Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 16 listopadu 2025
Celkem je zde 1427 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 452
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1427
Uživatelů: 0
Celkem: 1427

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.09 2011 18:51


Jedna se o pocit skubani pri velmi pozvolne akceleraci (pridani plynu po 1mm) a vetsi prevodovy stupen a jeste spis do kopcu ci kdyz ma auto jakoby vetsi odpor.
Tak mi prijde to, jako kdyby byl v benzine voda ci vynechal nejaky valec.
Kdyz se prida vic plynu ci podradi ac automatem ci pres Tiptronic*, zvednou se otacky tak to jede normalne.
Je to trebas hodne pri 5tem stupni, kdyz jede clovek tech 60-70km/h a chce lehce pridat na 90km/h tak to sem tam za skube, kdyz se podradi, nic se nedeje...

Napada me indukcni civka na svickach, da se nejak zjistit ktera ci promerit ta inducka pomoci multimetru?
Nebo dokazal by nekdo prijit na pricinu?

A kdyz to takhle skubalo, tak kdyz jsem zastavil na semaforu, tak sem citil jak ten motor sem tam skubne i na volnobeh, prene jako kdyby vynechal jeden valec.

Co jeste by to mohlo delat?
- vaha vzduchu
- vyfuk
- katik
- Lambda*

Diky za jakekoliv info a napady ci doporuceni nejakyho specialistu na 4.2i tady v okoli.
nahoru

sponzor





13.09 2011 18:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.09 2011 19:14


me napada jedina vec, nechat to nekomu, kdo vi co je to diagnostika benzinu a nesnazit si pomoci sam, nebo te to laborovani (metoda pokus omyl) ve finale bude stat daleko vice

pokud je to missfire na nekterem z valcu, to lze celkem uspesne diagnostikovat kabelem, nebo pripadne seriovou diagnostikou....pokud neco u 4.2 odchazi, jsou to koncaky na zapalovani, civka muze taky, ale spis ten koncak...moznosti je jak pise hafo, vcetne vahy vzduchu, chtelo by to udelat graf z ni...

dojezdi nadrz co mas, coz se 4.2 nebude problem a pak nalej nvej benzin, pokud problem neprestane, zacni se s tim vazne zabyvat...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.09 2011 19:24


Benzínem to není měli jsme stejný problém u 2.4 V6 dělala přesně to samé a možná ještě dělá ani nevím nejvíc dělalo paseku jak jsme zjistil že přisává falešnej vzduch, dále zapalování ale ten falešňák či špatné množství vzduchu pro jednotku(váha vzduchu) dělá hodně a zajímavé že to dělá převážně u motorů 5V.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.09 2011 19:25


Lumpiq: plne souhlasim ale chci to prave vyresti pokud mozno rychle.
Akorat je problem nejakyho takovyho clovek sehnat, vis o nekom?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.09 2011 19:53


jizan.com: aha, dokonce jeste i tohle, no vidis to
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.09 2011 21:12


falesny vzduch na saci strane se da diagnostikovat napr pomoci vahy vzduchu a multimetru/osciloskopu...kolik voltu dava vaha pri volnobehu (1.35V byva tak, chce to presne zjistit z jineho auta nebo datasheetu k dane vaze)...ale i pomoci hodnot, krivek z lambdasondy se daji detekovat kyslikove soky....

pokud je to na strane vyfuku, pak se do ta vycist analyzerem spalin, kde by mel byt vetsi obsah O2...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 3

15.09 2011 16:58


ahoj, tak až budeš vědět, kde byl háček, tak se pochlub, čím to bylo. Mám A8 2.8 quattro* a mám ten samej problém. Dneska jsem byla v servisu a čekal mě nemilej pohled na výfuk. Od katy dál rozežraný. Tak mě zajímá, jestli to s ním souvisí. A co rozdělovač? Děkuju za odpověď

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.09 2011 17:21


4,2 naštěstí už nemá rozdělovač..
nahoru

sponzor





15.09 2011 17:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 3

15.09 2011 17:32


to jsem netušila, díky za info. Jen mě to napadlo. A ta 2.8 ho má? Od tý doby, co přítel nemá řidičák, řeším takový věci já, tak se ráda přiučim

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.09 2011 17:38


Taky ne ale máš dvě zapalovací cívky spojené v jeden celek a od něj vedou kabely a ty jsou napojené na svíčky..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 3

15.09 2011 17:43


takže jedna svíčka na 3 válce, jestli to dobře chápu děkuju, to se bude hodit

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.09 2011 17:49


Myslím pokud jsi žena tak to raději nechtěj chápat...jinak je to jedna cívka na 3válce, každý válec má jednu svíčku ale ty cívky jsou jako jeden celek a říká se tomu dvojitá cívka.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 3

15.09 2011 18:00


není žena jako žena heh, ja to napslala obracene, dik

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

15.09 2011 18:01


A pak že ženy potřebují muže asi tak jako ryba jízdní kolo. Pche
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

15.09 2011 18:01


Dělá mi to samé A6 2.4. Nechal jsem vyčistit škrtící klapku, nový palivový filtr, svíčky a pořád to dělá. Mechanik měl podezření na převodovku. Druhý říkal, že to jde od motoru. Tak nevím Taky bych to svěřil takovému Lumpovi, kdyby nebyl tak daleko. Nebo jizane Ty to děláš taky?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 3

15.09 2011 18:05


No nebejt mužskejch rad, tak teda nevim, díky za každou radu

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





15.09 2011 18:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

16.09 2011 0:58


No ja se snad zitra dozvim alespon zhruba cim to je
Kdyz si na me Lumpiq udela chvili cas
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.09 2011 19:35


no, zatim jsme na to jukli v rychlosti pocitacem, nevytahoval jsem vybavu ne seriovou diag...jsou dve chyby (chude smes) vlevo i vpravo (obou bankach)..

vsechny hodnoty ale v mezich, Lambda* regulace fungovala, vaha davala taky kolik mela dle pc...pokud nepouze vycisteni vstriku, detailni opticka kontrola sani, tak pak budeme pokracovat seriovou diagnostikou....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2011
Příspěvků: 78 | Témat: 10

09.12 2011 17:21


výsledek?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

12.01 2012 22:49


Já měl úplně stejnej problém. Naprosto shodný příznaky nemoci. Jak sem jel za borcem na VAG, tak sem nehodou urval jeden vlnovec, tak nakonec přijel on zamnou, protože to auto nejelo. Vymazal mi chyby (byly to konkrétně (16518 a myslím 16538 a 17978 Takže něco s chybama na první a druhé řadě válců a pak řídící jednotka motoru). Protože sem měl vejfuk na kaši,tak mi ty chyby jen vymazal a neprojížděl sem to. Převodovka* byla podle VAGu OK. Vyměnil sem vlnovec a cukání přestalo. Na semaforu, když stojím, tak to je taky mnohem lepší. Občas si to poskočí, ale při jízdě nemám s cukáním žádnej problém. Vůbec netuším, čím to nakonec bylo, ale po tomhle se mi to prostě samo vyléčilo..Nejspíš bych to asi svedl na tu elektriku než na vlnovec.To cukání bylo jako by mi nechytaly válce (pocit)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.8. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 0

04.08 2012 9:55


Mam ten isty problem. Zla vaha vzduchu. Akurat to riesim. Uvidime
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.8. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

08.08 2012 19:42


žhavící cívky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

08.08 2012 20:19


Umě to dělal zapalovací modul (ten co je společnej pro každý 4 válce a jak jsem se přesvědčil má ho třeba i 4 válcový VW) Ale nejhezčí bylo, že to ten hajzlík dělal jen někdy, nezávisle na okolnostech. Napadlo mě to díky Lumpiqovi, který mi tohle diagnostikoval na mojí první A8 a že prý je to jejich nejčastější závada.Jeden již byl měněn v minulosti a tak jsem druhý vyměnil za jiný (právě z passatu 1,8T a maká to jak má a je po problému.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

08.08 2012 21:09


Ja som mal uplne rovnaky problem este jedna vec na benzine to islo skoro dokonale a po prepnuti na plyn to bol ulny brutal, pri nizkych otackach a automat na manualnom preradovani a zoslapnuti plynu TOTALNA TRHACKA! Po vyskusani a vymeneni vsetkeho co sa dalo som nakoniec musel kupit kable na sviecky kupil som pre NGK (57055) VWC036 Spark Plug Wire Set z Amazonu (nikde inde sa nedaju najst ale su to najlepsie kable na svete zevraj) 2.8 V6 odvtedy ani CUK proste uplne hladky chod motora. A pritom som kontoroloval kable vyzrerali UPLNE V 100% stave. Snad som pomohol.
nahoru

sponzor





08.08 2012 21:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email