Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 10 listopadu 2024
Celkem je zde 222 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Ludva2
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 803
Online návštěvníků
Návštěvníků: 216
Uživatelů: 6
Celkem: 222

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

23.03 2013 18:22


zdravimvas allroadaci,prestal my tlacit Kompresor*,myslel som ze sa pokazil tak som ho vybral,napojil na bateriu a funguje,pravdepodobne nejde do neho prud,je mozne ze je zla ta kocka co je vedla kompresora a mysli si ze je auto nafuknute tak ho odpoji,alebo zeby nejake rele bolo zle,podotykam ze mech su dobre vsetky 4,ak mate niekto skusenost s takymto problemom budem vdacny za kazdu radu,dakujem
nahoru

sponzor





23.03 2013 18:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 33 | Témat: 2

23.03 2013 22:45


Kompresor* zapíná při nastartovaném motoru a jde slyšet... ale to nemusí znamenat, že tlačí vzduch. Dá se na to koupit opravárenská sada z VW Touarega a stojí něco okolo 1.800,- Kč.
Ještě by bylo dobré upřesnit, co Ti ukazují kontrolky na přístrojovce a kontrolky ovládání měchů...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

28.03 2013 9:23


ono Kompresor* je urcite dobry je 1rocny ako novy a nezapne ho vobec ako keby nesiel donho prud,som myslel ci ta kocka si nemysli ze je auto nafuknute a nezopne ho alebo nejake relatko kde sa nachadza,mal som kocku vonka tak je teraz sfuknute na doraz neviem ist ani na diagnostiku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

28.03 2013 10:14


Začal bych napíchnutím na diagnostiku, jaké to ukazuje chyby. Zda jsou ok signály z čidel výšky (je auto ve výšce, v které si myslí, že je), teploty kompresoru, tlaku. Zda do kompresoru nejde proud z důvodu elektrické závady (vadné relé, pojistka) nebo ho řídící jednotka neaktivuje (potom to má nějaký důvod) atd.

Zkus pohledat, pro začátek třeba tady: http://audiklub.cz/forum/tema/84302-allroad-podvozek-vse-okolo-mechu-atd
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

28.03 2013 10:55


manoka: Bez diagnostiky ani ránu... Doporučuji si ji k allroadu pořídit za 500kč pro jednoduché info... k nezaplacení.

Důležité jsou měřené hodnoty! Pokud nejsou žádné chybové hlášky, tak kouknout na blok měřených hodnot, výšku na čidlech, teplota kompresoru, tlak, případně sepnuté relé kompresoru, pokud tedy vůbec nejde.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

28.03 2013 12:53


no Kompresor* vobec ani nezvrci uplne nic,a ked som ho vybral von a odskusal funguje,skusal som aj druhy tak isto,mam 2 ale jeden je stari slaby,jednoducho tam nieje prud,vie nekdo poradit kde sa nachadza to rele kompresoru a poistka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 33 | Témat: 2

28.03 2013 13:11


řídící jednotka je v kufru pod polstrovanim na levé straně...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

28.03 2013 13:52


manoka: Jak je expanzní nádoba, ale koukni na pojistku, nebo relé. Ale koukni na ten Vag, potom co zkontroluješ pojistky.
nahoru

sponzor





28.03 2013 13:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

28.03 2013 14:29


Diagnostika - test akcnich clenu a hned mas jasno. Nasledne merene hodnoty a v ten moment mas jistotu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

28.03 2013 14:32


vlasta: Vlasto, ale on ví, že mu nefunguje Kompresor*, tak test akčních členů může rovnou přeskočit, jelikož mu tam nepůjde nic...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

28.03 2013 15:18


knedlifek: Jsi si jisty ze tam nepujde nic? Pokud jednotka nechce aby foukal, tak proste foukat nebude. Tim testem akcnch clenu vylouci moznost jak pojistky, tak rele, tak spatneho kabeloveho vedeni...tedy za predpokladu ze to testem spusti. Neuc orla letat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

28.03 2013 15:49


po velkej noci mi pride ta kocka co je u kompresoru skusim ju vymenit ze co to spravi,riadiaca podvozku viem kde je ale to rele kompresora kde sa nachadza
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

28.03 2013 20:14


Neviem prečo si objednával kocku ale v nej sú len ventily ,na spustenie kompresora to nemá vplyv .

Poistka aj relé sú v releboxe v prístrojovke .

Pokial sa trochu rozumieš elektrike tak sa to dá vyskúšať aj bez diagnostiky ale je to kopa roboty navyše.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

28.03 2013 21:02


vlasta: to bych si nedovolil. Ale jak nad tim premyslim, tak mas asi pravdu, ale nemuzu si vybavit vsechny testy akcbich clenu. Tedy velka omluva. Ale predpokladam, ze test akcnich clenu ho nepusti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

28.03 2013 21:47


Kompresor* sa spúšta sa cez základné nastavenie.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

29.03 2013 14:27


ja si myslim ze by mohla mat vplyv ta kocka na chod kompresoru vsak ked nafuka na urcitu polohu to ho vypne,aked si kocka mysli ze je nafuknute tak don nepusti stavu,ale to je len moj nazor,kamos vravel ze sa zvykne zaseknut v kocke venti z dovodu vlhkosti v systeme,teda ze zhrdzavie nastriekal som do nej concor ale nepomohlo,kocku som zohnal pouzitu za 50eur stym ze ak sa nepotvrdi chybna kocka mozem ju vratit tak dufem ze je chyba v nej
nahoru

sponzor





29.03 2013 14:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

29.03 2013 15:30


Jak se říká - myslet znamená ho.no vědět (v žádném případě není myšleno osobně).

Dej si do pana Googla hledat "SSP_242" a "SSP_243". To jsou velmi pěkné dokumenty, kde je krásně vysvětlena veškerá teorie. Je holt potřeba, když není orig. diagnostika VAS-PC/ODIS, které Tě samy vedou.

Kompresor* vypne (jakožto jeden z "akčních členů", další jsou třeba ty ventily - solenoidy) řídící jednotka, pokud tak usoudí za základě informací z čidel (výšky, tlaku, teploty). Řídící jednotka tedy ovládá akční členy na základě sběru dat z čidel. V té kostce jsou akorát ty solenoidy (4x pro každé kolo a 1x pro zásobník tlaku) a čidlo tlaku. O napouštění/vypouštění rozhoduje řídící jednotka - může dofouknout kompresorem nebo ze zásobníku. Ale z nějakého důvodu prostě Kompresor* spustit nemusí - na základě informace z čidel (třeba vysoká teplota kompresoru nebo také třeba z toho, že čidlo dává blbé hodnoty kvůli poruše, přerušená kabeláž atd.).

Proto máme diagnostiku a provádíme testy akčních členů - tak, jak píše vlasta. Testem akčních členů prostě ŘJ řekneš natvrdo "teď zapni Kompresor*" resp. sepni relé kompresoru. A hned víš, na čem jseš - když nepoběží, je chyba v kabeláži, relé, pojistkách, v kompresoru (tobě na stole běží, tak Kompresor* můžeš vyloučit). Jinými slovy otestuješ, jestli když ŘJ chce zapnout Kompresor*, tak jestli Kompresor* skutečně poběží - což ŘJ jaksi předpokládá .

Ventily v kostce můžou samo zamrznout, pokud je ve vedení vlhkost (nemá tam co dělat). Ale přesně jak píše KARLIN80 - přimrznutí ventilu není důvod k nespuštění kompresoru. ŘJ nemůže vědět, že přimrzl a neotevřel se, může tak usoudit pouze z senzorů výšky a tlaku (např. příliš vysoký tlak, senzor výšky neindikuje zvedání).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

29.03 2013 19:33


parada velka vdaka za elegantne vysvetlenie,uz len nejako sa dostat s tim na diagnostiku,hned ako bude nieco nove DAM* vediet zatial vsetky dakujem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 5

30.03 2013 19:19


Tohle už se tu myslím řešilo a bylo to teplotním snímačem na kompresoru, který byl nějakým způsobem umrtvený a ukazoval maximální teplotu, takže se Kompresor* nezapnul. Je to ochrana kvuli spálení kompresoru. Ale jestli to tak je, to ti poví až diagnostika.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

01.04 2013 10:26


Na podvozku bez VAGu nezjistis nic, krome praskleho mechu a jarove vody. Jinak nemas sanci.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

05.04 2013 21:24


tak som dneska vymenil tu kocku a nic ziadny vysledok Kompresor* nevrci,takze dalej na bde mrazu,ale aj tak ju tam uz naham lebo na jednom ventile kde sa montuje trubka bol na starej dost zniceny zavit,dnes som zistil ze podla farebneho ozncenia sa tam montuju tie hadicky a ja tam mam volnu 1zltu ktora tam len tak visi,namiesto nej tam ide nejaka ruzova,niekto ssa tam asi vyblaznil ked to mal predosli majitel,ale aspon to fungovalo pred tym,aj ked sice nedvihal podvozok automaticky hore akoby mal,niekde som to tu cital ze tak ako ide sam dolu musi ist aj sam hore ale to tak bolo uz ako som ho kupil
uz teraz ked riesim tento problem dufam ze sa na to pride ze preco to automaticky nedvihalo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 5

06.04 2013 2:18


a zkoušel jsi už ten VAG? Myslím si že to bude lepší, než laborovat a měnit postupně všechno, podle murphyho zákonů špatná součástka je vždy až ta poslední.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7209 | Témat: 19

06.04 2013 5:12


Neobjedame si sud Plzně???................
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

06.04 2013 12:03


manoka:
tak som dneska vymenil tu kocku a nic ziadny vysledok Kompresor* nevrci...


Se ti to tady snažíme vysvětlit, že kostka nemá vliv na funkci (kompresoru) . Fakt je potřeba diagnostika. Dej na nás!

Satas: Tééda, to bylo ale vošklivý!
nahoru

sponzor





06.04 2013 12:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 5

06.04 2013 14:34


Satas: Jen jeden?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

08.04 2013 14:50


manoka: Plho, již dobrou půlhodinku ti tu říkáme, že bez VAGu je to na nic....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

10.04 2013 20:52


nazdar allroadaci,mate niekto skusenosti zo strunovym podvozkom na allroada,ako sa to sprava na ceste a v akej vyske to asi bude stat,pri zatazeni ked si nasadne 5 ludi a tak podobne,rozmyslam na prestavbou od arnotu usa,myslim ze su tam znacka bilstein,boh vie aku toma zivotnost,moz ma audinaci odsudite ale len rozmyslam nad takou variantou,vopred vam dakujem za nejake rady z vlastnych skusenosti
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

11.04 2013 6:47


manoka: Promiň, ale už se mi to zdá jako rarita, že každý nováček chce přestavit podvozek na pružiny. když se u alliho najde problém s podvozkem.

Přece to kvůli kompresoru nevyhodíš. Už jsi to napíchnul na ten VAG?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

11.04 2013 19:21


ja mam Kompresor* novy a mechy tiez vsetky dobre ale je problem s elektronikou,jednoducho mejde stava na Kompresor*,neviem ist na Vag lebo je auto spadnute na doraz,a uz nemam nato nervy,
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email