Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 12 prosince 2025
Celkem je zde 1012 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Monnyska
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 489
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1010
Uživatelů: 2
Celkem: 1012

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.11. 2025
Příspěvků: 4 | Témat: 2

11.11 2025 14:11


Hezke odpoledne.
Synek si koupil krasnou B4 s motorem ABK, ktera dlouho stala. Dostala nove palivove cerpadlo, svicky, kabely, rozdelovac ale ma problemy se zprovoznenim motoru. Nestartuje a pry divne zvuky... Nemate typ na kompetentniho cloveka srdcare, nebo servis s pochopenim v Praze, nebo okoli do cca 30km, ktery by mu s tim s laskou ke starence, pomohl? Moc dekuji za radu
nahoru

sponzor





11.11 2025 14:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 133 | Témat: 5

18.11 2025 15:01


Nemůžou být jen ucpaný vstřiky? Jestli dlouho stála, tak je z benzínu spíš lak, tak by se nebylo čemu divit. Možná bych i někoho měl na Kladně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.11. 2025
Příspěvků: 4 | Témat: 2

18.11 2025 18:15


Vstriky to asi nebudou, parkrat se to povedlo nastartovat a pak uzn
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.11. 2025
Příspěvků: 4 | Témat: 2

18.11 2025 18:17


Budu vdecny za kazdou radu. Zitra se snad dostanu k autu, tak proverim volnobezny ventil i vstrik sytice a pak se uvidi...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2254 | Témat: 26

20.11 2025 5:53


Tieto motory su jednoduche, ak to ma tlaky a nastartovalo to kedysi, tak skontroluj napriklad cidla teploty vzduchu , chladiacej a vsetky mozne. Tusim cez vcds to vies pozriet.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11652 | Témat: 103

20.11 2025 17:22


snuff: b4 sa uz kamosila s VCDS?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2254 | Témat: 26

21.11 2025 7:21


Zakladne veci ako hodnotu aku dava cidlo to vie precitat.. Neviem ci nebude treba redukciu ak to este nema obd2, ale nieco tam pozriet pojde urcite.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2293 | Témat: 28

25.11 2025 14:00


No, to ze ste kupili auto, co niekde dlho stalo znamena, ze ma nejaku zavadu, kvoli ktorej ho povodny majitel odstavil. Ze to spravil znamena, ze ta zavada bola netrivialna a nevedeli ju odstranit. Alebo mal hlboko do vrecka a nemal na to peniaze. Dlhe stanie to len zhorsilo.

Ja sice ABK nejako intimne nepoznam, ale trocha ma na tom rusi ta informacia o vstreku sytica.

Tipol by som si, ze sa nejedna o vstrek sytica ale o obohatenie zmesi cisto pocas tocenia starterom pocas studenych startov. Nieco podobne maju aj KE-Jetronicy.

Tam sa ten vstrek vypne v momente, ked sa zastavi starter a pocas behu motora sa uz nepouziva. Zmes si obohati ECU* predlzenim doby vstreku. Predpokladal by som, ze nieco podobne robi Digifant v ABKcku.

Zacal by som uplnymi zakladnymi predpokladmi na to, ze motor moze bezat:
- zistit, ci mam tlak paliva v palivovej rampe
- zistit, ci mi to hadze iskru
- zistit, ci ma motor kompres
- zistit, ci nie je unik podtlaku v sani

Zacnem od konca: podtlaky. Je to stare auto a ma v sani dost vela gumenych veci, ktore su urcite vyzrete. Netusim ako presne digifant snima mnozstvo nasavaneho vzduchu, ci pouziva snimac polohy skrtiacej klapky alebo snimac tlaku v sani. Kazdopadne treba zabezpecit ze vsetky tieto komponenty su tesne, nic nie je prasknute. Ak je niekde unik podtlaku a saje to falosny vzduch, motor si nevie odmeriat spravnu davku paliva a bude strajkovat.

Meranie kompresie je trivialna vec. Niekde si treba pozicat kompresmeter, vysrobovat vsetky sviecky a jeden valec po druhom miesto sviecky montovat kompresmeter.

Predtym, nez budete tocit starterom, vyberte rele palivoveho cerpadla (na dekli poistkovej skrinky je oznacena pozicia ako Krafstoffpumprelais), nech vam to nevstrekuje benzin. Jo a merajte to pri plne stlacenom plynovom pedali.

Kompresne tlaky nad 8 bar by mali byt OK a motor by mal bezat. Pobezi aj na 6 bar, ale to je uz hodne vylietany motor a bude dymit.

Dalej, najjednoduchsia skuska na palivove cerpadlo je, ze sa rozpoji spiatocka z palivovej rampy a spiatocka z rampy sa zavedie do nadoby.

Kontakty rele palivoveho cerpadla v poistkovke sa premostia na 30 sekund a odmeria sa, kolko paliva natieklo do nadoby. Treba pri tom mat pripojeny voltmeter na baterke a zmerat napatie baterie.

Podla napatie baterie sa urci minimalne mnozstvo paliva, kedy je este cerpadlo OK:

9V 100ml
10V 150ml
11V 220ml
12V 280ml
13V 340ml
14V 400ml

Ak vytecie paliva menej, nez v tabulke hore, znamena to, ze niekde je nejaky problem. Moze to byt upchata / prasknuta gumena hadica niekde v sustave, zly kontakt, zle palivove rele, zhnity kabel, zla kostra, atd. (vsetko z toho som uz videl). Pripadne bolo nove cerpadlo DOA.

Posledna vec je kontrola zapalovania. Trivialny test je vysrobovat z motora sviecku a pozriet sa, ci pri toceni starterom sviecka hadze iskru. Ak nehadze, treba zistit, co je zle, takze ist po kabloch, palci az do rozdelovaca.

Internety pisu, ze tieto motory su celkom nachylne na zapalovaciu sustavu. Moja skusenost je, ze cievky v motoroch z tejto doby su pomerne nesmrtelne, ale zapalovacie moduly obcas blbnu. Malo by ho este ist zohnat, stoji par susnov a je namontovany na dvoch skrutkach vedla cievky.

Toto su veci, co sa daju spravit aj doma na dvore, netreba na ne ziadne velmi sofistikovane vybavenie ani diagnosticke nastroje.
nahoru

sponzor





25.11 2025 14:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email