Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 14 června 2025
Celkem je zde 521 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Džejár
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 243
Online návštěvníků
Návštěvníků: 519
Uživatelů: 2
Celkem: 521

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

22.10 2015 19:30


Váha byla KO. Sehnal jsem prozatím jinou z vrakáče. Už to jede celkem použitelně.
nahoru

sponzor





22.10 2015 19:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.7. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

06.09 2017 20:06


Ahoj přátelé mám obdobný problém, A6C5 - r.v. 2000/2001 model a motor je 4.2 ASG - jak by to vypadalo s jeho výměnou - nerad bych se dostal do obdobné situace jako kolegové. Opravdu na klíč je asi nejlepší řešení - dík za reakci - jsem z Prahy, ale jsem flexibilní
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 114 | Témat: 0

22.04 2025 4:58


chlapy,
má z vas někdo poznatek?!

Povolovani sroubu hlav z valcu bloku postrehy me!

vyroba udava postup coz mam aj na tesneni napsane na 8 kusou x2 sa na kazdem sroube: utahovani hlav na tesneni 40NM potom 60NM a 90° a znova 90° na kazdem zo 16tich.

co je spolu zečteno 100NM na sroub a pol z cele otocky sroubu ale postup je vyse!

je to osum sroubu na jedne strane a uz oddelal komplet rozvody i cerpadlo i nasavani trisky nehal.
Vyfukove nerezove odpojene, ale nie z hlav, inak je jak nove ten trojuhelnik pred zahybem potruby a to slo!

Turbo* sem tez demontoval, lebo bych nedal dole potruby vody chlazeni hlav kovove.
Inak prv kdyz nevysunu su tam 3 srouby na leve strane k stredu, na prekvapenie tie vyfukove šly dobre ale na prt pristup a ty vodne bol masovani ale jemne vaglani do zadu to DAS* prv predne pri cidle.

takze komprese cez zhavice kere po 2 letech maly dost zanesene komory pod zavitem medzykomore k valcum za spicky, a dotahoval lodle navodu 9-10nm, lebo asi aj jemne presakovala chladici G12 a par kapek stacilo na zle spalovani- pretlacalo stare tesneni hlavni duvod byl skore prepaleni oleje v motoru na cerny coz jeste budu delat pokus pistnich ale ked ze nemal dobry merak a komprese meral bez sroubovani len drzal spicku davalo max a vyrazalo mi to takze asi vic ked daval max shock 700psi coz mal merak na pneu a tipuju priemer vic nez 12-13.8

hlavy valcu mozna ale hlavne mali jemne dimenie aj do hlav, cez ventilove drieky co bol hlavny podnet na sundavani hlav a repas cos aj tak mal umrti cerpadla a hlavne velka spotreba kvuli zadretym klapkam v turbu dva krat po sobe uz je asi zly stret jemne prepusta pali do oleja.

usetril som motor kolapsu, na najviac som to zistil pri dvojrocnych zhavicoch na to ze nove nemaly nabehane viac ako 1000km, ked mal na stole hlavu podeprenu na volnost ventilu, na moj pocit isly dost tezko a zdalo se mi ze neotvaralo ventily iba stlacali na doraz pruziny tazsie skoro oneskorene otvarali, este ze to pruziny neulomilo, a nebol kovany ventil z piestom.

Ma vyznam skusat presakovanie piestou do motora ?

lebo po cisteni parohu nasavani hlav z vrchu po cisteni sa este viac zaniesli ventily uz aj tak dost zanesene zaventilove lozka. rucne skusal a teda lahko nesli!

co je dobre na rozpustenie carbonu ventilou?

dal som test presneho cislovania poradi sroubu na paku uvolnit, ale podarilo iba kazdy sroub cvaknuti jedno prve skusky coz tak pul mm, a pruzilo a jelo z tezka, ale vyspal se na to a dnes rano se to umudrilo!

ty tesneni hlavy su asi od vyroby urcite, meral subleru a maji 1.10 tesneni a take mam i ja od erlingu z popisem ako zakladni, len nemaj znak audi.
To puvodní po 21 letech, este sice mohlo zit, ale tak pre pocit 70- 90% stav.

Nakonec moje zufale videni toho najhorsiho se stal v den happyend...a uz tu LED* lampu na LPG* teda zavrhnul- nahrivat obe strany, coz pneumaticky vzduchovy vybracni povolovak nemam a nechce se mi vierit, ze by to dal bez rucneho povolovani.

zas si komplikuju zivot !
nechce se mi pri tem ohinet krcit a hrbit... pri stlaceni jednotlivie z pruzin 12.tich respektive 24... abych sundal zarazky mikro kuzelu z ventila ze salky na pruzine a dal bych to radej na pulte...coz jedu smer na konce mosaznich driku nove cepice tesneni ventilu, do kym nejsou zapeceny ventily v puzdrech a netreba ani oddelavani vacek bot maji pri montazni poloze i vackove hridele vyrezy na povolovani!

sou to hlavy BDH/BDG

takze aktualizace do 10hod mam prvu hlavu bloku povolenu treba sa vediet k tomu postavit 8 sroubou povolenych bez nahrievania a bez ujmy! dakujem za podporu vyslo to super! asi na dialku ...chvilu som vazne pochyboval!

kdyz nic jineho koupim poradni mega odtahovak na orech a aspon 80cm,snad DAM* paku na trubku aj na bujaka dolny klukovy stred ! ja mam staru golu ale ne na pevno asi 65cm a asi budu muset koupit 10kusu doforoty nastavcu ci 32-24hranu proste na stare hlavycky sroubu origo na diru 32hran lebo pruzi asi ten!
a typuju ze davam tak 150-200NM a nic sa nedeje! ani vic pokusu neskousel!

taky lodny moturek https://m.youtube.com/watch?v=i_f1ZZmhSXQ
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 114 | Témat: 0

04.05 2025 1:37


sorač za litanie predosle coz fakty a ted moj poznatek

pri vymene tesneni na ventilech. v priprave fotky.

Kazdy jeden ventil presiel pazurmy a su snad 2raz vycistene celkovo.

Na leve hlave, presne som vedel postup planovane a nieje to sranda ale pre mna zabava.
Od valca 1. od riadiaceho vstreku az po 3. valec. samozrej. aj 4/5/6. tie sacie na prave snad aj 3 zo 6.tich ventilou az fialove stopky pred vstupom do vlozky.

Z 12. ventilou co vsetky maly tesnenia vyzite po 300tisicoch km z toho este velmi dobre vacky dute znacenie origo aj rolny lozis.uz tie dobre, ktore som na trhu ani nevidel, nemaju tie pliesky rolny na hydrosulce a boli menene este v DE alebo na Slovaci 2010/2011 nic ine sa nemenilo aj podla origo tesnenií valcou z vyroby. 1.10mm,

ale spat k ventilom, na 6.-tich ventiloch uz bol jasny naznak staleho prepalovania k pruzinam z 24ventilou, ked ze nastastie sa nepouzivalo a menil olej casto, inak by bol koniec vloziek mosaznych z opotrebenia, co sa nastastie nekona v tomto pripade, lebo auto nebolo daily a mimochodom su k zohnaniu iba kovove, ktore su neni vacsia vyhoda,
koniec koncov pod tesneniami su vlozky este mosazne v pohode v top stave.

Inak, hydro stely nemozu byt pri urcitom tlaku po vyteceni oleja nepruzne, jak sa tvrdi ze pevne su lepsie, ked su zadrete jak kamen a maly by sa dat prefuknut alebo nasledne stlacit podlozene na blicky a ked sa sulce nehnu alebo hlavicky vydrate a nie gulate su zle, ked sa do nich natlaci olej musia byt pruzne vzdy, ale nie zas lahko.

Piesty origo v dobrom stave 30/2003 - 78.3 vrtanie.

akurat sa zamyslam uz tyzden pri kompletovani spat, moja teoria...

Ked sa zacnu koli ventikovym vlozkam zadierat a opozdovat ventili a pruziny su vyzite jak stara matka po nakupe, ked z jazdy plyn na 5ke rychlosti za 55km v HOD* daily stale
co nieje moj pripad ale zas tocim obcas 3500/3800tisic tak ked nema kam tlacit spaliny kednak koli ventilom trpia piestne kruzky prepaluje do oleja tiez do kluky asi a to hlavne stredne valce u V6 a to pravidlom vzdy najcastejsie 2.valec lava, alebo 5.ka valec prava. alebo podla toho ktore ventily su zapecene bud pri otvore, alebo pri drieku vlozky ale ked ze Turbo* dava slehy do sania pri vysokych otackach, a netesnia ventily bud zatvorene ked maju byt otvorene viac alebo tlaci cez nespravne trpia vzdy aj piestne kruzky obohatenim vsteku alebo zlym spalovanim pri vysokych co je trhanie pri akceleracii na 5/6 rych. potom trpia jeger DPF* a tak dookola piesne zapekaju tiez a nepruzia a netesnia.

otazny je moj pripad? DPF* ok, jeger ok, suche ventily sacie, neupchate nic aj ciste sacie potrubie vzduchu aj vyfukove, tlaky v norme fukcnosfi podla mna ok.

Ale ako vela pri teste ma prepustat naftu - palivo do kluky olejovej naplne, co je moj nalez pri piestoch 2 az 3 viac netesni 2-ka valec,co z 10ml dalo polovicu 0.5ml do 30min in, este bude test vsetkych naraz zajtra.
Ale piest nema volu pri stlaceni dole na tlak, ked su vhornej uvrate piesty z kluky ani jeden nema volu, ale do stran pri spodnej uvrate maju podla mna viac ako by sa patrilo, do stran ma ta dvojka dost velke vole, snad aj viac ako 1.2/1.5mm co by mohlo byt ok a tocenie kluky, bez hlav ide lahko jednou silnou rukou, co ma viac tesi koli lozkam, v dobrom stave, zajtra preskumam na 100%.

O jeger a DPF* zbytocne rozv. nebudem, musi byt ako novy, moj je.

Ma vyznam menit pri 300tisicoch origo km piestne ked dostavalo TDI* palby 2/3/4.
Ked nemam motor vonku zatial, ale ten moc sa mi nechce rozoberat olejove,aj ked k strednym klukam piestou je pristup od spodu este v pohode no to nieje moj pripad nemam ani jamu ani dvihak velky ale cela tato kolaboracka je aj koli uvahe ze olej nepalilo do valcou, ale skor pridavalo, co som nevedel pochopit pri poznamkach dal 5l mal 6l v motore nakoniec odpustal.
flase predavali aj 4l a sa dolieval 1l z flase co ale vedel,a ked mal 5l nedolieval.
Ale stalo sa mi ze zrazu mal 6l oleja co neje vobec dobre, gufera plakali tekol olej akokolvek na vrchne capy piestou, asi tiez a ani pre piestne, nic moc, ze by jeden piest isiel na prazdno obcas sa mi nepotvrdilo.


druha vec nepochopim co je to za zvyk u dilerou co sa viac potrebuje a kupuje sa zdrazuje
Naposledy upravil Basta Fidle dne 04.05 2025 12:07, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 114 | Témat: 0

04.05 2025 3:46


chladící pred tim do posledneho chodu netlakovalo ani opacne do valcu bez debaty.
Ale je to fakt dilema ci povolovat ojnicny predny orech a subate kolecko male a sundavat olejove cerp. a predek maly blok. kukatko bez toho olejove nepude ven a dva nadstavce bloku olejoveho prostoru.

Vse je o rozpoctu, chtel investovat do spicek vstreku a cerpadla a ted mam tezke rozhodovani ci delat pistní kruzky komplet vsech 6. nebo dlabat na to!

Coz se nekonci,u mne i tak ked uz pulku odelaneho z motoru zase mne to laka.
k prevodovke to neni daleko coz spojka by potrebovala obhlitku u manualu aj ked jede ok okrem loziska spojky.
K odelani motoru V6 uz len chyby oddelat jen dve matice, jedno potruby a sundat par sroubu na prevodovce k motoru, a starter totez, ked ze spojkove podavaci lozisko enduje.
Ventily maju repas generalku komory vycistene ako nove tesnenia z vrchu na mosazne vlozky su corteco tie drahsie a puzdra nemaly opotrebenie skoro ziande.
A meral i vrtani valcú a mají 78,3mm coz znamena nemneli vybrus maji origo pístní.

Tak ze, dnes som skonstatoval, po testoch, ze neprepustaju ani ň ziadna vola navyse, po oplachu valcou a piestou po cisteni, a z naftou skusky pri toceni pri spodnom hlavne a skoro aj vrchnom ked ze mal 0.300ml nafty v dierach valcou postupne ako ide cyklus
uvrate vsetkych valcou, je to ok,su idealne aj s klukovkou ktora ma aj jemnu zotrvancnost, takze vôle ma presné aké potrebuje a rozoberacka by bola zbytocna.
Moje dojmy skorsie boli od veci.

Montazna uvrat klukovky hlavnej V6 je valec jedna piest hore zadny na lavo z predu, a na protilahlej pravej bloku zas stredny 5.-valec piest hore.
Cyklus pokracuje logicky zaroven, lava strana piest 2. ide hore pri toceni hodinovych bez hlav zo 4.tym pietom prvy na pravo tie, ide hore, potom aj 3.-tí piest hore na lavo prvy krajny z predu a ide zo 6.tym piestom prva strana zadny zaroven hore co je cely cyklus.

Co znamena, ze pociatocna montazna uvrat klukovky u 2.5TDi V6 je u prveho piestu na lavo zadny co mal riadiaci vstrek a ma uroven cca 0.5-0.8mm nad, alebo pre nechapavych uplne hore skoro zarovno, kde vyplna uroven tesnenie najmensie je 1.10 v mm a hlava ma tiez jemne trciace ventily, lebo origo piesty maju vyrezy na ventily 1.05mm a musi mat montaznu uroven vaciek tak, ze od blendu gufera celeho velkej vacky zadok tej hlavy lavej, su a musia byt ventily vzdy zavrete a vackove hriadele a ich vyrezove obluky na srouby nie su volne na srouby, lebo uvolnene pruž. su zavrete vsetky ventily na jednotke valci, ale skontrolovat pred montazou pokracovanie tocenia vaciek do prava docasnym koleckom zubkovanym, bacha na prsty! to pri spatnej montazi L hlavy.

Lebo pri rozoberní,sa vystru pruziny a vrati sa kolecko do lava vacsinou alebo aj do prava, preto bacha na to, ale same to nieje pravidlo preto lepsie dat hned po dotiahnuti do lava sa zavru vsetky try ale neda sa sroubovat, ked sa zavru vsetky ventily uplne, poton sa musia davat spat do prava na servizny pokial nemas blokovanie vaciek ta ukaze presnu polohu a maju presne zatlacene pruziny ventilou na dvojke a trojke komore. co pokracovanie 2-ky a 3-ky valcou v montaznej presnej polohy.

Tie ktore maju miesto na pol otocky do lava alebo do prava... spravne toč. vaciek do servisnej, do prava chod motora na montaz uchytenia hlav, tak ako by bola zaroven presna pozicia montazna pri davani remena ako aj na vyberanie.

"Obluky"na srouby, su na pozicii, ked niesu v servisnej presnej ako maju su v polohe home ^ uhol obluky davaju vsetky tvar proti sebe do spica^ zvieranie uhla, ked sa nahadzuju vackove hriadele na vahadla a hydra na pravej hlave.
Tak potom treba otocit do prava do servisnej polohy pre remen nie montaznej, aby sa nastavily aj spravne ventily, ked sa dava dole hlava lavy blok musi sa to davat na cisto ziadne vaglanie dopasovavanie a podobne somariny mas tam capy na kolmo.
Takze pri rozoberani hlav nesmu byt remene nahodene a bez koleciek na velkych vackovych.

az potom odtiahnutie sroubou 8 kus, co su k valcom bloku V6 a preto hlavice vydiet presne vo vyrezoch oblukov vac. hradeloch v servisnej polohe oboch vaciek a pozicia ventilou pre valec jedna su zavrete vsetky styry ventily ked mas zaaretovane, napriklad vacky co je pociatok vstreknutia paliva a naslednom...vybuchu pri tlaku vo valci jeden.

Co znamena, ze od servrvisneho pokracovanie cyklu su ventily pre valec dvojky nasavacie otvorne do polky az uolne oba a na trojke valci vyfukove otvorne uplne co maju miesto v polohe oboch piestou 2 az 3 a neposkodia sa.

po zavretych vyfukovych ventilou, tesne pred su otvorene v montaznej urovni aj na trojke valci, vacsie ventily su nasavacie vzdy dva ventyli a idu tesne po sebe v polohe polootvorenej az otvorenej, pre nasavanie, vtej istej uvrati montaznej servisnej, ktora sa znaci po odblokovani aretacie vaciek na oboch hlavach na remeni ked nieco neskor rozoberas a opravujes... a nezabudni odaretovat...
aby si mohol dopnut aj finalne cerpadlo co mas bloknute v pociatocnej uvrati jednotky valca, vstreky si riadi analogivo ked je vsetko spravne remen dopnuty aj maly na cerpadle, tak mas velky odaretovany lavu pravu a potom sa da do spravne pozicie z cerpadlom. Preto sa neda pri demontazi zaaretovat hned, prava strana, ale az ked mas cerpadlo maly remen dole, takze alchymia je v tom timeing, ze male kolecko spravne dopnut treba, aby pruzilo vymedzdne spravne a upravy pravu hlavu odaretovanu a potom uvolnis cerpadlo, ked mas dopnute vestko dopnute to je indicia montaznej polohy.
pociatok dava lava hlava a blend na zaretovanie, ked ho vysroubujes nieco take ako kontrolny sroub z boku pod drziakom motora za servom.

Na opacnej protilahlej strane a to na pravej hlave musia byt ventily na patke valci po vypusteni vyfukovych a uzavrete co je piaty valec zarovno vrchu 0.5mm cca max 0.8mm do 1mm a v montaznej ma vsetky stryry zavrete pred v strekom.
Takze uz vtom istom case stale v montaznej polohe na pravej hlave su ostatne ventily pre vsetky komory valcou zavrete a pokracuje 4-rka valec piest ma mat pred otvorenim nasavania vzduchu polohu skro dole a sestka ma otvorene vyfukove dva ventily male, ale to nie v montaznej uvrati, ale tesne pri odchyleni vyzerou dier na uchytenie hlavy pravej, pri pootoceni a zatlaceni vackovej hriadelele na pruziny sa nic neposkodi, lebo valce stale stoja v montaznej urovni 5tka hore a oba krajne dole sa z ventilmy nezrazia.
Zhrnutie na pochopenie spravnosti prava hlava je bez remenou a ide sa nahadzovat spat a ma uvolnene pruziny to znamena zavrete ventily a da sa sroubovat k valcu.
Lava hlava zlozena pre lavu stranu z predu kapoty z vackami musi mat pred montazou vackove obluky- vyrezy pre srouby na blok upev.hlavy uvolnene pruziny - zavrete ventily, indicia vyrezy su skoro vo vodorovnej polohe, ale v uhle ako strecha domu
-V naopak (sice oba bloky su totozne vzdy len otocenie a pomponenty ich robia rozdielnymi preto znacit kde boli na bloku/toto ( BDG )
Je to presne vysvetlene, uz ale tazsie pochooitelne ale je to tak, ale rozoberanie nieje jednoduchsie na neposkodenie, takze bacha na to.
tocenie v pravo, ale bez hlav a remenou,a bez oleja je to jedno.
takze idem na spojku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email