Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 18 února 2019
Celkem je zde 7 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: RadoA8
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 42 723
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 5
Celkem: 7

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2014
Příspěvků: 39 | Témat: 9

19.06 2017 15:55


Zdravím Vás všechny tady na AK rozhodnul jsem se pro koupí S8 tak snad jsem neprohloupil
1. dotaz, dnes jsem nacital auto pres vag a u motoru mi to vyhodilo tyto chyby. Snimac klepání tam vyskakuje už delší dobu (prý), a tu zátěž jsem tam viděl dneska poprvé. Auto má jakoby pokles výkonu během akcelerace od 2000 do 3000 a od cca 3000 zase jede normálně (asi, mám to auto cca týden ale jde to poznat že jede hůř nebo lépe). Motor na volnobeh neběží úplně hladce ale jakoby s sebou škube. Můj dotaz tedy je jestli ten "úbytek" výkonu a to škubani můžou zpusobovat tyto chyby případně jak je vyřešit. Obě jdou smazat čidlo klepání se po čase vrací a ta zátěž to ještě nevím. Tankuju jak vervu 100 tak 95 benal

2. dotaz, k čemu jsou u PP kola ty silné napetove kabeli (PŮVODNĚ byly v takové plastové krabičce, viz.foto co z ní zbylo) volně si tam visí (maji být k něčemu přidělane?) a jsou zoxidovane

3. dotaz, když odemknu auto a otevřu dveře spolujezdce (myslím že to dělají i PZ) tak auto nepozná že jsem ty dveře otevřel a po cca 1 min (když jsem ve vnitr) se zamkne a začne houkat. Čím to je že to nepozná?

4. dotaz, proč mi nejde otevírat kufr dalkou? Ani když je zaknute ani když je odemknute. A až když auto odemknu centrálně uvnitř tak se odemkne (není funkční zámek na klíč v kufru) a nebo musím tlačítkem

Včera jsem měnil oleje a filtry (všechny) ale dělalo to už předtím. Svíce budu měnit
To bude zatím všechno tak pokud se tady najde nějaká dobrá duše co mi pomůže tak to bude super a děkuji předem

Edit.: dotaz 2 už jsem si odpověděl jsou to kabeli k baterce + a - např.když se vybije baterie tak pro nabíječku nebo start. kabely
Další poznatek je že po delším stání cca 2-3 dny to má dost tvrdej start (rachot, vynecháváni (mírněji to dělá i při ranním startu). Rachoti to už i při stání cca 1 hodinu (1-2 sekundy to rachoti, ale nevynechává). Mám strach aby se to např.nepotkalo, i když mi bývalý majitel tvrdil že rozvody dělal. Když jsem se díval na rozvodak tak byl po 1h stání volný nahoře mezi hlavami ale vypadal nově i kladky.
nahoru

sponzor





19.06 2017 15:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2014
Příspěvků: 39 | Témat: 9

20.06 2017 15:33


Nebráním se tomu kdyby se našel dobrovolník, ktery by se na to osobně mrknul (samozřejmě ne zadarmo)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

20.06 2017 15:48


K tomu rachocení při startu : Dělají to přesavovače vačkového hřídele, které napínají řetěz mezi vačkami. Po zastavení motoru se v nich neudrží tlak oleje a tím pádem se povolí i řetěz, který je volný a následně při startu rachtí než se opět vytvoří v přestavovači tlak oleje a napne ten řetěz. Tento díl se nedělá v náhradě ( dá se sehnat na aliexpresu to ale nedoporučuju ) originál materiál tě výjde asi na 37 000,- + práce.

Mám stejný kód motoru na své S8.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 191 | Témat: 8

20.06 2017 19:00


S tím rachotěním mas pravdu, ale on pise ze rozvodak není volný, tedy asi sahal na jiny remen kdyz to ma rozvody retezem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2014
Příspěvků: 39 | Témat: 9

20.06 2017 19:16


Psal jsem že rozvodovy řemen JE volný a to nahoře jak jsou ty malé vodící kladky (ale neměl jsem pootoceny motor ve serizovaci pozici) a právě nevím jestli je to v pořádku nebo jestli je tam nějaký napínak který to má vymezovat.
Co se týče řetězu v hlavách tak na ty jsem se nedíval ale spíš to vypadá jakoby chvíli cvakali ventili a pak to utichne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

20.06 2017 19:43


LukasNajman (20.06 2017 19:00) orig :
S tím rachotěním mas pravdu, ale on pise ze rozvodak není volný, tedy asi sahal na jiny remen kdyz to ma rozvody retezem.


Ten motor má rozvody dvoje! Jednak ze předu řemenem + v každé hlavě je řetízek který který spojuje vačky ten řetěz napíná právě ten přestavovač vačkové hřídele.
Naposledy upravil Evok dne 20.06 2017 19:47, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

20.06 2017 19:45


pravda401 (20.06 2017 19:16) orig :
Psal jsem že rozvodovy řemen JE volný a to nahoře jak jsou ty malé vodící kladky (ale neměl jsem pootoceny motor ve serizovaci pozici) a právě nevím jestli je to v pořádku nebo jestli je tam nějaký napínak který to má vymezovat.
Co se týče řetězu v hlavách tak na ty jsem se nedíval ale spíš to vypadá jakoby chvíli cvakali ventili a pak to utichne.


Je to na 99% rachotící řetěz mezi vačkama. Snad jediná nemoc těchto motorů. Doporučuju to opravit nebo bude potkali se u kolína jak ti praskne vodící plast který je na tom napínáku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

20.06 2017 19:47


Tady si počti
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





20.06 2017 19:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2014
Příspěvků: 39 | Témat: 9

20.06 2017 21:43


Evok (20.06 2017 19:47) orig :
Tady si počti
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

O co jde v tom článku prosím? Nejsem zas tak moc dobrý v anj
Dobře beru v úvahu že by se ty řetězi s napinakama měnili ale co ty dvě chyby? Ty určitě nemají spojitost s řetězi nebo ano?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

20.06 2017 21:51


pravda401 (20.06 2017 21:43) orig :

O co jde v tom článku prosím? Nejsem zas tak moc dobrý v anj
Dobře beru v úvahu že by se ty řetězi s napinakama měnili ale co ty dvě chyby? Ty určitě nemají spojitost s řetězi nebo ano?


Je to pouze návod na výměnu. Měla to být názorná ukázka.

Co se týče těch chyb snad poradí někdo zkušenější, podle mě s tím nesouvisí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2014
Příspěvků: 39 | Témat: 9

20.06 2017 22:33


Evok (20.06 2017 21:51) orig :


Je to pouze návod na výměnu. Měla to být názorná ukázka.

Co se týče těch chyb snad poradí někdo zkušenější, podle mě s tím nesouvisí.


Mužů tě ještě poprosit jestli mi pošleš video jak se to zlepšilo ty starty? To jak ti to rachta jsem viděl. Mužů klidně sem taky hodit, když to teda zítra nahraju a nezapomenu na to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2014
Příspěvků: 39 | Témat: 9

22.06 2017 20:44


Někdo na ty chyby?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2014
Příspěvků: 39 | Témat: 9

23.06 2017 10:25


Tady máte ten start za studena (2 dny stála)

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

23.06 2017 14:48


pravda401 (23.06 2017 10:25) orig :
Tady máte ten start za studena (2 dny stála)

Přímý odkaz na youtube video


To jsou jasné řetězy mezi vačkama. Skontrolovat a vyměnit dřív než bude hodně zle.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2014
Příspěvků: 39 | Témat: 9

02.07 2017 19:40


Nemáš náhodou vag čísla náhradních dílů? Chtěl bych to objednat

Ještě jedna věc, myslíte že je v pořádku, když je teda motor vypnutý aby jsem volně otočil vodní pumpou a byl řemen cca 1 cm proveseny pod vodní pumpu? V8 mám poprvé a vždy jsem měl zato, že řemen by měl být mezi vackami napnuty. DĚKUJI
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2014
Příspěvků: 39 | Témat: 9

02.07 2017 19:43


Jo a ještě - dnes jsem měnil svíce a nějaký magor tam dal jednobodove svíčky od densa... když origo jsou 4 bodové bosche. Já jsem dal 4 bodové ngk s platinou. Po výměně se mi zdá motor tišší.
nahoru

sponzor





02.07 2017 19:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6i 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 103 kw 130 kw 140kw 175kw 2.0 tdi 2.0 tdi 130 kw 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2.8 benzin 2din 3.0tdi 3.3tdi 4 16v 4.2 2005 2009 4.2tdi 4b 4f 4g 75kw 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a6 vstřiky podložky rachtání a7 a8 a8 d2 4.2 1996 a8 d3 aat abs aditiva ael afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad allroad 4g rozvody servis alt alternátor alu kola alz ami ami 2g a6 4f antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a3 8p audi a4 audi a4 b6 audi a4 b7 2005 audi a5 audi a6 audi a6 4f 3.0 tdi a pre všetky vozidlá vw audia4b6 audia8 audiklub audio audo chorus autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio autorádio hudba b2 b3 b4 b4 80 razeni klb b5 b6 b7 b8 baterie bazar benzin bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov bpj bpp 2.7tdi 132 kw brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy brzy bsa bsd bsm budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fiscon fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hadice hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree heandsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hp2 hučení hydroměnič hydroštel ignition lock defective imobilizér insp intercooler interier ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepani klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kodovaní řidici jednotku motoru kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kontrolky kotouče kouřivost kroužek pod volant kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg lpg 4.2 manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 nakodovanie kuca bez vagu napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje nesvítí netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek podřazování pojistka pojistky pojištění poloha pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku priprava pružiny pylový filtr párování klíče pískanie hukot náprava prevodovka přední nárazník přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro r.2012 radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód sahary vrtule pořád se točí bkd audi a3 8p 2.0 tdi schéma sd karta sds seat sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skubani za studena a4 2.0 fi snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka spínač sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér sterače stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svetlá svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trhani trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojeni zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zhaveni zimní pneu značka zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšená spotřeba zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škoda je proces rovnaký. - common rail systems škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavíc svíčka žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email