Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 18 listopadu 2025
Celkem je zde 1392 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: dale_estelle
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 454
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1389
Uživatelů: 3
Celkem: 1392

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2020
Příspěvků: 28 | Témat: 11

31.07 2021 20:48


Dobrý den je to měsíc co se mě poprvé ukázala kontrolka DPF* filtru. Auto normálně ještě měsíc jezdilo a po té se rozsvítila kontrolka motoru a auto spadlo do nouzového režimu. automechanik mě řekl že už se s tím setkal a že se kousla nějaká jednotka že filtr DPF* už se 2000km nevypaloval a že se nemůže dostat přes počítač k nucené regeneraci filtru a je nutný přehrát software v té jednotce. Ale že on to neumí. Ale je pravda že stačí otočit klič do polohy rozsvícení kontrolek a bez startu motoru to po cca patnácti vteřinách spadne do nouzáku a to bez startu motoru. Takže když nastartuji tak patnáct vteřin to jede jak drak než to elektronika utne a spadne do nouzáku víte někdo co s tím? Chci nechat vyčistit DPF* filtr ale,bojím se že to nepomůže a já zaplatím 5000kč jen tak. poradíte prosím?? Moc děkuji za radu pomoc.
nahoru

sponzor





31.07 2021 20:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7260 | Témat: 19

31.07 2021 21:43


V Praze vyresim ale určitě ne ted na počkání
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14256 | Témat: 6754

31.07 2021 21:51


to bud uplne v klidu, kdyz ten filtr nechas vycistit, idealne bez auta postou... ta chyba tam 100proc zustane dal, stejne jako kdyz koupis novy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7260 | Témat: 19

31.07 2021 21:59


Přesně jak píše tečka. Tihle všichni velemistri převážně z Polska do toho naserou akorát Max tak nejakej carovnej roztok a to DPF* domrdaj totálně. No a pak to pošlou zpátky auto nepojede stejne. A všichni tomu na fb tleskaj
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2020
Příspěvků: 28 | Témat: 11

31.07 2021 23:21


Kluci já vás chápu vím že ty jejich čarovné techniky nefachají proto hledám radu zde na audi klubu. chápu že ten filtr nějak vyčistí.. po tom co jsem přečetl jednotka o tom stejně neví a neví diky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14864 | Témat: 53

01.08 2021 9:58


Regenerace neproběhne když he někde něco nefunkčního. Dej výpis z diagnostiky. To že je kouslá nějaká jednotka je hovadina. Nespouští se to protože není funkční část řízení motoru. Musí vše fungovat. Žhaviče, EGR* klapky, regulace turba, vadný snímač rozdílu tlaku,atd. Prostě pokud cokoliv je v chybě regenerace nepoběží a to ani nuceně přes diagnostiku. DPF* vyndat a poslat do Německa kde ho rozříznou vyčistí otestují a svaří a pošlou se zárukou zpět. Dělají to výměnou se zaplacením vratné zálohy. A musím říct že to opravdu funguje.
Tady bych to nedal nikomu páč to perou vapkou nebo to to daj na zázračnou mašinu co to má vypláchnout mokrou cestou. Jenže to je smrt DPF*. Zalepí to to komůrky a zůstane v tom voda která po zahřátí ty komůrky roztrhá a DPF* je na vyhození.
Nefungují ani ty zázraky co perou do filtru během provozu bez demontáže DPF*. Tak že asi tak. To vše jsou vyhozený prachy z okna.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14256 | Témat: 6754

01.08 2021 11:33


Macikk83 (So, 31.07, 2021 23:21) orig :
Kluci já vás chápu vím že ty jejich čarovné techniky nefachají proto hledám radu zde na audi klubu. chápu že ten filtr nějak vyčistí.. po tom co jsem přečetl jednotka o tom stejně neví a neví diky


v zasade mas 2 moznosti

najit nekoho kdo vi co dela a vyresi to

nebo bojovat na vlastni triko

v IT plati zakladni pravidlo - NKDY NEVER TVRZENI UZIVATELU, vse si sam musis overit

v tehle branzi bohuzel plati NIKDY NEVER TVRZENI AUTOMECHANIKU, zvlast tech univerzalnich co delaji vsechny znacky a zadnou poradne.

Potrebujes nekoho poctiveho, kdo ma snahu delat vsechno jak nejlip umi a jeste to navic musi umet a hlavne znat ten motor a vse kolem nej. To je dnes vzacnost. Mechanicky opravar starych aut bez DPF* je k nicemu.

Pokud hces bojovat sam
sezen si diagnostiku vcds nebo nekoho s ni.
Vymaz vsechny chyby, projed se a udelej znovu diagnostiku a stahni si vypis vsech chyb, ktere se znovu objevi po predchozim vymazani. To vse s dobrou plne nabitou baterii!

Pak se musis dostat do stavu, kdy nejsou zadne chyby - minimalne v motoru
Zkontrolovat pripadne rovnou vymenit za nove BOSCH! cidlo rozdilu tlaku DPF*, udelat jeho zakladni nastaveni. A zkontrolovat pruchodnost tech hadicek k nemu, ze nejsou ucpane!

Kdyz bude vse ok, pomoci VCDS vynutis nucenou regeneraci.
Pokud probehne ok, jsi skoro vitez. Pak uz je jen otazka v jakem stavu je DPF* fyzicky.
Pokud je podle diagnostiky mnozstvi popilku v nem ok a rozdil tlaku pred a za DPF* za behu dle cidla viz vyse je taky ok, rekneme do 10 na volnobeh, idealne 5, mas hotovo

Pokud je popilku moc a le rozdil tlaku je ok, mas 2 moznosti
vycistit DPF* nebo novy
nebo byt drson a vnutit jednotce ze uz mas novy.. prasarna ale taky reseni

Jde o to, ze filtr DPF* v sobe nema zadne cidlo, ktere by urcovalo jeho stav.

Cele cim se to ridi je rozdil tlaku pred a za. Pokud je velky , ridici jednotka z toho usuzuje ze je zaneseny a nejakym algoritnem podle rozdilu tlaku VIRTUALNE jednotka vypocitava kolik tam asi muze byt popilku ... podle tlaku a ujetych km

Takze kdyz DAS* novy nebo vycisteny - at uz dobre nebo spatne, a nereknes to ridici jednotce, bude si porad myslet ze tam je ten stary puvodni.

Tzn. v pripade noveho bude dal hlasit chybu i kdyz je vse ok

Takze zvaz sve moznosti a schopnosti a bud zalehni na matrace nebo se domluv s nekym jako satas, acek
Tohle auto neni pro zbabelce

tohle ti napovi
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

01.08 2021 13:15


Jen mohu potvrdit to, co zde uz zaznelo.
To, ze DPF* neregeneruje bude nejspis nasledek, spis nez vadny DPF*.
Bez diag je to o nicem.
Cidlo rozdilu tlaku opravdu odchazi. Uz jsem ho sam menil.

Pridam i svoji zkusenost, treba budes mit podobny problem.
Poprve v zivote se mi rozsvitil DPF* na palubce, na dalnici shasl, ale rozblikalo se zhaveni a okamzite nouzak.
No 3 chyby DPF* a jedna chyba teplotniho cidla.
Vlezl jsem pod auto a ten kablik, co vede z toho cidla se odvazal ze svazku a jak byl volnej, ohobloval se izolant o kostru kardanu. Vyzkratoval se hotovo. Kvuli nesmyslnym udajum DPF* neregeneroval. Prepajeni kabelaze nepomohlo, takze nove tellotni cidlo.

Pokud nemas diagnostiku, treba se zkus kouknout pod auto, jestli je tam (aspon na pohled) vse ok.
Drzim palce.
nahoru

sponzor





01.08 2021 13:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

01.08 2021 15:37


Pokud se opravdu chceš závady zbavit, půjč si někde zatím auto a domluv se se Satasem, který ti tvůj problém vyřeší až bude mít čas.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7260 | Témat: 19

01.08 2021 17:04


Já mu to udělám ale fakt ne nahned musí mi to tam nechat aspoň dva dny.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

01.08 2021 22:46


Někdy jsem úplně vedle, jak se někdo snaží řešit problém stylem ten poradí to a ten zas tohle a po zbytečně vyhozených penězích to stejně musí opravit ten, kdo tomu rozumí. Tím nenarážím na Macíkka, spíš se mu snažím poradit. Doufám že dá zpětnou vazbu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1830 | Témat: 109

01.08 2021 23:56


Muzu ti zkusit udelat nucenou regeneraci a diagnostiku. Prehrati jednotky kdyztak taky ale nemyslim ze to bude tim
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7260 | Témat: 19

02.08 2021 7:11


Pan už mi psal dame to dokupy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2020
Příspěvků: 28 | Témat: 11

07.08 2021 5:35


Ahoj díky všem co se mě snažily poradit. A obrovské díky Satas protože našel chyby a auto opravil auto zase frčí jako před tím. Byla v háji škrtící klapka,žhavič a tím už začal problém a ten filtr DPF* byl už jen následek přesně jak jste psaly. Díky chlapi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7260 | Témat: 19

07.08 2021 7:25


A nekoupej klíče od auta v barvách.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2025
Příspěvků: 2 | Témat: 0

03.08 2025 19:03


Ahoj, píšu v reakci na tuto diskusi, aktuálně mám stejný problém týkající se nedokončené regenerace DPF*.

Bliká mi kontrolka žhavení po nedokončené regeneraci DPF*. Rozsvítila se kontrolka DPF*, a při vypalování na dálnici pak sice zhasla (po ujetí několika desítek kilometrů rychlostí nad 80km/h a nad 2000 ot.), ale za chvíli se pak rozblikala kontrolka žhavení a auto jede už jen v nouzovém režimu.
Jezdilo to celkem v pohodě, ale před 2 měsíci bylo auto na svolávačku od AUDI pro aktualizaci SW v řídící jednotce kvůli emisím. Nějaké díly tam ještě měnili. A kromě toho nastavovali podtlakovou hadičku, která byla údajně procvaknutá. Nová už prý není od r. 2024 v nabídce AUDI, takže ji nemohli celou vyměnit. Měla by to být asi tato hadička: 059131051AM

Ale skutečný problém bude asi jinde. Je možné na to nějak mrknout ? Děkuji.
nahoru

sponzor





03.08 2025 19:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2864 | Témat: 182

04.08 2025 9:01


Len otazka nebolo DPF* odstavene SW v ECU* v minulosti a teraz ked je tam novy SW tak je aktivovany?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11626 | Témat: 103

04.08 2025 14:47


Tiez si myslim ze pruser zacal nahratim nejakeho origo softu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2025
Příspěvků: 2 | Témat: 0

08.08 2025 13:03


urgi (04.08 2025 9:01) orig :
Len otazka nebolo DPF* odstavene SW v ECU* v minulosti a teraz ked je tam novy SW tak je aktivovany?


Ahoj, DPF* nebylo nikdy odstavené, je tam originální DPF*. Jen se nechalo jednou za čas vyčistit.

Po instalaci nového SW v červnu 2025 to jezdilo nějakou dobu a na začátku července to poprvé hodilo po neúspěšné regeneraci do nouzáku. Pak jsem nechal znovu DPF* vyčistit, ale jak jsme chtěli nastavit v řídící jednotce vyčištěné DPF*, tak už tam ve VAGu možnost přidání použitého DPF* nebyla, a to ani po statické regeneraci přes VAG. Tak jsem to odvezl do AUDI a tam udělali statickou regeneraci a pak to nějak nastavili na 150.000 km.

Pak to jezdilo normálně bez spadnutí do nouzáku, ale po ujetí několika stovek kilometrů se objevila tato závada znovu, tedy nedokončená regenerace, bliká kontrolka žhavení a auto v nouzáku. No a teď v servisu preventivně měním senzor rozdílu tlaku výfukových plynů a všechny žhaviče.
Dozvěděl jsem se totiž, že u některých typů AUDI a6 4f po instalaci nového SW po svolávačce v AUDI údajně vyskakují chyby na vadné žhaviče (rozsvítí se kontrolka motoru).

Ale u mého auta nevyskakuje žádná chyba na žhaviče, pouze chyba "Filtr na částice, řADA* válců 1 - chybná funkce (chybový kód P2002)" nebo "filtr částic omezení - zanesení popílkem, řADA* válců 1 (chybový kód P242F)".

A pak to hlásí ještě chybu "Ventilátor 2 chladiče - těžký chod" a "Buzení ventilátoru chaldiče 1", ale to už dělalo i v minulosti.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6817 | Témat: 73

09.08 2025 10:18


Podla mna, ak je zavada co i len na jednom ventilatore, nespusti regeneraciu, kedze nemoze dochladzovat. Plus ak mas automat, v tychto teplotach pri pomalom posuvani sa v kolone a v meste je nedostatocne chladenie motora a prevodovky naporom vzduchu. Kedze nemoze dopnut ventilator, koledujes si o poskodenie aut.prevodovky
Naposledy upravil lubomt dne 09.08 2025 14:14, celkově upraveno 1 krát. (51% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7260 | Témat: 19

09.08 2025 11:05


Asi 20 let je jasně dana zásada ze v motoru nesmí byt žádná chyba ohl řízení motoru. Buzeni ventilátoru je jasnej problém.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11626 | Témat: 103

09.08 2025 11:10


Problem solved
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email