Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 1068 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1065
Uživatelů: 3
Celkem: 1068

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

03.11 2014 11:22


Protože spousta budoucích majitelů Q7 se před koupí rozhoduje jakou motorizaci si pořídit, podělím se se zkušenostmi, které jsem získal po cca půl roce užívání jeté Q7 s benzínovým motorem 3,6FSi. Všude jsem četl samé špatné reference na tento motor. Nikdo ho nedoporučuje a každý doporučuje 3,0 TDI*.
Takže fakta: dlouhodobá spotřeba 12,7, dá se jezdit dálka i pod 11, ale to se musím hlídat.
3.0TDi prý jezdí za 10-11 (z doslechu), takže rozdíl není výrazný, pro mě zanedbatelný.
Každý uvádí, že 3,6FSi je na Q7 slabý, že je potřeba 3.0TDi. Nesmysl, 3,6FSi má lepší zrychlení na 100 oproti 3.0TDi.
Poruchovost: asi nemá smysl rozebírat, oproti TDI* je to nezničitelný motor (u TDI*: chladič EGR*, DPF* - oprava až 100tis, vířivé klapky, vstřikovače, Turbodmychadlo*, rozvody).
Zajímavé, že v recenzích se doporučuje brat TDI* a vyhnout se FSI* a pak jsou na konci vypsány časté závady, jež se týkají jen TDI*.
Cena: já pořídil model 2009 s nájezdem 100tis. a hodně slušnou výbavou (kůže, navi, panorama, kamera, BiXenon*, 21" kola,...) za 320tis. s kompletní historií a sadou zimních kol. Auto bylo jak nové.
V té době, by TDI* v obdobném stavu přišlo na více než dvojnásobek!!!
Nemluvil jsem o komfortu benzínu oproti naftě, protože někomu to prostě nevadí.
Na závěr: nejsem odpůrce nafty, Q7 je třetí auto do rodiny abych měl nějakou čtyřkolku. Pro běžné ježdění mám BMW 730d(poslední model) a zde jsem s naftou spokojenej.
Tímto nechci nijak hanit Q7 TDI*, ale předat zkušenost zájemcům o Q7, aby při nákupu zvážili fakta a nehleděli jen na o něco nižší spotřebu TDI* oproti FSI*.
nahoru

sponzor





03.11 2014 11:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

03.11 2014 11:24


To auto nejede ani s 4,2 benzinem. ten kroutak tam proste na tuhle vahu chybi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2013
Příspěvků: 61 | Témat: 2

03.11 2014 11:41


A co tu 3.6FSi čipnout,to by nepomohlo?Však to taky není auto na rychlost,je to defakto nákladák
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

03.11 2014 11:51


Kamos ma Q7 4.2 TDI*, nechal to nacipovat a je spokojeny. Spotreba vesmes do 15l. U motoru 3.2 a 3.6 FSI* je moc veci spatne, hlavne elektronika. Pak jeste zlobi vstriky. Pak bych jeste koukal po V12 TDI*, to ma taky jeden kamarad a je to hodne zajimave auto. Hlavne to vypada daleko lepe nez obyc Q7.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

03.11 2014 11:55


A 3.0 TDI* vubec nebrat, je to jak octavia 1.9tdi 77kw.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

03.11 2014 12:03


Nezlob se, ale napsat o autě co má zrychlení na stovku za 7,5 sekundy, že nejede, to není moc normální
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 37 | Témat: 2

10.11 2014 23:09


martyA4 (Po, 03.11, 2014 11:41) orig :
A co tu 3.6FSi čipnout,to by nepomohlo?Však to taky není auto na rychlost,je to defakto nákladák


Cipovat motor bez turba, to je na houby, nepoznal bys rozdil a jenom vyhodil penize.. Samozrejme, ze i u atmosfer lze zvysovat vykon, ale to pak se musi vymenit kde co
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2013
Příspěvků: 61 | Témat: 2

18.11 2014 10:45


Máš pravdu,na to jsem nevzpomněl že je to bez turba,asi by tam po upravách ale vzrostla spotřeba
nahoru

sponzor





18.11 2014 10:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

18.11 2014 20:37


xpassat (03.11 2014 12:03) orig :
Nezlob se, ale napsat o autě co má zrychlení na stovku za 7,5 sekundy, že nejede, to není moc normální


Hele ja naprosto chapu, ze svou audinku milujes, tak jako my vsichni zde a proto tu sme

jen uvedu par upresnujicich informaci:

vetsina lidi prave fakta zvazila a do tohoto, naprosto priserneho motoru, ktery audi vyndala z Golfa a po trech letech vyroby zavrhla a nahradila turbomotorem, nesla.

sice argumentujes zrychlenim, ale to je druhotna informace. U vozu s touhle vahou je dulezitej kroutak, kterej u vsech dalsich Q7 zacina a konci mezi 1700 a cca 2800 otackama. 3,6 a 4,2 FSI* se musi nejdriv vytocit nad 3 tis (coz pri bezne jizde dela malokdo. Takze ano, zrychleni to sice ma, ale pokud chces potencial vozu opravdu vyuzit, musis tocit jak u sportaku coz je ve meste pomalu blbost, vykoupena spotrebou i 20l. pokud se s tim jezdi normalne, je to zoufala a lina mrcha, ktera proste z touhle vahou moc necvici. Jo v Golfu, tam to bylo neco jineho

konec koncu tomu odpovida i pomer ropaku a benzinu na ojetem trhu. neni to o tom ze zere vic, furt je tu dost panicek co to muze mit jen na nakup, horsi je ze jim panickove nevysvetli ze pro predjeti tatrovky je potreba podradit z sestky na dvojku, jinak se to pomalu nehne. a proto jim daj ropu

Mir v dusi a at ti slouzi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.12 2014 22:20


jen pro srovnani,

v A4 mi zral 3.0 TDI* 6-7 litru, auto letelo jak raketa..

v A8 uz to bylo horsi, stejny motor byl na hrane toho, kdy se dalo rici, ze auto jede, zral o dva litry vice a to mel o 5kw vice

ted mam stejny motor v touaregu a zere neskutecne, a nejede to vubec...pritom to ma kroutak o 50NM vetsi, jak motory v A4/A6...

alfa omega je vaha vozidla a ver mi, ze 3.6 FSI* v Q7 je totalni nesmysl...bude to zrat jak protrzeny, rozjezdy budou o nicem, o nejakem predjizdeni nemluve...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.12 2014 22:21


na Q7 4.2 TDI* a vetsi, nic jineho bych tam uz nechtel...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2013
Příspěvků: 61 | Témat: 2

11.12 2014 9:43


Asi tak,Q7 je malá Tatra.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

21.12 2014 18:21


Panove co rikate na tohle, niky me Q7 nebrala ale tohle je nadhera, nevim jestli to proletelo v zaveji nebo v cukrove vate ale vybava a cena je az podezrela,,, nejak zkusenosti s prodejcem???


Diky.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2013
Příspěvků: 61 | Témat: 2

21.12 2014 19:26


Tak to máš pravdu,moooc hezký
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 0

26.12 2014 12:33


Pěkné auto, jen asi něco na ní bude , svítí tam kontrolka řídící jednotky.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

26.12 2014 12:41


Nevim kde to vidis?
nahoru

sponzor





26.12 2014 12:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11258 | Témat: 95

26.12 2014 13:12


petersweter: asi mysli kontrolku motoru.. Ktera muze svitit ze 101duvodu, treba kvuli klapkam. Ale ze by to byla "ridici jednotka", toz to snad ne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2013
Příspěvků: 61 | Témat: 2

26.12 2014 16:22


To asi svítí v každém pokud zapneš klíček
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11258 | Témat: 95

26.12 2014 16:27


martyA4: otacky jsou = motor bezi = nejaka zavada tam je.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

28.12 2014 22:13


belmondo (18.11 2014 20:37) orig :


Hele ja naprosto chapu, ze svou audinku milujes, tak jako my vsichni zde a proto tu sme

jen uvedu par upresnujicich informaci:

vetsina lidi prave fakta zvazila a do tohoto, naprosto priserneho motoru, ktery audi vyndala z Golfa a po trech letech vyroby zavrhla a nahradila turbomotorem, nesla.

sice argumentujes zrychlenim, ale to je druhotna informace. U vozu s touhle vahou je dulezitej kroutak, kterej u vsech dalsich Q7 zacina a konci mezi 1700 a cca 2800 otackama. 3,6 a 4,2 FSI* se musi nejdriv vytocit nad 3 tis (coz pri bezne jizde dela malokdo. Takze ano, zrychleni to sice ma, ale pokud chces potencial vozu opravdu vyuzit, musis tocit jak u sportaku coz je ve meste pomalu blbost, vykoupena spotrebou i 20l. pokud se s tim jezdi normalne, je to zoufala a lina mrcha, ktera proste z touhle vahou moc necvici. Jo v Golfu, tam to bylo neco jineho

konec koncu tomu odpovida i pomer ropaku a benzinu na ojetem trhu. neni to o tom ze zere vic, furt je tu dost panicek co to muze mit jen na nakup, horsi je ze jim panickove nevysvetli ze pro predjeti tatrovky je potreba podradit z sestky na dvojku, jinak se to pomalu nehne. a proto jim daj ropu

Mir v dusi a at ti slouzi


belmondo:

hele, nechci se přít a ani se tě dotknout, ale jen základní fakta na ujasnění:
Zamilovanej do Audi jsi asi ty, já určitě ne, celý život jezdím BMW. Na běžné ježdění mám BMW řady 7 poslední model, takže asi tak

Motor 3,6 FSI* nebyl nikdy v Golfu, to jsi trochu mimo mísu

Ano, jezdí s tím manželka na nákupy
Auto jsem koupil jen proto, že jsem neměl doma čtyřkolku. Koupil jsem to defakto "za výplatu", takže taková sranda.

Mým příspěvkem jsem nechtěl hanit naftu ani nikoho nutit do benzínu. Jen jsem chtěl poukázat na to, že se dá koupit za 300tis. zánovní auto ve výborném stavu které nadělá spoustu parády bez obav dalších investic, nebo za dvojnásobek stočeného rachoťáka sice s lepším krouťákem, ale aspoň je do čeho strkat peníze s ohledem na poruchovost.
Ještě jednou pro nechápavé: jsem zastánce turbomotorů, ať už TSi či TDI*, fakt netvrdím, že FSI* je super výkonej motor, nebo bůh ví co, opravdu jsem chtěl poukázat na paradox v podobě pořizovací ceny a servisních nákladů FSI*/TDI*.
Toď vše
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email