako 350 koni.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

14.09 2009 20:14


kdyby se uz do obrazu vritil bokem nereknu, ale tohle byla naprosto zbytecny nicemu s tim nepomuze
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

14.09 2009 20:23


sanysek: presne tak
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 20:27


no chtěl bych vidět vás s předokolkou na suchém asfaltu vletět do podobné úzké a prudké otáčky bokem... myslím že by z vás to nedal nikdo slovo do pranice
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.09 2009 20:28


Mondeo drift s předním náhonem? No to snad ne?!
nahoru

sponzor





14.09 2009 20:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.09 2009 20:28


lordmystic: nás by totiž taková pitchovina ani nenapadla...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

14.09 2009 20:30


lordmystic: nebudem sa hrat na to ze to viem , neviem to niekdy som to ani neskusal , myslim si ze viem svoje quattro obstojne ovladat na snehu ci uz pomocou rucnej alebo plynu , ked uz blbnut na asfalte tak skor slalom medzi kuzelky , v tomto nevidim zmysel,lebo to nerobi dobrotu. Nevravim vsak ze to cosi urobil ty je jednoduche , urcite to chce cvik , ale driftik to neni.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

14.09 2009 20:32


kdyt ten drift bokem do zatacky snad trenujem vsichni na tom snehu ne? kdyt on jde do smyku az skoro za zatackou a jeste pri tom vypada ze malem vyskoci ze silnice...
proste mu chybej koule na to utrhnout to v zatacce... mozna by se misto sledovani youtube chtelo preorientovat, pustit sportovni kanal vynechat WRC tridu a sledovat zavody okolo kdyz jezdi "skoro" seriovky (FWD, RWD) a tam se da okoukat jak by se na to teoreticky melo jit
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

14.09 2009 20:35


Ja som sa to ucil od kamaratov ktory to vedia a skoro vzdy to vyjde tak ze auto treba odtrhnut este pred zatackou a do zatacky vchadzat uz z rozevlatym zadkem... ...tak to znam ja.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.09 2009 20:36


sanysek: Byl jsi někdy na driftech? Ty se jezdí s auty se zadním náhonem a to auto je lehké a pěkně našláplé.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

14.09 2009 20:53


tak drifty jsou trochu jina kategorie, ja myslel ze se tu bavim o trochu normalnejsi jizde...
ale jinak jiste... zadokolka na drifty proc ne

i kdyz me se treba libi co predvadi ken block
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email