Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 10 listopadu 2024
Celkem je zde 435 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Ludva2
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 803
Online návštěvníků
Návštěvníků: 429
Uživatelů: 6
Celkem: 435

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 4

02.01 2010 20:33


Zdravim, koupil jsem si A6tku avant 2.5Tdi 110Kw r.v.2000, samozrejme sem ji hned zavezl do servisu na preventivni prohlidku. Vsechno bylo vporadku vymenili se jen filtry a brzdove oblozeni, diagnostika neodhalila zadnou vaznou zahadu. Ale s autem sem jiz ujel nejaky ten kilometr mam za sebou i delsi cestu (cca 200Km) a motor nepresahl teplotu 75°C (voda 75 a olej 70) jiste ze je zima a motor jsem moc netocil, ale nechci nic ryskovat. Je mozne, ze predchozi majitel pri vymene rozvodu nevimenil termostat, ale neprojevila by se zavada termostatu pri prohlidce v servisu ? Motor startuje a jede perfektne, ale nechtel bych nic zanetbat... Dekuji za odpovedi
nahoru

sponzor





02.01 2010 20:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

02.01 2010 20:36


AlienT: Ano pravděpodobně to bude termostat, provozní teplota na budíkách by se měla držet 90, olej 70 stupňů by měl být v pořádku, pokud jsi tomu nedával nebo nejel jsi na dálnici.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

02.01 2010 20:37


Při výměně rozvodů se termostat určitě měnit nemusí. V servise si toho určitě taky nikdo nevšimne nebo oni s tím najíždět kilometry nebudou. Zkus vyměnit termostat, prvděpodobně ho máš zaseklej.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

02.01 2010 20:43


100% odesel termostat,ale pro jistotu bych checknul teplotu motoru diagnostikou.Pokud to nemas ke me daleko, muzes prijet,rad se na to podivam
Naposledy upravil vlasta dne 02.01 2010 20:46, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 4

02.01 2010 20:45


Dekuji, hned v pondeli zajedu do servisu aby to vyresili.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

02.01 2010 20:45


vlasta: Ale on píše že diagnostika mu nic neukázala.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

02.01 2010 20:46


radar354: myslis jako zavadu? no to diagnostia ukazovat nemusi, diagnostika neni jen o cteni pameti zavad, ale hlavne o cteni hodnot.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

02.01 2010 20:49


vlasta: OK to chápu, tak pak mu tu diagnostiku pěkně odflákli, a řekli mu jen hlášení závad z paměti.
nahoru

sponzor





02.01 2010 20:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 4

02.01 2010 20:52


No kdyz sem to tam vezl tak sem se nato ptal proc je ta telplota porad tak nizka. Technik rikal ze pro budiky je jine cidlo teploty nez pro ridici jednotku a ze to zkontroluji. Cidlo bylo dobre a shodovalo se s nactenou prez pocitac. A kdyz se zavada toho termostatu neprojevuje na diagnostice tak to bude asi ono ne ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 4

02.01 2010 20:53


Jojo z pameti to nacital primo predemnou, ale pak nevim co stim delali...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

02.01 2010 20:55


AlienT: zavada termostatu se ti na diagnostice neprojevi nikdy. to je ciste mechanicka vec
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

02.01 2010 21:01


na diagnostice se bohužel neprojeví spousta závad
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

02.01 2010 21:03


deejayvenca: Možná díky bohu za to. si představ že tam máš dalších 150 čidel který se serou.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

02.01 2010 21:08


Termostat se sice s rozvodama dělat nemusí, ale rozhodně to u 2.5TDi V6 doporučuju, protože aby se mohl vyměnit na 2.5TDi, tak myslím musí rozvoďák dolů, což je spousta práce a při cenách termostatů...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

02.01 2010 21:11


trubus: Tak to sem nevěděl.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

02.01 2010 21:17


radar354: Tak mě to taky ani nenapadlo, ale zase už mě to nepřekvapilo... u B3 80ky 1.8S jsem si chtěl termostat vyměnit eště sám, podle Etzoldových chytrých knížek žádný problém, akorát ejhle, já v ní měl posilovač řízení a přes ten se nedalo dostat ke šroubům který tam ten termostat drželi, takže jsem musel do servisu
nahoru

sponzor





02.01 2010 21:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

02.01 2010 21:20


trubus: Tak to je k posr... já se s tím zatím ještě nesetkal. Ale je to zkušenost kterou si jistě budu pamatovat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

02.01 2010 21:22


no ja mam taky isty problem s teplotou a chcel by som rovno pri tom urobit aj rozvody a veci spojene snimi neviete kdo bi sa mi toho ujal
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2008
Příspěvků: 311 | Témat: 13

02.01 2010 21:42


ja mel taky podobny problem ale bylo proto ze jsem si nevsiml "max" risky a dal az moc vody do chladice + tedkom v zime kdyz startuji tak hned davam 24stupnu na topeni protoze mi je kosa jak svina. kdyz jedu vetsi trasu, pak to pekne stoupne na tych 90.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.01 2010 10:09


2,5 TDI* ma sama o sebe problem sa zohriat, ak ides kratku trasu a vacsinou rovinku tak je to beznadejne zohriat to na 90 stupnov. Hovoril som uz s viacerimi majitelmi, mali aj novy termostat a nic
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

03.01 2010 10:18


Mam ten isty motor a ten isty problem. Nie je vsak mozne, ze je to proste zimou? V lete sa to krasne zohreje na 90 a drzi. V zime som robil trasu max. 80km a kuril som na 22C a motor doslova setril. Ma sa to aj tak zohriat na 90? Skusal som dat pred chladic hruby koberec, ale aj tak bola teplota stale okolo 70, 90 bola az ked som isiel do kopca, alebo som mu stupil na dialnici.

PS: ked je zima mal by predny mechanicky ventilator s "tepelnou" spojkou uplne stat? Pretoze mne sa toci aj v totalnej zime. A neda sa funkcnost termostatu zistit jednoducho tak, ze skusim ci je teplny chladic? Pretoze ten moj chladic je teply aj predtym ako auto dosiahne 90. A to ma trosku znepokojuje.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

03.01 2010 10:24


SCORPION:
2,5 TDI* ma sama o sebe problem sa zohriat, ak ides kratku trasu a vacsinou rovinku tak je to beznadejne zohriat to na 90 stupnov. Hovoril som uz s viacerimi majitelmi, mali aj novy termostat a nic


Mam sice toto auticko prvu zimu, ale rovnako si myslim, ze taky silny motor proste na rovine nezohrejes, navyse ked ho "chladis" kurenim...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

03.01 2010 10:38


[/quote]xpapo:
Citace:
PS: ked je zima mal by predny mechanicky ventilator s "tepelnou" spojkou uplne stat? Pretoze mne sa toci aj v totalnej zime. A neda sa funkcnost termostatu zistit jednoducho tak, ze skusim ci je teplny chladic? Pretoze ten moj chladic je teply aj predtym ako auto dosiahne 90. A to ma trosku znepokojuje.

Ten ventilátor se točí pořád, je veden přes řemenici a nějaké kluzné ložisko.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

03.01 2010 10:53


xpapo:pokud po 80 kilometrovy jizde neohrejes motor na 90 stupnu,je 100% neco spatne
nahoru

sponzor





03.01 2010 10:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

03.01 2010 11:01


jj, já si tu sice stěžuju že zahřívám půl dne, ale i v těch -15°C jsem ho ohřál po cca 10ti kilometrech městského provozu a pak samozřejmě dalších 150km nevychladl...

Chladič by teoreticky teplý být neměl... než se auto dostane cca na 80°C tak by měl termostat do chladiče pustit velice zanedbatelné množství chladící kapaliny, to podle mě rukou nepoznáš že je teplý...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.01 2010 12:19


tak pozor, tak ako pisal vlasta po 80 km musi mat motor 90 stupnov ako nic, ja som myslel par km ako 15-20 km

Neviem naco tam pchali vrtulu chladenia so stalym pohonom
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.01 2010 12:20


vlasta: pocuvaj, cidlo na teplomer je v malom okruhu motora alebo vo velkom ?
Podla mna v malom ale niekedy mi to pripada ze je vo velkom.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

03.01 2010 12:31


Mam podobny problem 2,5tdi A6C5. Musi se kvuli termostatu taky sundavat rozvodak?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.01 2010 12:35


Jason: nie nemusi ale je to ako porod cez nosnu dutinu

pohladaj od xonik-a je tu tusim navod aj s foto
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

03.01 2010 13:23


SCORPION:
vlasta: pocuvaj, cidlo na teplomer je v malom okruhu motora alebo vo velkom ?
Podla mna v malom ale niekedy mi to pripada ze je vo velkom.

V malom.

Ak ste pred autom tak treba chytiť spodnú hadicu na ľavej strane (spolujazdcovej čo ide jedna strana do chladiča a druhá na termostat) ak je teplá tak termostat prepúšťa a je zlý.
Nezabudnite že termostat sa začína otvárať až pri 87 stupnov, palubná doska Vám ukazuje 90 stupňov už od 80, takže termostat je ešte stále zatvorený, chladič studený a na teplomery máte už 90.
Najlepšie pred montážou termostatu si ho vyskúšať uvariť na 87 stupňov či sa v tedy začne otvárať, lebo ako napr. HonzaBan ho musel meniť až 3x, vždy bol vadný a pritom to bol Wahler.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
0
10.Listopad 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
0
10.Listopad 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
0
12.Září 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email