Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 6 června 2025
Celkem je zde 189 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Valdavalda1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 228
Online návštěvníků
Návštěvníků: 186
Uživatelů: 3
Celkem: 189

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

19.05 2014 8:16


tak ono je to tazko, ked niekto ma zaujem druhym poradit v ramci svojich znalosti a skusenosti, zatial co iny ma zaujem iba o osobne utoky, nijako nesuvisiace s temou ja nemam problem drzat s bratmi slovakmi a kritizovat prazakov, ale ani drzat s prazakmi a kritizovat bratov slovakov, zavisi iba od situacie zrovna ty Lumpiq poznas Muftyho velmi dobre, nielen na vasich dohadovackach a dotahovackach som sa vzdy dobre zasmial
nahoru

sponzor





19.05 2014 8:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.05 2014 12:44


Nadi si s muftikem tema foukani do banky, to the best of:))
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

19.05 2014 13:44


Nepodarilo sa mi to najst, vravim, toto google hladanie na fore stoji za uplny kkt, ak by si mohol dat link, rad si pozriem ale naslo ine temy, v jednej z nich bola tato veta, ktora mi sposobila zachvaty smiechu ze Mufty při vší úctě, nejsi ty tak trochu píča křížená s vagínou? to uz je trochu moc aj na mna
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.05 2014 15:45


http://audiklub.cz/forum/prispevek/56225-zatuhla-regulace-turba


bohuzel video jak foukame do banky, az si satas z toho kakl do trenek, zrudl jako rajce nam nekdo smazal:(
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

21.05 2014 10:01


Tak Allik je doma,vymenilo se vse - ty krouzky pod vstriky(nekde prej ani nebyly,zlaty Itasky Audi servisy),drzaky vstriku,tesneni vyfukovych svodu a............. NECVAKA !!!Diky vsem a ten nejvetsi dik Satasovi.Z opravy za 60tis se stala oprava za par korun,docela cumeli panove v servisu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

22.05 2014 18:22


MUFTY:
MION:

Si uplne mimo,blúzniš o akomsi mojom urazenom egu,si upne smiešny,čo ty vieš o mojom egu, kde bereš tie tvoje fantasmagorie, kedy som tvrdil že staré menožeš použiť, si vadný na hlavu ? prečitaj si čo som písal.

Dám tam nové pre istotu aby som to nemusel znova rozoberať, ja som nikde netvrdil, že staré sa nedajú použiť,ale je to spotrebný material a len blbec tu bude nad tým mudrovať ako ty.


Ešte raz toto je moja odpoveď, jednoduchá a profesionálna, naviac si uplný úbožiak, pretože to ty máš urazené EGO*, nezvládaš kritiku a dávaš podpásovky - bezhraničná ubohosť.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

22.05 2014 18:26


Lumpiq:
http://audiklub.cz/forum/prispevek/56225-zatuhla-regulace-turba


bohuzel video jak foukame do banky, az si satas z toho kakl do trenek, zrudl jako rajce nam nekdo smazal:(


Skús mi povedať ako by si za pár sekúnd zistil tesnosť baňky .
Napíš prosím konkrétne odpoveď.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

22.05 2014 21:27


Mufty, hnevaj sa, kolko len chces, ale ako si stary, tak si sprosty ja som nezacal s osobnymi utokmi ani nadavkami ako ty, nerobim to nikdy, nemam tu potrebu ja si dokazem chybu priznat, ak nejaku urobim, s tym nemam problem...ak mi niekto nieco poradi, a ja nepocuvnem a urobim po svojom a odrbem sa, priznam si to a vynadam si, moje EGO* je narozdiel od toho tvojho uplne v poriadku a nikdy som nikoho neodsudzoval, ani teba nie, takze zbytocne sa tu urazas...napriklad prave co sa tyka tej podtlakovej banky, tak som jednoznacne na tvojej strane, lebo viem, ze je to tak...da sa bez problemov otestovat ustami, ako tesnost, tak pohyblivost mechanizmu naklapania, netreba mat hubu ako vyvevu jasne, ze treba cucat jazykom a ustami, nie plucami ak je banka aj mechanizmus v poriadku, tak sa bez vacsich tazkosti musi podarit vycucnut vzduch a tiahlo musi ist uplne nahor, po zastaveni jazykom musi ostat hore, a po pusteni otvoru musi ihned padnut uplne nadoraz dole...vtedy je vsetko OK...derava banka tiahlom nepohne a neudrzi podtlak, zatuhnuty mechanizmus sa nepodari vycucnut nahor a nepadne rychlo nadol...takze co sa tyka tejto temy, nemam problem priznat, ze mas pravdu...ale co sa tyka tej inej temy a tvojho chovania, tak tiez nemam problem priznat, ze si stary chren, co sa na najmensiu kritiku urazi a budes sa do krvi hadat s kazdym a robit zo seba somara si dost stary na to, aby si si to uz davno uvedomil a zmenil sa, lebo takto si vsetkym iba na posmech, a pritom zbytocne, lebo na druhej strane je mi jasne, ze nie si ziadny laik ani trkvas a vela veciam sa velmi dobre rozumies...len nesmies zabudat na to, ze pokora je rovnako dolezita, nikto totizto nevie vsetko, akokolvek je vzdelany a ma roky rokuce praxe
nahoru

sponzor





22.05 2014 21:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

23.05 2014 0:14


To furt po sobe jdete ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

23.05 2014 1:24


Pindruse: kedze uz sa to doriesilo tak uzavri temu ako vyriesene!
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

23.05 2014 9:50


Ty postos, auto uz mas porobene? nemoze uzavriet temu, lebo nie je jeho, okrem toho jemu motor cvakal, a tu sa bavime o klepani...teda az na Muftyho, ten sa stale toci okolo toho isteho Mohol by sa konecne ozvat aj zakladatel tejto temy, ci nejako pokrocil
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

05.06 2014 19:28


Tak ako, stale ziadne novinky? Radasi?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

11.01 2015 16:18


MION (05.06 2014 19:28) orig :
Tak ako, stale ziadne novinky? Radasi?



Tak pořád není žádné řešení z klepání klepe mi úplně stejně už asi 20K km jak teplý tak studený!
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

11.01 2015 22:08


Ale ty si isiel chvilu bez oleja, tieto motory maju minimalne vole na ojniciach, takze mozes mat pretocene ojnicne lozisko, alebo niektore hlavne na kluke, ale to nezistis, kym to nerozoberies
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2014
Příspěvků: 37 | Témat: 3

17.01 2015 19:00


Tak po dlohe době davam vědet ohledně klepani sveho motoru.Vyměnil jsem blok motoru a přehodil hlavy zpět a klepe to pořad !!! Byl jsem v bosch servisu ohledne předvstřiku vše ok. Dostal jsem kontakt na kluka co unás dela tyto motory že prej nato muže mít vliv čerpadlo?je to allroad AKE. Delal jsem přestavbu a přehazoval jsem jen hlavy z BAU a vše zustalo z AKE.Bylo mi řečeno že hlavy BAU maji trochu jiné časovani vaček a musí tam byt čerpadlo na BAU motor,řidici jednotka čerpadla a tiptroniku co si otom myslíte ??? Zjistil sem že když povoli trubku na řídícim vstřiku tak to přestane, zkusil jsem ho vyměnit za jiný ale klepe stejne !
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

17.01 2015 22:01


Hm, tak toto je mi povedome Chcelo by to pozriet ventily na tej pravej hlave, ja mam teraz novy blok AKE, hlavy povodne AFB a tiez ten treti valec trochu klepe, v nizkych otackach a velkej zatazi dost vyrazne, takze nakoniec ani u mna to nebolo iba to prasknute hlavne lozisko kluky povodneho AFB bloku, ktory po oprave isiel ako hodinky, vediet to, tak ten blok vobec neprehadzujem, no za tu nizku cenu za ten AKE a tak ci tak potrebu celkoveho pretesnenia to nebol problem urobit...problem u mna je teraz ten, ze motor je bez jedinej netesnosti, cerpadlo porobene, vyradena MAF* regulacia, zvyseny vykon, ide konecne super, takze nemam najmensiu chut ani potrebu sa do toho zase vrtat a davat von hlavu...ale tiez som z toho kkt, co tam na tej hlave moze tak klepat, zdvihatka som daval nove a trysky mam tiez pomenene a otestovane, su zarucene OK, ako otvaracie tlaky, tak rozprasovanie...budes este dalej zistovat, kde je ta pricina? Tiez ma to zaujima, no ja uz hlavu vyberat nebudem Ale pride mi to dost podozrive, ze klepe zrovna treti, referencny valec, pri kombinacii bloku a hlavy ci uz AFB/AFB, AKE/AFB, AKE/BAU...cerpadlom to takisto nebude, mal som na skusku druhe, ktore som tiez potreboval porobit, ziadna zmena, ty si menil tiez ten treti vstrek, ziadna zmena...je pravda, ze po vymene trysiek a bloku je to teraz takmer nebadatelne, ale je to tam stale a blokom to nebolo, tento AKE bol v lepsom stave ako povodny AFB...
sponzor





17.01 2015 22:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

18.01 2015 0:01


radas3 (17.01 2015 19:00) <a href="/forum/prispevek/1230931-a6-2-5-TDI*-132kw-motor-bau-klepe#1230931">orig</a> :
Tak po dlohe době davam vědet ohledně klepani sveho motoru.Vyměnil jsem blok motoru a přehodil hlavy zpět a klepe to pořad !!! Byl jsem v bosch servisu ohledne předvstřiku vše ok. Dostal jsem kontakt na kluka co unás dela tyto motory že prej nato muže mít vliv čerpadlo?je to allroad AKE. Delal jsem přestavbu a přehazoval jsem jen hlavy z BAU a vše zustalo z AKE.Bylo mi řečeno že hlavy BAU maji trochu jiné časovani vaček a musí tam byt čerpadlo na BAU motor,řidici jednotka čerpadla a tiptroniku co si otom myslíte ??? Zjistil sem že když povoli trubku na řídícim vstřiku tak to přestane, zkusil jsem ho vyměnit za jiný ale klepe stejne !
Tohle ti řekl jakej odborník??Hlavy staré a rolny funguji naprosto stejn,mam za sebou X desítek přestaveb spodku AFB,AKE,AYM atd na rolny a vždy vše fungovalo.přehodil si hlavy...nechal si je komplet udělat?srovnat udělat ventily a vodítka?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2014
Příspěvků: 37 | Témat: 3

18.01 2015 10:59


NO je tady na Opavsku jediny co se temyto motory zabývá tak nevím, co se tyče hlav vše sem si delal sám srovnané , zabroušene ventili, nova gufera ventilu vše chodilo lehce bez vuli nic nedrhlo ! Když to mel napihcnute na počitači na zakladnim nastaveni tak to klepanim kolisalo vic a min , nevím jesli se da manipulovat s davkou paliva? Dela to ten řidici vstři,jak povolim matku od nafty na vstřiku tak to prestane!!! Ješte mi řek ze prý ten pist klepe o steny valce tak nevím co si mam o tom myslet!!!
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

18.01 2015 11:34


radas3 (18.01 2015 10:59) <a href="/forum/prispevek/1231030-a6-2-5-TDI*-132kw-motor-bau-klepe#1231030">orig</a> :
NO je tady na Opavsku jediny co se temyto motory zabývá tak nevím, co se tyče hlav vše sem si delal sám srovnané , zabroušene ventili, nova gufera ventilu vše chodilo lehce bez vuli nic nedrhlo ! Když to mel napihcnute na počitači na zakladnim nastaveni tak to klepanim kolisalo vic a min , nevím jesli se da manipulovat s davkou paliva? Dela to ten řidici vstři,jak povolim matku od nafty na vstřiku tak to prestane!!! Ješte mi řek ze prý ten pist klepe o steny valce tak nevím co si mam o tom myslet!!!
Ty máš doma mašinu na rovnání hlav,uhlovacky na ventily a frezy??Vuli vodítek ventilu si meřil jak?Nic ve zlem ale řešit po inertetu takovouhle zavadu motoru je dosti neštastné řešení.Pokud to dělá 3 válec a jsi si jistý a je to po výmene spodku za jiný tak jsou to ventily,vodítka nebo tryska.V nejhoršim ta smam zavada tohoto spodku jako na tom puvodnim což je ale dosti nepravděpodobné.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

18.01 2015 21:20


V tom bloku to nebude urcite, tiez som bol o tom logicky presvedceny, ze chyba musi byt v nom, ked to robi treti valec, ale ten AFB som rozobral komplet, problem na tretom valci nebol absolutne ziadny, vsetko OK, ako piestny cap, tak ojnicne loziska, je pravda, ze som tiez podozrieval prilisnu volu piestov vo valcoch, kedze ten AKE bol na tom lepsie, ale vsetky piesty mali vacsiu volu, takze by museli klepat aj tie, nielen treti...zaujimave je pre mna hlavne to, ze teraz zistujem, ze nie som jediny, kto si toto klepanie tretieho valca vsimol, a tiez to, ze som sa s tym zatial nikdy v zivote nestretol, aby motor takto specificky klepal kvoli problemu s hlavou, ale aj to je podozrive, ze by zrovna na tretom valci bol ten problem...budes to Radasi este zistovat dalej? Alebo ci to naozaj nebude kvoli tomu, ze ten riadiaci vstrek kadekto meni za kadejaky, moj bol tiez v otrasnom stave, tlak ovela nizsi a rozprasovanie ziadne, ci naozaj casom nesposobi zvlastne opotrebenie toho jedneho valca, o to horsie, ze je to V-motor a piest v hornej uvrati neposobi na ojnicu a kluku priamo nadol, takze ho moze vyosovat viac, ktovie...ci nakoniec naozaj vacsina tychto motorov nebude mat ten treti valec s piestom viac vylagrovany ako tie ostatne valce, ak sa na to naozaj sustredis, tak vela tychto motorov takto trochu poklepkava...a u mna pri zmene AFB na AKE to pocutelne stichlo, ale je pravda, ze aj trysky som pomenil, takze stale je tam to riziko, ze ta chyba predsa len moze byt v bloku...naozaj, ked som prudko pohol piestom do strany, tak to vyrazne kovovo kleplo...mozno na radovom motore by to nebolo pocut, ale na vidlicovom uz hej, je tam ta moznost...stalo by za to, dat pozriet nejakemu profikovi tu hlavu, ci tam nieco nenajde, aby sa zarucene vylucilo vsetko, co sa vylucit da...aby trysky boli stopro, zdvihatka tiez, ventily, nastavenie rozvodu, cerpadla atd, aby sa dalo s istotou povedat, kde ta chyba je, urcite to pomoze viacerym ludom...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.7. 2007
Příspěvků: 363 | Témat: 1

19.01 2015 8:36


člověčě, až to šoupne s Ovčáčkem, můžeš to vzít s fleku za něj."V bloku to určitě nebude" "stale je tam to riziko, ze ta chyba predsa len moze byt v bloku "
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2014
Příspěvků: 37 | Témat: 3

19.01 2015 15:27


Ješte sem tu nekde čet článek od Satase že když je motor studenej tak to jede na šetřivej režim a když se zahřeje na určitou teplotu cca 70c"" tak to přepne do normalniho režimu a to je ta chvíle kdy to začne klepat!!! Za studena jenom šeptá!
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

19.01 2015 17:32


mrkvicka, co keby si namiesto zbytocneho komentovania mojich myslienkovych pochodov, ktore nikomu nepomoze, radsej povedal svoj odborny nazor, kde presne je problem? Naschval som to neupravoval, nech je vidno, aky je problem odhalit takuto zahadnu chybu aj pre niekoho, kto auta robi dlhe roky, ze niekedy ani logicke uvazovanie na to nestaci...ak dvaja ludia prehodia dva ine bloky a robi to stale, je logicke, ze chyba musi byt inde...ale o tom to je, nemusi, kedze oba boli pouzite, nie nove, cize stale tam je nejaka sanca, ze by to mohlo byt specificke opotrebenie prave toho tretieho valca vidlicoveho motora, ako som spomenul, kedze poloha piestu, ojnice a kluky je v hornej uvrati uplne ina, ako u radoveho motora...a ze to za studena vraj nerobi a po "prepnuti" za tepla robi, tak tam je tiez viacero moznosti, motor sa neprepne, plynule znizuje velkost predvstreku s rastucou teplotou, takze sa zapal posuva blizsie k hornej uvrati, kedy piest preklapa, plus na teplom motore je kazdy klepot ci cvakot lepsie pocut, kedze motor celkovo stichne...a ako som povedal, ten blok som rozobral uplne do srobika, ziadny rozdiel v tretom valci oproti tym inym nebol, ani vola piestu voci valcu, ani ziadna vacsia vola ci uz v piestnom cape, alebo ojnicnych loziskach, o to vacsia je to zahada, kedze klepanie by clovek ocakaval iba tam...nehanbim sa priznat, ze tato zahada zostala u mna nevyriesena, medzi zopar dalsimi za moj zivot, ale kedze nie som profik, mozem si to dovolit No serie ma to, ako kazda ina nevyriesena zahada, zostava len dufat, ze Radas to nevzda a pride na to, kde je chyba
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2014
Příspěvků: 37 | Témat: 3

19.01 2015 18:03


Přesne jak řikaš, myslím si že by to mohl byt ten problém, že to nepřepne plynule s rostouci teplotou a otom zápalu co se posouvá blíže k horní uvratí pistu, otom mi říkal i ten mechanik u kereho sem to měl !!! Radil mi vyměnit vstřikovaci čerpadlo a řidici jednotku motoru nejlepe z motoru co už ma rolny tak nevim ?
sponzor





19.01 2015 18:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2014
Příspěvků: 37 | Témat: 3

19.01 2015 18:10


Da se to nějak zjistit přes diagnostiku to přepnuti mezi studeným a teplím ?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 5

19.01 2015 18:24


Osobne si myslim ze to bude cerpadlo nebo vstriky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2014
Příspěvků: 37 | Témat: 3

19.01 2015 18:32


Mam tam video na prvni strsnce
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.7. 2007
Příspěvků: 363 | Témat: 1

20.01 2015 9:04


Mion : můj odborný názor je že dokud to klepe tak to tam je, až to přestane tak to vypadlo. Auto je plechová věc která mě dopraví tam kam potřebuji, a když si u toho vydává zvuky, je to jeho věc.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

20.01 2015 9:53


ale v tomto pripade to nevypadne a bude to klepat stale a vsetkych okrem teba to bude srat Trysky aj cerpadlo som mal druhe a nepomohlo...v cerpadle chyba byt nemoze, to vstrekuje do vsetkych valcov rovnako, az na male korekcie, bolo by nieco ine, keby tretiemu valcu privela pridavalo, vtedy by bol problem ci uz s tryskou, alebo kompresiou...je pravda, ze mne tam trochu pridavalo viac, nez +1.5mg, ale tolko alebo aj trochu viac pridavalo na inych valcoch a tie neklepali, takze tam by som chybu nehladal...kedze bloky sme menili obaja za rozne, chcelo by to pozriet tu hlavu, ci tam niekto nieco nenajde...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2014
Příspěvků: 37 | Témat: 3

21.01 2015 19:12


V čem by byl teda problém kdyby se motor nepřepinal, ze studena do tepla?Dá se to zjistit nejak přes diagnostiku ?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email