Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 14 června 2025
Celkem je zde 457 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Michal2314
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 241
Online návštěvníků
Návštěvníků: 457
Uživatelů: 0
Celkem: 457

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

13.08 2015 18:12


Pustil jsem se do opravy motoru nového přírůstku do rodiny. Kupoval jsem to s tím, že jeden válec nemá tlak a motor šel nepravidelně s tím, že bíle kouřil. Rád bych se v tomhle vlákně věnoval tomu, co vše mě při téhle opravě potká a rád si nechám poradit. Přečetl jsem tu o V6 TDI* snad vše a mnoho si ohledně toho načetl i jinde. Co se tam stalo je jasné z fotek. Najeto snad poctivých 320tis.


Mimo jiné musím řešit i napínak drážkového řemene. Rozvody dělal někdo nedávno (na fix ) a téhle chyby si zřejmě všiml, tak vyměnil pouze tu kladku napínáku. Řemen ale dál brousí kryt před ním.


Momentálně se snažím dostat k hliníkovému víku na kterém je olejový filtr kvuli zadržovacím ventilům oleje. Někde jsem zahlédl neověřenou informaci, že vstřikovací čerpadlo ven nemusí, tak nevím. Každopádně EGR* a Turbo* ven asi muset bude.
nahoru

sponzor





13.08 2015 18:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2015
Příspěvků: 69 | Témat: 2

19.08 2015 8:31


Ahoj, tak jak pokračuješ? a co vše je v plánu ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

19.08 2015 12:10


vstrik cerpadlo ven musi. A na 320t.km zapomen ma nekolikrat vic, ja mam najeto prez 750t. a vydreny vacky nemam. Vydrenej cep a ulozeni napinaku remene jsem taky mel, material par kc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2015
Příspěvků: 5 | Témat: 1

19.08 2015 19:44


Ahoj tak tuhle opravu budu sledovat rad se přiučím. MIMO jiné má někdo skušenost s tim že pokaždé když zaparkuju po dení jízdě a přes noc mi padne nafta a nemužu to nazočit protože se to zavzdušní mam plnou nádrž a vyměnil jsem od nádrže až k čerpadlu vstřiku všechno. taky mam stejný motor jak ty audi A6 2,5 TDI*.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

20.08 2015 11:22


Tomas23: Pokračuju tak, že momentálně rozebrané auto zabírá tak 3x tolik prostoru, než ve složeném stavu. Nikdy jsem nezažil, že kvuli každý prkotině, kterou člověk na tom potřbuje udělat musí dalších 10 věcí ven. V tomhle je tenhle motor zdá se typickej. Je tam toho prostě moc.
Momentálně to mám připravený na sundání rozvodů a vaček. Půjdou tam nový vačky, koníky, hydra, podložky na ventily, zadržný ventily oleje, všechny možný těsnění k Egru a turbu, uložení napínáku mikrodrážkovýho řemene, rozvodový řemeny, hydronapínák rozvodu, vodní pumpa, termostat. Rozvody byly dělaný nedávno a kladky INA vypadají jak nový, takže zůstanou.

tuner: Jaký dáváš ojej a jak často měníš?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

20.08 2015 13:04


to co pises uz mam vse vymeneny krom vacek ty jsou skoro jak novy. Olej davam uplne normal Quantum Synta 10W-40 menim 10-12t.km kupuju v autorizaku, je to original olej,5l za cca 17€
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2015
Příspěvků: 5 | Témat: 1

20.08 2015 20:09


Zajímala by mě finální cena tech rozvodů nebot se je chystam taky dělat akorát stím že si je musim nechat udělat ja bych je asi nedal.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

25.08 2015 20:52


Přiblížil se den "D", kdy by po výměně vaček a všeho možného okolo mohl přijít první start. Rozvody nastaveny bez kompromisů dle servisní příručky, čerpadlo nastaveno na aretační kolík.
Jde mi teď o to, jak si před tím, než zkusím otočit startérem, počínat, abych něco nezanedbal. Takže pár dotazů.
- Budu muset nějak složitě odvzdušňovat čerpadlo, když po celou dobu zůstalo připojené na hadicích? Přepady vstřiků byly odpojeny, ale díky zpětným vetilům na nich by se to zavzdušnit přes ně nemělo? Bude stačit parkrát to protočit s povolenými matkami na vstřikovačích?
- Jsou tam nové vačky a vše kolem. Hydra jsou tudíž bez oleje. Je to nějaký problém a má se před prvním startem nějak speciálně postupovat? Celé jsem to nohokrát protočil. Zdá se, že je vše v pořádku a nepotkává se to.
- měl jsem venku vše co je pře motorem. Jde mi o chladič, do kterého vedou ještě dvě hydraulické hadice. Nejsem si jist, ale nejspíš je i manuální Převodovka* chlazená přes výměník v chadiči. Tyhle hadice jsem měl odpojené. Přes veškerou opatrnost mi z toho výměníku (chladiče) a hadic nějaký olej utekl. Má tohle nějakou záludnost? Je to opravdu chlazení převodovky? tačí, pak jen zkontrolovat stav oleje v převodovce a případně dolít, nebo se to i nějak odvzdušňuje?
- díky za každou radu.
nahoru

sponzor





25.08 2015 20:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

26.08 2015 10:29


Rakyrok, malej řemen sundat a čerpadlem vrtět manuálně, natáhneš naftu pomalu a v klidu, i to odvzdušníš.
Pak zapojit rozvod.

Dvě hadicoj za motorem - není to jaxi taxi do topení, žeo? Nebo topíš přes WiFi?

Depa v těch Romcykánoch bydlej?

-ka-

PS: jsem z Holoubkov city
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

26.08 2015 20:43


Zazvonil zvonec a pohádky je konec...Dnes jsem to nastartoval. Motor jde stejně blbě jako před tím, jen nedělá tolik kraválu na vršku. Klepe se to, kouří bíle - nespálená nafta. Pod nalévacím víčkem oleje se převaluje kouř, vyloženě to odtud nekouří, ale ten kouř tam je a asi smrdí po naftě. Mám chuť to hodit ze skály...Propálenej píst???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

27.08 2015 12:06


Od začatku píšu že tu mam motor jen ho dát do auta....komu není rady.....zmeřit tlaky!
Naposledy upravil Satas dne 27.08 2015 12:10, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2015
Příspěvků: 69 | Témat: 2

27.08 2015 12:07


To nepotěší... změř tlaky a uvidíš. ¨
čerpadlo je OK ? kdysi jsem někde četl černý kouř = moc, nafty bílý kouř = málo nafty
ale, bílá může být i pára. ( chladící kapalina se ti neztrácí ? )

pokud by bylo KO čerpadlo, tak na zvuku motoru je to docela znát, hlavně pokud už nedokáže pořádně nastavovat předvstřik.

na diagnostiku jsi koukal ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

27.08 2015 12:54


Čerá poudal, že mi to prodá, toš fajn, budu mít dvě olympiády

-ka-
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

27.08 2015 19:42


Satas: Vím o tvé nabídce. Doufal jsem, že to bude jen těma vydechlejma hydrama. Po vyndání hyder jsem jich 10 zkusil a 9 z 10 byly total KO, tj šly zmačnout prsty až nadoraz i přes to, že v nich byl olej. Celá tahle sranda už vyšla na víc než by byl ten motor od tebe a ještě vyjde. Jenže, neměl jsem to jak k tobě dostat a tady bych ten motor nevyměnil, proto jsem se rozhodl pro opravu toho stávajícího. Přístí tyden změřím tlaky a případně si to zas rozeberu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

27.08 2015 20:14


rakyroky (27.08 2015 19:42) <a href="/forum/prispevek/1272992-oprava-motoru-a6-2-5tdi-ake#1272992">orig</a> :
Satas: Vím o tvé nabídce. Doufal jsem, že to bude jen těma vydechlejma hydrama. Po vyndání hyder jsem jich 10 zkusil a 9 z 10 byly total KO, tj šly zmačnout prsty až nadoraz i přes to, že v nich byl olej. Celá tahle sranda už vyšla na víc než by byl ten motor od tebe a ještě vyjde. Jenže, neměl jsem to jak k tobě dostat a tady bych ten motor nevyměnil, proto jsem se rozhodl pro opravu toho stávajícího. Přístí tyden změřím tlaky a případně si to zas rozeberu.

Nechapu to,ted te to stálo víc než ten motor co nabízim mel si v cene i výmenu do vozu za den a pul bys odjíždel.....navic neni problem pro auto poslat mojí odtahovku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

27.08 2015 20:45


Hlavy dolu, bude nakoplej jeden ventil

-ka-
nahoru

sponzor





27.08 2015 20:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

31.08 2015 16:37


Trochu jsem pokročil. Na 6. válci není absolutně žádný tlak. Dnes jsem to celé zas odstrojil a po tom co seženu torx na šrouby hlavy, tak se uvidí co se stalo. Trochu se bojím co tam najdu, protože koník byl spadlý na 5. válci a do toho 6. doletět nemohl. pokud upadlo kus ventilu, nebo praskl píst, tak jsem asi skončil. Nějaké typy, co se mohlo stát? Vypadá to zatím, že je problém na straně sacích ventilů, protože kanály hlavy jsou u toho vadného válce úplně umyté jak to tam prášilo nespálenou naftu.

Ještě dotaz. Jaký klíč je ten na ty torxy v hlavě? T-???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

31.08 2015 17:32


Zitra Ti je privezu

-ka-
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

01.09 2015 14:19


Karlito3: Díky za ochotu, již jsem ho koupil.

Kdyby to tu někdo pročítal a řešil podobnou otázku, tedy jakým klíčem se povoluje hlava u AKE(atd), tak to zde uvedu. Není to úplně tak běžný klíč. Je to 12 hraná hlavice, označovaná jako "XZN" v tomto případě M12. Pro povolení hlavy s osazenými vačkami je potřeba prodloužená verze.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

01.09 2015 19:15


Proč zrovna já???




Sháním motor AKE, klidně i se špatnými vačkami atp...Kdyby někdo o něčem věděl, dejte zprávu..

Satas: Já vím, mohl už jsem jezdit...Máš ještě ten nabízený motor?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

15.09 2015 15:59


Sehnal jsem jiný motor a pomalu to začnu skládat.
Prosím o utahovací momenty Přítlačáku a setrváku ke klice. Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2015
Příspěvků: 69 | Témat: 2

15.09 2015 16:11


sehnal jsi AKE nebo něco novějšího s rolnama ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

15.09 2015 18:31


Z ELSY...

Flywheel to crankshaft

Bolt length 22.5 mm 60Nm + 90°
Bolt length 35.0 mm 60Nm + 180°
Bolt length 43.0 mm 60Nm + 180°

Pressure plate

Release and tighten bolt - 22 Nm
◆ Tighten in small stages and in diagonal sequence

Stačí tak?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

16.09 2015 8:52


rakyroky: teda koukám že máš fakt smůlu
nahoru

sponzor





16.09 2015 8:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

16.09 2015 11:09


Za blbejch 16000,- se nemeusel trápit.Dvakrat sem to nabízel.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.09 2015 11:26


to je hodne slusna cena...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2015
Příspěvků: 69 | Témat: 2

16.09 2015 12:30


sakra 16000 to je zajímavá cena... už pomalu začínám šetřit na ten motor s rolnama, ale 16 zní fakt lákavě... jak jsou na tom vačky ? resp i zbytek motoru ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

16.09 2015 13:12


Satas: Jenže, kdo mohl vědět, že ten motor co tam byl, bude takhle KO. Teď už na motor od tebe nemám. Kdybych to byl býval věděl... Teď to musím rozjet ať se děje co se děje..

Nakadah: Stačí takto, díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

16.09 2015 13:26


Otom motoru věděl uz ten majitel co ti to auto prodal.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 820 | Témat: 63

16.09 2015 13:35


Něco takového říkal.. Myslel jsem to tak, že kdybych věděl, že ten motor nepůjde opravit, tak bych nepřemýšlel ani vteřinu a auto by jelo k tobě na dílnu.. Zbytečně jsem se vydindal z peněz. Koukalo na to před rozebráním X lidí z oboru a nikdo ani nenaznačil, že by tam mohl být takový průser. Proto jsem se rozhodl to zkusit opravit. Až když jsem sundal hlavu, bylo jasno, že dál cesta nevede, jenže v tu dobu, už nebyly prachy na motor od tebe.
Jiný motor jsem sice sehnal, ale je to AFB a není moc v dobrém stavu, takže nejspíš budou muset hlavy taky dolů u vidí se. Neměl bys tam něco cenově dostupnýho, bez vaček, jen blok s hlavama a vanama?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email