Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 prosince 2025
Celkem je zde 947 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Corn
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 49 496
Online návštěvníků
Návštěvníků: 947
Uživatelů: 0
Celkem: 947

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: AUDI TT
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 2

03.06 2009 20:44


Rozmyslam nad kupou Audi,chalani.
Dlho bola pre mna tutovkou A6-tka.Teraz by som si vedel vsak predstavit aj TT-cko,kedze sa zenit este nechystam
Mam na mysli rocnik 99-2000.Najlepsie 1,8T quatro.
Ake mate skusenosti s tymto autickom?Ake su vyhody a nevyhody tohto krasavca?
Ide mi predovsetkym o spolahlivost a mam rad rychlu jazdu.
Je servis extremne drahy?


diky vopred....Slavo.

AUDI IS THE BEST
nahoru

sponzor





03.06 2009 20:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

03.06 2009 21:09


reeves11:
Rozmyslam nad kupou Audi,chalani.
Dlho bola pre mna tutovkou A6-tka.Teraz by som si vedel vsak predstavit aj TT-cko,kedze sa zenit este nechystam
Mam na mysli rocnik 99-2000.Najlepsie 1,8T quatro.
Ake mate skusenosti s tymto autickom?Ake su vyhody a nevyhody tohto krasavca?
Ide mi predovsetkym o spolahlivost a mam rad rychlu jazdu.
Je servis extremne drahy?


diky vopred....Slavo.

AUDI IS THE BEST


slavo ser na to
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

04.06 2009 7:19


cim menenj TTciek tym lepsie pre nas ze?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

04.06 2009 11:18


xark:
Kde ja jsem to jenom slysel??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.5. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 7

04.06 2009 11:58


tak řekl bych to takhle zhruba před měsícem jsem koupil Audi TT 1,8T 165KW Quattro a po 14 dnech se mi vysrala chladicí soustava (čidla termostat pumpa + rovnou nové rozvody ) tak jsem to mrsknul do carpointu a vyhrabalo se to na 25 000,-kč za opravu takže počítej pokus si koupíš TT tak s rozvodama pokud už tam nebudou new pumpa a pár dalších maličkostí jako např u quattra elektroniku zadnho náhoru (+- 20 000 jen elektronika) nebo haldex spojka taky kolem 20 000 ,- takže levnej koníček to nebude proto vybírej dobře ale i za ty prachy ten pocit stojí :)když to letí 250km/hod po dálnici
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.06 2009 12:59


xan:
Jen se zeptám trochu OT, co je na tom tak úžasnýho "letět" 250 po dálnici (za řevu do ruda vytočenýho motoru)?

reeves11:
Evergreen u TT jsou budíky, odchází a před tím než odejdou, tak dělají psí kusy. Jakejkoli ťukanec je problém, protože hliník se karosářsky opravuje velmi špatně. Agregáty jsou vyladěné na svůj malý objem na relativně velký výkon z toho plyne jejich náchylnost.
Osobní zkušenost nemám, vycházím z obecně známých premis u TT.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.5. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 7

04.06 2009 13:12


jako když jedeš v půl 3 ráno v německu po dálnici tak proč na to nešlápnout a být co nejdřív doma já to beru tak že dálky jezdim jen občas jinak pořád město a pod tak pokud je hold možnost trochu to přišlápnout tak proč ne
nahoru

sponzor





04.06 2009 13:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

04.06 2009 18:20


jak pise xan, staci malo a je to drazsi nez mesic v bordelu idealni to mit jako konicka, nechodit chlastat, bejt furt doma a pak zajet do servisu a sypat penize do kanálu

Pokud mohu doporucit, tak jako druhe auto do rodiny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

05.06 2009 6:46


v rámci své kategorie (tím myslím "sportovní" kupé/roadster s turbomotorem) je to ojetina jako každá jiná
... souhlasím s rootem, závady budíků jsou u TT trochu prasárna, ale stav auta záleží hlavně na tom, jak se k němu choval předchozí majitel/ka a to se stejně nedozvíš
... pokud bys chtěl TT jako druhé auto do rodiny, jak doporučuje lumirs, tak bych na "rychlou jízdu" jízdu volil spíš Hondu S2000, což je roadster s motorem bez turba a výkonem 240 HP ... poněvadž, i když koupíš TT jako Coupe, tak se vzadu stejně nikdo nesveze - pokud to nebude malej pes, malý dítě nebo 2 středně velký tašky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2009
Příspěvků: 14 | Témat: 1

05.06 2009 6:54


ja mam TT zhruba od ledna a zatim byla spokojenost. Sice tak měsíc zpátky mi odešel řídící mechanismus(v audi chtěli za repasovaný bez vykoupeni špatného dílu nějakejch 23 tis.) Jak už tu bylo řečeno, je to spiš koníček. Ale z mýho pohledu moc krásnej. Když nemusíš řešit věci jako rodinu, bydlení nebo závislost na alkoholu, kterýho nikdy neni dost , tak je to ideální volba. Nemusíš s tím lítat, parádu to udělá i při 50
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

05.06 2009 8:20


frostik mas moje sympatie stou hondou s2000 je to bestia na zabavu TT je skor o aj o luduch no ked ho troska potunujes mierne investicie tak to ide fajne ale ak tam preinvestujes troska viac tak je zneho raidna bestia .... drzim palce TT
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

10.06 2009 13:22


presne tak, ide len o tom od koho kupujes.. ja som mal zatial investiciu po troch mesiacoch len olej.. ale zase je pravda ze to bolo v anglicku a serviska priamo v londne kazdych 10 000km
riadne sa na tom previest, zobrat do servisu nech to pozru a je to.. a co sa tyka budikov... osral ich pes, nenecham si skazit radost nejakymi rucickami
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 24 | Témat: 3

18.08 2009 18:49


Hoj řešil jsi budíky? mně se teď posrali, což není takový problém, nicméně velký problém je, že pokud budíky nenaskočí, nejede mi ani klima
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

18.08 2009 20:05


suki:
Hoj řešil jsi budíky? mně se teď posrali, což není takový problém, nicméně velký problém je, že pokud budíky nenaskočí, nejede mi ani klima


kdyz jsou budiky off, klima ani nesviti jo?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 134 | Témat: 28

19.08 2009 17:04


Autí je super ) ale jenom ty budíky budíky budíky...........mě stáli 23 tisíc, ale mám klid na 2 roky se zárukou, prej to někdo opravuje za 6 tisíc. Jinak jsem dělal rozvody i tlumiče + stabilizátory apod, celkem 16 tisíc ale auto letí jako blázen )) a mám klid )

U těch budíků je nehorší, když kleknou, tak nejde ani nastartovat
nahoru

sponzor





19.08 2009 17:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email