Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 října 2020
Celkem je zde 19 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Continue
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 46 286
Online návštěvníků
Návštěvníků: 13
Uživatelů: 6
Celkem: 19

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3999 | Témat: 60

24.03 2010 12:40


Tak mam konecne spravne zadne kotuce a dufam spravne loziska (v loziskovej predajni ZKL za vsetky 13€, bola to ale procedura zistit, ktore su tie spravne). Mno potrebujem radu, najlepsie aj s obrazkom, na co si dat pozor, dotahovaci moment, spravne mazanie.
Dik.
Naposledy upravil Milos1 dne 27.03 2010 20:42, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





24.03 2010 12:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

24.03 2010 12:41


hlavně pořádně vyčisti dosedací plochu kotouče. bývají pak problémy.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3999 | Témat: 60

24.03 2010 12:43


Mno praveze ja mam verziu, ze kotuce su spolu s loziskom.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

24.03 2010 12:44


tak to potom jooo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

24.03 2010 12:50


Já měl trochu problém s kroužkem pro ABS*. Na novým kotouči byl volnej a nedržel, musel jsem ho na pár místech přibodovat. Největší problém ale byli povolit imbusy co drží třmeny na jedné straně to šlo a na druhy jsme vařili velké matice a byl to hroznej porod:-/
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3999 | Témat: 60

24.03 2010 13:22


Tie som myslim uz mal dole, nie som si isty ci obe strany.
Nove kotuce ale nemaju tie ABS* "hrebene" daju sa pouzit zo starych?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3999 | Témat: 60

24.03 2010 19:03


Ten obrastok by sa nenasiel?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2010
Příspěvků: 306 | Témat: 10

24.03 2010 20:12


Ja som ABS* hrebene pouzil zo starych.A tiez som mal problem s imbusami.Dokonca som zlomil kluc na tom.
nahoru

sponzor





24.03 2010 20:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

25.03 2010 6:58


Milos1:
Tie som myslim uz mal dole, nie som si isty ci obe strany.
Nove kotuce ale nemaju tie ABS* "hrebene" daju sa pouzit zo starych?


Právě jsem použil ten starý, ale na nových nedržel. Musel jsem ho přibodovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3999 | Témat: 60

25.03 2010 7:04


Mno a co pise servisna prirucka o momentoch na tie imbusy a matku lozisiek?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

25.03 2010 7:10


To nevím Prostě jsem to vše zase přišrouboval. Ložisko jsem dotáhl a asi o čtvrt otáčky povolil a za týden ještě zkontroloval, dotáhl a o čtvrt otáčky povolil.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3999 | Témat: 60

26.03 2010 22:43


Tak jedna strana hotova, na tej druhej nejde povolit imbus. Zajtra natiahnem 230V a karbobruska to hadam poriesi. Inak na vtlacanie zadnych piestikov dobre funguje 34 gola + 8 stob + blicky. Zajtra mozna nafotim.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 3999 | Témat: 60

27.03 2010 20:39


Hotovo.
Este aj rozbrusovacka zastrajkovala....
zbytok srobu po odbruseni siel po nahriati teplovzduskou. Tu je foto, ako som dostal piestik spat. Najvacisa golahruska (32), 10 sruba + blicky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.6. 2013
Příspěvků: 83 | Témat: 21

30.03 2017 21:02


No tiez ma potrapili zadne kotuce. Imbusove skrutky sli dole, ale az s blickami na predne bol potrebny horak :/. Po namontovani zadnych kotucov (verzia kde sa loziska montuju na kotuc) sa ma kolega v praci spytal ci som dodrzal spravny moment. ostal som zarazeny, co odomna chce on vsak tu hodnotu nevedel, vsetko som namontoval, maticu na naboj dotiahol na doraz a potom uvolnil o 60st. a stym som bol spokojny. Takze existuje nejaky spravny moment utiahnutia ? servisna knizka JAK NA TO AUDI A4 od pana ETZOLDa nic o tom nepise
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

30.03 2017 23:02


Ja som to robil tiez od oka a jazdi to doteraz . Robil som to podla jedneho videa kde to chlapik dotiahol ze s kotucom slo hybat trhane s vacsou silou potom to povolil aby sa tocil lahko zaroven aby nebolo volne to lozisko a zaistil. O momente som nepocul ale kazdy to robi inac tak snad ti to pomoze
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise energy management active epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kodovani kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email