Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 10 listopadu 2024
Celkem je zde 522 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Ludva2
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 803
Online návštěvníků
Návštěvníků: 518
Uživatelů: 4
Celkem: 522

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.11. 2006
Příspěvků: 21 | Témat: 9

02.05 2008 9:31


Ahoj všem,
mám A6 1,9 TDI* 96kW z roku 2003 a pokud nestojím v koloně, tak neohřeju vodu na víc než 70°C. Při dlouhém stání se zapnutým motorem teplota vyleze na 90°C, ale jak se rozjedu začne padat a drží se mezi 60 - 70°C.
Nemáte někdo nápad čím to může být?
Mě napadnul termostat, ale třeba je to něco úplně jiného.
Díky za radu,
T.

PS:Kde najdu termostat a je jeho výměna náročná?

tomas916@seznam.cz
nahoru

sponzor





02.05 2008 9:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.2. 2008
Příspěvků: 82 | Témat: 41

02.05 2008 10:24


termostat nic jineho nema na to vliv kdybys porad varil tak uz toho muze byt vice,
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

02.05 2008 11:35


to iste mam aj ja ale mam motor 1.8 92kW neviem ci to vobez treba riesit asi to tak ma byt je to lepsie ako keby sa prehrieval podla mna
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.10. 2007
Příspěvků: 39 | Témat: 1

02.05 2008 13:29


Pánové,optimální teplota je u všech motorů kolem 90 stupňů a z vlastní zkušenosti vím že stále "studený motor" má velký vliv na spotřebu!takže doporučuji termostaty měnit!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

02.05 2008 15:39


takze mam zly termostat mne sa vie zohriat na 90 aj pocas jazdy ale musi to byt dlhsia jazda aleaj vtedy napr ked idem dole kopcom zo zaradenou rychlostou tak teplota klesne
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.05 2008 15:39


tomas916 No na motore AVF je to extremne easy, to sa oplati vymenit. Okrem toho ze sa znizi spotreba, studeny motor sa viac nici ako teply. A ak sa ti neohreje ani v kolone tak je to dost zle... prilozeny je navod ako na to, je to brnkacka.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

02.05 2008 15:45


wakko:
tomas916 No na motore AVF je to extremne easy, to sa oplati vymenit. Okrem toho ze sa znizi spotreba, studeny motor sa viac nici ako teply. A ak sa ti neohreje ani v kolone tak je to dost zle... prilozeny je navod ako na to, je to brnkacka.
nemas taky navod aj na moj motor
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.05 2008 15:45


morituning Tu je aj navod na tvoj motor, to uz nevyzera take easy-peasy, ale zase ani take desne ako na mojom 2.5TDI, nemusis rozobrat pol motora Bohuzial to nemam po cesky.
nahoru

sponzor





02.05 2008 15:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.05 2008 15:49


tomas916:
Chlape, koupiš si audi a ptáš se jak náročná je výměna termostatu, potažmo kolik stojí? Jsou věci co mě hlava nebere. Upaluj s tím do servisu a nic neřeš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

02.05 2008 15:57


root:
tomas916:
Chlape, koupiš si audi a ptáš se jak náročná je výměna termostatu, potažmo kolik stojí? Jsou věci co mě hlava nebere. Upaluj s tím do servisu a nic neřeš.
preco by stym mal ist do servisu podla mna si to doma spravi sam lepsie ako ppri nejakom akoze mechanikovy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

02.05 2008 15:58


wakko:
morituning Tu je aj navod na tvoj motor, to uz nevyzera take easy-peasy, ale zase ani take desne ako na mojom 2.5TDI, nemusis rozobrat pol motora Bohuzial to nemam po cesky.
dakujem za ochotu len neviem ci mam ten termostat v prdeli
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.05 2008 16:04


morituning:
dakujem za ochotu len neviem ci mam ten termostat v prdeli

Myslis ci je vadny? Ak prejdes 10 km a nemas teplotu vody 85-95 stupnov, tak termostat je asi vadny. Takisto ak ides dlhsiu jazdy v chladnom pocasi kludnym stylom a teplota je na 80 alebo menej, tak termostat asi nie je OK. To ci sa ti oplati ho menit zalezi od toho ake teploty dosahujes, ak mavas vacsinou 80 alebo viac tak sa na to mozes asi vykaslat...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

02.05 2008 16:07


sakra je to take na hrane no cez leto to este necham tak ale na zimu to vymenim kazdopadne zatial mam auto asi len 2000km a spotreba mi vychadza do 11L v meste z nemecke ked som bol ponho tak ma vysla do 8L
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.05 2008 16:07


morituning:
Podle tebe možná, podle mě těžko. Kdyby byl schopen rozhodit rozvody (nevím jak je to přesně u 1.9TDi), kdyby věděl přesně jaký díl potřebuje, kdyby si byl jist, že je to termostat, kdyby chápal že se vypouští chladící okruh atd. ... tak se tak neptá a ptá se protože to neví.

Nesnáším amaterismus.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.05 2008 16:14


root:
Nesnáším amaterismus.

No niekto sa dnes evidentne zle vyspal...
Na 1.9TDI netreba spravit podla navodu co je hore skoro nic, len vypustit vodu (a vypustaci srob to ma dole na chladici ako kazde ine auto), dat dole kryt motora a odpojit jednu hadicu pod ktorou je hlavny podozrivy... ja by som si to spravil sam doma, ale zalezi na tomasovi ci to riskne sam, alebo riskne servis
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.05 2008 16:19


wakko:
No, ano ... dneska mám den blbec

Spíš si myslím, než jezidt s podchlazeným motorem několik dalších dnů než ten termík sežene je dobré vytočit to číslo servisu objednat se na odpoledne a kluci to mají za chvilku přehozené (edit: u audi mívají tyto díly téměř vždy skladem). Finančně to není tak hrozné, aby to někoho položilo a o pohodlí a jistotě nemluvě
nahoru

sponzor





02.05 2008 16:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.11. 2006
Příspěvků: 21 | Témat: 9

02.05 2008 16:22


Děkuju všem za radu, hlavně za návod (nebyla by tam celá dílenská příručka?)
K poznámce co řeším, když jsem si koupil Audi že mám zajet do servisu: Audi jsem si koupil, ale nemyslím že pokud je oprava možná svépomocí, je nutné zajet do servisu. Za 1. je servis poměrně drahý a né vždy kvalitní jak by jsem při ceně očekával a za 2. Když si opravu provedu sám, mám z toho dobrý pocit.
Myslím že nás, co mají radost když si něco sami opraví je dost.
Díky a čau,
T.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22171 | Témat: 588

02.05 2008 16:25


tomas916:
Myslím že nás, co mají radost když si něco sami opraví je dost

tj. to mas pravdu, ne vzdycky to ale vyusti v opravu, spis to konci perfekte dojebanym autem
neni to nic proti nikomu, jen konstatovani faktu

myslim ze jako ja nepujdu a nezacnu si sam vyrabet papiry do tiskarny (protoze tomu nerozumim a nemam potrebny vybaveni) tak by ani ne-mechanik nemel vrtat do auta aaale to je jen muj soukromej nazor

a neni to o egu nebo o sikovnosti, je to o znalostech, ktery proste amater nema
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.05 2008 16:28


root:
wakko:
No, ano ... dneska mám den blbec

Spíš si myslím, než jezidt s podchlazeným motorem několik dalších dnů než ten termík sežene je dobré vytočit to číslo servisu objednat se na odpoledne a kluci to mají za chvilku přehozené (edit: u audi mívají tyto díly téměř vždy skladem). Finančně to není tak hrozné, aby to někoho položilo a o pohodlí a jistotě nemluvě

No, bohuzial nie kazdy ma blizko do Kyjova (tam tusim chodis, ze?) alebo do ineho dobreho a cenovo slusneho servisu. Je to na chalanoch ako to vyriesia, navody ktore som nasiel v else su spolahlive, takze maju na vyber - servis alebo svojpomoc. Obe moznosti maju potencial maleho dobrodruzstva
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.05 2008 16:31


wakko:
No to malé dobrodružství ... asi máš pravdu

Ale když mi kleknul termik, tak jsem to nechával dělat u Audi v brně, nechtěl jsem s tím jet dalších 50km

Zkrátka termostat je taková závada, jejíž oprava je znát okamžitě a nestojí to zas až tak moc. Proto jsem zajel i tam, kde je neznám
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.05 2008 16:33


tomas916:
Děkuju všem za radu, hlavně za návod (nebyla by tam celá dílenská příručka?)

Navod je vytlaceny do PDFcreatora z ELSAWIN - elektronickeho manualu, co je vlastne cela dielenska prirucka. Ma to (s datami pre vsetky 4 hlavne znacky VAG) asi 10 GB, takze to sem cele nepostnem. Ale ak si DAS* hladat ELSA tu alebo na dieselpower.cz, behom 15 minut zistis ako sa dostat k aktualnej verzii, stiahnut si ju a nainstalovat...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.05 2008 16:43


root:
wakko:
No to malé dobrodružství ... asi máš pravdu

Ale když mi kleknul termik, tak jsem to nechával dělat u Audi v brně, nechtěl jsem s tím jet dalších 50km

Zkrátka termostat je taková závada, jejíž oprava je znát okamžitě a nestojí to zas až tak moc. Proto jsem zajel i tam, kde je neznám

No ja to riesim tak, ze ked je to nieco easy, spytam sa stryka-byvaleho automechanika ci to zvladneme sami. Ak povie ze ano (cize si trufa a ma na to naladu) tak to riesime sami, napr. zadne brzdove dosticky sme takto robili a su v pohode. Ak povie ze nie, hladam servis. Kazdopadne nic co ma vplyv na jazdu neriesim sam, kriznik ma pravdu v tom ze amater nema niektore zakladne vedomosti ktore maju automechanici, a moze omylom nieco zblbnut. Nastastie elsa je v tomto dost opatrna a su tam vacsinou napisane aj vseobecne platne veci, ktore kazdy automechanik vie...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.11. 2006
Příspěvků: 21 | Témat: 9

05.05 2008 15:49


Termostat jsem vyměnil, ale problém trvá Co dál?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

05.05 2008 16:57


tomas916:
Termostat jsem vyměnil, ale problém trvá Co dál?

Uuuf, no to je divne... ak este mas ten povodny termostat, ja by som vyskusal ci bol vadny. Buchnes ho do hrnca s vodou, DAS* to na ohen a pozeras - termostat by sa mal zacat otvarat okolo 86 stupnov, a tesne za 90 by uz mal byt uplne otvoreny. Ak sa nebude hybat kym voda zacne vriet, tak je asi otvoreny permanentne (vtedy pada teplota vody). Ak bol vadny, tak je mozne ze aj tento novy je vadny, sanca je velmi mala ale nenulova. Ak bol OK, tak potom ma nic take nenapada... mozno visco spojka na ventilatore? Povedzte niekto kto s nou mate skusenost - moze permanentne spusteny ventilator ochladit motor za jazdy na 70?
nahoru

sponzor





05.05 2008 16:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

05.05 2008 17:01


no ja mam v predu dva ventilatory a jeden sa toci stale ide cez neho remen tiez mam problem zohriat na 90 motor
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

30.09 2008 21:49


zdarec, nedavno jsem koupil A6 2,5 TDI* quattro* a mam stejny problem s ohrevem vody + k tomu mi nedrzeli otacky kolem 750 ot/min ale kolem 1000 a to i po ceste z brna na sever domu. byl jsem na diagnostice a tam mi rekl ze je neco s cidlem teploty vody ... ten sem vymenil a je to bych rek porad stejne, nemel sem cas to jeste poradne zahrat
chtel sem se zeptat, nebot sem nekde na foru nasel ze musim u 6V sundat cele rozvody, ale mechos ktery mi to napichnul tak rikal ze nemusim, ale motor sme nezkoumali... nevite jak to u 2,5 TDI* 110kW 6V vlastne je ... jestli rozvody dolu nebo ne ??? moc se mi do servisu nechce ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

30.09 2008 22:54


ja som tento problem vyriesil uz skor bola zla vodna pumpa ale aspon som vymenil termostat a inac cely predok som odstrojil a odniesol som to do servisu lebo rozvody museli ist dole a na to som si sam netrufal
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.10 2008 7:59


Z.e.T.o.R:
chtel sem se zeptat, nebot sem nekde na foru nasel ze musim u 6V sundat cele rozvody, ale mechos ktery mi to napichnul tak rikal ze nemusim, ale motor sme nezkoumali... nevite jak to u 2,5 TDI* 110kW 6V vlastne je ... jestli rozvody dolu nebo ne ??? moc se mi do servisu nechce ...

No neviem ako by sa to dalo spravit bez zhodenia rozvodov, termostat je pri AFB a AKN motoroch (110 kW) az pod nimi. Urcite musia ist dole.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

01.10 2008 9:11


no co uz ... takze si tohle sam doma nevymenim ... a necham to na pravem mechosovy ... rozvody byli udajne delany ve 163 000km ... ale asi na termostat prdeli ... a kdo vi jak je to s pumpou ... ale ta se u dieselu meni s rozvodama ne snad ???
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.10 2008 9:27


Z.e.T.o.R:
no co uz ... takze si tohle sam doma nevymenim ... a necham to na pravem mechosovy ... rozvody byli udajne delany ve 163 000km ... ale asi na termostat prdeli ... a kdo vi jak je to s pumpou ... ale ta se u dieselu meni s rozvodama ne snad ???

Nie je to povinne, ale ano, pumpu by mal kazdy slusny majitel vymenit pri rozvodoch - a ti znalejsi menia aj termostat (a ti paranoidnejsi aj hydrostely )
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email