Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 18 listopadu 2025
Celkem je zde 947 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Stepan-tajci
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 453
Online návštěvníků
Návštěvníků: 947
Uživatelů: 0
Celkem: 947

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 12

19.01 2016 13:08


zdravim, mam problem so startovanim pod -10°C, keď je -6 tak je to v pohode, napadlo mi vymeniť žhaviče, no neviem či to pomôže., ak by bol nejaky navod, ako odskusat zhavice bez vymontovania, bol by som rad, pretoze ak ich mam uz vymontovat, tak to tam uz radsej DAM* nove.
Auto A4 B5 1.9TDI 81kW quattro*
nahoru

sponzor





19.01 2016 13:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 4

19.01 2016 15:14


Zkusil bych prosté aditivum do nafty a brat lepsi naftu, rozhodne.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5597 | Témat: 68

19.01 2016 15:34


Ahoj, tam je strasne vela moznosti, zhavice sa daju orientacne odmerat ak mas ampermeter na dostatocny prud. Dalej by som skontroloval, ci nemas niekde porezne hadicky, mozno ti pri velmi nizkych teplotach spada nafta a preto nemozes nastartovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.8. 2014
Příspěvků: 104 | Témat: 29

19.01 2016 15:41


zhavice jednoducho vyskusas tak ze z nich DAS* dole tie fajky a zoberes kus silnejsieho kablu, jeden koniec prilozis na plus pol baterie a druhy skrtnes o hlavicku zhavica .. ked zaiskrí tak je relativne dobry, ak nie tak je prerazeny - nefunkcny
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 12

19.01 2016 16:04


patqo_he tak, ale ked uz mam zhavic dole tak to tam DAM* rovno druhy ... viem ze uz 3 roky neboli urcite menene

hemic da sa to aj kliestovym ampermetrom?, o tej nafte som aj rozmyslal, pojdem kupit jednocestny ventil (taky ktorym sa da v pripade nudze natiahnut nafta do motora)

p3pino dnes rano som bol natankovat a nalial som tam VIF - takmer dvojitu davku...

uvidim co to bude robit zajtra, DAM* vediet...

pri vybere zhavica sa obavam aby mi koniec nespadol do priestoru motora, jeden znamy mi povedal ze to sa nemoze stat, ze ak by som ho aj nevedel vytiahnut tak pri zahriati motora "vystreli"
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5597 | Témat: 68

19.01 2016 16:10


Malo by to ist aj kliestovym ampermetrom si myslim, osobne som to nikdy neskusal.Zhod dekel motoru, vsetko poutieraj, skontroluj ci neslizi niektora hadicka v okoli palivoveho filtra, hadicka medzi filtrom a cerpadlom, hadicky a prepady pri vstrekoch. Ale je dost mozne, ze si mal len naftu ktora bola tesne do -10 a bola malo tekuta
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 12

19.01 2016 16:17


je to mozne, kedze predtym som tankoval este v polke decembra ked o mrazoch -10 a menej, nebolo ani chýru ani slychu

este mam dalsi problem, mozno sa tyka termostatu, ale podla mna skor nie

auto sa mi na 15-20km nezahreje ani nad 60°C, a ked uz ho zohrejem na 90°C a zastavim na 5-10min. tak mi teplota strasne spadne (60,70,75°C) myslim si ze by to mohla byt viskospojka, ale neviem ako to odskusat, len viem ze od polky decembra sa mi zda auto hlucnejsie ako dovtedy (ale mozno je to len moj pocit)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

19.01 2016 16:26


Ja mam detto teraz v zime teplota strasne pomaly ide hore ale v lete pohoda a ked nie su mrazy pod -10 tak tiez sa to ohreje celkom rychlo ale teraz posledne dni ani po jazde po dialnici sa nezohreje na 90 co sa doteraz vzdy nahrialo tak uvidime ked teplota stupne ale myslim ze to bude ok . Termostat mam meneny pred 4 rokmi tak hadam neklakol
nahoru

sponzor





19.01 2016 16:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5597 | Témat: 68

19.01 2016 16:27


To bude skor termostat, viskospojka sa musi pretacat volne pri vypnutom motore, ak si adrenalinovy sportovec, mozes skusit ten ventilator pribrzdit a pridrzat aj pri motore na volnobeh
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 12

19.01 2016 16:31


ja mam termostat 2 roky (menej ako 50000km), ale myslim si ze to bude ta viskospojka ... ventilator huci podla mna naplno hned ako nastartujem

//hemic nikde som tu cital ze by sa mala dat zastavit novinami pri zapnutom motore
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5597 | Témat: 68

19.01 2016 16:37


Termostat som videl vadny aj z vyroby, za 50tis moze byt kludne po nom. Pri studenom nastartovanom motore ma klast viskospojka minimalny odpor, akurat by som ten ventilator radsej postupne pribrzdil, aby si neposkodil ziadnu lopatku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 12

19.01 2016 16:44


zajtra rano to skusim z novinami, viem ze s termostatmi byva problem, niektore su zle po par dnoch
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 12

21.01 2016 21:36


takze, viskospojka to asi nebude, novinami som ju dokazal zastavit bez poskodenia novin

vcera pri -6 to startovalo dost biedne, dnes pri -6 to startovalo uplne v poriadku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

21.01 2016 21:57


A baterku mas este dobru? Mna teraz zacina srat startovanie pri vacsom mraze koli nej prave . Som to dal na vag a pri starte ju stiahne az na 9V no kazdopadne ma vymena neminie
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 12

21.01 2016 22:09


myslim ze baterka je dobra ... zakupena 08/2014 AKUMA 71Ah, niekde som cital ze 1.9tdi by malo mat na start min. 10,2V, mne Maxidot* ukazuje vzdy viac ako 11V, pri jazde okolo 13-14V
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

22.01 2016 5:56


Tak ja mam v klude 12,8V pri dobijani nejakych 14,5 alebo nieco nad 14 uz neviem presne ale ide o ten moment štartu kedy mi to na chvilocku padne a to by pod tie volty ako ty pises nemala a tie zhavice si nepozeral ci nemas niektore KO?
nahoru

sponzor





22.01 2016 5:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 97 | Témat: 1

22.01 2016 17:52


seruste niesom sice ziaden odbornik ale jedna rada by tu bola mne tiez blbo startovalo a mal som odydene cidlo teploty motora.tim padom mi nezhavilo tak ako malo.po vimene teraz ked je aj -10 zhavi dlhsie ale chita hned na prvy krat + davam Aditiva* vif vimeneny palivovi filter a prekontrolovane vsetky hadicky termostat tiez novy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 12

22.01 2016 19:23


neskusal som nic ... nestiham, dnes -14 - a start bol asi zatial najhorsi
skusal som ze nakolko sa auto zohrialo tak po prejdeni cca 15km len biednych 35°C, ale z kurenia uz bolo citit mierne teplo, asi to bude ten termostat

to ado08, kde by som mohol najst to cidlo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.3. 2012
Příspěvků: 97 | Témat: 1

23.01 2016 9:24


niesom si isty ale cidla su 3 avsak toto konkretne by sa malo nachadzat v miestach ako je EGR* ventil tak pod nim tam to treba hladat skvor ako cidlo vytiahnes ti odporucam nechat zohirat motor opatrne cidlo odpojit (vithanut konektor) a pozret kolko ti ukaze na budikoch ak ti neukaze ziadnu teplotu tak je to to cidlo. pripadne si o skus nechat porovnat cez diagnostiku ci ukazuje spravnu teplotu.to cidlo ma dve funkcie dava signal budikom na teplotu a tiez RJ o teplote motora pri startovani kolko treba zhavit.moze sa stat ze do budikov posiela spravne info ale do RJ uz nie pricina moze byt odpalene cidlo. toto som mal ja a nejak takto to mne vysvetlil mechanik...u mna nedavalo ani dobry signal do budikov.....znova privukujem niesom odbornik a moze byt ze si to uz zle pamatam
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email