Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 27 dubna 2025
Celkem je zde 149 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Salam54574
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 161
Online návštěvníků
Návštěvníků: 148
Uživatelů: 1
Celkem: 149

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 43 | Témat: 8

14.04 2009 10:02


Audi A8 6.0 W12 quattro*-Chci se zeptat jestli ji někdo máte a na zkušenosti s tímto motorem.
nahoru

sponzor





14.04 2009 10:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

15.04 2009 18:12


zkusenost sice nemam ale rekl bych za hooodne penez malo muziky..
ten objem si proste tech minimalnich 17litru na sto nasaje at jedes pomalu jak chces... 4,2ka ti pojede za 12...
atyp.nahr dily, svicek vic, oleje vic, jelikoz A8cek s timto motorem moc neni tak zkusenosti servismanu nebudou takovy jako u 4,2ky ktera ti nabidne pomalu to stejny..
rekl bych vystrel do tmy od AUDI..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

15.04 2009 18:15


vmike: Nevim jestli srovnavat s 4.2, ale ja bych spis srovnaval s S8, ktera ma 5.2 V10. Vykona naprosto stejny, spotreba nizsi...asi bych sel radsi do tohoto. I kdyz teda nevim, jak je to s kroutakem a v ci prospech. Ale vykon naprosto stejny
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

15.04 2009 18:19


sTeblo:
vmike: Nevim jestli srovnavat s 4.2, ale ja bych spis srovnaval s S8, ktera ma 5.2 V10. Vykona naprosto stejny, spotreba nizsi...asi bych sel radsi do tohoto. I kdyz teda nevim, jak je to s kroutakem a v ci prospech. Ale vykon naprosto stejny


rada eS bych rekl je uz o podvozku o necem jinym..
6ti litr nemas na zavodeni ale na plavbu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

15.04 2009 18:20


vmike: To samozrejme, bavil jsem se pouze o motoru. Borec chtel zkusenosti s motorem Jinak pokud chce A8 jako takovou, tak bych sel taky radsi do 4.2 popripade do 4.2TDi
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

15.04 2009 18:33


motor a podvozek jako cely auto je proste celek a zvlast s temato spešl motory..
esko bude naladeny sport a tohle parnik. takze ikdyz je rec o motoru nejde porovnavat motor pouze jako samotny
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

16.04 2009 21:31


pánové,ale ten zvuk 6.0,to je jak rajská hudba
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.04 2009 21:53


4,2FSI má taky nádherný zvuk, i po 300tiskm, tomu se TDI* nikdy nevyrovná...
nahoru

sponzor





24.04 2009 21:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

24.04 2009 21:56


A já zas říkám, proč nemít to největší...
nahoru

Anonymní





24.04 2009 23:46


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

25.04 2009 6:47


Je to sice mimo za což se omlouvám, ale jak píše Kuba, že s obsahem 6 l se po městě pod 30 nepodíváš, tak mě napadlo, jak je to možné, že motor s obsahem 6 l má takovou vysokou spotřebu když to úplně blbě srovnám s motorem v náklaďáku o obsahu 15 l, který má spotřebu 42 l.

Jinak k A8, jestli na to máš finance, tak běž do toho největšího, A8 je parník a proč nemít i pořádný motor a 12 hrnků pod kapotou je prostě slyšet.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

25.04 2009 7:55


červík:
Jinak k A8, jestli na to máš finance, tak běž do toho největšího, A8 je parník a proč nemít i pořádný motor a 12 hrnků pod kapotou je prostě slyšet.


Tak tak.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.04 2009 21:04


Řekl bych, že teď bude vítěz 5,0l V10 BiTurbo*, 580PS a 650Nm, což není k zahození dokonce i co se týče spotřeby...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.04 2009 21:10


jizan.com:
Řekl bych, že teď bude vítěz 5,0l V10 BiTurbo*, 580PS a 650Nm, což není k zahození dokonce i co se týče spotřeby...
boha pekny vykon na obycajne vozenicko
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.04 2009 21:12


Ale živit bych to nechtěl.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.04 2009 21:15


Petan:
Ale živit bych to nechtěl.
tam by som asi 8 litrov nemal priemer co?
nahoru

sponzor





27.04 2009 21:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.04 2009 21:17


SCORPION: Také si myslím. To by odhadem bylo kolem 11-15l
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

29.04 2009 21:28


SCORPION:
tam by som asi 8 litrov nemal priemer co?

Myslím že je zbytečné u vysokoobjemového vysokootáčkového přeplňovaného benzínu řešit spotřebu, ale v tv v testu průměr 16l/100km si myslím že je zatím nejlepší co kdy bylo, už jen z toho důvodu, že toto kombi patří k nejrychlejším a je dokonce rychlejší jak vrtule M5.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

29.04 2009 21:46


jizan.com:

Myslím že je zbytečné u vysokoobjemového vysokootáčkového přeplňovaného benzínu řešit spotřebu, ale v tv v testu průměr 16l/100km si myslím že je zatím nejlepší co kdy bylo, už jen z toho důvodu, že toto kombi patří k nejrychlejším a je dokonce rychlejší jak vrtule M5.


Chtěl jsi říct, že je v přímce rychlejší než vrtule M5, že?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 3631 | Témat: 2

18.04 2012 21:58


Rob:
pánové,ale ten zvuk 6.0,to je jak rajská hudba


ano ano ma pravdu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 3631 | Témat: 2

18.04 2012 22:02


spotřeba je když se jezdi po městě 17-19 litru když jedeš jako svině a jedeš na max neni spotřeba vyšší než 26 litru ale to je jen okamžity prumětr za dany usek jinak dlouhodoby je 21 pomalu verzus rychle
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 3631 | Témat: 2

18.04 2012 22:04


a co se tyče udržby neni to tak drahe je to podobne jako 4,2 nic moc navic a při vyměně sviček jednou za 60 tisic je to o 300 x 4 ks navic jinak nic duležite desky jsou totožne jen kotouče jsou jine
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 3631 | Témat: 2

18.04 2012 22:05


jinak LPG* je USPORA
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

18.04 2012 22:35


AUDI V12: Mimochodem... Gratuluji k nové super káře...
6.0 je luxus a není zadarmo, ale pokud to člověk prostě chce a je to srdcovka, tak neřeší spotřebu a jde do toho....
Ten komfort a výkon za to určitě stojí... není to Ochcávka.
nahoru

sponzor





18.04 2012 22:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 3631 | Témat: 2

18.04 2012 22:37


Byla to láska na první svezení
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

18.04 2012 22:46


To věřím, taky jsem se zamiloval, ale 6.0 V12 by mi asi roztrhala srdce...
Stačí 4.2 navíc když do ní sedne občas manželka...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 3631 | Témat: 2

18.04 2012 22:50


navíc když do ní sedne občas manželka... [/quote]
ja ji ženě pujčim jem sem tam ale sam by nejela no nebo možna jela ale nechci se ji zbavit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 3631 | Témat: 2

18.04 2012 22:53


[quote="Karel.Sisak"]To věřím, taky jsem se zamiloval,

no ja si ctěl tak před asi 6 lety koupit takovou karu jako maš ty 3,3 TDI* ale neměl jsem na to ale pravidelně jsem chodil slintat do bazaru až jednou to přišlo a huráááá
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

18.04 2012 22:59


[quote="AUDI V12"]
Karel.Sisak:
To věřím, taky jsem se zamiloval,

no ja si ctěl tak před asi 6 lety koupit takovou karu jako maš ty 3,3 TDI* ale neměl jsem na to ale pravidelně jsem chodil slintat do bazaru až jednou to přišlo a huráááá


Chybička se vloudila... Nemám 3.3TDi, ale 4.2
Naftu už jedině asi 3.0 V6...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.4. 2012
Příspěvků: 3631 | Témat: 2

18.04 2012 23:01


Karel.Sisak:


Chybička se vloudila... Nemám 3.3TDi, ale 4.2
Naftu už jedině asi 3.0 V6...


n ale ja tenkráááát
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email